Сабақ
басы
10
минут
|
Сәлемдесу, түгендеу.
Күндеріне сәттілік тілеу.
«Шапалақ» әдісімен
көңіл күйлерін көтеру.
Оқушыларды киіз үй
әдісімен топқа бөлінеді.
Оқушылардың назарын
сабаққа аудару: Сәйкестік тесті.
Тек қана А жиынына тиісті
|

|
А және В жиындарының
қиылысуы
|

|
А джәне В жиындарының
бірігуі
|

|
Дұрыс шешімін көрсетеді.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатына
таныстырады.
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Мәтіндік есептер
шығару.
Сабақтың мақсаты: Эйлер Венн диаграммасын қолданып,
мәтіндік есептерді шығару.
|
Мұғаліммен амандасады.
«Сабаққа дайынмын» - бір
шапалақ
«Сабақта белсенді боламын» - екі
шапалақ
«Көңіл күйім өте жақсы» -үш
шапалақ.
Киіз үй суреттерінен өз топтарын табады, бағалау парағын
алады.
3 топқа бөлінеді.
Оқушылар Wordwall платформасындағы сәйкестікті
табады.
Сабақ мақсатымен танысады.
|
Мадақтау сөздермен
ынталандыру:
Жарайсыңдар!
|
Heygen платформасы
Киіз үй суреттері

Бағалау парақтары
Wordwall платформасы
Презентация
|
Сабақтың ортасы
25 минут
|
1-тапсырма.
1-жұп
№1070-
есеп
Сыныпта 17 ұл бала бар. Олардың 14-і бос уақытында футбол
ойнағанды ұнатады, 9-ы шахмат ойнағанды ұнатады. Бұл ойындарға
сыныптағы барлық ұл балалар қатысады. Сыныптағы неше ұл бала бос
уақытында футбол ойнағанды да, шахмат ойнағанды да
ұнатады?
2-жұп
№1071
Бір аптада дүкеннен 19 адам теледидар сатып алды, 13 адам
мұздатқыш сатып алды. Олардың 8-і мұздатқыш та,
теледидар да сатып алды. Неше адам теледидар ғана сатып алды? Неше
адам мұздатқыш қана сатып алды?
3-жұп
№1072
Бір топтағы туристтердің 10-ы қазақ тілін біледі, 8-і орыс
тілін біледі, олардың 3-еуі қазақ тілін де, орыс тілін де біледі.
Топта барлығы неше турист бар?
2-тапсырма
Есепті Эйлер-Венн диаграммасын пайдаланып
шешіңіз:
№1. Фирмада 67 адам жұмыс жасайды. Олардың 47-сі ағылшын
тілінде сөйлейді, 35-і неміс, 23-і екі тілде де сөйлей алады. Қанша
адам ағылшын тілінде де, неміс тілінде де сөйлей
алмайды?
№2. Сыныпта 40 оқушы бар. Олардың ішінде 31-сі сүтті, 21 –і
лимонадты, ал 15-і сүтті де, лимонадты да жақсы көреді. Екі сусынды
да ұнатпайтындардың саны?
№3 Сыныбымда 12 адам детектив, 18 адам фантастика,ал 3-еуі
детективті де, фантастиканыда оқиды. Бір оқушы болса, мүлдем кітап
оқымайды. Сыныпта барлығы неше адам
бар?
3-тапсырма.
5 сынып оқушыларының арасында олардың нені: балмұздақ
немесе шоколадты жақсы көретіні жөнінде сауалнама жүргізілді.
Сауалнама нәтижесі төмендегі суретте
көрсетілген.

Келесі сұрақтарға жауап
беріңіз:
-
Сауалнамаға барлығы неше оқушы
қатысты?
-
Неше оқушы балмұздақты жақсы
көреді?
-
Неше оқушы шоколадты жақсы
көреді?
|
«Кел, бірлесейік!» әдісімен бір-бірімен кеңеседі, жүптасып
орындайды.
Жұпта отырған оқушылардың біреуі тапсырманың шешімін
тақтаға жазады.
Жұптар бір-бірін бағалайды.
Оқушылар «Ойлан, бірік, бөліс!» әдісімен топтасып
орындайды.
Топтар бір-бірінің жұмыстарын тексереді
бағалайды.
«Байқап көр!» әдісімен өз бетінше
орындайды.
Оқушылар Өзін –өзі
бағалайды.
|
Дескриптор:
-есеп шартын қысқаша
жазады;
-Эйлер-Венн дөңгелектерін сызып
толтырады;
- жиындардың қиылысуын
табады.
Жалпы -3 балл.
Дескриптор:
-қысқаша есеп шартын
құрады;
Эйлер-Венн дөңгелектерін
сызады;
-жиындардың бірігуін
табады;
-жиындарға тиісті емес адам санын
табады;/барлығын
табады;
Жалпы - 4 балл.
Дескриптор:
- барлық оқушы санын
табады;
- балмұздақты жақсы көретін оқушыларды
табады;
- шоколадты жақсы көретін оқушыларды
табады
Жалпы - 3 балл.
|
Оқулық Математика
5 сынып
Т.А.Алдамұратова
Үлестірме қағаздар. Маркерлер. А3 қағаздары.
Презентация,
үлестірме қағаздар
|
Сабақтың соңы
5 минут
|
Үйге тапсырма беру.
(1073)
Объектіні өз қалауларыңмен таңдап алып, 5.19-сурет бойынша
есеп құрастырыңдар. Сұрақтарға жауап
беріңдер.

Кері байланыс.
«Құнды
пікір» әдісі
Бүгін не үйрендік?
Сен үшін не оңай болды?
Не қиын болды?
Назарға алған және белсенділік танытқан оқушыларды
мадақтау.
|
Үй жұмысын белгілеп алады.
Кері байланыс парағын толтырады. Балдарын жинақтап, өздерін
бағалайды.
|
Бағалау.
1-10 баллдық жүйеге
бағалау.
|
Оқулық,
Кері байланыс және бағалау
парақтары
|