Ашық сабақ “Масғұт” поэмасындағы адамгершілік құндылықтар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ “Масғұт” поэмасындағы адамгершілік құндылықтар

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақтың қцсқа мерзімді жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін__________ Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

І бөлім: Қалың елім, қазағым

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты :

Нурсейтова Феруза Сабитқызы

Күні:

17.10.2025ж.

Сынып: 10 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Масғұт» поэмасындағы адамершілік құндылықтар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;

10.2.5.1 қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ құндылықтарды анықтау

10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

Сабақтың мақсаты:

Әдеби шығарманың жанрлық табиғатын танмды.

Қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ құндылықтарды анықтай алады.

Шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жаза алады..

Құндылықтарға баулу:

Жасампаздық және Жаңашылдық

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы

5 минут


Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

Х О ойыны

Берілген сұрақтарға жауап береді.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады.

Бүгінгі сабақ «Бәйге» әдісі арқылы бағаланады.Әр топ басшысы бәйгеге қатысқан оқушысын бағалап отырады. топтық бағалау жүзеге асады.


Оқушы тақтаға шығып, суретті таңдап алып, жасырынған сұраққа жауап береді.

Дұрыс жауап – о

Бұрыс жауап – х


Ауызша

мадақтау

Жарайсың!

Керемет шешім!


Ойлы шешім!

Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!

Тауып айттың!


Оқулық

10-сынып



Сабақтың ортасы

5 мин

Жасанды Интеллект «Масғұт» поэмасынан қысқаша үзінді оқиды.

Оқылған мәтінді тыңдайды. Қажетті жерін дәптерге жазып алады.

-тыңдайды.

-түртіп алады.





5 мин.

Әр оқушы тыңдалған мәтін бойынша 2 сұрақ құрастырып, падлет тақтасына жазады.

Мысалы,

  1. Масғұт қашан, қайда өмір сүрген?

  2. Шал қандай қиянатқа ұшырады?

  3. Шалға кім араша түсті?

  4. Шал Масғұтқа деген ризашылығын қалай білдіргісі келді?

  5. Шал қандай адам?

  6. Масғұттың қызыл жемісті таңдау себебі?

  7. Масғұттың «бұл дүниенің күні» аталуына не себеп?

  8. Шын мәнінде не қажет еді? «Бұл дүниенің күні» бола алды ма?


Жазылған сұрақтардың ішінен 2-3 сұрақ жалпылама сыныпқа қойылады.

Шығарманың мазмұны бойынша әр оқушы өз бетінше 2 сұрақ ойлап жазады. Сұрақтың жанрлық ерекшеліктерді қамтуға бағытталу керектігін ескереді.


Топ басшысы белсенді болған топ мүшелерін бағалайды.

Дескриптор:

- Шығарманың мазмұнын түсініп, сұрақтарды нақты құрастырады.

- Сұрақтар жанрлық ерекшеліктерді (поэма түрі, кейіпкер, идея, оқиға желісі т.б.) қамтиды.

- Өз сұрақтарын падлет тақтасына дұрыс орналастырады.

- Сыныптағы талқылауға белсенді қатысады.

Падлет тақтасы


https://padlet.com/feruza050303/padlet-chk5k0g7vd4rulop

10 мин

Топтвқ жұмыс

Орыс шығармаларымен салыстыру

«Масғұт» поэмасы мен И.С.Тургеневтің «Шығыс аңызы» атты шығармасы әр топқа таратылады, топта талқылау жасай отырып, ортақ құндылықтарды анықтайды.

1-топқа тапсырма: Кейіпкерлер мен олардың таңдауы

2-топқа тапсырма: Мазмұн мен идеяны салыстыру

3-топқа тапсырма: Авторлық ұстаным және тәрбиелік мәні

Дескриптор:

- Шығармалардағы ортақ құндылықтарды анықтайды.

- Негізгі идея мен тәрбиелік мәнін түсіндіреді.

- Салыстыру арқылы тұжырым жасайды.


10 мин.

Тақырып: «Масғұт» поэмасындағы адамгершілік құндылықтар

Көлемі: 7–8 сөйлем

1-топ: «Масғұт қызыл жеміс таңдаса...»


2-топ: «Масғұт сары жеміс таңдаса...»


3-топ: «Масғұт ақ жеміс таңдаса...»

Оқушы әрекеті:

Поэманың мазмұнын еске түсіреді.

Масғұттың таңдауы мен әрекетін адамгершілік жағынан бағалайды.

Тақырыпқа байланысты 7–8 сөйлеммен өз ойын жазады.

Дескрипторлар:

-Масғұттың бойындағы адамгершілік құндылықтарды атайды.

- -Шығарманың өнегелік мәнін түсіндіреді.

-Эсседе өз пікірін нақты және қысқаша білдіреді.


Сабақтың соңы

10 мин.

Қазақша рефлекия

Сабақтың соңында бағалау парағын сұраатады. 10 баллдық жүйе арқылы бағалайды.

Интербелсенді тақтаның көмегімен рефлексия жасайды.

Бәйгеге түскен оқушылардың ішінде мәреге жеткендері баллдық жүйемен бағаланады.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.10.2025
48
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі