|
САБАҚ: Қазақ тілі ТАҚЫРЫБЫ: 12-сабақ. Мəтін жəне оның түрлері |
МЕКТЕП: 72 жом |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
КҮНІ: |
МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ: Тазабекова Ф. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 3 |
қатысқандар саны: |
қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ОҚУ МАҚСАТЫ: |
3.2.3.1 мəтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру жəне жауап беру; 3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық жəне стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету; 3.3.1.1 жоспар/сызбаны қолдана отырып, тірек сөздер арқылы əңгімелеу мəтінін, салыстыра сипаттау мəтінін, көмекші сөздер арқылы пайымдау мəтінін құрап жазу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: |
Барлық оқушылар жасай алады:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көбі жасай алады:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың кейбірі жасай алады:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білімдер |
Мəтін түрлері мен құрылымдық бөліктері тақырыбына негізделіп меңгертіледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарлан- ған уақыт |
Жоспарланған іс-əрекет |
Дереккөздер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
І. Бағдарлау-мотивациялық кезең (5 минут) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
(Т) «Ыстық лебіз». Балалар қолдарына үлестіріп берген гүлдің гүлшелеріне тілек сөздер жазып, бір-біріне жақсы көңіл күй тілейді.
(Ұ) Ребусты шешу.
Жауаптары: нан, Тараз, балапан, Қазақстан, табиғат, мақал, жаз. |
Интерактивті тақта |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ІІ. Операциялық-орындаушылық кезең (30 минут) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 минут |
3.2.3.1 (Ұ; Т; Қ) Өлеңдегі негізгі ойды анықтау. Өлең мазмұны бойынша пікір білдіру. 45-жаттығу. Өлеңді көп нүктенің орнына тиісті сөзді қойып оқиды. Өлеңді өз сөздерімен мазмұндайды. Өлеңдегі негізгі ойды анықтайды. Оқушылардың өлең мазмұнына байланысты өз пікірін білдіруіне басшылық жасалады. |
Оқулық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 минут |
3.3.5.1 (МК; Ө; Қ) Өлең мазмұнына сай келетін мақалды тауып жазу. Жіберілген қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету. 46-жаттығу. Жоғарыдағы өлең мазмұнына сай келетін мақалды тауып жазады. Оқушылардың бас əріп пен кіші əріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу жəне таза жазуы қадағаланып, бағыт беріледі. Жұппен жұмыс жасайды. Мұғалімнің көмегімен бір-бірінің қатесін тауып, түзетіп, орындалған жұмысты өзара бағалайды. Неліктен сол мақалды таңдағанын айтып, дəлелдейді. Ой сергек! Бейнежазбадағы əуен ырғағымен билеу. 3.3.1.1 (МК; Ө; Қ) Берілген тақырып бойынша пайымдау мəтінін құрап жазу. 47-жаттығу. «Менің ең жақын досым» тақырыбында пайымдау мəтінін жазу үшін сыныпта əңгіме ұйымдастырылады. Оқушылар өздерінің ең жақын достары туралы əңгімелейді. Əрі қарай берілген тақырып бойынша мəтін жазуда «Бағытталған жазу» стратегиясын басшылыққа алады. (Ж) Парталас досының жазған жұмысына өз көзқарасын білдіру. Топта жариялау. Жұппен жұмыс ұйымдастырылады. Бір-бірінің қатесін тауып, түзетіп, орындалған жұмысты «Екі тілек, бір ұсыныс» стратегиясы арқылы бағалайды. Жұбының жұмысының екі жақсы жағы мен бір кемшілігіне ұсыныс жазу арқылы өз іс-əрекеттеріне кері байланыс жасайды. 3.3.1.1 (МК; Т; Ө; Қ) Мəтінді түсініп оқу. Мəтіннің жанрын (ғылыми, көркем) ажырату. Көркем мəтін тауып жазу. 48-жаттығу. Оқушылардың топтық жұмысы ұйымдастырылады. Мəтінді түсініп оқиды. Мəтіннің жанрын (ғылыми, көркем) ажыратады. Сынып бұрышындағы əдеби кітаптар мен журналдардан осы тақырыпқа көркем мəтін тауып жазуларына басшылық жасалады. Орындалған жұмысты топта жариялап оқиды. |
Оқулық №1 дəптермен жұмыс |
|
1 минут |
rk.kz |
|
|
8 минут |
Оқулық №1 дəптермен жұмыс |
|
|
3 минут |
Стикер |
|
|
9 минут |
№1 дəптермен жұмыс |
|
|
ІІІ. Рефлексиялық-бағалау кезеңі (5 минут) |
||
|
4 минут |
(Ө; Қ) Графикалық диктант. Берілген сызба арқылы сұраулы сөйлемдер құрап жазу. ба? нешеу?
неше ? |
№1 дəптермен жұмыс |
|
1 минут |
(Ө; Қ) Бағалаудың шартты белгілеріне сəйкес өзін-өзі бағалау. Жұмыстарын топта жариялап, дəлелдеу. Сабақтан игерген білімдеріне рефлексия жасату мақсатында жұмыс дəптеріндегі «Өз жұмысыңды бағала» тапсырмасы орындатылады. Бірінші тұрған «сауатты жазу», екінші тұрған «көркем жазу», үшінші тұрған «шығармашылық жұмыстарды орындау» дөңгелектері тиісті қарындаштармен боятылады. Нəтижелері топта жарияланады. |
№1 дəптермен жұмыс Түрлі түсті қарындаштар |
||
|
Қосымша ақпарат |
||||
|
Дифференциация: Балаларға қалай көмектесесіз? Қабілетті балаларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау: Оқушылардың білімдерін қадағалауды қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс: Денсаулық пен қауіпсіздік АКТ Құндылықтар |
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
Бақылау: Сабақ мақсатына жеттім бе? Оқушылар не үйренді? Ынтымақтастық атмосферасы болды ма? Оқушылар арасындағы дифференциациялау бойынша іс-əрекеттер ұтымды болды ма? Жоспарланған уақытты ұстандым ба? Жоспардан қандай шегіністер жасадым жəне неліктен? |
|
|||
|
Қорытынды бағалау: Сабақтың ең ұтымды кезеңдері. 1. Сабақты жақсартуға септігін тигізген екі сəт. 1. Осы сабақтан келесі сабақтың өткізілуіне септігін тигізетіндей сыныптағы жəне жеке оқушылар жайлы не білдім? |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Мәтін және оның түрлері" 3-сынып
Ашық сабақ "Мәтін және оның түрлері" 3-сынып
|
САБАҚ: Қазақ тілі ТАҚЫРЫБЫ: 12-сабақ. Мəтін жəне оның түрлері |
МЕКТЕП: 72 жом |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
КҮНІ: |
МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ: Тазабекова Ф. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 3 |
қатысқандар саны: |
қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ОҚУ МАҚСАТЫ: |
3.2.3.1 мəтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру жəне жауап беру; 3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық жəне стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету; 3.3.1.1 жоспар/сызбаны қолдана отырып, тірек сөздер арқылы əңгімелеу мəтінін, салыстыра сипаттау мəтінін, көмекші сөздер арқылы пайымдау мəтінін құрап жазу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: |
Барлық оқушылар жасай алады:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көбі жасай алады:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың кейбірі жасай алады:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білімдер |
Мəтін түрлері мен құрылымдық бөліктері тақырыбына негізделіп меңгертіледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарлан- ған уақыт |
Жоспарланған іс-əрекет |
Дереккөздер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
І. Бағдарлау-мотивациялық кезең (5 минут) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
(Т) «Ыстық лебіз». Балалар қолдарына үлестіріп берген гүлдің гүлшелеріне тілек сөздер жазып, бір-біріне жақсы көңіл күй тілейді.
(Ұ) Ребусты шешу.
Жауаптары: нан, Тараз, балапан, Қазақстан, табиғат, мақал, жаз. |
Интерактивті тақта |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ІІ. Операциялық-орындаушылық кезең (30 минут) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 минут |
3.2.3.1 (Ұ; Т; Қ) Өлеңдегі негізгі ойды анықтау. Өлең мазмұны бойынша пікір білдіру. 45-жаттығу. Өлеңді көп нүктенің орнына тиісті сөзді қойып оқиды. Өлеңді өз сөздерімен мазмұндайды. Өлеңдегі негізгі ойды анықтайды. Оқушылардың өлең мазмұнына байланысты өз пікірін білдіруіне басшылық жасалады. |
Оқулық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 минут |
3.3.5.1 (МК; Ө; Қ) Өлең мазмұнына сай келетін мақалды тауып жазу. Жіберілген қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету. 46-жаттығу. Жоғарыдағы өлең мазмұнына сай келетін мақалды тауып жазады. Оқушылардың бас əріп пен кіші əріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу жəне таза жазуы қадағаланып, бағыт беріледі. Жұппен жұмыс жасайды. Мұғалімнің көмегімен бір-бірінің қатесін тауып, түзетіп, орындалған жұмысты өзара бағалайды. Неліктен сол мақалды таңдағанын айтып, дəлелдейді. Ой сергек! Бейнежазбадағы əуен ырғағымен билеу. 3.3.1.1 (МК; Ө; Қ) Берілген тақырып бойынша пайымдау мəтінін құрап жазу. 47-жаттығу. «Менің ең жақын досым» тақырыбында пайымдау мəтінін жазу үшін сыныпта əңгіме ұйымдастырылады. Оқушылар өздерінің ең жақын достары туралы əңгімелейді. Əрі қарай берілген тақырып бойынша мəтін жазуда «Бағытталған жазу» стратегиясын басшылыққа алады. (Ж) Парталас досының жазған жұмысына өз көзқарасын білдіру. Топта жариялау. Жұппен жұмыс ұйымдастырылады. Бір-бірінің қатесін тауып, түзетіп, орындалған жұмысты «Екі тілек, бір ұсыныс» стратегиясы арқылы бағалайды. Жұбының жұмысының екі жақсы жағы мен бір кемшілігіне ұсыныс жазу арқылы өз іс-əрекеттеріне кері байланыс жасайды. 3.3.1.1 (МК; Т; Ө; Қ) Мəтінді түсініп оқу. Мəтіннің жанрын (ғылыми, көркем) ажырату. Көркем мəтін тауып жазу. 48-жаттығу. Оқушылардың топтық жұмысы ұйымдастырылады. Мəтінді түсініп оқиды. Мəтіннің жанрын (ғылыми, көркем) ажыратады. Сынып бұрышындағы əдеби кітаптар мен журналдардан осы тақырыпқа көркем мəтін тауып жазуларына басшылық жасалады. Орындалған жұмысты топта жариялап оқиды. |
Оқулық №1 дəптермен жұмыс |
|
1 минут |
rk.kz |
|
|
8 минут |
Оқулық №1 дəптермен жұмыс |
|
|
3 минут |
Стикер |
|
|
9 минут |
№1 дəптермен жұмыс |
|
|
ІІІ. Рефлексиялық-бағалау кезеңі (5 минут) |
||
|
4 минут |
(Ө; Қ) Графикалық диктант. Берілген сызба арқылы сұраулы сөйлемдер құрап жазу. ба? нешеу?
неше ? |
№1 дəптермен жұмыс |
|
1 минут |
(Ө; Қ) Бағалаудың шартты белгілеріне сəйкес өзін-өзі бағалау. Жұмыстарын топта жариялап, дəлелдеу. Сабақтан игерген білімдеріне рефлексия жасату мақсатында жұмыс дəптеріндегі «Өз жұмысыңды бағала» тапсырмасы орындатылады. Бірінші тұрған «сауатты жазу», екінші тұрған «көркем жазу», үшінші тұрған «шығармашылық жұмыстарды орындау» дөңгелектері тиісті қарындаштармен боятылады. Нəтижелері топта жарияланады. |
№1 дəптермен жұмыс Түрлі түсті қарындаштар |
||
|
Қосымша ақпарат |
||||
|
Дифференциация: Балаларға қалай көмектесесіз? Қабілетті балаларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау: Оқушылардың білімдерін қадағалауды қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс: Денсаулық пен қауіпсіздік АКТ Құндылықтар |
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
Бақылау: Сабақ мақсатына жеттім бе? Оқушылар не үйренді? Ынтымақтастық атмосферасы болды ма? Оқушылар арасындағы дифференциациялау бойынша іс-əрекеттер ұтымды болды ма? Жоспарланған уақытты ұстандым ба? Жоспардан қандай шегіністер жасадым жəне неліктен? |
|
|||
|
Қорытынды бағалау: Сабақтың ең ұтымды кезеңдері. 1. Сабақты жақсартуға септігін тигізген екі сəт. 1. Осы сабақтан келесі сабақтың өткізілуіне септігін тигізетіндей сыныптағы жəне жеке оқушылар жайлы не білдім? |
||||
шағым қалдыра аласыз













