Сабақтың
басы
5
мин
|
Психологиялық
ахуал
Бақаның суретімен
топқа бөлу
Үй тапсырмасын
сұрау
«Банкомат»
ойыны
Сұрақтар
қойылады
|
«Менің атым Қожа»
фильміндегі саундтрек ырғағымен сыныпқа кіріп, шаттық шеңберін
жасайды. Жасанды интеллект әдісімен жасалған Б.Соқпақбаев сабаққа
сәттілік тілейді.
Оқушылар қойылған сұрақтарға
жауап береді.
|


Оқушылар
төлқұжаттарына тапсырмаларды орындағанына байланысты өздерін
бағалап отырады
Сұраққа жауап берген оқушыға
банкоматта таңдаған сомасына байланысты купюралар
беріледі
|



|
Сабақтың
ортасы
3
мин
5
мин
5
минут
5
минут
15
минут
|
1-тапсырма
С.
«Еркін микрофон»
айдары
-
Автор бұл шығармада
қандай проблеманы көтерді?
-
Қожаның әрекетіне
қандай баға берер едіңдер?
-
Сендердің араларыңда
Қожа сияқты бала бар ма?
-
Ондай балаға не
істеуге болады деп ойлайсыңдар? Жазалау керек пе әлде қолдау керек
пе?
-
Шығарманың тақырыбы
қандай болмақ?
-
Идеясы
ше?
2-тапсырма.
ЖЖ.
Сюжеттік
кесте
Эпизодтар
|
Сюжет
|
Бақа
ұстау
|
Бақаның
әлегі
|
Сөмкеге бақа
салу
|
Апайдың ауырып
қалуы
|
Әженің
жанашырлығы
|
Ананың
мұңы
|
Анасының
ренжуі
|
Ант
беру
|
3-тапсырма
Т. «Концептуалдық кесте» әдісі
бойынша кесте толтырады, топ ішінде кестені
талдайды.
Кейі пкер
|
Әңг імед егі орн
ы
|
Жағым ды
әрекеті
|
Жағым сыз
әрекеті
|
міне
зі
|
|
|
|
|
|
Сергіту сәті –
Мұқағали «Ей, өмір» өлеңін 4 түрлі көңіл күймен
оқу
1-топ- шаттанып
оқу
2-топ – мұңайып
оқу
3-топ – күліп
оқу
4-топ – рэп түрінде
оқу
4-тапсырма
Ж.
«Антижалқаулық»
әдісі
Әр оқушыға
қабілетіне қарай шығармашылық тапсырмалар
беріледі
Дана –
сурет
сал
Бекжан – сурет сал
Кәусар – өлең шығар
Инабат – әңгіме желісін
ары қарай өз ойыңнан құрап
жаз
Инабат Т – ПОПС формуласы (Қожа қандай
бала?)
Сезім – Қожаның бойындағы
қасиеттерді салыстыр.
Қайсысы басым?
Айзере – Қожаға қандай
сұрақ
қояр едің?
Марғұлан – «Үш жақты
күнделік»
Айтжан - Т-кестесін толтыр
Жігер – Қожаның анасының
әрекетіне баға бер.
Ерасыл – Кейіпкер туралы
5 сөйлем жаз
Олжас – Өзіңе ұнаған
үзіндінің
мазмұнын айт
Райымбек – Қожаның орнында
болсаң не істер едің?
Нұрсұлтан- сұрақ құрастыр
Әлішер – «Сүзгі»
Мадиар – «Сүзгі»
Дамир - «Сүзгі»
|
Оқушылар сұрақтарға
жауап береді
Эпизодтық, сюжеттік
талдау жасайды
Берілген кестені
толтырады, кейіпкер әрекетіне баға
береді
Оқушылар берілген
өлеңді 4 түрлі дауыспен
оқиды
|
Дескриптор
-
Сұрақтарға жауап
береді
-
Ойын еркін, жүйелі
жеткізеді
-
Тақырыпты
анықтайды
-
Идеяны
ашады
ҚБ.
«Кітап»
Дескриптор
-
Бөлімнің мазмұнын
біледі
-
Эпизодтарды
жазады
-
Сюжеттерді
атайды
Дескриптор
-
Кейіпкердің жағымды
әрекетін көрсетеді
-
Жағымсыз әрекеттерін
атайды
-
Мінезін
сипаттайды
|



|
Сабақтың
соңы
5
минут
2
минут
|
Бекіту – educaplay
платформасындағы сұрақтарға жауап
беру
Бағалау
Кері
байланыс
Үй
тапсырмасы
|
Оқушылар
телефондарынан сілтеме арқылы educaplay платформасына кіріп,
сұрақтарға жауап береді
«Шам»
әдісі
Өзіңе ұнаған
үзіндіні жатқа оқу
|
Оқушылар
төлқұжаттарындағы баллдарды
есептейді.
|


|