Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
3 мин.
«Сағат тілі » әдісі
|
Ұйымдастыру:
оқушылармен сәлемдесу, сыныптағы қажеттілікті
түгелдеу, топтық және жұптық жұмыс кезінде техника қауіпсіздігін
ескертемін. Жәнеде бүгінгі сабақтың мақсатын қысқаша айтып
өтемін
Үй тапсырмасын
тексеру үшін «Сағат тілі » әдісін қолданамын. Оқушылар қасындағы оқушымен сағат
тілі бойынша дәптер алмасып, әр оқушы қасындағы оқушының үй
тапсырмасын тексереді.
№2382, 2383, 2384, 2376
2387,2388
|
Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге
тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй
сыйлайды.
Үй жұмыстың шешімі тақтада көрсетіледі, оқушы
өзінің қателерін анықтайды.
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік
танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Түрлі түсті кеспе
қағаздар
|
«Ой қозғау» әдісі.
3 мин.
|
Саралау: Бұл жерде саралаудың
«Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі қолданылады.
Өткен
сабаққа байланысты сұрақтар қойылады
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
Өткен тақырып бойынша қайталау
жасайды.
|
талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!»
деген мадақтау сөзімен
ынталандыру.
|
ДК
экраны
Оқулық :
BASTAU математика 3-12 сынып 12000+
есептер
Алматы 2020
|
Сабақтың ортасы
14 мин.
Жеке жұмыс.
|
«Сағат тілі » әдісі бойынша оқушылар орындаған жұмыстарын
келесі топпен алмасады.
Саралау:
Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай топта оқушылар
бір-біріне қолдау көрсетеді.
Бұл тапсырмада саралаудың
«Қарқын» тәсілі көрініс табады.
Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек
көрсету.
|
Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді.
.
Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға
салып, пікірлерін білдіріп, талдау жасайды.
|
Дескриптор:
-мәтін есептерге шарт
құрады
-пропорция құрады
-пропорцияның қасиетін қолдана
алады
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл
қойылады
.
|
ДК
экраны
Оқулық :
BASTAU
математика 3-12 сынып 12000+
есептер
Алматы 2020
|
Сергіту сәті
|
|
Оқушылар ребусты шешіп, қазақ әдебиеті сабағымен
байланысамыз.
Балалар осы кезде quizizz платформасына кіреді.
|
талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!»
деген мадақтау сөзімен
ынталандыру
|
|
Жұптық жұмыс
15 мин.
|
Тиімділігі:
Оқушылардың өз беттерімен жұмыс жасау дағдысы
қалыптасады.
Саралау: Бұл
тапсырмада саралаудың «50/50» тәсілі көрініс табады.
|
Берілген тапсырма бойынша балалар түсінбеген
тұстарын өзге оқушыдан сұрауға мүмкіндік
беріледі.
|
Дескриптор:
-масштаб формуласына есепті
салады
-пропорция қасиетін қолданады;
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл
қойылады
|
. Оқулық :
BASTAU математика 3-12 сынып 12000+
есептер
Алматы 2020
|
Топтық жұмыс
Сабақтың соңы.
Ой
толғаныс.
Рефлексия
8 мин.
|
«Пікір алмасу» (Showdown).
Әрбір топ тақырыпқа қатысты 2 есепке бірлесіп
дайындалады. Әрбір есептің шығарылу жолын алдарындағы параққа
түсіріп, мұғалімге тапсырады. Мұғалім дұрыс жауапты айтып , әр
топтың жұмысын бағалайды.
Үй жұмысы:
Рефлекция: «Уақытпен ойла» әдісі
Оқушылар quizizz платформасында сабаққа
байланысты сөздер жазады.
|
Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып,
зерделегенін тұжырымдайды.
Мақсаты: Өз
ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.
Саралау: Бұл
тапсырмада саралаудың «Пікір алмасу» (Showdown).
тәсілі көрініс табады
1
минут аралығында оқушылар сол сөзге. Уақыт аяқталған соң іштерінен
оқиды. Содан кейін мына сұрақтарға жауап береді:
Неге
мен осы сөздер мен сандарды жаздым?
Осыны жазғанда не ойладым?
Жазғандарым мен үшін қаншалықты
қажет?
|
Дескриптор:
-сұрактарға жауап береді
-есептерді шығарады.
-рационал сандарды қолданады.
Бағалау: Топ
басшы топ ішінде бағалау парағында бағалап
отырады.
|
ДК
экраны
Оқулық :
BASTAU
математика 3-12 сынып 12000+
есептер
Алматы 2020
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау
көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар
қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру
деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
-
Диалог және қолдау көрсету тәсілі арқылы берілген
уақытта есепті шеше алмаған оқушыға ширектерді еске түсірту арқылы,
таңбаларды анықтауға мүмкіндік жаратамыз;
-
Тапсырма тәсілі арқылы әртүрлі деңгейдегі
оқушыларға «көмек керек пе әлде қосымша есептер ме?»-сұралып, сосын
сол арқылы жұмысты жүргізу;
Көмек қажет оқушыларға белгілі бір уақыт беріліп,
уақыт біткен соң жылдам орындаған оқушылар аяқтай алмаған
оқушыларға көмек көрсетеді.
|
10-баллдык жүйе бойынша
багалау
|
Сынып бөлмесін сабақтан бұрын желдету. Сыныптағы
орындық парталардың түзу тұруына назар аудару.
|
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту
туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту
туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
|