Материалдар / Ашық сабақ Менің атым Қожа. 5-сынып

Ашық сабақ Менің атым Қожа. 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сынып "Менің атым Қожа" тақырыбына жасалған қысқа мерзімді жоспар. Жоспарда әр оқушының қабілетіне қарай жеке тапсырмалар қарастырылған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім

Адамгершілік – асыл қасиет

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты

Раисова Асель Маратовна

Күні


Сынып 5

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы

Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Бақаның әлегі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау

5.1.2.1 әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады: әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды, әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Шығармадағы эпизодтар арқылы тәрбиелік мәнін ашады

Кейбір оқушылар орындай алады: кейіпкерлер әрекетіне баға береді



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Психологиялық ахуал

Бақаның суретімен топқа бөлу













Үй тапсырмасын сұрау

«Банкомат» ойыны

Сұрақтар қойылады

«Менің атым Қожа» фильміндегі саундтрек ырғағымен сыныпқа кіріп, шаттық шеңберін жасайды. Жасанды интеллект әдісімен жасалған Б.Соқпақбаев сабаққа сәттілік тілейді.

Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді.



Оқушылар төлқұжаттарына тапсырмаларды орындағанына байланысты өздерін бағалап отырады

Сұраққа жауап берген оқушыға банкоматта таңдаған сомасына байланысты купюралар беріледі


Picture 2


Сабақтың ортасы

3 мин


























5 мин
















5 минут








5 минут








15 минут

1-тапсырма

С.

«Еркін микрофон» айдары

  1. Автор бұл шығармада қандай проблеманы көтерді?

  2. Қожаның әрекетіне қандай баға берер едіңдер?

  3. Сендердің араларыңда Қожа сияқты бала бар ма?

  4. Ондай балаға не істеуге болады деп ойлайсыңдар? Жазалау керек пе әлде қолдау керек пе?

  5. Шығарманың тақырыбы қандай болмақ?

  6. Идеясы ше?



2-тапсырма.

ЖЖ.

Сюжеттік кесте

Эпизодтар

Сюжет

Бақа ұстау

Бақаның әлегі

Сөмкеге бақа салу

Апайдың ауырып қалуы

Әженің жанашырлығы

Ананың мұңы

Анасының ренжуі

Ант беру


3-тапсырма

Т. «Концептуалдық кесте» әдісі бойынша кесте толтырады, топ ішінде кестені талдайды.

Кейі пкер

Әңг імед егі орн ы

Жағым ды әрекеті

Жағым сыз әрекеті

міне зі







Сергіту сәті – Мұқағали «Ей, өмір» өлеңін 4 түрлі көңіл күймен оқу

1-топ- шаттанып оқу

2-топ – мұңайып оқу

3-топ – күліп оқу

4-топ – рэп түрінде оқу


4-тапсырма

Ж.

«Антижалқаулық» әдісі

Әр оқушыға қабілетіне қарай шығармашылық тапсырмалар беріледі

Дана – сурет сал

Бекжан – сурет сал

Кәусар – өлең шығар

Инабат – әңгіме желісін

ары қарай өз ойыңнан құрап жаз

Инабат Т – ПОПС формуласы (Қожа қандай бала?)

Сезім – Қожаның бойындағы

қасиеттерді салыстыр.

Қайсысы басым?

Айзере – Қожаға қандай сұрақ

қояр едің?

Марғұлан – «Үш жақты күнделік»

Айтжан - Т-кестесін толтыр

Жігер – Қожаның анасының

әрекетіне баға бер.

Ерасыл – Кейіпкер туралы

5 сөйлем жаз

Олжас – Өзіңе ұнаған үзіндінің

мазмұнын айт

Райымбек – Қожаның орнында

болсаң не істер едің?

Нұрсұлтан- сұрақ құрастыр

Әлішер – «Сүзгі»

Мадиар – «Сүзгі»

Дамир - «Сүзгі»


Оқушылар сұрақтарға жауап береді























Эпизодтық, сюжеттік талдау жасайды











Берілген кестені толтырады, кейіпкер әрекетіне баға береді







Оқушылар берілген өлеңді 4 түрлі дауыспен оқиды




Дескриптор

  1. Сұрақтарға жауап береді

  2. Ойын еркін, жүйелі жеткізеді

  3. Тақырыпты анықтайды

  4. Идеяны ашады

ҚБ. «Кітап»










Дескриптор

  1. Бөлімнің мазмұнын біледі

  2. Эпизодтарды жазады

  3. Сюжеттерді атайды






Дескриптор

  1. Кейіпкердің жағымды әрекетін көрсетеді

  2. Жағымсыз әрекеттерін атайды

  3. Мінезін сипаттайды




























эпизодтар

Сюжет















































Сабақтың соңы

5 минут

2 минут


Бекіту – educaplay платформасындағы сұрақтарға жауап беру







Бағалау






Кері байланыс





Үй тапсырмасы

Оқушылар телефондарынан сілтеме арқылы educaplay платформасына кіріп, сұрақтарға жауап береді







«Шам» әдісі





Өзіңе ұнаған үзіндіні жатқа оқу










Оқушылар төлқұжаттарындағы баллдарды есептейді.





















18 Желтоқсан 2024
397
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі