Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
5
мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу.
Психологиялық
жағымды ахуал туғызу.
Оқушыларды топқа бөлу «Аға»,
«Іні» тобы
|
-
Белсенді
болу.
-
Уақыт шегінде жұмыс
жасау.
Топқа бөлініп
отырады
|
|
Лэд
экран
Слайд
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
«Ой
шақыру» әдісі арқылы өткен тақырыпты
еске түсіру
Сабақтың
тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
Сұрақтар:
1.Әңгіме
дегеніміз не?
2.Біз қандай
әңгімемен аныстық?
3.Автор туралы не
білеміз?
|
Сұрақтарға жауап
береді.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
жылдам ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады.
Дескриптор:
1. Өз
ойын еркін, әрі дәлелді жеткізеді
2.Сұрақтарға нақты жауап
береді
|
Лэд
экран
Слайд
|
Мағынаны
тану
Сабақтың
ортасы
|
1-тапсырма.
Әңгіме бойынша
«Дұрыс-бұрыс» тапсырмаларын
орындау.
https://wordwall.net/resource/69745262/%D0%B1%D0%B0%D1%83%D1%8B%D1%80-%D3%99%D2%A3%D0%B3%D1%96%D0%BC%D0%B5%D1%81%D1%96
2-тапсырма
«Бауыр» әңгімесіне тірек
сызба,суреттер арқылы композициялық талдау жасап шығу
ұсынылады.
3-тапсырма
«Шығармашылық
бекет.»
Топтық
жұмыс.
Жағдаяттық
тапсырманы шешу.
|
Алдыңғы сабақта үйренген білім
мен қалыптасқан дағдылар туралы еске
түсіреді.
«Бауыр» әңгімесінің
мазмұнын еске түсіріп шығады
«Бауыр» әңгімесінің
мазмұнын еске түсіріп шығады.Талдау
жасайды.
І
топ.
Жағдай.Інісіне қиын тапсырма
берілді,бірақ ол орындай алмай отыр.Ағасы бұл уақытта достарымен
футбол ойнауға келісіп қойған
еді.
Сұрақ:Ағасы не істейді?Ол қандай
шешім қабылдауы керек?
ІІ
топ.
Жағдай.Інісі ағасының телефоның
рұқсатсыз алып,көшедегі балалармен ойын ойнайды.Байқаусызда қолынан
түсіріп алады.
Сұрақ:Інісі не
істейді?Жасағанын мойындайды ма,әлде басқаға аудара салады
ма?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
жылдам ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады.
Лэд экраннан
тапсырманы орындайды
Дескриптор:2
б
Дескриптор:3
б
Дескриптор: 4
б
-Жағдайды
түсінеді
-Рөлге бөліп,шағын
көрініс қояды
-Шешімін
табады
-Қорытынды
шығарады
|
Оқулық.
Лед
экран
Лед
экран
Тірек
сызба
|
Сабақты
бекіту
|
Кері
байланыс
«Кезбе тілші»
ойыны
Кері
байланыс.Бағалау
«Бағдаршам»
әдісі
|
Б үгінгі сабақ бойынша
тілші рөліне еніп
оқушылардан,мұғалімдерден
сұқбат
алады.
|
-Рөлге
енеді
-Сұрақтарды нақты
қояды
-Қорытынды
жасайды
|
Микрафон,камера
Лед
экран
|