Материалдар / Ашық сабақ Математика пәні " Көбейту және бөлу" 2 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Математика пәні " Көбейту және бөлу" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
- Көбейту мен бөлу өзара кері амалдар екенін түсінеді;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қазан 2020
729
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Күні:

Мұғалімнің аты жөні: Шаужанова Н.Б.

Мектебі

Талдықорған қаласы, «М.Жұмабаев атындағы №19 орта мектеп-гимназиясы МДШО» КММ

Сынып: 2

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Пәні

Математика

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі

3B бөлім: Көбейту және бөлу. Есептер

Бөлімше

1.2 Сандармен орындалатын амалдар

Сабақтың тақырыбы

5 санына көбейту және бөлу кестесін құрастыру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

2.1.2.4 сандарына көбейту кестесін құру, білу және қолдану

Сабақ мақсаттары

5 санына көбейту және бөлу кестесін құрастыруды, есептер шығаруды үйренеді.

Барлық оқушылар: 2, 3, 4, 5 сандарына көбейту және бөлу кестесін құра алады.

Көптеген оқушылар: 5-ті көбейту мен бөлуге берілген өзара байланысты мысалдарды шешу үшін қолдана алады;

Кейбір оқушылар: : көбейту мен бөлу өзара кері амалдар екенін біледі.

Бағалау критерийлері

  • 5 санына көбейту және бөлу кестесін біледі;

  • Көбейту мен бөлу өзара кері амалдар екенін түсінеді;

  • 5-ті көбейту мен бөлуге берілген өзара байланысты мысалдарды шешу үшін қолдана алады;

Ойлау дағдыла-рының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау

Тілдік мақсат

Оқушылар:

5-ке көбейту мен бөлу кестесі қалай құрылғанын түсіндіре алады.

Пəндік лексика жəне терминология:

2–5 -ке көбейту мен бөлу кестесі, көбейтудің ауыстырымдылық

қасиеті, көбейту мен бөлу компоненттерінің атаулары.

Бес – пять – five

Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар

топтамасы

Талқылау:

Есептеулерде қандай ережені қолдандыңдар?

Келесі қандай өрнек болады?

Осы мысалдың жауабын тез есептеу үшін нені білу керек?

Жазу: 5 санына көбейту мен бөлу кестесін жазу.

Құндылықтарды дарыту

Бiр-бiрiн тыңдaу, оқушыны өз iсiне жәнe өзгeнiң iсiне әдiл бaғa бeрe отырып, ынтымaқтaстықтa, сыйлaстыққa, топпен бiрiгiп жұмыс жaсауғa баулу.

Алдыңғы білім

2-4 сандарына көбейту мен бөлу кестесі, көбейту мен бөлудің

байланысы, көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті.

АКТ қолдану дағдылары

Суреттер, интербелсенді тақта, слайдтар.

Пәнаралық байланыс

Әдебиеттік оқу, дүниетану, жаратылыстану

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы


«Білу» кезеңі
















Оқу әңгімелері

Модельдеу



Айтылым

Жазылым




Қызығушылықты ояту.

Ширату жаттығулары «Күн шұғыласы».

Бір-біріне жылы сөздер айтады.

«Сен білесің бе?» әдісі

-Shape1 Мынау қандай геометриялық фигура?

- Неше бұрышы бар?

5 санының қасиеттерін ата.

5 асыл іс;

5 дұшпан;

-Сонымен,біз қандай санның көбейту

кестесімен танысамыз деп ойлайсыңдар?

Күтілетін жауап: 5-тің көбейту кестесімен танысамыз.

  1. Оқулықпен жұмыс.

Жұптық жұмыс

Бағалау критерийі:

-Есепті шығарады, жауаптарын өсу ретімен орналастырады.

Тапсырма: Есепте. Жауаптарды өсу ретімен орналастырасың, Әлияның күн тәртібімен танысасың..

Дескриптор :

- Есепті шығара алады

- Жауаптарын өсу ретімен орналастырады

- Күн тәртібі жайлы біледі

«Үш шапалақ» әдісі

Рисунок 2















Оқулық

Сабақтың ортасы


«Түсіну» кезеңі



АКТ

Бірлескен оқу


Айтылым,

жазылым

  1. «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі

Бағалау критерийі:

-5 санының көбейту мен бөлу кестесін құрастырады

Тапсырма

-Сырымның әрбір секіруінде 5 бірлік бар. Екі, үш секіруінде неше бірлік бар.



Кестеге қара. 5 санына көбейту және бөлу кестесіндегі әр бағанды толықтыр.

5∙5꞊ 25 : 5꞊

5∙6꞊ 6∙5꞊ 30 : 5꞊

5∙7꞊ 7∙5꞊ 35 : 5꞊

5∙8꞊ 8∙5꞊ 40 : 5꞊

5∙9꞊ 9∙5꞊ 45 : 5꞊

Дескрипор:

  • Неше бірлік барын анықтай алады

  • 5 санының көбейту кестесін құрастырады

  • 5 санының бөлу кестесін құрастырады

«От шашу» әдісі






Интербелсенді тақта

Суреттер

«Қолдану» кезеңі





Бірлескен оқу

Белсенді оқу



Оқылым жазылым









«Талдау» кезеңі






Оқу әңгімелері

Модельдеу


Айтылым Тыңдалым

  1. «Топтық жұмыс»

Бағалау критерийі: Есептерге өрнек құрастырып, шығарады.

Тапсырма: Есептерге өрнек құрастыр.

Дескриптор:

- Есепті өрнек түрінде жазады

- Есептің амалын дұрыс таңдайды

- Шешуін тауып, жауабын жазады.

(Саралау тапсырма бойынша-оқушылардың басым бөлігі 1-3 дескрипторды орындай алады, ал кейбір оқушылар толық орындайды.)

«Бес бармақ» бағалау





  1. «Жұппен жұмыс»

Бағалау критерийі:

-Теңдіктер мен теңсіздіктерді құрастырады.

4 тапсырма.

Төмендегі өрнектерді пайдаланып, теңдіктер және теңсіздіктер құрастыр.

Дескриптор:

-Өрнектің мәнін таба алады.;

- теңсіздіктер құрастыра алады.

-теңдіктер құрастыра алады

(интербелсенді тақтадан дұрыс жауабын көрсету арқылы тексеру)

«Смайлик»

Сергіту сәті. « Сандарды тап»

Бейнедегі сандарды табады. Олардың қандай сандар екенін айтады.












































Сабақтың соңы


«Жинақтау» кезеңі


Белсенді оқу

Бірлескен оқу

Моделдеу






«Бағалау» кезеңі



  1. Топтық жұмыс

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!