Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
2
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
а)
Оқушылармен
сәлемдесу, түгендеу.
ә)
Психологиялық жағымды ахуал
туғызу
«Біз Отанның ұланымыз»
әні қосылып тұрады.
Мұғалім оқушылармен
«Бақадан тілек» тренингі арқылы сабаққа
кіргізеді.
б)
Үй
тапсырмасын тексеру.
|
Жаңа сабаққа кіріспе
8
минут
|
«Flippity» бағдарламасы
арқылы
үш топқа бөлінеді.
«Spinner
Wheel» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтары
қойылады.
|
І топ: «Қожа»
ІІ топ: «Жантас»
ІІІ топ:
«Майқанова» Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
«Flippity» бағдарламасы
«Spinner
Wheel» әдісі
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
30
мин.
|
Топтық
жұмыс.
«Әдеби үйірме»
әдісі
Әр топ өзіне берілген
тапсырманы орындайды.
|
І топ: Сілтеме
табушылар
ІІ топ: Сұрақ
қоюшылар
ІІІ топ: Мәтін бойынша
қызықты ақпарат
|
Дескриптор: Жалпы
–2 балл.
Берілген тапсырмаларды
орындап, сұрақтарға жауап береді.
|
«Әдеби үйірме»
әдісі
|
|
Жұппен
жұмыс.
«Галереяны шолу»
әдісі.
Бөлмеде хикаят желісі
бойынша суреттер ілініп тұрады. Қай хикаят екенін анықтап,
мазмұндайды.
|
Хикаятты
мазмұндайды.
Осы тапсырманы орындау
арқылы оқушының айтылым дағдысы
қалыптасады.
|
Дескриптор: Жалпы
-2 балл.
Хикаятты
анықтайды.
Мазмұндайды.
|
Хикаят желісі бойынша
суреттер
|
Сергіту
сәті: Оқушылар мен ұстаздар
«Құпия кеңес» көрінісін
тамашалайды.
|
|
Жеке
жұмыс.
«Тауып көр»
ойыны.
Оқушыларға
кейіпкерлердің аты беріледі. Оқушылар портреті мен образын келтіре
отырып, іс-қимылмен көрсетеді.
|
Мақсаты: Оқушылар
кейіпкерлердің портреті мен образын қаншалықты меңгергендігін
көрсетеді.
|
Дескриптор: Жалпы
- 2 балл.
Кейіпкерлерді
анықтайды.
Іс- әрекетпен
көрсетеді.
Жасырылған кейіпкерді
табады.
|
Карточкалар
«Оқушы»
ТВ
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5 мин.
|
Бекіту тапсырмасы.
Мозайкаларды
сәйкестендіреді
«Mentimeter» кері байланыс.
Мұғалім
сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген
көзқарасын, рефлексиясын
анықтайды..
|
Сөйлемдерді екі бағанға
топтастырады.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
|
Дескриптор:
Жалпы – 2
балл
Сөздерді дұрыс
топтастырады.
«Ақын, жазушы
сөзімен» бағалауы
|
LearningApps
|
|
Үй
тапсырмасы: «Құпия кеңес»
хикаятынан үзінді жаттау
|
Инклюзив оқушыға
арналған тапсырмалар:
|
Суреттерді
сәйкестендір:
Қиындылардан мозайка
құра:
|