Материалдар / Ашық сабақ: "Металдардың тұз ерітінділерімен реакциялары"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: "Металдардың тұз ерітінділерімен реакциялары"

Материал туралы қысқаша түсінік
химия пәні мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Ақпан 2021
471
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар



Күні:

Мектеп:

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 8

Қатыспағандар:

Қатысқандар саны:

Сабақ тақырыбы

Металдардың тұз ерітінділерімен реакциялары


Осы сабақтың оқу мақсаттары

8.2.4.7 белсенділігі жоғары металдар белсенділігі төмен металдарды олардың тұздарының ерітіндісінен ығыстырып шығара алатындығын түсіну және реакция теңдеулерін сөзбен жазу

8.2.4.8 металдардың орынбасу реакциялары үшін жүйелі зерттеулер дайындау және жүргізу

Оқыту мақсаттары

Барлық оқушылар:

Адамдардың ежелден және күнделікті тұрмыста қолданып келе жатқан металдарды атай алады;

Көптеген оқушылар:

Металдардың физикалық және кейбір химиялық қасиеттерін (сумен, сұйытылған қышқылдармен және тұз ерітінділерімен әрекеттесуін) біледі, реакция теңдеулерін сөзбен жаза алады.

Кейбір оқушылар:

Өз ойын еркін жеткізе алады.

Жетістік критерийі

Оқушылар мақсатқа жетеді егер:

Адамдардың ежелден және күнделікті тұрмыста қолданып келе жатқан металдарды атай алады;

Металдардың қайсысы коррозияға бұрынырақ ұшырайтынын болжай алады.

Металдардың физикалық қасиеттерін айта алады.

Металдардың кейбір химиялық қасиеттеріне реакция теңдеулерін жаза алады

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орынбасу немесе ығыстыруға қатысты терминдерді пайдаланып ығыстыру процестерін ауызша немесе жазбаша сипаттай алады.

Пән бойынша арнайы лексика және терминология: тұз (металл), ығыстыру, (қатар) белсенділік, реакция, қорғасын, қорғасын нитраты, күміс, күміс нитраты, қорғасын/кристалл ағаштар

Күміс мыспен ығыстырылады.

Бұл металл ығыстыру көмегімен алынған.

Мыс күміспен ығыстырылмайды, себебі күмістің белсенділігі мысқа қарағанда төмен.

Мырыш қорғасымен ығыстырылмайды, себебі ол белсенділігі төмен металл болып табылады


Құндылықтарды дарыту

Құрметтеу. топтық жұмыс барысында оқушылар бір бірін тыңдап өз ойларын бөлісе отырып құрметтеу

Айқындық.тапсырмалар орындау барысында нақтылық қажет екенін түсіну

Пәнаралық байланыс

Тарих ( ежелгі дәуірлерге тоқталған кезінде)

Осыған дейін меңгерілген білім

Алдыңғы бөлім материалын толық білу (8.1A, 8.1.В)


Сабақтың сатылары

Жоспарланған іс-әрекеттер

Ресурстар

Басталуы

0 - 1 минут


Ой қозғау

1 - 5 мин







Білімді жаңғырту


5 – 7минут



7 – 17 минут















17 – 22 минут


22 –27 минут




27 – 32 минут













30 – 34 минут




Білімді бекіту

34 – 36 минут


37 – 38 минут


Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Сабаққа психологиялық дайындау.


Өткен тақырыптарға шолу:

1.Периодтық жүйеде металдар қай жерде орналасқан?

2. Қай металдар ерте заманнан белгілі?

3. Металдар сумен қалай әрекеттеседі?

4. Сұйытылған қышқылдармен металдардың әрекеттесуі?

5. Тұз ерітінділерімен металдардың әрекеттесуі?

Химиялық диктант:

І-топ.

1.Фосфордың (V валентті) оксиді мен су әрекеттескенде… түзіледі.

2. Оттексіз қышқылдарға мына қышқылдар жатады :......,.......,.......,.......,

3. Екі негізді қышқылдарға ...........,..........,........, жатады.

4. Тұрмыста… қолданылады.

5. Сутек атомына байланысты қышқылдар… болып бөлінеді.

3.Топқа бөлу: бейорганикалық негнізіг классты

ІІ-топ.

Химиялық диктант

CO2, NaOH, H2SO4,Cu(OH)2, Na2O, BeO, KNO3, CaCO3,

H2S,BaO, H2SiO3, AgCl, КОН

Жоғарыдағы қосылыстарды кластарға жіктеу

оксид:

Негіз:

Қышқыл:

Тұз:


Сабақтың тақырыбымен мақсаттарымен танысу. Жетістік критерийлерін талқылау.

І-тапсырма.

Оқушылар бірлесе отырып реакция теңдеулерін аяқтайды.

1. Na +… → NaNO3 + ….

2. CaO + CO2 →…

3. Си +… → СиСl2

4. KOH + ……→ K3PO4 + ……

5. NaOH + SiO2 → ……+ H2O

ІІ-тапсырма

1-есеп. 4,6г натрий металы 150г суменәрекеттескенде түзілетін сілтінің массалық үлесін есептеңіз

2-есеп. Массасы 28 г литий сумен әрекеттескенде түзілетін сутегінің көлемін есептеңіз

3-есеп. Массасы 20г натрий гидроксиді көмірқышқыл ІУ оксидімен әрекеттескенде түзілетін тұздың массасын есептеңіз

Блум таксономиясы бойынша тарсырма беру

Білу: Мынатұздардыжіктеп, аттарынатаңдар. Өзбетіншежаңатақырыптымеңгерту.

СаSO4, NaNO3, K3PO4, СаSiO3, FeCl3,MgSO3, Al(OH)SO4, CaHPO4, КН2РО4 Түсіну: Қасиеттерінен не түсіндің

Қолдану:Үшдеңгейлітапсырма (тапсырманыорындаудыоқушыларбіруақыттабастайды, әрқайсысыөзқабілеттерінеқарайалынғанақпараттықолданаотырыпжетеді.)

«3» — мына тұздардың формулаларын жаз: натрий силикаты, алюминий (III) фосфаты, натрий гидросульфаты, барий динитраты, темір(III) силикаты.

«4» — Мына химиялық реакцияны аяқтап, алынған өнімдегі тұздардың атын ата.

Al(OH)3 + HI → …….

CuSO4 + H2S → …….

CO2 + NaOH → …….

KCl + AgNO3→ …….

«5» — 51 гнатрийхлоридіналуүшінқаншамольтұзқышқылыменнешеграммнатрийгидроксидіреакцияғатүседі.

ТалдауСәйкестіктест.

1. Калийхлориді Na2SiO3

2. Натрий силикаты KCl

3. Литий фосфаты FeS

4. Темір сульфиді Al2(SO4)3

5. Алюминий сульфаты Li3PO4

Жинақтау: Оқушылар үйрендім бағанын толтырады.

1. Тұздардың жіктелуін.

2. Химиялық қасиеттерін.

3. Күнделікті өмірде қолданылатын тұздарды

4. Алыну жолдарын

5. Реакция теңдеулерін құрып, есеп шығарды.


Топтық жұмыс. Оқушылар үш топқа бөлінеді.

1.Проблемалық жұмбақ: «Бір күні Рим императорына белгісіз біреу келіп күміс сияқты жылтыр, өте жеңіл ыдысты сыйға тартады. Император жаңағы ыдысты мастерге құрамы неден жасалғанын тексеруге жібереді. Оның құрамы «кәдімгі саздан» алынған металл деп мастер өз шешімін айтқаннан кейін, патша өзінің алтын күмістерінің құны төмендеп кетуі мүмкін деп мастердің басын алдырып, оның шеберханасын өртеп жібереді.

  • Ыдыс қандай металдан жасалған?

  • Оның қандай қасиеттері болуы мүмкін?

Топтар өз шешімдерімен бөліседі.

2. Мақал – сөздің мәйегі (мақалдардың бір бөлігі берілген, аяқтау керек.)

3. «Жеті жұрттың тілін біл». Металдарға жұмбақ жасырылады, тапқан химиялық элементтің атын қазақша, орысша, латынша атау керек.

Металдар таңбаларын пайдаланып сыныпты топтарға бөлу.

Берілген тірек сөздерді пайдаланып, 2 сөйлем құрастырыңыздар:

кепілі, өте, қойнауы, техниканың, одан, бай, Отанымыздың, дамуының, металдар, мен, әрі, қазіргідей, жетуінің, дәрежеге, ғылым, жер, металдарға, бірден - бір.

(Отанымыздың жер қойнауы металдарға өте бай. «Металдар – ғылым мен техниканың қазіргідей дәрежеге жетуінің және одан әрі дамуының бірден – бір кепілі»)

Тауып жазған сөздерді талқылап ортаға өз ойларын салады.

Мұғалімнің кері байланысы, сұрақ қояды

Сабақ мақсаттарына оралу. Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма: «Металдар бейбіт заманға керек» тақырыбына эссе жазу.






Слайд-шоу











Проблемалық жұмбақ жазылған карточкалар







Слайдта



Слайдта



http://youtu.be/ejUmwEC1ZSk






Fe, Mg, Au таңбалары жазылған карточкалар






Стикерлер








38 – 40 минут


Рефлексия «Бағалау терезесі»

Мен алған білімімді

Shape4 пайдалана аламын

түк түсінген жақсы

жоқпын түсіндім

Shape5

бүгін сабақта алған

білімімді пайдалана алмаймын



Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!