Материалдар / Ашық сабақ. Мен және менің отбасым
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Мен және менің отбасым

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қазан 2020
555
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары

Күні:

Білім беру саласы

Әлеумет

Бөлім

Қоршаған ортамен таныстыру

Бөлімше

1.Мен және қоғам

Тақырыбы

1.1.Мен және менің отбасым

Оқу мақсаты

        1. отбасындағы өзара тату қарым-қатынастың маңызын түсініп, отбасы мүшелерімен бірлесе жұмыс жасау

        2. отбасы мүшелерін атап, міндеті мен өзіне тағылған жауапкершілікті білу.

ҰОҚ мақсаты

Туыстық байланысты түсінеді. Отбасы мүшелеріне деген өзінің қарым-қатынасын, жақындарына деген өзара сыйластық, қамқорлық негізінде құра біледі.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

АКТ, бала үні,4 К моделі, бақылау, саралау

Ресурстар, дамыту орта

Видиотаспа , суреттер, лента

ҰОҚ жоспарлау

ҰОҚ жоспарын жүзеге асыру кезеңдері/ уақыт

Педагогтың іс-ірекеті

Балалардың іс-әрекеті

Басталуы


0-5 мин

Шаттық шеңбері.

Балалар шеңбергте тұрып, төмендегі қол санамақ өлең жолдарын айту.

Үйде нешеу екенбіз.

Кел санайық екеуміз:

Бас бармағым - атам

Балаң үйрек - әжем

Ортан терек - әкем

Шылдыр шүмек - анам

Кішкентай бөбек - мен.

Бір үйде біз нешеуміз

Бір үйде біз бесеуміз.








Kopilkaurokov.ru


Негізгі бөлімі




20 мин

1 тапсырма.Коммуникация.

АКТ арқылы видиотаспа көрсету.

Бір сөзбен оларді кімдер деп атаймыз?

-Отбасы мүшелерін ата

-Әрқайсысыңның отбасыларыңда неше адам бар?

-Есімдерін ата.


2 тапсырма.Креативтілік. «Отбасы бәйтерегі»

Отбасы мүшелерінің суреттерін ретімен орналастырады. Орналастыру себебін айтады.

Ағаштың тамырынан бастап отбасы мүшелерінің суреттерін жапсыру. (ата,әже,әке,ана,аға,әпке,іні,қарындас)



3тапсырма. Сыни тұрғысынан ойлау.

«Менің отбасым» ойыны. Тәрбиеші ортада лентаны ұстап тұрады. Әрбір бала өзіне ұнаған лентаны таңдап, отбасы туралы жағымды сөздер айтады.

Менің отбасым көңілді, өйткені ...

Менің отбасым мейірімді, өйткені...

Менің отбасым тату, өйткені...


twitter.com






infourok.ru





Қорытынды


5 мин

Кері байланыс.

«Ыстық орындық» әдісі.

-Отбасы дегеніміз кім?

-Отбасына кімдер жатады?

-Отбасы мүшелеірне қандай қамқорлық көрсетеміз?


«Смайлик бейнелері» әдісі арқылы бағалау




























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!