Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Математика 2 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Математика Күні: Сынып: 2-сынып |
Мектеп: №14 орта мектеп- гимназиясы Мұғалімнің аты-жөні: Бимолданова Гульжан Малаевна Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақтың ұлттық ойындары. «Теңге ілу» ойыны. Теңге. Монета жəне қағаз ақша. |
|||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
2.1.3.6.50 тг,100 теңгелік монеталарды, 200тг, 500тг купюраларды ажырату жəне түрліше төлем жасау. |
|||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Монеталар мен қағаз ақшаларды ажыратады. Көптеген оқушылар: 50 тг, 100 теңгелік монеталарды, 200 тг, 500 тг қағаз ақшалардан түрліше төлем жасайды Кейбір оқушылар: Алған білімді оқушылар өмірде қолданады. |
|||||
Бағалау критерийі |
1.Ірі ақшаны ұсақ монеталардан ажыратады; 2.Қағаз ақшаны ұсақ бірліктерге ажыратады 3.Есептер шығаруда қолдана алады. |
|||||
Тілдік мақсаттар |
Теңге, монеталар, қағазақшалар,ұсақтау. Теңге,монеталар. Евро, рубль. |
|||||
Құндылықтарды дарыту |
- Cабақ барысында тапсырмаларды орындау үшін топта, жұпта бірігіп жұмыс істеу арқылы ынтымақтастық, ашықтық, еңбек және шығармшылық құндылықтарды дарыту |
|||||
Пәнаралық байланыс |
Дүниетану |
|||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивті тақта, слайд, постер |
|||||
Бастапқы білім |
Көбейту және бөлу. Есептер |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңі |
Сабақтағы жоспарланған іс – әрекет |
Ресурстар |
||||
Сабақтың басы Білу және түсіну СТО, электронды оқу, белсенді оқу Саралаудың дереккөздер және диалог әдісі |
Қызығушылықтыояту. Әдісі: «Суреттер сөйлейді» ( Сауда жасап жатқан адамдар). Критерий: Суретпен жұмыс жасай отырып, теңге түрлерін ажыратады. 1-тапсырма: Суретте не көріп тұрсыңдар? - Сендер сауда жасап көрдіңдер ме? -Егер саған анаң 200 теңгені ұсақтап әкел деген болса не істер едің? Дескриптор: - Қанша теңге екенін ажырата алады; -теңгенің құнын біледі; -Теңгені ұсақтауды біледі. Сабақтың тақырыбы: Қазақтың ұлттық ойындары. «Теңге ілу»ойыны. Теңге.Монета жəне қағаз ақша. Оқулық бойынша монеталарды түсіндіру. Монета және қағаз ақша «купьюр, сом, рубль, евро» . Бағалау : Ишара арқылы бағалау |
Интербелсенді тақта суреттер |
||||
Сабақтың ортасы Қолдану АКТ және белсенді оқу әдістері Пәнаралық байланыс, саралаудың нәтиже әдісі Талдау АКТ, модельдеу әдістері ресурстар, нәтиже Жинақтау Танымдылық қажеттіліктерін дамытады. Бірлескен оқу әдісі жүзеге асады Ресурстар, топтасу Бірлескен оқу, СТО, пәнаралық байланыс, қорытынды, топтасу, бағалау |
Сабақтың тақырыбы: Қазақтың ұлттық ойындары. «Теңге ілу»ойыны. Теңге.Монета жəне қағаз ақша. Оқулық бойынша монеталарды түсіндіру. Монета және қағаз ақша «купьюр, сом, рубль, евро» . Жеке жұмыс Әдіс: «Теңге ілу».(Қазақтың ұлттық ойыны теңге ілу туралы түсінік беру.) Бағалау критерийі • 50тг, 100тг, 200тг, 500 теңгелік ақшаларды ажыратады. • Құны әр түрлі ақшалармен төлем жасайды. Тапсырма: Құны 50тг, 100 теңгелік монеталарды тауып, ( ) бел гілеңіз Дескриптор - 50 теңгелік монетаны белгілеп көрсетеді; - 100 теңгелік монетаны белгілеп көрсетеді; - 200 теңгелік купюраны белгілеп көрсетеді; - 500 теңгелік купюраны белгілеп көрсетеді. Бағалау : «Өзін-өзі бағалау» ( экрандағы нақты жауап арқылы). Жұптық жұмыс Зерттеу жұмысы «Зерттеушілік семинар». Бағалау критерийлері: Құны әртүрлі ұсақ монеталар жинағынан ірі теңгелер жинақтау Тапсырма: Əр жұпта құны əр түрлі бөлінді монеталар жинағы бар. Мұғалім 20,45,50 теңге соманы əртүрлі тəсілдермен жинақтауды ұсынады. Əр жұп өз шешімін көрсетеді. Дескриптор: -200 тг жинақтай алады; -500 тг жинақтай алады; -1000 тг жинақтай алады. Бағалау: Мұғалім өзі бағалайды
Топтық жұмыс: Әдіс: «Құн мен баға». Бағалау критерийі: • Заттың бағасы, саны, құны арасындағы тәуелділікті анықтайды. • Заттың бағасын, санын, құнын табуға берілген есептерді шығарады. Тапсырма Кестеге сүйеніп сұрақтарға жауапберіңіз. • 1л сүттің бағасын анықтау үшін оның құнын _______ • Орамжапырақтың санын анықтау үшін оның құнын _ • Жұмыртқаның құнын табу үшін оның санын ________ Дескриптор: -заттың бағасын анықтайды және ережесін толықтырады; - заттың санын анықтайды және ережесін толықтырады; - заттың құнын анықтайды және ережесін толықтырады. Бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек». Оқушылар бағалау критерийлеріне сүйене отырып, кері байланыс ұсынады
|
Суреттер Монеталармен Купюралар жинағы кесте Дәптер суреттер қарындаштар Плакат, түрлі түсті қарындаштар |
||||
Сабақтың соңы Бағалау |
Жуан сұрақтар -Бүгінгі сабақтан не үйрендің? -Теңгені өмірде қолданудың маңызы бар ма? Рефлексия. Әдісі:«Бір минуттық әңгіме» . Теңге мен монетаны өмірде қолдана алуы туралы әңгіме жүргізу Оқушылар сабақтың соңында: “ақша”, “монета” жайлы біледі; теңгелік монеталарды бір-бірінен ажыратып сипаттайды; ақшаның адам өміріндегі орнын түсініп, күнделікті өмірде қолдана алады. Сабақта не қызық болды?
|
|
||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||
Тапсырмалар мен ресурстарды түрлендіре отырып оқушылардың ойлау дағдысын қалыптасты. Тапсырмаларды орындатқанда уақытты үнемді пайдалану керек еді. Қабілетті оқушыларға қосымша тапсырмаларды дайындап келуді жоспарлаймын. |
Бағалау критерийлеріне сәйкес критериалды бағалауды жүзеге асырамын, өзін – өзі бағалау жүзеге асады. |
Қоғамдық жерлерде ақша теңгені қолданудың ережелерін біледі. |
||||
Сабақтың жетістіктер оқыту туралы:
Сабақтың жетілдіру керек жақтары оқыту туралы:
|
Сабақтың жетістіктері оқу туралы:
Сабақтың жетілдіру керек жақтары оқу туралы
|
|||||
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім? Келесі сабақта неге көңіл бөлу қажет? Сабақ оқу мақсаттарынан алынды оқушының жас ерекшелігіне байланысты құрылды. Оқушылар қазақтың ұлттық ойыны «Теңге ілу» ойыны арқылы қазақ халқының ұлттық валютасы теңгені өмірде қолдануды үйренді, және басқа елдің валютасынан ажырата біледі.Күнделікті өмірдегі есептесулерде монеталармен жəне қағаз ақшалармен операциялар жасай алады. Саралау тапсырмалары сабақтың
өн бойынан орын алды мәселен жеке жұмыста, топтық жұмыста,жинақтау
кезінде де қолданды Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |