Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Математика"5-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.3C Жиын |
Мектеп: |
||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Макина Р.Т. |
||||||
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: |
Сынып: 5 |
|||||
Сабақ тақырыбы |
Жиын. Жиынның элементтері. Жиындарды кескіндеу |
||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.4.1.1 жиын, оның элементтері, бос жиын ұғымдарын меңгеру; 5.5.2.8 жиындармен жұмыс істеуде символдарын қолдану; |
||||||
Сабақ мақсаттары |
жиын, оның элементтері, бос жиын ұғымдарын меңгереді; жиындармен жұмыс істеуде символдарын қолданады; |
||||||
Сабақ барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Басы |
Стол үстінде сынып оқушыларының санына байланысты карточкалар жатады. Карточкаларда үш түрлі тапсырма жазылған 3, 5, 7, 9, 12, 17, 10, . . . Натурал санды алған оқушы Бәйтерек тобына, дұрыс бөлшектерді алғандар Ханшатыр тобына, бұрыс бөлшектерді алған оқушылар Көк ту тобына барып отырады.
Психологиялық ахуал сабақты бастар алдында оқушыларға жағымды әсер туғызу «Мен елімді сүйемін»тренингі Егер сіздің досыңыз болса, көршіңнің басын
сипаңыз; Егер сіздің, көңіл күйіңіз қобалжулы болса,
өз басыңызды
сипаңыз;
|
Мұғалім: Мен бірнеше тұжырымдарды оқимын, әрбір топ дәптерлеріне тұжырым дұрыс деп ойласа, «ия» деп, жалған деп ойласа, «жоқ» деп жазу керек. Бірақ мұқият болыңыз. Графикалық диктант 1-тапсырма 1. бөлімі 10 санының бүтін дәрежесі болатын бөлшек ондық бөлшек деп аталады.(ия) 2.Ондық бөлшек бөліммен жазылады,(жоқ) 3. 1-0,03=0,07 (жоқ) 4. Ондық бөлшекте бүтін бөлігі үтірмен ажыратылып жазылады (ия) 5 Ондық бөлшектерді қосу үшін:
(ия) 6. 0,07+ 100= 170 (жоқ) 7. Ондық бөлшекті натурал санға көбейту үшін үтірге назар аудармай, натурал сандарды көбейтуді орындау керек; Шыққан нәтижеден көбейткіште үтірден кейін неше ондық таңба тұрса, көбейтіндіде оң жақтан сонша цифрды үтірмен айырып бөлу керек. (ия) Графикалық тест жауабы. Өткен сабақтағы тақырыптарды еске түсіру.Оқушылар орындарында ауызша жұмыс жасайды
|
Оқушылардың әрқайсы жинаған ұпайларын «Сыр сандыққа» жинап жазып отырады әр сұраққа дұрыс жауап бере отырып оқушылар 1-7 арасында ұпай жинай алады тексеру дәптер алмасу арқылы Ауызша тапсырма орындалады, тақтада тексеріледі, әр дұрыс жауапқа 1 ұпайдан беріледі |
1 -3 слайд 4 -5 слайд 6- слайд
7- слайд
8-слайд
9-слайд |
|||
Сабақтың ортасы |
Топтық жұмыс. «Карточкалар сөйлейді» әдісі 1-топқа Дәптер, қалам, алма, жолбарыс, автомобиль, ұшақ, алмұрт, күнделік, қоян, катер, қарындаш, кенгуру сөздері берілген. 1. Берілген сөздерді мағынасы бойынша топтарға бөл. Әр топқа атау бер. Әр топтың қанша сөзден тұратынын анықта.
2-топқа: Парта үстіне түрлі заттар қойылады. 1. Заттарды белгілі бір сипатына немесе қасиетіне байланысты топтастырып, жиынға атау бер 2. Әрқайсысында қанша элемент барын анықта 3. Ұқсастықтары, айырмашылықтары, ортақ қасиеттері қандай? Заттардың аты жазылған карточкалар Қарындаштар, дәптерлер, ручкалар, ойыншықтар, конфеталар 3-топқа Суреттері бар конверт беріледі 1.Суреттерден топтар (жиындар) құрастыр. 2.Әр топқа атау бер. 3.Осы жиындардың әрқайсысында қанша элемент бар? 4.Ұқсастықтары, айырмашылықтары, ортақ қасиеттері қандай? Жалпы сыныпқа тапсырма. Элективті тест 1. Егер А тіктөртбұрыштар жиыны, а шаршы болса, онда 1) а € А; 2) а €А. 2. Егер А көпбұрыштар жиыны, а үшбұрыш болса, онда 1) а € А; 2) а €А. 3. Егер А төртбұрыштар жиыны, а кесінді болса, онда 1) а € А; 2) а €А. 4. Ø белгісі қандай жиынды білдіреді? 1) шектелген; 2) бос жиын 5. Натурал сандар жиыны қандай жиын? 1) шексіз; 2) бос жиын №1 тапсырма Мына цифрларды пайдаланып, екі таңбалы сандардың А, В және С жиындарын элементтерімен жазыңдар: 1) 2 және 6; 2) 0, 1 және 7; 3) 3, 5 және 9; . №2-тапсырма. Жиындардың аттарын атаңдар: 1) адам емдейтін қызметкерлер жиыны; 2) оқушыларды оқытатын қызметкерлер жиыны; 3) мектепте оқитын балалар жиыны; 4) сандарды жазуда қолданылатын таңбалар жиыны; 5) нәрселерді санауда қолданылатын сандар жиыны; 6) жазықтықтағы О нүктесінен бірдей қашықтықтағы нүктелер жиыны; 7) бұрыштың қабырғаларының бірдей қашықтықтағы оның ішіндегі нүктелер жиыны. Көзге жаттығу Топтарға тапсырмалар ұсыну. 1-топ, №1. Фирмада 67 адам жұмыс жасайды. Олардың 47-сі ағылшын тілінде сөйлейді, 35-і неміс, 23-іекі тілде де сөйлей алады. Қанша адам ағылшын тілінде де, неміс тілінде де сөйлей алмайды? 2-топ №1. Сыныпта40 оқушы бар. Олардың ішінде 31-сі сүтті, 21 –і лимонадты, ал 15-і сүтті де,лимонадты да жақсы көреді. Екі сусынды да ұнатпайтындардың саны? 3-топ №1. Сыныбымда 12 адам детектив, 18 адам фантастика,ал 3-еуі детективті де, фантастиканыда оқиды. Бір оқушы болса, мүлдем кітап оқымайды. Сыныпта барлығы неше адам бар? 1-топ №2 Берілген жиынға тиісті , тісті емес белгілерін пайдаланып жызыңдар: 18; 97; ; 60; ; 0,4; 100 сандарының қайсысы N жиынына тиісті, қайсысы тиісті емес? 2-топ №2 А= ; В= ; С= ; және D= жиындарының қайсысы F= жиынының ішкі жиыны? Белгіленуін пайдаланып жазыңыз 3-топ № 2Жиын қалай аталады: 1-ге және сол санның өзіне тең әр түрлі екі ғана бөлгіше бар натурал сандар жиыны; |
Слайд арқылы тақырыпты пысықтау.
Тақтадағы слайдтағы ережелерді мұғалімміен бірге еске түсіреді, мысалдар келтіруге болады.
Бағалау критерийі:жиындардың элементтерін атай біледі..
Оқушылар алдымен жауап береді, соңынан тақтада тексеріледі.
Бағалау критерийі:ондық бөлшектерді бүтінге дейін дөңгелектей біледі.
Қалыптастырылатын дағдылар: • бірлескен жүмыс; ойлау, шешім қабылдау. Жалпы сипаттама: Бүл тапсырма оқушыларға идеялар мен ақпаратты басымдығы бойынша орналастырып, неге бұлай орналастырғандарын дәлелдеп, талқы жүргізуге мүмкіндік береді.
Бағалау критерийі:- Жиын, жиын элементтері ұғымы қалыптасады
Мұғалім әрбір оқушыға «1,2» әріптері бар карточкаларды таратып шығады да олардан дұрыс жауаптарын карточкаларын көтерулері арқылы білдірсін дейді.Тест сұрақтары тақтада көрініп тұрады. міндетті түрде оқушыларға ойлануға 20 секунд беруі қажет. оқушылардың жауаптары оқушылардың оқытылған тақырыптың түсінгендіктері және деңгейлерін байқатады. Соған орай мұғалім тақырыпты тағы бір түсіндіру керек пе, әлде жалғастыра беру керек па соны анықтайды.
Эйлер-Венн диаграммасына берілген түсінікті қайталап өту Жауабы:1) A={26, 62} 2) В={10, 17, 71, 70} 3) С={35, 39, 53, 59, 93, 95} Венн диаграммасында тақтаға сызып көрсету Дескриптор Білім алушы -дұрыс тұжырымдарды анықтайды; -берілген жиынның элементтерні Эйлер-Венн дөңгелегіне кескіндеп салады; -Берілген цифрлардан екі таңбалы сан құрап жиындарды элементімен жазады
Ауызша тапсырмалар 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |