Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Ашық сабақ Математика пәні " Көбейту және бөлу" 2 сынып
-Есепті шығарады,
жауаптарын өсу ретімен
орналастырады.
Тапсырма:Есепте. Жауаптарды өсу ретімен
орналастырасың, Әлияның күн тәртібімен
танысасың..
Дескриптор
:
- Есепті шығара
алады
- Жауаптарын өсу
ретімен орналастырады
- Күн тәртібі жайлы
біледі
«Үш шапалақ»
әдісі
Оқулық
Сабақтың
ортасы
«Түсіну»
кезеңі
АКТ
Бірлескен
оқу
Айтылым,
жазылым
«Ойлан-жұптас-бөліс»
әдісі
Бағалау
критерийі:
-5 санының көбейту мен бөлу
кестесін құрастырады
Тапсырма
-Сырымның әрбір
секіруінде 5 бірлік бар. Екі, үш секіруінде неше бірлік
бар.
Кестеге қара. 5 санына көбейту
және бөлу кестесіндегі әр бағанды
толықтыр.
5∙5꞊ 25 :
5꞊
5∙6꞊ 6∙5꞊ 30 :
5꞊
5∙7꞊ 7∙5꞊ 35 :
5꞊
5∙8꞊ 8∙5꞊ 40 :
5꞊
5∙9꞊ 9∙5꞊ 45 :
5꞊
Дескрипор:
Неше бірлік барын анықтай
алады
5 санының көбейту кестесін
құрастырады
5 санының бөлу кестесін
құрастырады
«От шашу»
әдісі
Интербелсенді
тақта
Суреттер
«Қолдану»
кезеңі
Бірлескен
оқу
Белсенді
оқу
Оқылым
жазылым
«Талдау»
кезеңі
Оқу
әңгімелері
Модельдеу
Айтылым
Тыңдалым
«Топтық
жұмыс»
Бағалау
критерийі:Есептерге өрнек құрастырып,
шығарады.
Тапсырма:Есептерге өрнек
құрастыр.
Дескриптор:
- Есепті өрнек
түрінде жазады
- Есептің амалын
дұрыс таңдайды
- Шешуін тауып,
жауабын жазады.
(Саралау тапсырма
бойынша-оқушылардың басым бөлігі 1-3 дескрипторды орындай алады, ал
кейбір оқушылар толық
орындайды.)
«Бес бармақ»
бағалау
«Жұппен
жұмыс»
Бағалау
критерийі:
-Теңдіктер мен теңсіздіктерді
құрастырады.
4
тапсырма.
Төмендегі өрнектерді
пайдаланып, теңдіктер және теңсіздіктер
құрастыр.
Дескриптор:
-Өрнектің мәнін таба
алады.;
- теңсіздіктер
құрастыра алады.
-теңдіктер құрастыра
алады
(интербелсенді
тақтадан дұрыс жауабын көрсету арқылы
тексеру)
«Смайлик»
Сергіту сәті. « Сандарды
тап»
Бейнедегі сандарды табады.
Олардың қандай сандар екенін
айтады.
Сабақтың
соңы
«Жинақтау»
кезеңі
Белсенді
оқу
Бірлескен
оқу
Моделдеу
«Бағалау»
кезеңі
Топтық
жұмыс
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз