Материалдар / Ашық сабақ. Мен не үйрендім? 3 сынып

Ашық сабақ. Мен не үйрендім? 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жоспарда барлық жұмыс қамтылған(топтық, жеке, жұмыс)
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

     

Тексерілді: Бекқұлиева А.


Бөлім:

Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

Мұғалімнің аты-жөні

Алдажанова Ақайдын Түгелбайқызы

Күні:

18.10.2023жыл

Сынып: 3 «Б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.3.5.1. жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету

Сабақтың мақсаты

Жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету.

Мәтіндегі негізгі ойды білдіретін сөйлемді тауып оқиды.

Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырып, оған жауап бере алады.

      Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

Ұйымдастыру кезеңі.

Шаттық шеңбері.

Өмірдің мәні - жақсылық,

Біліп ал, бәрін ұғып ал.

Қадірін білсең жақсының,

Қазақтың жұлдызы жарқырар.


Топқа бөлу: «Флешка» әдісі арқылы топқа бөліну.

1-топ: «Чемпиондар» тобы

2-топ. «Цирк» тобы

3-топ. «Жиһанкез» тобы

4-топ. «ЭКСПО» тобы


Үйге берілген оқу тапсырмасы:

45-жаттығу.

Сөздерді көшіріп жаз.Өзің қалаған сөздерді қатыстырып сөйлем құрастыр.



Өткен тақырыпты еске түсіру:

«Миға шабуыл » әдісі арқылы болады.

- Өткен сабақтарда не үйрендіңдер?

- Қандай дыбыстар туралы оқып білдіңдер?

Олар туралы не айта аласыңдар?

-Ендеше бүгінгі сабақта өткен сабақтарда алған білімімізді бекіту мақсатында тапсырмалар орындайтын боламыз.

  1. Өлеңді дауыстап оқиды.






Флешкаларды таңдайды.






Үйге берілген тапсырманы қалай орындағанын түсіндіреді.



Білім алушылар сұрақтарға жауап береді.

Мадақтау.

Жарайсыңдар







Жарайсыңдар!







Дескриптор:

- Көшіріп жазады, (1б)

- Сөйлем құрастырады (1б)


Жарайсыңдар!

Слайд №1







Флешка шаблоны.

Слайд №2





Слайд №3






Мидың шаблоны

Слайд №4

Сабақтың ортасы

10 мин

















5 мин










2 мин



13 мин




















Жаңа сабақ.

1-тапсырма « Бірлескен оқу » әдісі, тақтамен жұмыс.

1-жаттығу. Мәтінді тыңда.

Сұрақтарға жауап бер:

-Хиуаз Доспанова туралы білетініңді айт.

-Х, һ әріптері бар сөздерді тауып, осы сөздерге дыбыстық талдау жаса.











Жұптық жұмыс. «Ойлан тап» әдісі. Дәптермен жұмыс

2-жаттығу. Сөздерді тиісті орнына қою арқылы жаз. Тыныс белгілерін қой.

  1. Білесің бе Сен

  2. Тұңғыш қызы қазақтың ұшқыш.

  3. Қандай дыбысы Ц дыбыс

  4. Кітапханаға кел онда

  5. Келді әжем алақай


Сергіту сәті. Нейрогимнастикалық жаттығулар.



(Д) 3-тапсырма. Топтық жұмыс.

Үлестірмелі материалдармен топ атына байланысты жұмыс жасау.

Х, Һ, Ц, Э дыбыстары бар сөздерді табу. Дыбыстық талдау жасау.






Қорытындылау.

(Ж) 4-тапсырма. Жеке жұмыс. «Күн көзін ашу» әдісі

3-жаттығу. Тірек сөздер арқылы сөйлем құрастыр. Тиісті тыныс белгілерін қой.



Хиуаз Доспанова туралы әңгімелейді.

-Х, һ әріптері бар сөздерді тауып, дыбыстық талдау жасайды.

Саралау тәсілі:

Барлық оқушылар: Х, Һ әріптері бар сөздерді таба алады.

Көпшілігі: Дыбыстық талдау жасай алады.

Кейбір оқушылар:

- Мәтін мазмұнын анықтауға сұрақтар құрастырып, оған жауап бере алады.


Мәтіндегі сөздердің орнын тауып жазады.









Билеп сергиді.



Ермексаз, топырақ, түрлі түсті қағазбен жұмыс жасайды.










Тірек сөздерден сөйлем құрастырады. Тиісті тыныс белгілерін қояды



Дескриптор:

-Х, һ әріптері бар сөздерді табады (1 б)

- Сөздерге дыбыстық талдау жасайды (1б)













Дескриптор:

- Сөздердің орнын тауып, тыныс белгісін қояды (1б)









Дескриптор:

-Үлестірмелі материалмен жұмыс жасайды (1б)

- Х, Һ, Ц, Э дыбыстары бар сөздерді табады(1б)

-Дыбыстық талдау жасайды (1б)


Дескриптор:

- Тірек сөздермен сөйлем құрастырады (1б)

- Тыныс белгілерін қояды (1б)


Оқулық, дәптер

Слайд №5

















Оқулық, дәптер








Музыкалық әуен


Ермексаз, түрлі түсті қағаз, топырақ





Тірек сөздер



Сабақтың соңы

5мин

Кері байланыс. «Сұрақ-жауап» әдісі


Бағалау « Домбыра » әдісі арқылы береді.


Үй тапсырмасы: анықтамаларды еске түсіру.

Кері байланыс жасайды.




Оқу тапсырмасын жазып алады.

ҚБ қойылады.

Домбыра шаблоны




ЖИ арқылы жасау
18 Қараша 2024
213
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі