Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар



    Күні:

    Мектеп:

    Оқытушының аты-жөні:

    Сынып: 8

    Қатыспағандар:

    Қатысқандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Металдардың тұз ерітінділерімен реакциялары


    Осы сабақтың оқу мақсаттары

    8.2.4.7 белсенділігі жоғары металдар белсенділігі төмен металдарды олардың тұздарының ерітіндісінен ығыстырып шығара алатындығын түсіну және реакция теңдеулерін сөзбен жазу

    8.2.4.8 металдардың орынбасу реакциялары үшін жүйелі зерттеулер дайындау және жүргізу

    Оқыту мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    Адамдардың ежелден және күнделікті тұрмыста қолданып келе жатқан металдарды атай алады;

    Көптеген оқушылар:

    Металдардың физикалық және кейбір химиялық қасиеттерін (сумен, сұйытылған қышқылдармен және тұз ерітінділерімен әрекеттесуін) біледі, реакция теңдеулерін сөзбен жаза алады.

    Кейбір оқушылар:

    Өз ойын еркін жеткізе алады.

    Жетістік критерийі

    Оқушылар мақсатқа жетеді егер:

    Адамдардың ежелден және күнделікті тұрмыста қолданып келе жатқан металдарды атай алады;

    Металдардың қайсысы коррозияға бұрынырақ ұшырайтынын болжай алады.

    Металдардың физикалық қасиеттерін айта алады.

    Металдардың кейбір химиялық қасиеттеріне реакция теңдеулерін жаза алады

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орынбасу немесе ығыстыруға қатысты терминдерді пайдаланып ығыстыру процестерін ауызша немесе жазбаша сипаттай алады.

    Пән бойынша арнайы лексика және терминология: тұз (металл), ығыстыру, (қатар) белсенділік, реакция, қорғасын, қорғасын нитраты, күміс, күміс нитраты, қорғасын/кристалл ағаштар

    Күміс мыспен ығыстырылады.

    Бұл металл ығыстыру көмегімен алынған.

    Мыс күміспен ығыстырылмайды, себебі күмістің белсенділігі мысқа қарағанда төмен.

    Мырыш қорғасымен ығыстырылмайды, себебі ол белсенділігі төмен металл болып табылады


    Құндылықтарды дарыту

    Құрметтеу. топтық жұмыс барысында оқушылар бір бірін тыңдап өз ойларын бөлісе отырып құрметтеу

    Айқындық.тапсырмалар орындау барысында нақтылық қажет екенін түсіну

    Пәнаралық байланыс

    Тарих ( ежелгі дәуірлерге тоқталған кезінде)

    Осыған дейін меңгерілген білім

    Алдыңғы бөлім материалын толық білу (8.1A, 8.1.В)


    Сабақтың сатылары

    Жоспарланған іс-әрекеттер

    Ресурстар

    Басталуы

    0 - 1 минут


    Ой қозғау

    1 - 5 мин







    Білімді жаңғырту


    5 – 7минут



    7 – 17 минут















    17 – 22 минут


    22 –27 минут




    27 – 32 минут













    30 – 34 минут




    Білімді бекіту

    34 – 36 минут


    37 – 38 минут


    Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Сабаққа психологиялық дайындау.


    Өткен тақырыптарға шолу:

    1.Периодтық жүйеде металдар қай жерде орналасқан?

    2. Қай металдар ерте заманнан белгілі?

    3. Металдар сумен қалай әрекеттеседі?

    4. Сұйытылған қышқылдармен металдардың әрекеттесуі?

    5. Тұз ерітінділерімен металдардың әрекеттесуі?

    Химиялық диктант:

    І-топ.

    1.Фосфордың (V валентті) оксиді мен су әрекеттескенде… түзіледі.

    2. Оттексіз қышқылдарға мына қышқылдар жатады :......,.......,.......,.......,

    3. Екі негізді қышқылдарға ...........,..........,........, жатады.

    4. Тұрмыста… қолданылады.

    5. Сутек атомына байланысты қышқылдар… болып бөлінеді.

    3.Топқа бөлу: бейорганикалық негнізіг классты

    ІІ-топ.

    Химиялық диктант

    CO2, NaOH, H2SO4,Cu(OH)2, Na2O, BeO, KNO3, CaCO3,

    H2S,BaO, H2SiO3, AgCl, КОН

    Жоғарыдағы қосылыстарды кластарға жіктеу

    оксид:

    Негіз:

    Қышқыл:

    Тұз:


    Сабақтың тақырыбымен мақсаттарымен танысу. Жетістік критерийлерін талқылау.

    І-тапсырма.

    Оқушылар бірлесе отырып реакция теңдеулерін аяқтайды.

    1. Na +… → NaNO3 + ….

    2. CaO + CO2 →…

    3. Си +… → СиСl2

    4. KOH + ……→ K3PO4 + ……

    5. NaOH + SiO2 → ……+ H2O

    ІІ-тапсырма

    •1-есеп. 4,6г натрий металы 150г суменәрекеттескенде түзілетін сілтінің массалық үлесін есептеңіз

    •2-есеп. Массасы 28 г литий сумен әрекеттескенде түзілетін сутегінің көлемін есептеңіз

    •3-есеп. Массасы 20г натрий гидроксиді көмірқышқыл ІУ оксидімен әрекеттескенде түзілетін тұздың массасын есептеңіз

    Блум таксономиясы бойынша тарсырма беру

    Білу: Мынатұздардыжіктеп, аттарынатаңдар. Өзбетіншежаңатақырыптымеңгерту.

    СаSO4, NaNO3, K3PO4, СаSiO3, FeCl3,MgSO3, Al(OH)SO4, CaHPO4, КН2РО4 Түсіну: Қасиеттерінен не түсіндің

    Қолдану:Үшдеңгейлітапсырма (тапсырманыорындаудыоқушыларбіруақыттабастайды, әрқайсысыөзқабілеттерінеқарайалынғанақпараттықолданаотырыпжетеді.)

    «3» — мына тұздардың формулаларын жаз: натрий силикаты, алюминий (III) фосфаты, натрий гидросульфаты, барий динитраты, темір(III) силикаты.

    «4» — Мына химиялық реакцияны аяқтап, алынған өнімдегі тұздардың атын ата.

    Al(OH)3 + HI → …….

    CuSO4 + H2S → …….

    CO2 + NaOH → …….

    KCl + AgNO3→ …….

    «5» — 51 гнатрийхлоридіналуүшінқаншамольтұзқышқылыменнешеграммнатрийгидроксидіреакцияғатүседі.

    Талдау: Сәйкестіктест.

    1. Калийхлориді Na2SiO3

    2. Натрий силикаты KCl

    3. Литий фосфаты FeS

    4. Темір сульфиді Al2(SO4)3

    5. Алюминий сульфаты Li3PO4

    Жинақтау: Оқушылар үйрендім бағанын толтырады.

    1. Тұздардың жіктелуін.

    2. Химиялық қасиеттерін.

    3. Күнделікті өмірде қолданылатын тұздарды

    4. Алыну жолдарын

    5. Реакция теңдеулерін құрып, есеп шығарды.


    Топтық жұмыс. Оқушылар үш топқа бөлінеді.

    1.Проблемалық жұмбақ: «Бір күні Рим императорына белгісіз біреу келіп күміс сияқты жылтыр, өте жеңіл ыдысты сыйға тартады. Император жаңағы ыдысты мастерге құрамы неден жасалғанын тексеруге жібереді. Оның құрамы «кәдімгі саздан» алынған металл деп мастер өз шешімін айтқаннан кейін, патша өзінің алтын күмістерінің құны төмендеп кетуі мүмкін деп мастердің басын алдырып, оның шеберханасын өртеп жібереді.

    • Ыдыс қандай металдан жасалған?

    • Оның қандай қасиеттері болуы мүмкін?

    Топтар өз шешімдерімен бөліседі.

    2. Мақал – сөздің мәйегі (мақалдардың бір бөлігі берілген, аяқтау керек.)

    3. «Жеті жұрттың тілін біл». Металдарға жұмбақ жасырылады, тапқан химиялық элементтің атын қазақша, орысша, латынша атау керек.

    Металдар таңбаларын пайдаланып сыныпты топтарға бөлу.

    Берілген тірек сөздерді пайдаланып, 2 сөйлем құрастырыңыздар:

    кепілі, өте, қойнауы, техниканың, одан, бай, Отанымыздың, дамуының, металдар, мен, әрі, қазіргідей, жетуінің, дәрежеге, ғылым, жер, металдарға, бірден - бір.

    (Отанымыздың жер қойнауы металдарға өте бай. «Металдар – ғылым мен техниканың қазіргідей дәрежеге жетуінің және одан әрі дамуының бірден – бір кепілі»)

    Тауып жазған сөздерді талқылап ортаға өз ойларын салады.

    Мұғалімнің кері байланысы, сұрақ қояды

    Сабақ мақсаттарына оралу. Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма: «Металдар бейбіт заманға керек» тақырыбына эссе жазу.






    Слайд-шоу











    Проблемалық жұмбақ жазылған карточкалар







    Слайдта



    Слайдта



    http://youtu.be/ejUmwEC1ZSk






    Fe, Mg, Au таңбалары жазылған карточкалар






    Стикерлер








    38 – 40 минут


    Рефлексия «Бағалау терезесі»

    Мен алған білімімді

    Shape4 пайдалана аламын

    түк түсінген жақсы

    жоқпын түсіндім

    Shape5

    бүгін сабақта алған

    білімімді пайдалана алмаймын



    Қосымша ақпарат

    Саралау – Сіз қосымша

    көмек көрсетуді қалай

    жоспарлайсыз? Сіз

    қабілеті жоғары

    оқушыларға тапсырманы

    күрделендіруді қалай

    жоспарлайсыз?

    Бағалау - Оқушылардың

    үйренгенін тексеруді

    қалай жоспарлайсыз?

    Пəнаралық байланыс

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Маматова Зейнепкан Садыркановна
    06 Ақпан 2021
    639
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ: "Металдардың тұз ерітінділерімен реакциялары"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ: "Металдардың тұз ерітінділерімен реакциялары"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    химия пәні мұғалімдеріне
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар



    Күні:

    Мектеп:

    Оқытушының аты-жөні:

    Сынып: 8

    Қатыспағандар:

    Қатысқандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Металдардың тұз ерітінділерімен реакциялары


    Осы сабақтың оқу мақсаттары

    8.2.4.7 белсенділігі жоғары металдар белсенділігі төмен металдарды олардың тұздарының ерітіндісінен ығыстырып шығара алатындығын түсіну және реакция теңдеулерін сөзбен жазу

    8.2.4.8 металдардың орынбасу реакциялары үшін жүйелі зерттеулер дайындау және жүргізу

    Оқыту мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    Адамдардың ежелден және күнделікті тұрмыста қолданып келе жатқан металдарды атай алады;

    Көптеген оқушылар:

    Металдардың физикалық және кейбір химиялық қасиеттерін (сумен, сұйытылған қышқылдармен және тұз ерітінділерімен әрекеттесуін) біледі, реакция теңдеулерін сөзбен жаза алады.

    Кейбір оқушылар:

    Өз ойын еркін жеткізе алады.

    Жетістік критерийі

    Оқушылар мақсатқа жетеді егер:

    Адамдардың ежелден және күнделікті тұрмыста қолданып келе жатқан металдарды атай алады;

    Металдардың қайсысы коррозияға бұрынырақ ұшырайтынын болжай алады.

    Металдардың физикалық қасиеттерін айта алады.

    Металдардың кейбір химиялық қасиеттеріне реакция теңдеулерін жаза алады

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орынбасу немесе ығыстыруға қатысты терминдерді пайдаланып ығыстыру процестерін ауызша немесе жазбаша сипаттай алады.

    Пән бойынша арнайы лексика және терминология: тұз (металл), ығыстыру, (қатар) белсенділік, реакция, қорғасын, қорғасын нитраты, күміс, күміс нитраты, қорғасын/кристалл ағаштар

    Күміс мыспен ығыстырылады.

    Бұл металл ығыстыру көмегімен алынған.

    Мыс күміспен ығыстырылмайды, себебі күмістің белсенділігі мысқа қарағанда төмен.

    Мырыш қорғасымен ығыстырылмайды, себебі ол белсенділігі төмен металл болып табылады


    Құндылықтарды дарыту

    Құрметтеу. топтық жұмыс барысында оқушылар бір бірін тыңдап өз ойларын бөлісе отырып құрметтеу

    Айқындық.тапсырмалар орындау барысында нақтылық қажет екенін түсіну

    Пәнаралық байланыс

    Тарих ( ежелгі дәуірлерге тоқталған кезінде)

    Осыған дейін меңгерілген білім

    Алдыңғы бөлім материалын толық білу (8.1A, 8.1.В)


    Сабақтың сатылары

    Жоспарланған іс-әрекеттер

    Ресурстар

    Басталуы

    0 - 1 минут


    Ой қозғау

    1 - 5 мин







    Білімді жаңғырту


    5 – 7минут



    7 – 17 минут















    17 – 22 минут


    22 –27 минут




    27 – 32 минут













    30 – 34 минут




    Білімді бекіту

    34 – 36 минут


    37 – 38 минут


    Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Сабаққа психологиялық дайындау.


    Өткен тақырыптарға шолу:

    1.Периодтық жүйеде металдар қай жерде орналасқан?

    2. Қай металдар ерте заманнан белгілі?

    3. Металдар сумен қалай әрекеттеседі?

    4. Сұйытылған қышқылдармен металдардың әрекеттесуі?

    5. Тұз ерітінділерімен металдардың әрекеттесуі?

    Химиялық диктант:

    І-топ.

    1.Фосфордың (V валентті) оксиді мен су әрекеттескенде… түзіледі.

    2. Оттексіз қышқылдарға мына қышқылдар жатады :......,.......,.......,.......,

    3. Екі негізді қышқылдарға ...........,..........,........, жатады.

    4. Тұрмыста… қолданылады.

    5. Сутек атомына байланысты қышқылдар… болып бөлінеді.

    3.Топқа бөлу: бейорганикалық негнізіг классты

    ІІ-топ.

    Химиялық диктант

    CO2, NaOH, H2SO4,Cu(OH)2, Na2O, BeO, KNO3, CaCO3,

    H2S,BaO, H2SiO3, AgCl, КОН

    Жоғарыдағы қосылыстарды кластарға жіктеу

    оксид:

    Негіз:

    Қышқыл:

    Тұз:


    Сабақтың тақырыбымен мақсаттарымен танысу. Жетістік критерийлерін талқылау.

    І-тапсырма.

    Оқушылар бірлесе отырып реакция теңдеулерін аяқтайды.

    1. Na +… → NaNO3 + ….

    2. CaO + CO2 →…

    3. Си +… → СиСl2

    4. KOH + ……→ K3PO4 + ……

    5. NaOH + SiO2 → ……+ H2O

    ІІ-тапсырма

    •1-есеп. 4,6г натрий металы 150г суменәрекеттескенде түзілетін сілтінің массалық үлесін есептеңіз

    •2-есеп. Массасы 28 г литий сумен әрекеттескенде түзілетін сутегінің көлемін есептеңіз

    •3-есеп. Массасы 20г натрий гидроксиді көмірқышқыл ІУ оксидімен әрекеттескенде түзілетін тұздың массасын есептеңіз

    Блум таксономиясы бойынша тарсырма беру

    Білу: Мынатұздардыжіктеп, аттарынатаңдар. Өзбетіншежаңатақырыптымеңгерту.

    СаSO4, NaNO3, K3PO4, СаSiO3, FeCl3,MgSO3, Al(OH)SO4, CaHPO4, КН2РО4 Түсіну: Қасиеттерінен не түсіндің

    Қолдану:Үшдеңгейлітапсырма (тапсырманыорындаудыоқушыларбіруақыттабастайды, әрқайсысыөзқабілеттерінеқарайалынғанақпараттықолданаотырыпжетеді.)

    «3» — мына тұздардың формулаларын жаз: натрий силикаты, алюминий (III) фосфаты, натрий гидросульфаты, барий динитраты, темір(III) силикаты.

    «4» — Мына химиялық реакцияны аяқтап, алынған өнімдегі тұздардың атын ата.

    Al(OH)3 + HI → …….

    CuSO4 + H2S → …….

    CO2 + NaOH → …….

    KCl + AgNO3→ …….

    «5» — 51 гнатрийхлоридіналуүшінқаншамольтұзқышқылыменнешеграммнатрийгидроксидіреакцияғатүседі.

    Талдау: Сәйкестіктест.

    1. Калийхлориді Na2SiO3

    2. Натрий силикаты KCl

    3. Литий фосфаты FeS

    4. Темір сульфиді Al2(SO4)3

    5. Алюминий сульфаты Li3PO4

    Жинақтау: Оқушылар үйрендім бағанын толтырады.

    1. Тұздардың жіктелуін.

    2. Химиялық қасиеттерін.

    3. Күнделікті өмірде қолданылатын тұздарды

    4. Алыну жолдарын

    5. Реакция теңдеулерін құрып, есеп шығарды.


    Топтық жұмыс. Оқушылар үш топқа бөлінеді.

    1.Проблемалық жұмбақ: «Бір күні Рим императорына белгісіз біреу келіп күміс сияқты жылтыр, өте жеңіл ыдысты сыйға тартады. Император жаңағы ыдысты мастерге құрамы неден жасалғанын тексеруге жібереді. Оның құрамы «кәдімгі саздан» алынған металл деп мастер өз шешімін айтқаннан кейін, патша өзінің алтын күмістерінің құны төмендеп кетуі мүмкін деп мастердің басын алдырып, оның шеберханасын өртеп жібереді.

    • Ыдыс қандай металдан жасалған?

    • Оның қандай қасиеттері болуы мүмкін?

    Топтар өз шешімдерімен бөліседі.

    2. Мақал – сөздің мәйегі (мақалдардың бір бөлігі берілген, аяқтау керек.)

    3. «Жеті жұрттың тілін біл». Металдарға жұмбақ жасырылады, тапқан химиялық элементтің атын қазақша, орысша, латынша атау керек.

    Металдар таңбаларын пайдаланып сыныпты топтарға бөлу.

    Берілген тірек сөздерді пайдаланып, 2 сөйлем құрастырыңыздар:

    кепілі, өте, қойнауы, техниканың, одан, бай, Отанымыздың, дамуының, металдар, мен, әрі, қазіргідей, жетуінің, дәрежеге, ғылым, жер, металдарға, бірден - бір.

    (Отанымыздың жер қойнауы металдарға өте бай. «Металдар – ғылым мен техниканың қазіргідей дәрежеге жетуінің және одан әрі дамуының бірден – бір кепілі»)

    Тауып жазған сөздерді талқылап ортаға өз ойларын салады.

    Мұғалімнің кері байланысы, сұрақ қояды

    Сабақ мақсаттарына оралу. Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма: «Металдар бейбіт заманға керек» тақырыбына эссе жазу.






    Слайд-шоу











    Проблемалық жұмбақ жазылған карточкалар







    Слайдта



    Слайдта



    http://youtu.be/ejUmwEC1ZSk






    Fe, Mg, Au таңбалары жазылған карточкалар






    Стикерлер








    38 – 40 минут


    Рефлексия «Бағалау терезесі»

    Мен алған білімімді

    Shape4 пайдалана аламын

    түк түсінген жақсы

    жоқпын түсіндім

    Shape5

    бүгін сабақта алған

    білімімді пайдалана алмаймын



    Қосымша ақпарат

    Саралау – Сіз қосымша

    көмек көрсетуді қалай

    жоспарлайсыз? Сіз

    қабілеті жоғары

    оқушыларға тапсырманы

    күрделендіруді қалай

    жоспарлайсыз?

    Бағалау - Оқушылардың

    үйренгенін тексеруді

    қалай жоспарлайсыз?

    Пəнаралық байланыс

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Химия Ашық сабақ 8 сынып
    06.02.2021
    639
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Маматова Зейнепкан Садыркановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации