Ашық сабақ. Математика 4- сынып "Логикалық есептер"

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ. Математика 4- сынып "Логикалық есептер"

Материал туралы қысқаша түсінік
4 сынып оқушыларына кеңістік фигуралармен орындалатын логикалық есептер шығаруға арналған сабақ жоспары.
Материалдың қысқаша нұсқасы


«Науалы орта мектебі» КММ

Қысқа мерзімді жоспар

Білім беру ұйымының атауы

« Науалы орта мектебі»КММ

Пәні:

Математика

Бөлім:

3(А) бөлім Қозғалысқа, түсімділікке берілген есептер.

Педагогтің аты-жөні:

Базарбаева Р.А.

Күні:

31.01.24.

Сыныбы:

4-а

Тақырыбы

Логикалық есептер

Оқу мақсаты

4.4.2.2.Кеңістіктік ойлау қабілетін дамытуға арналған логикалық есептерді шығару.

Сабақтың мақсаты

Кеңістіктік ойлау қабілетін дамытуға арналған логикалық есептерді шығарады.


құндылықтар

Ұлттық мүдде.Талап.


Сабақтың барысы

Сабақ-тың жоспар-ланған кезең-дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақтың басы

2 минут


I.Ұйымдастыру.

А)Қайырлы таң,оқушылар!

-сабағымызды бастаймыз,

Көңіл- күйіміз жоғары!

Ә) «Көңілді сәлемдесу» музыкалық



Б)Шарлармен жұмыс.

Шарттар:

  1. Сандықта тұрған шарларда оқушылардың есімдері жазылған.Әр оқушы тек бір шарды алу әрекетін жасап осы шарларды тез таратып алуға болады?

  2. Сендерде бар шарларды қарамай, яғни көзді жұмып тұрып, 2 шардан алғанда жоқ дегенде 1 жасыл шар алу үшін, неше шар міндетті түрде алу керек. (9)

  3. Бар шарларды қандай заңдылықпен бір қатарға қоюға болады?

  4. Сұрақ: Біз бағанадан жасаған әрекеттерді қалай орындадық?

  5. Олай болса, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Логикалық есептер.

  6. Топтастыру.

  7. Бағалау парағымен танысады.



1.Мұғаліммен сәлемдеседі.



2.Музыка ырғағымен қимыл жасайды



3.Оқушылар өз әрекеттерімен бөліседі.









4) сабақ тақырыбын анықтайды.

5) топтарға бөлінеді

6) Топ басшысы парақты толтырады.






Жарайсыңдар!

Өлең жолдары.


Музыка





шарлар














Бағалау парағы

3 минут




Үй тапсырмасын сұрау

-Топ басшыларының баянхаты

-тапсырманы талдау (топтық жұмыс)

- жұмыс дәптерін ауыстыру

-Бүгінгі күнді жазу






Әр топ тапсырманы талдайды.

Дәптерлеріне күнді жазады.

дескриптор:

Дұрыс орындаған оқушы-1 бал


3 парақта шаршылар суреттері

Сабақтың ортасы

10 минут






























15 мин



































10мин




  1. Оқулықпен жұмыс 98- сабақ 63- бет.

Жұмбақтар шешеді.шешуіндегі сөзге 1 ақиқат пікір айтады.

Тырсылдап түседі,
Жер бетіне жетеді.
Жер бетіне жеткен соң,
Ғайып болып кетеді.
жауабы Бұршақ

Көтеріліп теңізден
Аспанға биік барамын.
Биіктен қайта түскенде
Өңі кірер даланың.
жауабы Жаңбыр


Жаңбыр жауып басылды,
Аспан шайдай ашылды.
Қызыл, сары, жасылды,
Көкте бір зат асылды.
Жауабы: Кемпірқосақ


Кейде аққан судай,
Кейде қалың нудай.
Жақындасаң жоқ,
Алыстасаң бар.
жауабы Сағым

Алдымнан өтті бұлдырап,
Тұра қалдым жолына.
Ұстайын деп ойландым,
Ілінбеді қолыма.
жауабы Сағым

Үстінде шөлдің,
Толқыған көлмін.
жауабы Сағым


  1. Алдамшы сағым туралы суреттермен жұмыс.

4)Берілген заңдылықтарға байланысты тапсырмалар орындайды.

5) Жеке жұмыс №2 тапсырма оқулықта текшемен жұмыс.




Сергіту сәті «Қалпағым» Қалпағым менің үшбұрыш

Үшбұрыш менің қалпағым

Ал егер үшбұрыш болмаса

Онда менің қалпағым емес.


Колпак мой треугольный

Треугольный мой колпақ

А если не треугольный

То это не мой колпак


6) өзіндік жұмыс. Шаршылармен жұмыс.Сіріңке шырпыларымен жұмыс.



  1. Шығармашылық жұмыс.


Сабақпен танысады

Оқушылар топта жұмбақтар шешеді.





























Жеке жұмыс жасайды.


Дәптерде текше жазбасын сызады.



Қимылмен сергіту сәтін жасайды.












Шимен жұмыс жасайды.



Мадақтау































Дескриптор

2 бал
























Дескриптор:

1) Торкөздерді дұрыс санайды -1 бал

2) Дәптерге осындай сурет салады -1 бал

3) Әрқайсысында бір гүлден болатындай, теңдей 4 бөлікке бөледі.Сызықпен сызады.

Әр бөлікті түрлі- түсті бояумен бояйды-1 бал

Барлығы 3- бал










Оқулық



Қима қағаздар




























Заңдылықтар



Текше моделі













































Сабақтың

соңы

5 мин

Сабақты қорытындылау.

Бағалау «Әуе шары» әдісі

«Инстаграм» әдісі

Бүгінгі оқу мақсаты қандай болды?

Бүгін қандай ұғыммен таныстың?

-Сабақтың мақсатына жеттің бе ?

- Не қиынболды ?


Үйге тапсырма:65- бет №8,9




Кері байланыс


Макет


«Әуе шары»





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.01.2025
381
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі