Ашық сабақ: Мектептегі қамқор жандар 2-сынып әдебиет

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ: Мектептегі қамқор жандар 2-сынып әдебиет

Материал туралы қысқаша түсінік
2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау. 2.2.4.1 - мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

Менің мектебім

Педагогтің аты-жөні


Тәжірибе жинақтаушы

Құдайберген Ұлпан

Күні:

28.11.2024ж

Сынып: 2

Қатысушылардың саны

Сабақтың тақырыбы

Мектептегі қамқор жандар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау.

2.2.4.1 - мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау.


Сабақтың мақсаты

  • Мектептегі қамқор жандарға алғыс хат жазып үйренеді


Сабақ барысы

Сабақ кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы (5)


  1. Ұйымдастыру кезеңі.

  1. - Сәліметсіңдер ме, балалар! Жұмыс орнымызға назар аударайық. Жұмыс орындарыңда тұрған сабаққа арналған қосымша ақпараттар мен үлестірмелі материалдарды менің нұсқаулығым бойынша қолданасыңдар.

Жұмыс орындарымен танысады.


Презентация

  1. Психологиялық ахуал. «Өлең шумақтары» әдісі

Бүгінгі сабақты бастау үшін «шырақ» әдісін қолданамыз .Қанекей , бәріміз тұрамыз. Бір – бірімізге осы шырақты бере отыра , жақсы сөздер айтып, күнімізге сәттілік тілейік .


Бір-біріне жылы сөз айта отырып, сабақты бастайды.


«шырақ» әдісі

Өткенге шолу . Өткен сабақ бойынша сұрақтар қою .

1. Қандай үйірме түрлерін білесің ?

2. Үйірме өлеңінде автордың ойы ?

Өткенге шолу жасайды .

бонус


  1. Қызығушылығын ояту.

Сабақтың тақырыбы:

Қанекей ,балалар кітаптағы суретке назар аударайықшы . Суретте не көріп тұрсыңдар ? (мектеп, асхана)

Суретті қалай атар едің ?

Бұл жер саған ұнай ма ? Неліктен ?

Сабақтың мақсаты:

  • Алғысхат жазып үйренесің

Сабағымызды бастайық!

Сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтайды.

ҚБ. «Мадақтау»

оқулық







  1. Сабақ ережелерімен таныстыру.

  • Алда топтық, жұптық жұмыстар жасаймыз. Сол үшін топтық, жұптық жұмыс ережелерін есімізге сақтап алыңдар.

  • Сабақта дұрыс отыру тәртібін ұстаныңдар.

Сабақтың ережелерін естеріне сақтайды. Оларды ұстанады.



Сабақтың ортасы (35)


  1. Жаңа білімді меңгерту.

Білу деңгейі. 1-қадам: «Мәтінмен жұмыс».

1. Дәрмен атай

Дәрмен атай ауырып қалыпты. Үш күн қатарынан вахтерлік кезекте Анна Васильевна тәтей тұрды. Үш күн бойы күттік атайды. Дәрмен атайдың ауырып жатқанын естігенімде мені алдеқалай үрей билеп ала жөнелген. Қазір міне, асығып келе жатқан себебіміз сол. Қуат мүн

айтпағанымен, іштей сезінетін, білетін сияқты. Автобустан түсіп, трамвайға отырдық, сонан соң бір аялдама жер жаяу жүріп барып, тағы автобус тостық. Сөйтіп жүріп шеткі көшелердің біріндегі Дәрмен атайдың үйіне де жеттік-ау. Қорқынышымыз, қаупіміз бекер-ақ болып ты. Атай үйінде жатып сауыға бастаған кезінде келіппіз.Дәрмен атай соғысқа қатысыпты. Соғыстың алғашқы күндерінен бастап ең соңғы сәтіне дейін фашистермен бетпе-бет келген адам болып

шықты.

- Рақмет, балаларым, анда-санда баяғы жа-

рақаттың салдарынан жатып қалатын дағдымыз бар сондай. Келген жайларыңды біліп, сауыққанның үстіне сауығып кеттім. Қоңыраушы аталарың бір көтеріліп қалды.

Дәрмен атайдың жүрегінен шыққан алғысы

еңсемізді биіктетіп, көңілімізді зорайтып жіберді.

Әр оқушы мәтінді 1 жолдан оқып шығасыңдар .


1 – тапсырма . wordwall . Оқылған мәтін бойынша вордволл ойыны арқылы оқушыларға сұрақтар қойылады .




2-тапсырма. Мектептегі қамқор жандарға Тiлек ағашын" дайында.

«Тiлек ағашына» деген iзгi тiлектерiндi жаз.


Өлеңге назар аударады . Мұғалімді мұқият тыңдайды.
































Өлеңді мәнерлеп оқиды .



Ойынға белсенді қатысады .






«Тiлек ағашына» деген iзгi тiлектерді жазады .





































ҚБ. Мадақтау

Жарайсың !



бонус







Ауызша бағалау, бонус

Оқулық
































оқулық





https://wordwall.net/ru/resource/82838879




2. Сергіту сәті . Бөтелке әдісі . Қанекей оқушылар барлығымыз тұрамыз . Менің қолымдағы бөтелкеге назар аударамыз . Менің қолымдағы бөтелкеге қарап , бөтелкенің артынан қайталаймыз .


4. Дәптермен жұмыс . Дәптерімізді ашамыз. Бүгінгі күн ретін жазамыз .

Мектептегі қамқор жанға алғысхат жазамыз .

Мысалы , аспазшы .

Аспазшыға тілегім – Дәмді асыңызға рахмет ! Деніңіз сау болсын .

Сергіту сәтін орындайды .






Мектептегі қамқор жанға тілек жазады.







Бәрекелді !







Жарайсың !



бонус


Музыка







Дәптер









Бекіту тапсырмасы. «Сөзжұмбақ» . Қанекей балалар, бүгінгі сабағымызды қорытындылау үшін мына тақтадағы сөзжұмбақты шешейікші.

1.Мектепте ең дәмді тағам әзірлейтін жан?

2.Мектепте уақытылы қоңырау соғатын жан?

3.Оқушыларға білім беретін жан ?

4. Мектептің ауласын таза ұстайтын жан ?

5.Мектепті таза ұстайтын жан ?

6.Мектепті сырт адамдардан қорғайтын жан?



Сөзжұмбақты шешеді .

Жарайсың , Тамаша ! бонус

«Сөзжұмбақ» әдісі.


Сабақтың соңы

(5)

VII. Сабақты қорытындылау. Біздің сабағымыз аяқталды. Бүгінгі сабақта қанша стикер жинадыңдар ?

Тамаша! Бұл «бонус» сендерге үй жұмысын орындауда көмегін тигізеді. Сондықтан оны kundelik.kz сайтына жүктеймін.

«Білім қоржынына» салған ақпараттарды есіне түсіреді.


Презентация

VIII. Үй тапсырмасы: Мәтінді мазмұндап келу .




IX. Бағалау парақшасы. Бағалау парақшасына жазған ұпайларымызды санап, соңғы ұяшыққа қорытынды баллымызды қоямыз.

Бағалау парақшасына қорытынды ұпайларын жазады.


Бағалау парақшасы

X. Рефлексия. «Бағдаршам».

Жасыл түс. Өте жақсы түсіндім (3 рет шапалақтайды)

Сары. Жақсы түсіндім (2 рет шапалақтайды)

Қызыл . Әлі де іздену керек (1 рет шапалақтайды)

Кері байланыс жасайды.


Презентация

     



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2024
250
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі