САБАҚ: Құпия кеңес. 3 -бөлім. 14 -сабақ. | Мектеп: «Бейнеу ауданының әкімдігінің Бейнеу орта мектебі» КММ |
Күні: 27.02.2018 ж | Мұғалімнің аты-жөні: Кашкенова Жансая Мақсотқызы |
СЫНЫП: 5 «А», «Ә» | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | А/И 4.Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазуБ/С2.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау |
Сабақ мақсаттары
| Барлық оқушылар орындай алады: |
| Мәтін мазмұнын түсінеді.Сұрақтарға жауап бере алады |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
| Кейікерлерді суреттей алады.Кейіпкерге хат жаза алады. |
| Кейбір оқушылар орындай алады: |
| Өз ойын нақты мысалдар арқылы дәлелдей алады.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстыра алады |
Бағалау критерийі | Мәтін мазмұнын меңгередіТапсырмаларды орындай аладыКейіпкерлерді шынайы өмірмене байланыстыра алады |
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады:Кеңес-совет-advice |
| Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Кеңес, жолдама, бақа, лагерь |
| Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Оқиға қалай жалғасуы мүмкін?Қожа неліктен өз-өзіне кеңес жариялады? |
| Талқылауға арналған сұрақтар: Әңгімеден не ұқтыңыз?Қандай қортындыға келдіңіз? |
| Не себепті Қожа не себепті бұзық қылықтарды жасайды? |
| Ишара: қол қимылдары |
Құндылықтарға баулу
| Мәңгілік ел құндылықтары: жалпы ұлттық идеясының зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығы негізінде эстетикалық талғамның жоғары болуына, адамгершілік қасиеттерге тәрбиелейді.. қарым-қатынас жасау; өзгелердің көзқарасына құрметпен қарау; кішіпейілдікке үйрену; шыншыл болу.Құндылықтарға баулу топтық жұмыс, барысында жүзеге асырылады |
Пәнаралық байланыс | Өзін-өзі тану,сурет |
Тапсырма бойынша алдыңғы білім | «Түбінде адам болатын бала» |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | ресурстар
|
Сабақ басы | Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуалТопқа бөлу (Гүл күлтешесінде жасырылған сөздер арқылы 4 топқа бөлу)«БББ» стратегиясы б/ша Үй тапсырмасы: «Галереяға саяхат» әдісі бойынша талдауБолжам сұрақтар1.Оқиға қалай жалғасады деп ойлайсыз?2.Қожа берген уәделерін орындай алды ма?Жаңа сабақ тақырып, мақсатын түсіндіріп өту |
«Галереяға саяхат» әдісі |
Сабақ ортасы
| Жаңа сабақТапсырма: 1-топ «Сахналау» әдісі бойынша мәтін мазмұынын сахналап қоюБағалау критерийі:Тапсырманы орындайдыДескриптор:1.Шынайы ойнай алады2.Мәтін мазмұнын жеткізе аладыҚ/Б «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау
2-топ «Біздің мақсытымыз» тақырыбында Қожаға арнап хат жазуБағалау критерийі:Тапсырманы орындайдыДескриптор:1.Ойын нақты жеткізеді2.Хат құрылымын сақтайдыҚ/Б «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау
3-топ «Есімдер жазылған конверт» әдісі бойынша кейіпкелерге мінездеме бере отырып, оларды шынайы өмірмен байланыстыруБағалау критерийі:Тапсырманы орындайдыДескриптор:1.Кейіпкерге мінездеме бере алады2.Кейіпкерлерге шынайы өмірмен байланыстыра аладыҚ/Б «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау
4-топ «Кинометафора» әдісі Б бойынша бейнесюжеттен үзінді көрсету сурет арқылыБағалау критерийі:Тапсырманы орындайдыДескриптор:1.Сурет арқылы мәтін мазмұнын аша алады2.Бояулар үйлесімділігін сақтай аладыҚ/Б «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау
|
«Сахналау» әдісі
«Бас бармақ» әдісі
«Есімдер жазылған конверт» әдісі
«Кинометафора» әдісі |
Сабақтың соңы
| Кері байланыс Дағды.Құндылық. Байланыс.Қандай дағды, яғни қандай білім үйрендің?Сабақта қандай құндылықтар туралы сөз қозғадық?Қандай пәндермен байланыс болды? |
|
Қосымша ақпарат |
|
|
Саралау: оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түсіндіресіз? |
|
|
Бағалау. Оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Қалыптастырушы бағалау.Оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшінКүнделіктеріне марапат сөздер жазамын.Өте жақсы, жақсы,талпын
|
|
Пәнаралық байланыс. Денсаулық және қауіпсіздік,АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс. | Өзін-өзі тану, сурет |
|
Рефлексия Сабақтың мақсат мен оқу міндеттері орындалды ма? бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
|
|
Кері байланыс |
|
|