Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:ІV.Тәуелсіздік - қасиет тұнған ұлы ұғым

    Пән:Қазақ әдебиеті Мектеп:Ямышев ЖОББМ

    Күні:09.04.2024 ж

    Күні:09.04.2024 ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Байхан Әйгерім Асқарқызы

    Сынып:6

    Қатысқан саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Ерлан Жүніс «Менің атым-Тәуелсіздік»

    («Арман ПВ» баспасы)

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.1.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

    6.2.2.1. эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау.

    Сабақтың мақсаты



    6.1.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

    Сабақ барысы

    Сабақ кезеңдері

    Педагог іс-әрекет

    Оқушы іс-әрекеті

    Бағалау

    ресурстар

    Ұйымдас-тыру

    3 минут


    5 минут
















    ІІ. Жаңа сабақ

    2 минут











    5 минут



    3 минут











    10 минут







    6 минут

    Сәлемдесу.Түгендеу.Психологиялық ахуал орнату.

    І.Ұйымдастыру

    А)Жағымды ахуал жасау «Тілек тілеу»тәсілін көрсету


    Ә) Топқа біріктіру «Ғажайып қорап» әдісі арқылы жүзеге асырылады. Қоржыннан «Суреттер» арқылы оқушыларды 2 топқа біріктіріледі және топ басшысы тағайындалады


    Топқа біріктіру жұмысы өткенге шолу жасау жұмысымен қатар жүргізіледі. Шоколадқа жабыстырылған стикерлерде қазақ тілі, 9-орын, көп ұлтты, зайырлы деген сөздер болады. Бұл сөздерді «Қазақстан» сөзімен байланыстырып, сөйлем құрайды.

    Мысалы:

    Қазақстан-зайырлы мемлекет.

    Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі-қазақ тілі.

    Қазақстан – көп ұлтты мемлекет.

    Қазақстан жер көлемі бойынша әлемде

    9– орында.



    «Құпия зат» әдісі бойынша 2 топқа 2 түрлі сұрақ беріледі.

    1.Ата-бабамыз сан ғасырлар бойы армандаған нәрсе

    2. Жақсы өмір сүруге алған құқық осының арқасында келді

    3. «Еркіндік» сөзінің синонимі

    4. Төрт буынды сөз.


    ТӘУЕЛСІЗДІК


    Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаттары таныстырылады.

    Ойлау дағдысының деңгейі:

    Білу

    «Кім, қашан, қайда?» стратегиясы арқылы тұлғаны таниды.

    1-тапсырма

    Ерлан Жүніс кім?

    Дескриптор

     Мәтінді түсініп оқиды

     Қажетті мәліметтерді жинақтайды.

     Жинақталған деректерді кестеге түсіреді.

    Кесте

    Кім? Қашан? Қайда?


    Ойлау дағдысының деңгейі: Түсіну және талдау

    Аудиожазбадан Ерлан Жүністің «Менің атым-Тәуелсіздік» өлеңі тыңдатылады.


    «Галереяда ой шарлау» әдісі

    2- тапсырма

    Ақын өлеңіндегі тәуелсіздік тарихы қандай?

    Дескриптор

     Суретті мұқият қарайды.

     Ақын өлеңіндегі шумақтардан суретпен сәйкестікті табады.

     Шумақты оқу арқылы суретпен байланысын айтады.


















    Ойлау дағдысының деңгейі: Жинақтау

    «Пазл» әдісі

    3- тапсырма

    «Менің атым-Тәуелсіздік» өлеңінің түйінді ойы қандай?

    Дескриптор

     Бөлшектегі тапсырманы оқиды.

     Шығарма мазмұнымен байланыстырады.

     Өз көзқарасын ортаға салады.

     Тұжырымды пікірді айтады.

     Бөлшектен бүтін жасайды.

    1-бөлшек Алтын ғасыр

    2-бөлшек Тәуелсіздік- мен

    3-бөлшек Алтын ұрпақ

    4-бөлшек Жарық күн


    Кері байланыс


    БЕРІЛГЕН









    Берілген сөздермен Қазақстан сөзімен байланыстырып сөйлем құрау










    Берілген 2 сұраққа жауап беру









    Сұрақтарға жауап береді





























    Берілген 4 суреттен ақын өлеңіндегі шумақтарды сәйкестендіреді

























    Берілген қима суреттерді дұрыс құрастырады.Өлеңнің түйінін айтады.





















    Доп лақтыру арқылы тілек тілеу




    Қоржын



    Шоколады және стикерлер































    АКТ

    https://www.youtube.com/watch?v=ISf3rLn3Q2I









    Жаңа білім






































    Оқушыларға АКТ-ның көмегімен өнердің жанрларымен танысу. Оқушылар өздеріне қысқаша жазбалар орындай алу және таблицаны толтыру






    Оқушылар анықтайды

    Оқушылар өз жұмыстарымен ой бөлісіп,түсініктемелер бере ал

    Ұнаған суретшінің суретіндегі бейнелердің нобайын салу.

    Зеттеген мәліметтері бойынша оқушы жауап беру.берілген критериилерге байланысты оқушылар жауатарын береді.

    -топтардың ерекше қорғауы

    -Өнердің жанрларға байланысты нақты мәліметтердің болуы.

    -визуалды айқындылығын анықтай білу.

    Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне байланысты қалыптастырушы бағалау арқылы бағаланады. Жарайсың!, Жақсы!, Тамаша!.



    қорытынды


    Кері байланыс.Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

    - нені білдім, нені үйрендім

    - нені толық түсінбедім

    - немен жұмысты жалғастыру қажет


    Оқушылар өз жұмыстарын және сыныптастарының жұмыстарына критериилерге байланысты бағалай алады.


    Өзін-өзі бағалау

    стикер



    Бөлім: 1 А Визуалды өнер

    Мектеп

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:


    Сабақ СЫНЫП: 5

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспаған оқушылар саны:

    Сабақтың тақырыбы:


    Классикалық өнердің үздік туындылар. Қазақстан суретшілерінің шығармашылығы. Бейнелеу өнері түрлері мен жанрлары.

    Сабақ негізделген

    оқу мақсаттары

    5.3.2.1-Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарында берілген идеялар мен тақырыптарды сипаттау

    5.3.3.1-Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы қолданылған әдіс-тәсілдерді (техникасы) сипаттау

    Сабақ мақсаты:


    Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

    Топтық жұмысты ібрлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

    Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

    ЕБҚ: Сұраққа жауап береді

    Сабақтың жоспары

    Сабақ кезеңі

    Педагог іс-әрекеті

    Оқушы іс-әрекеті

    Бағалау түрлері

    ресурстар

    Ұйымдастыру


    Сәлемдесу.Түгендеу.

    Психологиялық ахуал қалыптастыру:

    «Эмоционалды көңіл-күй» жаттығуы

    «Сәлеметсіз бе, балалар! Біз әрқашан бір-бірімізді көруге қуаныштымыз және бірлескен шығармашылық жұмысқа дайынбыз. Сіздің алдарыңызда түрлі-түсті: қызыл, көк, жасыл жолақтар бар. Оларға мұқият қарап, дәл қазір сіздің эмоционалды көңіл-күйіңізге сәйкес келетінін таңдаңыз. Қызыл түс - сіз қуатқа толы, белсенді жұмыс істеуге дайынсыз. Жасыл түс - сіз сабырлысыз, сабақта не болатыны сізге маңызды емес. Көк түс - сіз жаңа нәрсе білгіңіз келеді. Рахмет! Бүгін сабақта бәрі жақсы жұмыс істейді және сабақтың соңында бәрі жақсы көңіл-күйге ие болады деп үміттенемін!»




    Жаттығу орындау


    Өзін-өзі бағалау




    Оқулық



    Жаңа білім






    Бейнелеу өнері дегеніміз – айналамыздағы өмір көріністерін жазықтықта әрі кеңістікте бейнелеу арқылы суреттейтін өнер түрі.

    Бейнелеу өнері сан ғасырлық даму тарихына байланысты бірнеше түрге бөлінеді. Олар: живопись, графика, мүсін, сәулет өнері және сәндік-қолданбалы өнер.

    Живопись – қағаз, тақтай, картон, кенеп бетіне әртүрлі бояулармен орындалатын шығарма.

    Графика – қағаз, картон бетіне қарындаш, қаламұш, көмір, тушь арқылы орындалатын сурет.

    Мүсін — әртүрлі материалдармен (тас, ағаш, металл, сазбалшық, ермексаз) дөңгелек көлемді кеңістікке сомдалған көркем шығарма.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Байхан Әйгерім Асқарқызы
    10 Сәуір 2024
    317
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Менің атым Тәуелсіздік 6 сынып әдебиет

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Менің атым Тәуелсіздік 6 сынып әдебиет

    Материал туралы қысқаша түсінік
    6 сынып Әдебиет Менің атым Тәуелсіздік ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:ІV.Тәуелсіздік - қасиет тұнған ұлы ұғым

    Пән:Қазақ әдебиеті Мектеп:Ямышев ЖОББМ

    Күні:09.04.2024 ж

    Күні:09.04.2024 ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Байхан Әйгерім Асқарқызы

    Сынып:6

    Қатысқан саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Ерлан Жүніс «Менің атым-Тәуелсіздік»

    («Арман ПВ» баспасы)

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.1.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

    6.2.2.1. эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау.

    Сабақтың мақсаты



    6.1.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

    Сабақ барысы

    Сабақ кезеңдері

    Педагог іс-әрекет

    Оқушы іс-әрекеті

    Бағалау

    ресурстар

    Ұйымдас-тыру

    3 минут


    5 минут
















    ІІ. Жаңа сабақ

    2 минут











    5 минут



    3 минут











    10 минут







    6 минут

    Сәлемдесу.Түгендеу.Психологиялық ахуал орнату.

    І.Ұйымдастыру

    А)Жағымды ахуал жасау «Тілек тілеу»тәсілін көрсету


    Ә) Топқа біріктіру «Ғажайып қорап» әдісі арқылы жүзеге асырылады. Қоржыннан «Суреттер» арқылы оқушыларды 2 топқа біріктіріледі және топ басшысы тағайындалады


    Топқа біріктіру жұмысы өткенге шолу жасау жұмысымен қатар жүргізіледі. Шоколадқа жабыстырылған стикерлерде қазақ тілі, 9-орын, көп ұлтты, зайырлы деген сөздер болады. Бұл сөздерді «Қазақстан» сөзімен байланыстырып, сөйлем құрайды.

    Мысалы:

    Қазақстан-зайырлы мемлекет.

    Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі-қазақ тілі.

    Қазақстан – көп ұлтты мемлекет.

    Қазақстан жер көлемі бойынша әлемде

    9– орында.



    «Құпия зат» әдісі бойынша 2 топқа 2 түрлі сұрақ беріледі.

    1.Ата-бабамыз сан ғасырлар бойы армандаған нәрсе

    2. Жақсы өмір сүруге алған құқық осының арқасында келді

    3. «Еркіндік» сөзінің синонимі

    4. Төрт буынды сөз.


    ТӘУЕЛСІЗДІК


    Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаттары таныстырылады.

    Ойлау дағдысының деңгейі:

    Білу

    «Кім, қашан, қайда?» стратегиясы арқылы тұлғаны таниды.

    1-тапсырма

    Ерлан Жүніс кім?

    Дескриптор

     Мәтінді түсініп оқиды

     Қажетті мәліметтерді жинақтайды.

     Жинақталған деректерді кестеге түсіреді.

    Кесте

    Кім? Қашан? Қайда?


    Ойлау дағдысының деңгейі: Түсіну және талдау

    Аудиожазбадан Ерлан Жүністің «Менің атым-Тәуелсіздік» өлеңі тыңдатылады.


    «Галереяда ой шарлау» әдісі

    2- тапсырма

    Ақын өлеңіндегі тәуелсіздік тарихы қандай?

    Дескриптор

     Суретті мұқият қарайды.

     Ақын өлеңіндегі шумақтардан суретпен сәйкестікті табады.

     Шумақты оқу арқылы суретпен байланысын айтады.


















    Ойлау дағдысының деңгейі: Жинақтау

    «Пазл» әдісі

    3- тапсырма

    «Менің атым-Тәуелсіздік» өлеңінің түйінді ойы қандай?

    Дескриптор

     Бөлшектегі тапсырманы оқиды.

     Шығарма мазмұнымен байланыстырады.

     Өз көзқарасын ортаға салады.

     Тұжырымды пікірді айтады.

     Бөлшектен бүтін жасайды.

    1-бөлшек Алтын ғасыр

    2-бөлшек Тәуелсіздік- мен

    3-бөлшек Алтын ұрпақ

    4-бөлшек Жарық күн


    Кері байланыс


    БЕРІЛГЕН









    Берілген сөздермен Қазақстан сөзімен байланыстырып сөйлем құрау










    Берілген 2 сұраққа жауап беру









    Сұрақтарға жауап береді





























    Берілген 4 суреттен ақын өлеңіндегі шумақтарды сәйкестендіреді

























    Берілген қима суреттерді дұрыс құрастырады.Өлеңнің түйінін айтады.





















    Доп лақтыру арқылы тілек тілеу




    Қоржын



    Шоколады және стикерлер































    АКТ

    https://www.youtube.com/watch?v=ISf3rLn3Q2I









    Жаңа білім






































    Оқушыларға АКТ-ның көмегімен өнердің жанрларымен танысу. Оқушылар өздеріне қысқаша жазбалар орындай алу және таблицаны толтыру






    Оқушылар анықтайды

    Оқушылар өз жұмыстарымен ой бөлісіп,түсініктемелер бере ал

    Ұнаған суретшінің суретіндегі бейнелердің нобайын салу.

    Зеттеген мәліметтері бойынша оқушы жауап беру.берілген критериилерге байланысты оқушылар жауатарын береді.

    -топтардың ерекше қорғауы

    -Өнердің жанрларға байланысты нақты мәліметтердің болуы.

    -визуалды айқындылығын анықтай білу.

    Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне байланысты қалыптастырушы бағалау арқылы бағаланады. Жарайсың!, Жақсы!, Тамаша!.



    қорытынды


    Кері байланыс.Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

    - нені білдім, нені үйрендім

    - нені толық түсінбедім

    - немен жұмысты жалғастыру қажет


    Оқушылар өз жұмыстарын және сыныптастарының жұмыстарына критериилерге байланысты бағалай алады.


    Өзін-өзі бағалау

    стикер



    Бөлім: 1 А Визуалды өнер

    Мектеп

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:


    Сабақ СЫНЫП: 5

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспаған оқушылар саны:

    Сабақтың тақырыбы:


    Классикалық өнердің үздік туындылар. Қазақстан суретшілерінің шығармашылығы. Бейнелеу өнері түрлері мен жанрлары.

    Сабақ негізделген

    оқу мақсаттары

    5.3.2.1-Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарында берілген идеялар мен тақырыптарды сипаттау

    5.3.3.1-Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы қолданылған әдіс-тәсілдерді (техникасы) сипаттау

    Сабақ мақсаты:


    Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

    Топтық жұмысты ібрлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

    Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

    ЕБҚ: Сұраққа жауап береді

    Сабақтың жоспары

    Сабақ кезеңі

    Педагог іс-әрекеті

    Оқушы іс-әрекеті

    Бағалау түрлері

    ресурстар

    Ұйымдастыру


    Сәлемдесу.Түгендеу.

    Психологиялық ахуал қалыптастыру:

    «Эмоционалды көңіл-күй» жаттығуы

    «Сәлеметсіз бе, балалар! Біз әрқашан бір-бірімізді көруге қуаныштымыз және бірлескен шығармашылық жұмысқа дайынбыз. Сіздің алдарыңызда түрлі-түсті: қызыл, көк, жасыл жолақтар бар. Оларға мұқият қарап, дәл қазір сіздің эмоционалды көңіл-күйіңізге сәйкес келетінін таңдаңыз. Қызыл түс - сіз қуатқа толы, белсенді жұмыс істеуге дайынсыз. Жасыл түс - сіз сабырлысыз, сабақта не болатыны сізге маңызды емес. Көк түс - сіз жаңа нәрсе білгіңіз келеді. Рахмет! Бүгін сабақта бәрі жақсы жұмыс істейді және сабақтың соңында бәрі жақсы көңіл-күйге ие болады деп үміттенемін!»




    Жаттығу орындау


    Өзін-өзі бағалау




    Оқулық



    Жаңа білім






    Бейнелеу өнері дегеніміз – айналамыздағы өмір көріністерін жазықтықта әрі кеңістікте бейнелеу арқылы суреттейтін өнер түрі.

    Бейнелеу өнері сан ғасырлық даму тарихына байланысты бірнеше түрге бөлінеді. Олар: живопись, графика, мүсін, сәулет өнері және сәндік-қолданбалы өнер.

    Живопись – қағаз, тақтай, картон, кенеп бетіне әртүрлі бояулармен орындалатын шығарма.

    Графика – қағаз, картон бетіне қарындаш, қаламұш, көмір, тушь арқылы орындалатын сурет.

    Мүсін — әртүрлі материалдармен (тас, ағаш, металл, сазбалшық, ермексаз) дөңгелек көлемді кеңістікке сомдалған көркем шығарма.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 6 сынып
    10.04.2024
    317
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Байхан Әйгерім Асқарқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации