Сабақтың
басы
10
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Шаттық
шеңбері.
Өмірдің мәні -
жақсылық,
Біліп ал, бәрін ұғып
ал.
Қадірін білсең
жақсының,
Қазақтың жұлдызы
жарқырар.
Топқа
бөлу: «Флешка» әдісі арқылы топқа
бөліну.
1-топ: «Чемпиондар»
тобы
2-топ. «Цирк»
тобы
3-топ. «Жиһанкез»
тобы
4-топ. «ЭКСПО»
тобы
Үйге берілген оқу
тапсырмасы:
45-жаттығу.
Сөздерді көшіріп жаз.Өзің
қалаған сөздерді қатыстырып сөйлем
құрастыр.
Өткен тақырыпты еске
түсіру:
«Миға шабуыл » әдісі
арқылы болады.
- Өткен сабақтарда не
үйрендіңдер?
- Қандай дыбыстар туралы
оқып білдіңдер?
Олар туралы не айта
аласыңдар?
-Ендеше бүгінгі сабақта өткен
сабақтарда алған білімімізді бекіту мақсатында тапсырмалар
орындайтын боламыз.
|
-
Өлеңді
дауыстап оқиды.
Флешкаларды
таңдайды.
Үйге берілген тапсырманы қалай
орындағанын түсіндіреді.
Білім алушылар сұрақтарға
жауап береді.
|
Мадақтау.
Жарайсыңдар
Жарайсыңдар!
Дескриптор:
- Көшіріп жазады,
(1б)
- Сөйлем құрастырады
(1б)
Жарайсыңдар!
|
Слайд
№1
Флешка
шаблоны.
Слайд
№2
Слайд
№3
Мидың
шаблоны
Слайд
№4
|
Сабақтың
ортасы
10
мин
5 мин
2 мин
13
мин
|
Жаңа
сабақ.
1-тапсырма « Бірлескен оқу
» әдісі,
тақтамен
жұмыс.
1-жаттығу. Мәтінді
тыңда.
Сұрақтарға жауап
бер:
-Хиуаз Доспанова туралы білетініңді
айт.
-Х,
һ әріптері бар сөздерді тауып,
осы сөздерге дыбыстық талдау жаса.
Жұптық жұмыс. «Ойлан тап»
әдісі. Дәптермен жұмыс
2-жаттығу.
Сөздерді тиісті орнына қою
арқылы жаз. Тыныс белгілерін қой.
-
Білесің бе
Сен
-
Тұңғыш қызы қазақтың
ұшқыш.
-
Қандай дыбысы Ц
дыбыс
-
Кітапханаға кел
онда
-
Келді әжем
алақай
Сергіту сәті.
Нейрогимнастикалық жаттығулар.
(Д) 3-тапсырма. Топтық
жұмыс.
Үлестірмелі материалдармен
топ атына байланысты жұмыс жасау.
Х, Һ, Ц, Э дыбыстары бар
сөздерді табу. Дыбыстық талдау жасау.
Қорытындылау.
(Ж) 4-тапсырма. Жеке жұмыс.
«Күн көзін ашу» әдісі
3-жаттығу. Тірек сөздер арқылы сөйлем
құрастыр. Тиісті тыныс белгілерін
қой.
|
Хиуаз Доспанова туралы
әңгімелейді.
-Х,
һ әріптері бар сөздерді тауып,
дыбыстық талдау жасайды.
Саралау
тәсілі:
Барлық
оқушылар: Х, Һ әріптері бар
сөздерді таба алады.
Көпшілігі:
Дыбыстық
талдау жасай алады.
Кейбір
оқушылар:
- Мәтін мазмұнын
анықтауға сұрақтар құрастырып, оған жауап бере
алады.
Мәтіндегі сөздердің орнын
тауып жазады.
Билеп
сергиді.
Ермексаз, топырақ, түрлі түсті
қағазбен жұмыс жасайды.
Тірек сөздерден сөйлем
құрастырады. Тиісті тыныс белгілерін қояды
|
Дескриптор:
-Х,
һ әріптері бар сөздерді
табады (1 б)
- Сөздерге дыбыстық
талдау жасайды (1б)
Дескриптор:
- Сөздердің орнын
тауып, тыныс белгісін қояды (1б)
Дескриптор:
-Үлестірмелі материалмен
жұмыс жасайды (1б)
- Х, Һ, Ц, Э дыбыстары бар
сөздерді табады(1б)
-Дыбыстық талдау жасайды
(1б)
Дескриптор:
-
Тірек сөздермен сөйлем
құрастырады (1б)
- Тыныс белгілерін
қояды (1б)
|
Оқулық,
дәптер
Слайд
№5
Оқулық,
дәптер
Музыкалық
әуен
Ермексаз, түрлі түсті қағаз,
топырақ
Тірек
сөздер
|