2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ашық сабақ "Мәтінді есептерді шығару" 5 сынып математика

Ашық сабақ "Мәтінді есептерді шығару" 5 сынып математика

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәні ұстаздарына пайдалы
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Математика пәні Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Бөлім: 5.3В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану

«Шамалған бекетіндегі жаңа қазақ орта мектебі» КММ

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты:

Сындирбаев Төлеген Төрегалиевич

Күні: 17.03.2025ж

Пәні: Математика

Сынып: 5 «А,Ә,Б,В,Е»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Мәтінді есептерді шығару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.5.1.7 Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер шығару;

Сабақтың мақсаты:

Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, мәтіндік есеп шығару.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ басы

10 минут

Сәлемдесу, түгендеу. Күндеріне сәттілік тілеу.

«Шапалақ» әдісімен көңіл күйлерін көтеру.

Оқушыларды киіз үй әдісімен топқа бөлінеді.

Оқушылардың назарын сабаққа аудару: Сәйкестік тесті.





Тек қана А жиынына тиісті


А және В жиындарының қиылысуы

А джәне В жиындарының бірігуі

Дұрыс шешімін көрсетеді.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатына таныстырады.

Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Мәтіндік есептер шығару.

Сабақтың мақсаты: Эйлер Венн диаграммасын қолданып, мәтіндік есептерді шығару.

Мұғаліммен амандасады.

«Сабаққа дайынмын» - бір шапалақ

«Сабақта белсенді боламын» - екі шапалақ

«Көңіл күйім өте жақсы» -үш шапалақ.


Киіз үй суреттерінен өз топтарын табады, бағалау парағын алады.

3 топқа бөлінеді.




Оқушылар Wordwall платформасындағы сәйкестікті табады.






Сабақ мақсатымен танысады.



Мадақтау сөздермен ынталандыру:

Жарайсыңдар!
















Heygen платформасы

Киіз үй суреттері

Бағалау парақтары










Wordwall платформасы








Презентация

Сабақтың ортасы

25 минут

1-тапсырма.

1-жұп

1070- есеп

Сыныпта 17 ұл бала бар. Олардың 14-і бос уақытында футбол ойнағанды ұнатады, 9-ы шахмат ойнағанды ұнатады. Бұл ойындарға сыныптағы барлық ұл балалар қатысады. Сыныптағы неше ұл бала бос уақытында футбол ойнағанды да, шахмат ойнағанды да ұнатады?


2-жұп

1071

Бір аптада дүкеннен 19 адам теледидар сатып алды, 13 адам мұздатқыш сатып алды. Олардың 8-і мұздатқыш та, теледидар да сатып алды. Неше адам теледидар ғана сатып алды? Неше адам мұздатқыш қана сатып алды?


3-жұп

1072

Бір топтағы туристтердің 10-ы қазақ тілін біледі, 8-і орыс тілін біледі, олардың 3-еуі қазақ тілін де, орыс тілін де біледі. Топта барлығы неше турист бар?

2-тапсырма

Есепті Эйлер-Венн диаграммасын пайдаланып шешіңіз:

1. Фирмада 67 адам жұмыс жасайды. Олардың 47-сі ағылшын тілінде сөйлейді, 35-і неміс, 23-і екі тілде де сөйлей алады. Қанша адам ағылшын тілінде де, неміс тілінде де сөйлей алмайды?


2. Сыныпта 40 оқушы бар. Олардың ішінде 31-сі сүтті, 21 –і лимонадты, ал 15-і сүтті де, лимонадты да жақсы көреді. Екі сусынды да ұнатпайтындардың саны?


3 Сыныбымда 12 адам детектив, 18 адам фантастика,ал 3-еуі детективті де, фантастиканыда оқиды. Бір оқушы болса, мүлдем кітап оқымайды. Сыныпта барлығы неше адам бар?





3-тапсырма.

5 сынып оқушыларының арасында олардың нені: балмұздақ немесе шоколадты жақсы көретіні жөнінде сауалнама жүргізілді. Сауалнама нәтижесі төмендегі суретте көрсетілген.


Келесі сұрақтарға жауап беріңіз:

  1. Сауалнамаға барлығы неше оқушы қатысты?

  2. Неше оқушы балмұздақты жақсы көреді?

  3. Неше оқушы шоколадты жақсы көреді?


«Кел, бірлесейік!» әдісімен бір-бірімен кеңеседі, жүптасып орындайды.

Жұпта отырған оқушылардың біреуі тапсырманың шешімін тақтаға жазады.

Жұптар бір-бірін бағалайды.

















Оқушылар «Ойлан, бірік, бөліс!» әдісімен топтасып орындайды.


Топтар бір-бірінің жұмыстарын тексереді бағалайды.













«Байқап көр!» әдісімен өз бетінше орындайды.

Оқушылар Өзін өзі бағалайды.













Дескриптор:

-есеп шартын қысқаша жазады;

-Эйлер-Венн дөңгелектерін сызып толтырады;

- жиындардың қиылысуын табады.


Жалпы -3 балл.

Дескриптор:

-қысқаша есеп шартын құрады;

Эйлер-Венн дөңгелектерін сызады;

-жиындардың бірігуін табады;

-жиындарға тиісті емес адам санын табады;/барлығын табады;

Жалпы - 4 балл.









Дескриптор:

- барлық оқушы санын табады;

- балмұздақты жақсы көретін оқушыларды табады;

- шоколадты жақсы көретін оқушыларды табады

Жалпы - 3 балл.















Оқулық Математика

5 сынып

Т.А.Алдамұратова






















Үлестірме қағаздар. Маркерлер. А3 қағаздары.
















Презентация,

үлестірме қағаздар




Сабақтың соңы

5 минут

Үйге тапсырма беру. (1073)

Объектіні өз қалауларыңмен таңдап алып, 5.19-сурет бойынша есеп құрастырыңдар. Сұрақтарға жауап беріңдер.


Кері байланыс. «Құнды пікір» әдісі

Бүгін не үйрендік?

Сен үшін не оңай болды?

Не қиын болды?


Назарға алған және белсенділік танытқан оқушыларды мадақтау.

Үй жұмысын белгілеп алады.

Кері байланыс парағын толтырады. Балдарын жинақтап, өздерін бағалайды.

Бағалау.

1-10 баллдық жүйеге бағалау.


Оқулық,

Кері байланыс және бағалау парақтары






16 Наурыз 2025
191
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі