Ашық сабақ Математика Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ Математика Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маман педагогтерге арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:


Бөлім:

Атақты тұлғалар

Педагогтің аты-жөні:

О.Жумадилова

Күні:

04.02

Сынып: 3

Қатысқандар саны

Қатыспағандар саны

Тақырыбы

Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.1.2.10 мынадай жағдайларда: 23∙2, 123∙2, 46:2, 246:2 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану

- Мәтінді есептің шартын түсіну, түсініктерін қалыптастыру.


Сабақтың мақсаты

Жазбаша көбейтудің алгоритмін қолдануды үйренеді. Мәтінді есептің шартын түсінеді, түсініктерін қалыптастырады.



Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут


I.Ұйымдастыру.

Сәлемдесу.

«Менің көңіл-күйім» (доппен )жаттығуы

Мақсаты: оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу


Көңіл-күйін айтады.

Жарайсыңдар!

доп

3 минут

Үй тапсырмасына шолу

«Миға шабуыл»

Тақтаға пішінді есептер жазылады.

Байқампаздықты дамыту.




Пішіндер суреттері

Дескриптор:

1. Есеп бойынша түсінгендерін айтады.1б

ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы!




Жаңа сабақ

5 мин









Сабақтың ортасы



10 мин
















10 ми



10 мин























Жаңа тақырып.


1.Бірінші көбейткіш – 43, бірліктің астына екінші көбейткіш – 2-ні жазамын.

Бірліктерді көбейтемін: 3*2 = 6, 6 санын бірліктердің астына жазамын

Ондықтарды көбейтемін 4*2 = 8, 8 санын ондықтардың астына жазамын. Жауабын оқимын: 86


«Шапшаң көбейту» минутқа

51 бет №2 есептерді баған түрінде жазып орындау. (В,С деңгей)

31*2 21*4 13*3 22*4

13*2 14*2 32*2 33*3


А деңгей

19*6 25*5 39*6 48*7

66*7 78*5 69*9 58*2

2- тапсырма «Галереяға саяхат»

51 бет №3 Тақтада түсіндіріп орындау.

Баған түрінде есептеу.


1000- (425-403)* 4

( 399 – 366 )* 3 + 298


3-тапсырма


ЕБҚ оқушы :

13*2 14*2 32*2 33*3


3-тапсырма. Мәтінді есептер. Теңдеу құру арқылы шығару.

а) Мәтінде не туралы айтылған?

Кімдер туралы?

Шарты:

Көрді – 900 адам

Ересектер- 325

Қалғаны -? Балалар

Шешуі: 1) 325 + х = 900



Жауабы:


Ә) Мәтінде не туралы айтылған?


Шарты:

Болды – 118 кітап

Жаңа кітаптар әкелгеннен кейін – 265 кітап

Неше жаңа кітап -? әкелді

Шешуі: 1) 118 + х = 265


Жауабы:






4-тапсырма. (А деңгей) «Алтын балық» карточкамен жұмыс. Мәтінді есеп. Шартын, шешуін, жауабын жазу.

Ақпан айында біздің ауылдан 42 оқушы, ал наурыз айында одан 3 есе артық оқушы Алматыға қыдырып барды. Біздің ауылдан барлығы қанша оқушы барды?


. (В,С деңгейдегі дайын карточка ) «Алтын балық» карточкамен жұмыс. Мәтінді есеп. Шартын, шешуін, жауабын жазу.

Ақпан айында біздің ауылдан 42 оқушы, ал наурыз айында 30 оқушы Алматыға қыдырып барды. Біздің ауылдан барлығы қанша оқушы барды?


Мәтіндерді оқы олардың қайсысы есеп болып табылады

  • Қанат жексенбі күні саябақта демалды. Ол тәтті мақта сатып алуға 40 теңге жұмсады. Ал әткеншек тебуге 50 теңге жұмсады.

Қанат демалыстан қуанып қайтты.


  • Қанат жексенбі күні саябақта демалды. Ол тәтті мақта сатып алуға 40 теңге жұмсады. Ал әткеншек тебуге 50 теңге жұмсады.

Қанат демалыс күні қанша теңге жұмсады?




Оқушылар оқу мақсаты және бағалау критерийімен танысады








.






Сергіту сәтін













бағалау критерийі:

1.Жұбақтарды шешеді







Дескриптор:

Мәтінді түсініп оқиды

. Дұрыс жауапты табады.



Дескриптор:


Дескриптор:

1


мадақтау


Дескриптор:






Дескриптор:

1. Есептің шартын шығарады




Оқулық.слайд түсіндірме






автор-дың суреті









Оқулық

Дәптер








А 3 маркер тапсырмалар


ақпарат көздері














дәптер






Сабақтың соңы


Сабақты қорытындылау.

23*2 қолдандық.

Мәтінді есептерді салыстырып, сюжеттің дамуындағы өзгерістерді анықтадық.

-Бүгін қандай ұғыммен таныстың?

-Сабақтың мақсатына жеттің бе ?

- Не қиын болды ?



.


Бүгінгі сабақтағы өзінің әрекеті туралы, жаңа білімді меңгерудегі өзінің жетістіктері мен қиыншылығы туралы ой бөліседі. өзін бағалайды


Кері байланыс :

Бүгінгі сабақтың оқу мақсатына жеттік пе ?

Бүгінгі сабақта не үйрендің ?

Қорытынды бағалау .

ҚБ : 1-10 б жүйе Мадақтау сөздер

Жарайсыңдар










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.02.2025
152
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі