Жарайсыңдар
балалар!Енді орнымызға отырып тілімізге жаттығу жасап
алайық.
Ра-ра-ра гүлге қонды
ара,
Са-са-са ызылдайды
маса.
Балалар, бүгін бізде
ерекше сабақ болады,
- Ой балалар, мұнда
біреу сандықша тастап кетіпті.Сандықшамен бірге шарлар бар екен.Бұл
шаршар жай шарлар емес екен.Әр шарда тапсырмалар жасырылған
екен.Тапсырмалырды орындаймыз ба? 1- тапсырма.
«Не екенін атап бер»
ойыны. Кане сандықшаны ашып көрейікші.
Бізге оны ашу үшін не керек? (Сандықшаны ашу үшін бізге сиқырлы
сөздер айтуымыз керек,қанае менімен қайталаймыз Сим-сала-бим
ашыл.) Сандықты ашып ішінен
ойыншықтарды шығару.
Әр ойыншыққа тоқталып
сипатама беру.
-Бұл
не?
-Ол қандай, үлкен бе,
әлде кішкентай ма?
-Біз онымен не
істейміз?
Ойыншықтарды
көрсетіп, түрлерін атап
береді.
-Өте жақсы балалар,
ойыншықтармен бөлісіп, ұқыптап ойнау қажет.
Тәрбиеші;Қыз балалар қандай ойыншықпен
ойнағанды ұнатады?
Тәрбиеші;-Дұрыс айтасыңдар .Қуыршақпен.
Құыршақ туралы кім тақпақ айтып
береді?
Айзере.
Ойыншығым
қуыршақ,
Не берсем де
жемейді.
Еркелігі
соншама,
Көтермесем
жүрмейді.
-Ал , ұлдар көбінесе
қандай ойыншықпен ойнайды?
Балалар
; машинамен ойнайды
.
-Кім машина туралы
тақпақ біледі?
Назар
Үлкенмін ғой міне
мен,
Ойыншықтарды
жинаймын
Машинаға мінер
ем,
Кабинаға
сыймаймын.
Балалар шаршадыңдар
ма?Дем алып алайық.
Сергіту
сәті.
Бала-бала
балапан,
Қәне,қайссы
алақан?
Саусақтарың
әйбәт,
Былай-былай
ойнат.
Біз ойыншықтармен үйде
балабақшада ойнаймыз, оларды сындырмай ойнау
керек.
2-тапсырма.Енді
балалар дидактикалық ойын
ойнайық.
«Ойыншықтарды
сөрелерге жина»
Шарты: шашаылған ойыншықтарды
сәйкесінше жапсырмамен сөрелерге
орналастыру.
|