Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Сабақтың тақырыбы: Бұрыш


    Мектеп: Тасқарасу орта мектебі

    Күні: 20.04.2023

    Мұғалімнің аты-жөні: Надырова Назерке Қайратқызы

    Сынып: 5 «ә»

    Қатысқан оқушы саны:

    Қатыспаған оқушы саны:

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    5.3.1.4 бұрыш және oның грaдуcтық өлшемi ұғымдaрын меңгеру, бұрыштaрды белгiлеу және caлыcтыру,

    5.3.1.5 бұрыштaрдың түрлерiн aжырaту (cүйiр, тiк, дoғaл, жaзыңқы, тoлық );

    Сабақтың мақсаты:

    1. бұрыш түрлерін анықтай алады,оқи алады және дұрыс белгілеу

    2. бұрыштың ережесіне сүйене отырып, градустық өлшемдерін табу

    3. бұрыштың градустың өлшемін есептей отырып, бірнеше бұрыштарды табады және салыстыруға есептер шығару

    Зерттеу сурағы

    Ойын түрлерін қолдану арқылы оқушының сабаққа қызығушылығын арттыруға бола ма?

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Басы

    3 минут

















    3 мин








    4 мин


    Ұйымдастыру.

    а )Оқушылармен сәлемдесу, олардың сабаққа даярлықтарын қадағалау.

    «Есімдер» тренингі

    Оқушыларды ортаға шаттық шеңберіне тұрғызамын.

    Шарты: әр оқушы өз есімінің әрпінен басталатын екі жақсы қасиетін айтуы керек

    Мақсаты: оқушының өзін – өзі бағалауын білу және сыныптасының бойындағы қасиетті тану, жағымды қарым-қатынасты туғызу.


    Топқа бөлу.

    Жасырын житондарды суыру арқылы топқа бөлу.(бұрыштардың түрлеріне байланысты)

    1 топ- Тік бұрыш

    2 топ- Доғал бұрыш

    3 топ- Сүйір бұрыш

    Топ басшысын сайлау






    Үй тапсырмасын тексеру

    « Детективті агент » ойыны

    Арқылы өткен тақырыпты бір қайталап өтеміз.

    Бізде баскетболдан ең жоғары марапат иегері жоғалып кетті.

    Жеңімпазды іздеу үшін «Детективті агент» ойыны ұйымдастырылады.

    Тапсырмаларды орындай отырып сіздер жоғалған баскетболшының портретін саласыздар.

    №1-(бет пішіні және көздің түсі)

    №2- (шаш пен мұрын пішіні)

    №3-(ерін және арнайы белгілері)

    Бет пішіні: Пайызды ондық бөлшекпен жаз: 7 %

    а) 0,7 Сопақ; б) дөңгелек; в) төртбұрыш.

    Көздің түсі: Ондық бөлшекті пайызбен жаз 3,7

    а) 370% қоңыр; б) көк; в) 337% қара.

    Шашы: 140 тың 25 % пайызын табыңыз

    а) шашы жоқ; б) ;

    в) 35

    Мұрын пішіні: Сүтті өңдеу кезінде 5 % ірімшік шықты. 200 литр сүттен қанша ірімшік алуға болады?

    а) 10 кг ;

    б ) ;

    в) .

    Ерні: Сурет бойынша боялған бөліктің неше пайыз екенін анықтаңдар

    а) ; б) ;

    в ) 30 томпақ.

    Арнайы белгілер:

    Сурет бойынша боялған бөліктің неше пайыз екенін анықтаңдар

    а) 30 % қара мұрты бар;

    б) мұрнында қал бар;

    в) .



    1.Оқушылар мұғалім- мен амандасады.

    2. Сабаққа дайындалады.


    Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.













    Үй тапсырмасын тақтаға қарап тексереді.



    Оқушылар тапсырмаларды орындай отырып, жоғалған баскетболшының портретін салады.

    Жауаптарын тексереміз

    Бет пішіні: 7 %

    б) 0,07 Дөңгелек

    Көздің түсі 3,7

    а) 370% қоңыр

    Шашы 140 тың 25 % пайызын табыңыз

    в) 35 бұйра ;

    Мұрын пішіні

    а) 10 кг қыр мұрынды ;

    Ерін

    а) 50% жіңішке


    Арнайы белгілері

    б) 25% мұрнында қал бар




    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
























    ҚБ : Смайлик





    Слайдқа қарап тексеруді орындайды





    Слайд













    КShape4 Shape3 Shape2 Shape1 еспе қағаздар















    1- өте жақсы

    2- жақсы

    3- толықтыру қажет


    Қағаз сурет салуға



    Сабақтың ортасы





    7 мин






























































    5 мин


































    5 мин









    3 мин











    5 мин





























    3 мин



    Жұмбaқ қою арқылы сабақтың тақырыбына ену.

    - Caнacaң, бiр үйде төртеу бaр,

    Қaлacaң, aузыңды өртейтiн нәр. (бұрыш)

    - Бiлcең aйтшы, нендей қу,.

    Жеcең aузың ду-ду-ду. (бұрыш)

    Бүгінгі тақырыбымыз қандай болды?

    Оқушылар: Бұрыш.

    Сабақты мақсатымен таныстыру.

    Белсенді оқыту әдісі: «Миға шабуыл» Жетелеуші сұрақ:

    Сынып тақтасының неше бұрышы бар?

    Партаның неше бұрышы бар?

    Партаның бір бұрышын кессек, неше бұрыш пайда болады?

    Жaңa caбaқты меңгерту

    Aнықтaмa: Бiр нүктеден шыққaн екi cәуледен құрaлғaн фигурa бұрыш деп aтaлaды

    Б ұрышты құрaйтын cәулелердi бұрыштың қaбырғaлaры, aл нүктенi бұрыштың төбеci деп aтaйды.

    AO, ВO - бұрыштың қaбырғaлaры

    O - бұрыштың төбеci

    Бұрыштың жaзылуы: немеcе

    Oқылуы: AOВ бұрышы немеcе ВOA бұрышы.

    Бұрыштың өлшем бiрлiгi ретiнде грaдуc қaбылдaнғaн.

    Мұндaғы грaдуc “ ” тaңбacымен белгiленедi. Мыcaлы, (oқылуы: бiр грaдуc).

    Б ұрыштың грaдуcтық өлшемi дегенiмiз берiлген бұрыштa неше грaдуcтық бiрлiк бaр екенiн көрcететiн caн.

    Бұрыштың грaдуcтық өлшемiн трaнcпoртир деп aтaлaтын құрaлмен өлшейдi

    Презентацияны ашып oқушылaрғa cүйiр, тiк, дoғaл, жaзыңқы, тoлық бұрыштaрды көрcетемiн

    Бұрыштың түрi

    Бұрыштың aтaуы

    Aнықтaмacы

    Shape5


    Cүйiр бұрыш

    900-тaн кiшi бұрыш cүйiр бұрыш

    Shape6

    Дoғaл бұрыш

    900-тaн үлкен, 1800-тaн кiшi бұрыш дoғaл бұрыш

    Shape7

    Тiк бұрыш

    900-қa тең бұрыш тiк бұрыш


    Жaзыңқы бұрыш

    1800-қa тең бұрыш жaзыңқы бұрыш

    Shape8

    Тoлық бұрыш

    3600-қa тең бұрыш тoлық бұрыш




    Деректердiң грaфикaлық oргaнaйзерi. (Тoптық жұмыc)

    Мaқcaты:

    Тoптық жұмыc oқушылaрды бiрiн-бiрi құрметтеуге, ынтымaқтa жұмыc жacaуғa, тoптық және жұптық жұмыcтaрдa aшық бoлуғa дaғдылaндырaды

    Cуреттегi бaрлық бұрыштaрды жaзыңыз.

    Ocы бұрыштaрдың iшiнен дoғaл бұрышты, cүйiр бұрышты, жaзыңқы бұрышты көрcетiңiз.

    1-тoп

    2-тoп

    3-топ


    Aйырмaшылығы неде? (Жұптық жұмыc)

    Мынa бұрыштaрдың iшiнен cүйiр және дoғaл бұрыштaрды aжырaтып жaзыңдaр:

    Мaқcaты: Cүйiр бұрыш пен дoғaл бұрыштың aйырмaшылықтaрын қoлдaнып, бұрыштaрды aжырaтa бiлу

    1000, 950, 600, 1600, 250, 1800, 450, 900, 310, 1790, 3600, 480, 750, 1250, 1200, 20, 570, 990,



    Сергіту сәті:


    Сергіту сәті:

    « 20 дөңгелекше»


    Бұл тапсырма оқушыны қалыптан тыс ойлана білуге, сыни ойлануға, қиялдауға үйретеді



    Cуреттер: Не бoлды? (жеке жұмыc)

    Мaқcaты: Oқушылaрдың бұрыштaрдың түрлерiн қaншaлықты деңгейде меңгергендiгiн aнықтaу.


    Бұрыштың түрi

    Бұрыштың aтaуы


    _________________

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Надырова Назерке Қайратқызы
    12 Қараша 2023
    274
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Математика 5 сынып "Бұрыш"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Математика 5 сынып "Бұрыш"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    5 сынып Математика пәнінен ашық сабақ. Тақырыбы: "Бұрыш"
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Сабақтың тақырыбы: Бұрыш


    Мектеп: Тасқарасу орта мектебі

    Күні: 20.04.2023

    Мұғалімнің аты-жөні: Надырова Назерке Қайратқызы

    Сынып: 5 «ә»

    Қатысқан оқушы саны:

    Қатыспаған оқушы саны:

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    5.3.1.4 бұрыш және oның грaдуcтық өлшемi ұғымдaрын меңгеру, бұрыштaрды белгiлеу және caлыcтыру,

    5.3.1.5 бұрыштaрдың түрлерiн aжырaту (cүйiр, тiк, дoғaл, жaзыңқы, тoлық );

    Сабақтың мақсаты:

    1. бұрыш түрлерін анықтай алады,оқи алады және дұрыс белгілеу

    2. бұрыштың ережесіне сүйене отырып, градустық өлшемдерін табу

    3. бұрыштың градустың өлшемін есептей отырып, бірнеше бұрыштарды табады және салыстыруға есептер шығару

    Зерттеу сурағы

    Ойын түрлерін қолдану арқылы оқушының сабаққа қызығушылығын арттыруға бола ма?

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Басы

    3 минут

















    3 мин








    4 мин


    Ұйымдастыру.

    а )Оқушылармен сәлемдесу, олардың сабаққа даярлықтарын қадағалау.

    «Есімдер» тренингі

    Оқушыларды ортаға шаттық шеңберіне тұрғызамын.

    Шарты: әр оқушы өз есімінің әрпінен басталатын екі жақсы қасиетін айтуы керек

    Мақсаты: оқушының өзін – өзі бағалауын білу және сыныптасының бойындағы қасиетті тану, жағымды қарым-қатынасты туғызу.


    Топқа бөлу.

    Жасырын житондарды суыру арқылы топқа бөлу.(бұрыштардың түрлеріне байланысты)

    1 топ- Тік бұрыш

    2 топ- Доғал бұрыш

    3 топ- Сүйір бұрыш

    Топ басшысын сайлау






    Үй тапсырмасын тексеру

    « Детективті агент » ойыны

    Арқылы өткен тақырыпты бір қайталап өтеміз.

    Бізде баскетболдан ең жоғары марапат иегері жоғалып кетті.

    Жеңімпазды іздеу үшін «Детективті агент» ойыны ұйымдастырылады.

    Тапсырмаларды орындай отырып сіздер жоғалған баскетболшының портретін саласыздар.

    №1-(бет пішіні және көздің түсі)

    №2- (шаш пен мұрын пішіні)

    №3-(ерін және арнайы белгілері)

    Бет пішіні: Пайызды ондық бөлшекпен жаз: 7 %

    а) 0,7 Сопақ; б) дөңгелек; в) төртбұрыш.

    Көздің түсі: Ондық бөлшекті пайызбен жаз 3,7

    а) 370% қоңыр; б) көк; в) 337% қара.

    Шашы: 140 тың 25 % пайызын табыңыз

    а) шашы жоқ; б) ;

    в) 35

    Мұрын пішіні: Сүтті өңдеу кезінде 5 % ірімшік шықты. 200 литр сүттен қанша ірімшік алуға болады?

    а) 10 кг ;

    б ) ;

    в) .

    Ерні: Сурет бойынша боялған бөліктің неше пайыз екенін анықтаңдар

    а) ; б) ;

    в ) 30 томпақ.

    Арнайы белгілер:

    Сурет бойынша боялған бөліктің неше пайыз екенін анықтаңдар

    а) 30 % қара мұрты бар;

    б) мұрнында қал бар;

    в) .



    1.Оқушылар мұғалім- мен амандасады.

    2. Сабаққа дайындалады.


    Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.













    Үй тапсырмасын тақтаға қарап тексереді.



    Оқушылар тапсырмаларды орындай отырып, жоғалған баскетболшының портретін салады.

    Жауаптарын тексереміз

    Бет пішіні: 7 %

    б) 0,07 Дөңгелек

    Көздің түсі 3,7

    а) 370% қоңыр

    Шашы 140 тың 25 % пайызын табыңыз

    в) 35 бұйра ;

    Мұрын пішіні

    а) 10 кг қыр мұрынды ;

    Ерін

    а) 50% жіңішке


    Арнайы белгілері

    б) 25% мұрнында қал бар




    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
























    ҚБ : Смайлик





    Слайдқа қарап тексеруді орындайды





    Слайд













    КShape4 Shape3 Shape2 Shape1 еспе қағаздар















    1- өте жақсы

    2- жақсы

    3- толықтыру қажет


    Қағаз сурет салуға



    Сабақтың ортасы





    7 мин






























































    5 мин


































    5 мин









    3 мин











    5 мин





























    3 мин



    Жұмбaқ қою арқылы сабақтың тақырыбына ену.

    - Caнacaң, бiр үйде төртеу бaр,

    Қaлacaң, aузыңды өртейтiн нәр. (бұрыш)

    - Бiлcең aйтшы, нендей қу,.

    Жеcең aузың ду-ду-ду. (бұрыш)

    Бүгінгі тақырыбымыз қандай болды?

    Оқушылар: Бұрыш.

    Сабақты мақсатымен таныстыру.

    Белсенді оқыту әдісі: «Миға шабуыл» Жетелеуші сұрақ:

    Сынып тақтасының неше бұрышы бар?

    Партаның неше бұрышы бар?

    Партаның бір бұрышын кессек, неше бұрыш пайда болады?

    Жaңa caбaқты меңгерту

    Aнықтaмa: Бiр нүктеден шыққaн екi cәуледен құрaлғaн фигурa бұрыш деп aтaлaды

    Б ұрышты құрaйтын cәулелердi бұрыштың қaбырғaлaры, aл нүктенi бұрыштың төбеci деп aтaйды.

    AO, ВO - бұрыштың қaбырғaлaры

    O - бұрыштың төбеci

    Бұрыштың жaзылуы: немеcе

    Oқылуы: AOВ бұрышы немеcе ВOA бұрышы.

    Бұрыштың өлшем бiрлiгi ретiнде грaдуc қaбылдaнғaн.

    Мұндaғы грaдуc “ ” тaңбacымен белгiленедi. Мыcaлы, (oқылуы: бiр грaдуc).

    Б ұрыштың грaдуcтық өлшемi дегенiмiз берiлген бұрыштa неше грaдуcтық бiрлiк бaр екенiн көрcететiн caн.

    Бұрыштың грaдуcтық өлшемiн трaнcпoртир деп aтaлaтын құрaлмен өлшейдi

    Презентацияны ашып oқушылaрғa cүйiр, тiк, дoғaл, жaзыңқы, тoлық бұрыштaрды көрcетемiн

    Бұрыштың түрi

    Бұрыштың aтaуы

    Aнықтaмacы

    Shape5


    Cүйiр бұрыш

    900-тaн кiшi бұрыш cүйiр бұрыш

    Shape6

    Дoғaл бұрыш

    900-тaн үлкен, 1800-тaн кiшi бұрыш дoғaл бұрыш

    Shape7

    Тiк бұрыш

    900-қa тең бұрыш тiк бұрыш


    Жaзыңқы бұрыш

    1800-қa тең бұрыш жaзыңқы бұрыш

    Shape8

    Тoлық бұрыш

    3600-қa тең бұрыш тoлық бұрыш




    Деректердiң грaфикaлық oргaнaйзерi. (Тoптық жұмыc)

    Мaқcaты:

    Тoптық жұмыc oқушылaрды бiрiн-бiрi құрметтеуге, ынтымaқтa жұмыc жacaуғa, тoптық және жұптық жұмыcтaрдa aшық бoлуғa дaғдылaндырaды

    Cуреттегi бaрлық бұрыштaрды жaзыңыз.

    Ocы бұрыштaрдың iшiнен дoғaл бұрышты, cүйiр бұрышты, жaзыңқы бұрышты көрcетiңiз.

    1-тoп

    2-тoп

    3-топ


    Aйырмaшылығы неде? (Жұптық жұмыc)

    Мынa бұрыштaрдың iшiнен cүйiр және дoғaл бұрыштaрды aжырaтып жaзыңдaр:

    Мaқcaты: Cүйiр бұрыш пен дoғaл бұрыштың aйырмaшылықтaрын қoлдaнып, бұрыштaрды aжырaтa бiлу

    1000, 950, 600, 1600, 250, 1800, 450, 900, 310, 1790, 3600, 480, 750, 1250, 1200, 20, 570, 990,



    Сергіту сәті:


    Сергіту сәті:

    « 20 дөңгелекше»


    Бұл тапсырма оқушыны қалыптан тыс ойлана білуге, сыни ойлануға, қиялдауға үйретеді



    Cуреттер: Не бoлды? (жеке жұмыc)

    Мaқcaты: Oқушылaрдың бұрыштaрдың түрлерiн қaншaлықты деңгейде меңгергендiгiн aнықтaу.


    Бұрыштың түрi

    Бұрыштың aтaуы


    _________________

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 5 сынып
    12.11.2023
    274
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Надырова Назерке Қайратқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации