Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Ашық сабақ Менің атым Қожа 5 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Повесте кішкентай Қожаның мектеп жасындағы бастан кешкен әр түрлі қызықты оқиғалары жайлы баяндалады. Ол қанша бұзықтық жасаса да жақсы адам болуға талпынысы бар. Өзінің жасаған бұзықтығының бәрі әкесіз өскендігінен деп ойлайды. Қожа өзінің мінезін, тәртібін өзгертуге тырысады. Әңгімеде Қожаның балалық махаббаты да үлкен рөл ойнайды. Ол сыныбындағы үлгілі, тәртіпті әрі сабағын үздік оқитын Жанар деген қызды жақсы көреді. Тіпті кей кездері Жанарға арнап өлең де шығарады. Жанарды әрқашан көргісі келіп тұрады. Қожа жазушы болуды армандайды.
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік,
құрмет, ынтымақтастық
Пәнаралық байланыс
Тарих, өзін-өзітану
Алдыңғы
оқу
Б.Соқпақбаевтың
«Менің атым Қожа»әңгімесінің тақырыбы
мен идеясын білу
Жоспар
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
Жоспарланған жаттығу
түрлері
Ресурстар
Басы
Ұйымдастыру
кезеңі:
Жағымды
ахуал. Аффирмация арқылы оқушыларды
жігерлендіру.
Біз, жабырқауды
білмейміз,
Біз, жалқаулықты
сүймейміз.
Біз, талапты жас
ұлан,
Біз, үлгі аламыз
жақсыдан.
Рефлексия
жүргізу.
Балалар, қандай
көңіл-күйдесіздер?
Бүгінгі сабақты табысты түрде
меңгереміз бе?
Сабақта белсенді қатысуға
дайынсыздар ма?
1.Оқушылардың сабаққа қатысуы
қадағаланады;
2.Топқа бөлу қима
қағаздармен
1-топ: «Ақылды
бала»
2 -топ: «Тентек
бала»
Үй тапсырмасын тексеру. Білу, түсіну «Кофе таяқшалары»
әдісімен кез келген оқушыға түрлі түспен жасалған кофе таяқшаларын
таңдата отырып, сұрақтарға жауап беруін
сұраймын.
1. «Менің атым Қожа»
шығармасының негізгі идеясы?
2.Қожа мен оның ессімі туралы
не айтар едің?
3.Қожаның қандай жақсы мен
жаман әрекеттері бар?
4. Қожаның тәртіпсіздіктен бас
тартып, адам болуға бет бұрған қадамын көрсететін қандай әрекеті
бар?
5.Шығарманы оқи отырып қандай
ой келді?
Дескриптор:
-сұрақтарға жауап беру арқылы
шығарманың мазмұнын толық меңгергендерін
көрсетеді.
Қб: жұлдызша
арқылы
Ортасы
Қорытынды
1-тапсырма.ЖЖ
«Әңгіме
кестесі»әдісі.
Кейіпкерлер
Іс-әрекеті мен
мінезі
Автордың осы кейіпкерге
көзқарасын шығарма арқылы
дәлелдеу
Қожа
Жантас
Сұлтан
Дескриптор:
- кейіпкерлердің іс-әрекеті
мен мінезін ашады
-Автордың кейіпкерге
көзқарасын шығарма арқылы
дәлелдейді
ҚБ:
Смайликтер
2-тапсырма.
«Оқиға тауы» әдісі
Т Ж. Постер
қорғау
Оқиғаның басталуы
_____________
Оқиғаның дамуы
_____________
Оқиғаның байланысуы
________
Оқиғаның шиеленісуі
______
Оқиғаның шарықтау
шегі ___
Оқиғаның шешімі
_________
Дескриптор:
-шығарманы сюжеттік
желісін жазады
-өз көзқарасын
постер арқылы түсіндіреді.
ҚБ. «Мадақтау
сэндвичі»
3-тапсырма. ЖЖ
«Сиқырлы қаламсап» әдісі.Шығарма кейіпкерлерінің бірін
таңдап, кесте арқылы кейіпкердің шығармадағы әрекеттерін жазып, ол
әрекеттердің қазіргі өмірде көрініс табуын өз сөздерімен
баяндаңдар. (Мысалы, Қожа,
Сұлтан)
Шығармада....
Қазір...
Шығармада Сұлтанды тәртібі
үшін мектептен шығарып жіберген. Оқымаған Сұлтан не істерін білмей,
жаман жолға түскен. Әкесі «оқымасаң оқыма, тірі жүрсең болды»
дегендей баласын бетімен
жіберген
Қазіргі заманда Сұлтан сияқты
оқушылар жоқ емес. Ондай оқушылардың мектептен бірден шығып кетуіне
жол бермей, тәрбиелеп , адам қатарына қосылуына ата-ана мен
үстаздар аянбай еңбек етуде.
Дескриптор:
-таңдалған
әрекеттердің қазіргі өмірдегі көрінісіне дәлел
келтіреді.
ҚБ.
«Бағдаршам»
4-тапсырма.
Талдау. Топпен жұмыс .«Пікірлер пирамидасы»
әдісі.Фильмнен берілген үзіндіні
мұқият қараңдар. Кімнің әрекеті дұрыс? Осы сұрақ бойынша өздерің
пікірталас ұйымдастырыңдар. Тірек сөздер: Менің ойымша...., менің
білуімше, меніңше, сеніңше, екішіден, біріншіден, қорыта айтқанда,
мәссаған, бәрекелді»
Дескриптор
:
-кинодан үзіндіні
мұқият тыңдайды;
-берілген тірек
сөздер арқылы өз пікірлерін
қорғайды
5-тапсырма. Ж .
Саралау тапсырмасы «Үшбұрыш
әдісі»
Үш бұрышқа әртүрлі
тапсырмалар жабыстырылып, оқушылар өздері қалаған тапсырмаларды
орындайды.
1. Шығарма негізінде
сурет салу.
2.«Повестен кейінгі ой»
кейіпкерге хат.
3. «Менің қиялымдағы
Қожа...» эссе жазу.
Дескриптор:
–
тапсырманы
таңдайды
–әр тапсырманың
ережелерін сақтайды
-өз қөзқарасын
келтіреді
ҚБ. Өзін-өзі бағалау. «Не
жақсы?»
«Миыңның суретін
сал»әдісі арқылы оқушылар мидың
суретін дәптерге салады да, оны сабақ кезінде меңгерген білімдерін
білдіретін сөздермен
толтырады.
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады