3.3.5.1 (МК; Ө; Қ) Өлең
мазмұнына сай келетін мақалды тауып жазу. Жіберілген қателерді
мұғалімнің көмегімен тауып, түзету.
46-жаттығу. Жоғарыдағы өлең мазмұнына сай
келетін мақалды тауып жазады. Оқушылардың бас əріп пен кіші əріптің
биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу жəне таза
жазуы қадағаланып, бағыт беріледі.
Жұппен жұмыс жасайды. Мұғалімнің көмегімен
бір-бірінің қатесін тауып, түзетіп, орындалған жұмысты өзара
бағалайды.
Неліктен сол мақалды
таңдағанын айтып, дəлелдейді.
Ой сергек!
Бейнежазбадағы əуен
ырғағымен билеу.
3.3.1.1 (МК; Ө; Қ)
Берілген тақырып бойынша пайымдау мəтінін құрап
жазу.
47-жаттығу. «Менің ең жақын досым»
тақырыбында пайымдау мəтінін жазу үшін сыныпта əңгіме
ұйымдастырылады. Оқушылар өздерінің ең жақын достары туралы
əңгімелейді.
Əрі қарай берілген тақырып
бойынша мəтін жазуда
«Бағытталған жазу» стратегиясын басшылыққа алады.
(Ж) Парталас досының жазған
жұмысына өз көзқарасын білдіру. Топта
жариялау.
Жұппен жұмыс ұйымдастырылады.
Бір-бірінің қатесін тауып, түзетіп, орындалған жұмысты
«Екі тілек, бір ұсыныс»
стратегиясы арқылы бағалайды. Жұбының жұмысының
екі жақсы жағы мен бір кемшілігіне ұсыныс жазу арқылы өз
іс-əрекеттеріне кері байланыс жасайды.
3.3.1.1 (МК; Т; Ө; Қ) Мəтінді түсініп оқу. Мəтіннің
жанрын (ғылыми, көркем) ажырату. Көркем мəтін тауып
жазу.
48-жаттығу.
Оқушылардың топтық жұмысы ұйымдастырылады.
Мəтінді түсініп оқиды. Мəтіннің жанрын (ғылыми, көркем)
ажыратады.
Сынып бұрышындағы əдеби
кітаптар мен журналдардан осы тақырыпқа көркем мəтін тауып
жазуларына басшылық жасалады.
Орындалған жұмысты топта жариялап оқиды.
|