Материалдар / Ашық сабақ Мен, пен бен, және шылаулары 4 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Мен, пен бен, және шылаулары 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал ҚМЖ жасау кезінде жас мамандарға,жаңа әдіс тәсілдерді іздегенде көмек болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қазан 2020
427
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: қазақ тілі

Мектеп: №16

Күні:11.04.19.

Мұғалімнің есімі:Ақбердиева Қ.М.

СЫНЫП: 3 «Е»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Мен,бен, пен және шылауларын ажырата білу , бөлек жазылуын түсіну

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Осы шылауларды ажырата біледі

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Олардың сөйлемде бөлек жазылатынын түсінеді

Кейбір оқушылар:

  • Олардың есімдіктен шылауды ажырата біледі.

Тілдік мақсат

Оқушылар:

  • Шылаудың ережесін айта алады, мысал келтіре алады, басқа сөз таптарынан ажырата алады.... (істей) алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер:


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:




  • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?

  • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?

  • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?

  • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?


Талқылауға арналған тармақтар:


Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?


Жазылым бойынша ұсыныстар:


Алдыңғы тақырып

шылау

Тақырыбы Мен, пен бен, және шылаулары

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы

1мин

3мин



Қызығушылықты ояту

Сабақ психологиялық жағдаймен басталады. Одан кейін өтілген тақырыпты пысықтау үшін тест сұрақтары арқылы үй тапсырмасы тексеріліп , талқыланып бағаланады.



Тест -слайд

Ортасы

3мин-видео көру

3 мин-дайындалу

4мин-қорғау







8мин

Әр топқа 2мин








1-2мин


Дайындалуына-3мин

Қорғауға -4мин



2 мин

3мин

2мин

Біліп-тану

Жаңа сабақ видео арқылы түсіндіріледі,түсіндірілген мағлұмат бойынша әр топ постер қорғап бірін-бірі стикер арқылы бағалайды(әр топқа 1 минуттан қорғауға уақыт беріледі және топтардың аттары сөз таптарымен аталып қойылған:зат есім, етістік, үстеу, шылау)

Қолдану

1-тапсырма (зат есім мен етістік тобына)

Берілген мақалды көшіріп, мағынасын түсіндіреді, мақалдың ішіндегі шылауларды тауып астын сызады, оларды сөйлемде қандай қызмет атқарып тұрғанын байқап жауап береді

(үстеу мен шылау тобына)

Өлеңді оқып жатқа жазады,шылауларды тауып, астын сызады,олардың не үшін қолданылып тұрғаны туралы және өлеңнін авторын еске түсіріп өлеңді әрі қарай жалғастырып, әр топ өз пікірін ортаға салады(тапсырма соңында әр топ бірін-бірі бағалап, дөңгелектің түстеріне қарай беріп отырады:қызыл дөңгелек-5,сары дөңгелек-4, жасыл дөңгелек-3)

Сергіту сәті өткізіледі

Талдау

Әр топқа сөздер жазылған карточка беріледі ,сол сөздерді алдарындағы кестеге сәйкес сөз таптарының тұсына тауып жазады,содан кейін әр сөз табына сөйлем құрап жазуы тиіс.

Диктант

Оқушыларға екі сөйлем жаздыртылады.Сондағы мен шылауы мен мен есімдігін ажырата отырып пікірлерін сұрау

Мен бүгін апама көмектесемін.

Апам мен інім бүрсігүні ауылға кетеді.

Қосымша тапсырмалар

1-Пернетақтадан ертегі үзіндісі көрсетіледі,сол үзіндіге байланысты оқушылар шылауларды пайдаланып, сөйлем құрап кішігірім мәтін құрастыруы тиіс.

2-әр топқа мәтін беріледі ,оны түсініп оқып, шылауы бар сөйлемді тауып көшіріп жазып астын сызуы тиіс.



Видео,маркерлер ,желім,

Аяқталуы


4мин




2 мин





2 мин

Жинақтау

Оқушылар өтілген жаңа сабақты жинақтау мақсатында ашық микрофон ойыны жүзеге асырылады,барысында түсінген мәлеметтерімен бөлісіп берілген сұрақтарға жауап береді.

Бағалау

Сабақ басында мұғалім әр жауап берген оқушыға жауап берген деңгейіне қарай стикер жапсырып отырады, сол жауаптардың нәтижесі арқылы баллына сәйкес бағаланады.

Кері байланыс

Сабақ жөнінде стикер толтыру



Қосымша ақпарат

Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс

Рефлексия

Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау



Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


1:


2:


Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


1:


2:


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылартуралыменің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?







қызыл

сары

жасыл

Толық ойын жеткізе алады

Жартылай ойын жеткізеді

Толық ойын жеткізе алмайды

Түсінікті ,жинақы

Түсінікті, шашыраңқы

Түсініксіз, шашыраңқы

Таза

Таза

Жартылай таза

Уақытты үнемдейді

Уақыт үнемдейді

Уақыт үнемделмейді



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!