Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ва

    Пән: Әдебиеттік оқу

    Мектеп: «Есік қаласының облыстық көру қабілеті бұзылған балаларға арналған мектеп - интернаты» КММ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Нұртазаева М.Т

    Сынып: 4-сынып

    Қатысқандар саны:11

    Қатыспағандар саны:0

    Бөлімі:

    Құндылықтар

    Сабақ тақырыбы

    Мен бақытты баламын

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.2.6.1 Кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының

    өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау

    4.2.8.1 Көркем шығарманы басқа үлгідегі (иллюстрация, музыка

    (күй, мультфильм, кинофильм) нұсқасымен салыстыру

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Кейіпкердің іс-әрекетін бағалай алады.

    Оқиғалардың маңызды тұстарын талдауға, салыстыруға қатыса

    алады.

    Көптеген оқушылар: Талдау жасай отырып, мәтіннің негізгі ойын

    анықтай алады.

    Кейбір оқушылар: Өзі үшін құнды заттардың (нәрселердің) атауын жаза алады, не үшін құнды екенін дәлелдей алады.

    Бағалау критерийлері

    • Диалогке қатысады, мұғалімнің көмегімен мəтіндегі негізгі ойды анықтай алады.

    • Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай

    • алады.

    • Оқу мақсатына сәйкес дауыстап, түсініп, іштей, мәнерлеп, сын тұрғысынан бағалап, көз жүгіртіп оқу дағдылары жетілдіріледі.

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

    Сабақтың барысы

    Сабақ кезеңі

    5 мин

    Педагог әрекеті

    Оқушы әрекеті

    Бағалау

    Ресрус

    Сабақтың басы

    5 мин



    Үй тапсырмасы




    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Ұйымдастыру кезеңі.

    «Миға шабуыл» әдісі

    «Барабан» әдісі

    Дескриптор:

    -А.Құнанбайұлы «Жасымда ғылым бар деп ескермедім» өлеңін жатқа айту

    -Оқушылар, біз қандай бөліммен танысып жатырмыз? -Құндылықтар. -Құндылықтарға нелер жатады? -Отбасы, білім, денсаулық, уақыт т.б.


    Жұмыс ережесін келісу

    • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақытты үнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!


    Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!»,

    «Керемет!» деген мадақтау сөздерімен бағалаймын.






    ДК экраны







    Тақырыптық топтамалар

    Сабақтың ортасы

    35 мин





























































































































    Сегіту сәті

    Оқу мақсатын таныстыру

    Топқа бөлу: А.Құнанбаев, М.Мақатаев өлеңдерінің шумақтары араласып беріледі балалар әр шумақты таңдап алып екі топқа бөлінеді.

    1. Топ: «Отбасы»

    2. Топ: «Бақыт»

    Ертеде біз білмеймін бір үлкен елде «Бақыт» өмір сүріпті.Ол жаққа бару үшін саяхатқа шығамыз . Бәріміз бірге!

    1 – аялдама: «Ойлан,бірік,бөліс» әдісі арқылы. «Бақыт» сөзіне қатысты сызба құрайды. Бірігіп «Отбасында,өмірде бақытты болу үшін не істер едің?» деген сұраққа жауап береді

    Дескриптор:

    -Сызба құрастырады;

    -«Бақыт» дегенді қалай түсінетіндерін айтады.

    -Оқулықта берілген ертегі мазмұнын тыңдап, өз ойларын ортаға салады.

    -Мәтінді түсініп,тізбектеп оқу

    2 – аялдама:

    «Тез ойла»

    Тапсырма:

    1 –Екі кейіпкердің кездесу сәтінен бастап рөлге бөліп оқиды.

    2 – Екі кейіпкерді сахналайды

    Дескриптор:

    1.Рөлге бөліп оқиды.

    2.Кейіпкерлерді сахналайды.

    Көзге жаттығу

    3–аялдама: «Венн диаграммасы»

    Тас қашайтын шебер мен бозбаланың мінез құлқын салыстырыңдар.

    Дескриптор:

    4-аялдама

    4. «Спираль» әдісі. Қағазда жазылған сөйлемді тиісті тәртібіне келтіріп, сөйлемді тез тауып оқу. Дұрыс жауабын дәптерге жазыңдар.

    Дескриптор:

    1.Берілген сөйлемді ретімен оқиды.

    2.Қай ақынның сөзі екенін табады.

    Жеке тапсырма: «Антиципация» әдісі.

    «Ана» туралы жыр караоке



    Ақындардың өлеңдері бойынша екі топқа бөлінеді.







    Оқушылар саяхатқа шыға отырып сұрақтарға жауап беріп, ұжымдық жұмыс жасайды.



    6-конечная звезда 2

    Бақыт


























    Оқушылар сызба бойынша өз ойларын айтады.

















    Ертегінің мазмұнын тыңдайды. Рөлге бөлініп оқып, ертегіні сахналайды.









    Оқушылар көздеріне жаттығу жасайды

















    Оқушылар таратылған карточкалардағы сөйлем, сөздері тиісті тәртібіне қойып, сөйлемдерді тез оқиды.











    Мәтіндегі түсіп қалған сөздерді мағынасына қарай қойып жазу

    Ән айтып, би белеп серігіп алады.

    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ҚБ «жүрекшелер» арқылы мадақтап, ынталандырылады



    «Бас бармақ» арқылы бағалау.



    Оқушыларғ бағалау парағы таратылады.

    Әр тапсырманы орындаған соң мұғалім балл қояды











    Бағалау критерийі: Диалогке қатысады, мұғалімнің көмегімен мəтіндегі негізгі ойды анықтай алады.



















    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Қарқын» тәсілі көрінеді.Дұрыс жауап беру мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар,ал көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.














    Тапсырма орындауға қажетті құралдары.

































    Таратпа қағаздар, топтамалар.







    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс

    Рефлексия

    5 мин

    «Бір сөзбен» стратегия әдісі

    «Дені сау адам- ең бақытты адам!», «Денсаулық- зор байлық»

    «Ватсап » әдісі.

    «смайликтер», «пікір»,

    Үй тапсырмасы:

    Ертегінің мазмұнын айту.

    Денсаулық туралы мақал-мәтелдер жаттау.


    Сабақты қорытындылай отырып өз ойларын ортаға салады






    «Жапондық бағалау» әдісі

    1-10 баллдық жүйе



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нұртазаева Мақпал Таңатқызы
    06 Сәуір 2023
    466
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Мен бақытты баламын"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Мен бақытты баламын"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақтың қмж - сы талапқа сай жазылған тәжірибеммен бөлісіп отырмын
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ва

    Пән: Әдебиеттік оқу

    Мектеп: «Есік қаласының облыстық көру қабілеті бұзылған балаларға арналған мектеп - интернаты» КММ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Нұртазаева М.Т

    Сынып: 4-сынып

    Қатысқандар саны:11

    Қатыспағандар саны:0

    Бөлімі:

    Құндылықтар

    Сабақ тақырыбы

    Мен бақытты баламын

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.2.6.1 Кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының

    өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау

    4.2.8.1 Көркем шығарманы басқа үлгідегі (иллюстрация, музыка

    (күй, мультфильм, кинофильм) нұсқасымен салыстыру

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Кейіпкердің іс-әрекетін бағалай алады.

    Оқиғалардың маңызды тұстарын талдауға, салыстыруға қатыса

    алады.

    Көптеген оқушылар: Талдау жасай отырып, мәтіннің негізгі ойын

    анықтай алады.

    Кейбір оқушылар: Өзі үшін құнды заттардың (нәрселердің) атауын жаза алады, не үшін құнды екенін дәлелдей алады.

    Бағалау критерийлері

    • Диалогке қатысады, мұғалімнің көмегімен мəтіндегі негізгі ойды анықтай алады.

    • Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай

    • алады.

    • Оқу мақсатына сәйкес дауыстап, түсініп, іштей, мәнерлеп, сын тұрғысынан бағалап, көз жүгіртіп оқу дағдылары жетілдіріледі.

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

    Сабақтың барысы

    Сабақ кезеңі

    5 мин

    Педагог әрекеті

    Оқушы әрекеті

    Бағалау

    Ресрус

    Сабақтың басы

    5 мин



    Үй тапсырмасы




    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Ұйымдастыру кезеңі.

    «Миға шабуыл» әдісі

    «Барабан» әдісі

    Дескриптор:

    -А.Құнанбайұлы «Жасымда ғылым бар деп ескермедім» өлеңін жатқа айту

    -Оқушылар, біз қандай бөліммен танысып жатырмыз? -Құндылықтар. -Құндылықтарға нелер жатады? -Отбасы, білім, денсаулық, уақыт т.б.


    Жұмыс ережесін келісу

    • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақытты үнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!


    Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!»,

    «Керемет!» деген мадақтау сөздерімен бағалаймын.






    ДК экраны







    Тақырыптық топтамалар

    Сабақтың ортасы

    35 мин





























































































































    Сегіту сәті

    Оқу мақсатын таныстыру

    Топқа бөлу: А.Құнанбаев, М.Мақатаев өлеңдерінің шумақтары араласып беріледі балалар әр шумақты таңдап алып екі топқа бөлінеді.

    1. Топ: «Отбасы»

    2. Топ: «Бақыт»

    Ертеде біз білмеймін бір үлкен елде «Бақыт» өмір сүріпті.Ол жаққа бару үшін саяхатқа шығамыз . Бәріміз бірге!

    1 – аялдама: «Ойлан,бірік,бөліс» әдісі арқылы. «Бақыт» сөзіне қатысты сызба құрайды. Бірігіп «Отбасында,өмірде бақытты болу үшін не істер едің?» деген сұраққа жауап береді

    Дескриптор:

    -Сызба құрастырады;

    -«Бақыт» дегенді қалай түсінетіндерін айтады.

    -Оқулықта берілген ертегі мазмұнын тыңдап, өз ойларын ортаға салады.

    -Мәтінді түсініп,тізбектеп оқу

    2 – аялдама:

    «Тез ойла»

    Тапсырма:

    1 –Екі кейіпкердің кездесу сәтінен бастап рөлге бөліп оқиды.

    2 – Екі кейіпкерді сахналайды

    Дескриптор:

    1.Рөлге бөліп оқиды.

    2.Кейіпкерлерді сахналайды.

    Көзге жаттығу

    3–аялдама: «Венн диаграммасы»

    Тас қашайтын шебер мен бозбаланың мінез құлқын салыстырыңдар.

    Дескриптор:

    4-аялдама

    4. «Спираль» әдісі. Қағазда жазылған сөйлемді тиісті тәртібіне келтіріп, сөйлемді тез тауып оқу. Дұрыс жауабын дәптерге жазыңдар.

    Дескриптор:

    1.Берілген сөйлемді ретімен оқиды.

    2.Қай ақынның сөзі екенін табады.

    Жеке тапсырма: «Антиципация» әдісі.

    «Ана» туралы жыр караоке



    Ақындардың өлеңдері бойынша екі топқа бөлінеді.







    Оқушылар саяхатқа шыға отырып сұрақтарға жауап беріп, ұжымдық жұмыс жасайды.



    6-конечная звезда 2

    Бақыт


























    Оқушылар сызба бойынша өз ойларын айтады.

















    Ертегінің мазмұнын тыңдайды. Рөлге бөлініп оқып, ертегіні сахналайды.









    Оқушылар көздеріне жаттығу жасайды

















    Оқушылар таратылған карточкалардағы сөйлем, сөздері тиісті тәртібіне қойып, сөйлемдерді тез оқиды.











    Мәтіндегі түсіп қалған сөздерді мағынасына қарай қойып жазу

    Ән айтып, би белеп серігіп алады.

    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ҚБ «жүрекшелер» арқылы мадақтап, ынталандырылады



    «Бас бармақ» арқылы бағалау.



    Оқушыларғ бағалау парағы таратылады.

    Әр тапсырманы орындаған соң мұғалім балл қояды











    Бағалау критерийі: Диалогке қатысады, мұғалімнің көмегімен мəтіндегі негізгі ойды анықтай алады.



















    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Қарқын» тәсілі көрінеді.Дұрыс жауап беру мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар,ал көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.














    Тапсырма орындауға қажетті құралдары.

































    Таратпа қағаздар, топтамалар.







    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс

    Рефлексия

    5 мин

    «Бір сөзбен» стратегия әдісі

    «Дені сау адам- ең бақытты адам!», «Денсаулық- зор байлық»

    «Ватсап » әдісі.

    «смайликтер», «пікір»,

    Үй тапсырмасы:

    Ертегінің мазмұнын айту.

    Денсаулық туралы мақал-мәтелдер жаттау.


    Сабақты қорытындылай отырып өз ойларын ортаға салады






    «Жапондық бағалау» әдісі

    1-10 баллдық жүйе



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Адам және қоғам Презентация 5 сынып
    06.04.2023
    466
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нұртазаева Мақпал Таңатқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации