Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Менің атым Тәуелсіздік 6 сынып әдебиет
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім:ІV.Тәуелсіздік - қасиет тұнған ұлы ұғым |
Пән:Қазақ әдебиеті Мектеп:Ямышев ЖОББМ Күні:09.04.2024 ж |
|||||||||
Күні:09.04.2024 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Байхан Әйгерім Асқарқызы |
|||||||||
Сынып:6 |
Қатысқан саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Ерлан Жүніс «Менің атым-Тәуелсіздік» («Арман ПВ» баспасы) |
|||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.1.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру. 6.2.2.1. эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау. |
|||||||||
Сабақтың мақсаты
|
6.1.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру. |
|||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Педагог іс-әрекет |
Оқушы іс-әрекеті |
Бағалау |
ресурстар |
||||||
Ұйымдас-тыру 3 минут 5 минут ІІ. Жаңа сабақ 2 минут
5 минут
3 минут
10 минут
6 минут |
Сәлемдесу.Түгендеу.Психологиялық ахуал орнату. І.Ұйымдастыру А)Жағымды ахуал жасау «Тілек тілеу»тәсілін көрсету Ә) Топқа біріктіру «Ғажайып қорап» әдісі арқылы жүзеге асырылады. Қоржыннан «Суреттер» арқылы оқушыларды 2 топқа біріктіріледі және топ басшысы тағайындалады Топқа біріктіру жұмысы өткенге шолу жасау жұмысымен қатар жүргізіледі. Шоколадқа жабыстырылған стикерлерде қазақ тілі, 9-орын, көп ұлтты, зайырлы деген сөздер болады. Бұл сөздерді «Қазақстан» сөзімен байланыстырып, сөйлем құрайды. Мысалы: Қазақстан-зайырлы мемлекет. Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі-қазақ тілі. Қазақстан – көп ұлтты мемлекет. Қазақстан жер көлемі бойынша әлемде 9– орында. «Құпия зат» әдісі бойынша 2 топқа 2 түрлі сұрақ беріледі. 1.Ата-бабамыз сан ғасырлар бойы армандаған нәрсе 2. Жақсы өмір сүруге алған құқық осының арқасында келді 3. «Еркіндік» сөзінің синонимі 4. Төрт буынды сөз. ТӘУЕЛСІЗДІК Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаттары таныстырылады. Ойлау дағдысының деңгейі: Білу «Кім, қашан, қайда?» стратегиясы арқылы тұлғаны таниды. 1-тапсырма Ерлан Жүніс кім? Дескриптор Мәтінді түсініп оқиды Қажетті мәліметтерді жинақтайды. Жинақталған деректерді кестеге түсіреді. Кесте Кім? Қашан? Қайда? Ойлау дағдысының деңгейі: Түсіну және талдау Аудиожазбадан Ерлан Жүністің «Менің атым-Тәуелсіздік» өлеңі тыңдатылады. «Галереяда ой шарлау» әдісі 2- тапсырма Ақын өлеңіндегі тәуелсіздік тарихы қандай? Дескриптор Суретті мұқият қарайды. Ақын өлеңіндегі шумақтардан суретпен сәйкестікті табады. Шумақты оқу арқылы суретпен байланысын айтады. Ойлау дағдысының деңгейі: Жинақтау «Пазл» әдісі 3- тапсырма «Менің атым-Тәуелсіздік» өлеңінің түйінді ойы қандай? Дескриптор Бөлшектегі тапсырманы оқиды. Шығарма мазмұнымен байланыстырады. Өз көзқарасын ортаға салады. Тұжырымды пікірді айтады. Бөлшектен бүтін жасайды. 1-бөлшек Алтын ғасыр 2-бөлшек Тәуелсіздік- мен 3-бөлшек Алтын ұрпақ 4-бөлшек Жарық күн Кері байланыс БЕРІЛГЕН |
Берілген сөздермен Қазақстан сөзімен байланыстырып сөйлем құрау
Берілген 2 сұраққа жауап беру
Сұрақтарға жауап береді
Берілген 4 суреттен ақын өлеңіндегі шумақтарды сәйкестендіреді
Берілген қима суреттерді дұрыс құрастырады.Өлеңнің түйінін айтады. |
|
Доп лақтыру арқылы тілек тілеу Қоржын
Шоколады және стикерлер АКТ https://www.youtube.com/watch?v=ISf3rLn3Q2I
|
||||||
Жаңа білім |
Оқушыларға АКТ-ның көмегімен өнердің жанрларымен танысу. Оқушылар өздеріне қысқаша жазбалар орындай алу және таблицаны толтыру Оқушылар анықтайды Оқушылар өз жұмыстарымен ой бөлісіп,түсініктемелер бере ал Ұнаған суретшінің суретіндегі бейнелердің нобайын салу. |
Зеттеген мәліметтері бойынша оқушы жауап беру.берілген критериилерге байланысты оқушылар жауатарын береді. -топтардың ерекше қорғауы -Өнердің жанрларға байланысты нақты мәліметтердің болуы. -визуалды айқындылығын анықтай білу. Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне байланысты қалыптастырушы бағалау арқылы бағаланады. Жарайсың!, Жақсы!, Тамаша!. |
|
|
||||||
қорытынды |
Кері байланыс.Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет |
Оқушылар өз жұмыстарын және сыныптастарының жұмыстарына критериилерге байланысты бағалай алады. |
Өзін-өзі бағалау |
стикер |
Бөлім: 1 А Визуалды өнер |
Мектеп |
|||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
Сабақ СЫНЫП: 5 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||
Сабақтың тақырыбы:
|
Классикалық өнердің үздік туындылар. Қазақстан суретшілерінің шығармашылығы. Бейнелеу өнері түрлері мен жанрлары. |
|||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
5.3.2.1-Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарында берілген идеялар мен тақырыптарды сипаттау 5.3.3.1-Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы қолданылған әдіс-тәсілдерді (техникасы) сипаттау |
|||||||
Сабақ мақсаты:
|
Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Топтық жұмысты ібрлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. ЕБҚ: Сұраққа жауап береді |
|||||||
Сабақтың жоспары |
||||||||
Сабақ кезеңі |
Педагог іс-әрекеті |
Оқушы іс-әрекеті |
Бағалау түрлері |
ресурстар |
||||
Ұйымдастыру |
Сәлемдесу.Түгендеу. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Эмоционалды көңіл-күй» жаттығуы «Сәлеметсіз бе, балалар! Біз әрқашан бір-бірімізді көруге қуаныштымыз және бірлескен шығармашылық жұмысқа дайынбыз. Сіздің алдарыңызда түрлі-түсті: қызыл, көк, жасыл жолақтар бар. Оларға мұқият қарап, дәл қазір сіздің эмоционалды көңіл-күйіңізге сәйкес келетінін таңдаңыз. Қызыл түс - сіз қуатқа толы, белсенді жұмыс істеуге дайынсыз. Жасыл түс - сіз сабырлысыз, сабақта не болатыны сізге маңызды емес. Көк түс - сіз жаңа нәрсе білгіңіз келеді. Рахмет! Бүгін сабақта бәрі жақсы жұмыс істейді және сабақтың соңында бәрі жақсы көңіл-күйге ие болады деп үміттенемін!» |
Жаттығу орындау |
Өзін-өзі бағалау |
Оқулық |
||||
Жаңа білім |
Бейнелеу өнері дегеніміз – айналамыздағы өмір көріністерін жазықтықта әрі кеңістікте бейнелеу арқылы суреттейтін өнер түрі. Бейнелеу өнері сан ғасырлық даму тарихына байланысты бірнеше түрге бөлінеді. Олар: живопись, графика, мүсін, сәулет өнері және сәндік-қолданбалы өнер. Живопись – қағаз, тақтай, картон, кенеп бетіне әртүрлі бояулармен орындалатын шығарма. Графика – қағаз, картон бетіне қарындаш, қаламұш, көмір, тушь арқылы орындалатын сурет. Мүсін — әртүрлі материалдармен (тас, ағаш, металл, сазбалшық, ермексаз) дөңгелек көлемді кеңістікке сомдалған көркем шығарма.
450 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |