Материалдар / Ашық сабақ Менің атым Қожа 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Менің атым Қожа 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Повесте кішкентай Қожаның мектеп жасындағы бастан кешкен әр түрлі қызықты оқиғалары жайлы баяндалады. Ол қанша бұзықтық жасаса да жақсы адам болуға талпынысы бар. Өзінің жасаған бұзықтығының бәрі әкесіз өскендігінен деп ойлайды. Қожа өзінің мінезін, тәртібін өзгертуге тырысады. Әңгімеде Қожаның балалық махаббаты да үлкен рөл ойнайды. Ол сыныбындағы үлгілі, тәртіпті әрі сабағын үздік оқитын Жанар деген қызды жақсы көреді. Тіпті кей кездері Жанарға арнап өлең де шығарады. Жанарды әрқашан көргісі келіп тұрады. Қожа жазушы болуды армандайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Желтоқсан 2021
749
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспардың тарауы: Адамгершілік-асыл қасиет

Мектеп: Маңғыстау облысы Маңғыстау ауданы

"А. Өтепбергенов атындағы жалпы білім беретін орта мектеп КММ"

Күні:


Мұғалімнің аты-жөні:

Тулемагамбетова Сайлаугул Сагимбаевна

Сынып: 5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

«Менің атым Қожа»

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.1.1 әдеби шығарма сюжетінінің құрамдас бөлшектерін талдау

5.Б\С2 Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Қолдану, талдау, жинақтау,

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Әдеби шығарманың сюжетін талдайды.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдауда мысалдар келтіреді.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдауда өзіндің көзқарасын білдіреді.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды.

Бағалау критерилері

-шығарманың сюжеттік желісін талдайды

-сюжеттің құрамдас бөлшектерін ажыратады.

-кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстырып, салыстырады.

Тілдік мақсаттар


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Сюжет, композиция

Диалог құруға \ шығарма жазуға арналған тіркестер:

Менің ойымша, шығарманың сюжеті

Мен ойлаймын, оқиғаның басталуы

Талқылауға арналған сұрақтар

  • Б.Соқпақбаевтың «Менің атым Қожа» хикаятының сюжеті қандай?

  • Оқиғаның шарықтау шегі қайсы деп ойлайсыңдар?

Құндылықтарға баулу

Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық

Пәнаралық байланыс

Тарих, өзін-өзітану

Алдыңғы оқу

Б.Соқпақбаевтың «Менің атым Қожа» әңгімесінің тақырыбы мен идеясын білу

Жоспар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы



Ұйымдастыру кезеңі:

Жағымды ахуал. Аффирмация арқылы оқушыларды жігерлендіру.

Біз, жабырқауды білмейміз,

Біз, жалқаулықты сүймейміз.

Біз, талапты жас ұлан,

Біз, үлгі аламыз жақсыдан.

Рефлексия жүргізу.

Балалар, қандай көңіл-күйдесіздер?

Бүгінгі сабақты табысты түрде меңгереміз бе?

Сабақта белсенді қатысуға дайынсыздар ма?

1.Оқушылардың сабаққа қатысуы қадағаланады;

2.Топқа бөлу қима қағаздармен

1-топ: «Ақылды бала»

2 -топ: «Тентек бала»

Үй тапсырмасын тексеру. Білу, түсіну «Кофе таяқшалары» әдісімен кез келген оқушыға түрлі түспен жасалған кофе таяқшаларын таңдата отырып, сұрақтарға жауап беруін сұраймын.

1. «Менің атым Қожа» шығармасының негізгі идеясы?

2.Қожа мен оның ессімі туралы не айтар едің?

3.Қожаның қандай жақсы мен жаман әрекеттері бар?

4. Қожаның тәртіпсіздіктен бас тартып, адам болуға бет бұрған қадамын көрсететін қандай әрекеті бар?

5.Шығарманы оқи отырып қандай ой келді?

Дескриптор:

-сұрақтарға жауап беру арқылы шығарманың мазмұнын толық меңгергендерін көрсетеді.

Қб: жұлдызша арқылы


Ортасы




































































Қорытынды

1-тапсырма. ЖЖ «Әңгіме кестесі» әдісі.

Кейіпкерлер

Іс-әрекеті мен мінезі

Автордың осы кейіпкерге көзқарасын шығарма арқылы дәлелдеу

Қожа



Жантас



Сұлтан



Дескриптор:

- кейіпкерлердің іс-әрекеті мен мінезін ашады

-Автордың кейіпкерге көзқарасын шығарма арқылы дәлелдейді

  • ҚБ: Смайликтер

  • 2-тапсырма. «Оқиға тауы» әдісі

  • Т Ж. Постер қорғау

Оқиғаның басталуы _____________

Оқиғаның дамуы _____________

Оқиғаның байланысуы ________

Оқиғаның шиеленісуі ______

Оқиғаның шарықтау шегі ___

Оқиғаның шешімі _________


Дескриптор:

-шығарманы сюжеттік желісін жазады

-өз көзқарасын постер арқылы түсіндіреді.

ҚБ. «Мадақтау сэндвичі»


3-тапсырма. ЖЖ «Сиқырлы қаламсап» әдісі. Шығарма кейіпкерлерінің бірін таңдап, кесте арқылы кейіпкердің шығармадағы әрекеттерін жазып, ол әрекеттердің қазіргі өмірде көрініс табуын өз сөздерімен баяндаңдар. (Мысалы, Қожа, Сұлтан)

Шығармада....

Қазір...

Шығармада Сұлтанды тәртібі үшін мектептен шығарып жіберген. Оқымаған Сұлтан не істерін білмей, жаман жолға түскен. Әкесі «оқымасаң оқыма, тірі жүрсең болды» дегендей баласын бетімен жіберген

Қазіргі заманда Сұлтан сияқты оқушылар жоқ емес. Ондай оқушылардың мектептен бірден шығып кетуіне жол бермей, тәрбиелеп , адам қатарына қосылуына ата-ана мен үстаздар аянбай еңбек етуде.


Дескриптор:

-таңдалған әрекеттердің қазіргі өмірдегі көрінісіне дәлел келтіреді.

ҚБ. «Бағдаршам»

4-тапсырма. Талдау. Топпен жұмыс .«Пікірлер пирамидасы» әдісі. Фильмнен берілген үзіндіні мұқият қараңдар. Кімнің әрекеті дұрыс? Осы сұрақ бойынша өздерің пікірталас ұйымдастырыңдар. Тірек сөздер: Менің ойымша...., менің білуімше, меніңше, сеніңше, екішіден, біріншіден, қорыта айтқанда, мәссаған, бәрекелді»

Дескриптор :

-кинодан үзіндіні мұқият тыңдайды;

-берілген тірек сөздер арқылы өз пікірлерін қорғайды

5-тапсырма. Ж . Саралау тапсырмасы «Үшбұрыш әдісі»

  • Үш бұрышқа әртүрлі тапсырмалар жабыстырылып, оқушылар өздері қалаған тапсырмаларды орындайды.

  • 1. Шығарма негізінде сурет салу.

  • 2. «Повестен кейінгі ой» кейіпкерге хат.

  • 3. «Менің қиялымдағы Қожа...» эссе жазу.

  • Дескриптор:

  • тапсырманы таңдайды

  • әр тапсырманың ережелерін сақтайды

  • -өз қөзқарасын келтіреді

ҚБ. Өзін-өзі бағалау. «Не жақсы?»


«Миыңның суретін сал» әдісі арқылы оқушылар мидың суретін дәптерге салады да, оны сабақ кезінде меңгерген білімдерін білдіретін сөздермен толтырады.


"https://www.youtube.com/embed/2inZVh8HfBY"








































http://bilim and.kz\kk#l esson=15408


<
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!