Күтілетін
нәтиже
|
Ойды жүйелі
жинақтауға үйренеді; өз біліміне есеп беріп, бағалауға үйренеді;
Шығармадағы оқиғалармен танысады, мазмұндай алады, бейбітшілік пен
соғыстың мәнін ажырата
алады,
Кейіпкерлерді тани алады, олар
туралы сыни пікір айтады, қорытынды
шығарады.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Оқытудың жаңа
әдіс-тәсілдері, кластер, екі жақты
күнделік,
«Т» кестесі, төмен және жоғары
дәрежелі сұрақтар
стратегиясы.
|
Кіріспе
|
|
Амандасады.
Кезекші оқушы
сұрақтарға жауап береді,топ басшылары берілген атауларды таңдап,
сабақ соңында тақырыппен байланыстырып, өз пікірлерін
білдіреді.
|
Тұсаукесер
|
Үй
тапсырмасы: Білу (мәлiметтердi қайталау немесе тану
арқылы есте қалай сақталғанын тексеруге
бағытталады)
М.Мағауиннің өмірі мен шығармашылығын оқу,әңгіменің
мазмұнымен танысу
Интербелсенді тақтадан
М.Мағауин портреті көрсетіліп, деректер
қорытындыланады.
|
Ойды жинақтау. Оқушыларға
алдын-ала мәтінмен танысып келу
берілген.
Мағлұмат пен деректердi еске
түсiредi
Сабаққа қызығушылығы оянады,
әрқайсысы бір мәлімет айтуға
тырысады.
|
Негізгі
бөлім
|
Шығарманың мазмұны
мен кейіпкерлерін тереңірек ұғыну үшін әңгіме желісі бойынша
проблемалық-бағыттаушы сұрақтар
беріледі:
1. Шығарма кімнің
сөзімен басталады, оның сөзінен нені байқауға
болады?
2. Балалар туралы
мәлімет берген Дәуренбек
кім?
3. Ахмет шал
неліктен Зигфридті таңдады ?
4. Ахмет шал алғашқы
адамдарды неліктен бір атаның балалары деді
?
5. Зигфрид қалай
Зекен Ахметұлы Бегімбетов
болды?
6. Әңгімеден қазақ
халқының қандай қасиеттерін көруге
болады?
7. Әңгіме қалай
аяқталады?
Түсіну «Бір атаның балалары»
әңгімесін өз сөздерімен композициялық құрылымы бойынша
талдайды
Қолдану
1-тапсырма «Екі
жақты күнделік»
Әңгімеден маған әсер
еткен үзінді-Менің ойым
2-тапсырма
Т-кестесі
мәтіннен
жағымды/жағымсыз
сәттерді «Т» кестесі
арқылы теріп шығады)
Талдау
Әңгіме желісі
бойынша төмен, жоғары дәрежелі сұрақтар қою, өмірмен
байланыстыру
Төмен дәрежелі
сұрақтар:
|
Зигфридті Ахмет шал асырап
алғаннан кейін ол қазақы дәстүрді бойына сіңірді
ме?
|
|
|
Зекен балалар республикасының тең құқылы азаматы
болды ма?
|
|
|
Автордың әңгімені осылайша
аяқтауы сіздерге ұнады ма?
Жоғары дәрежелі
сұрақтар:
|
|
Қазіргі жетім балаларға
мемлекет тарапынан қандай қолдау
көрсетіледі?
|
|
|
Әңгімедегі балалардың
басындағы қайғыны жеңілдету үшін немесе жоқ қылу үшін шығарманың
қай жеріне өзгеріс енгізер
едіңіздер?
|
Қазіргі кезеңде Ахмет секілді
адамдар бар деп ойлайсындар ма?
|
|
Оқушылар берілген
сұрақтарға ойланып,жауап береді,сұрақтар арқылы шығарма мазмұны
қамтылады.
Оқғаның
басталуын,байланысын, дамуын,шиеленісуін,шарықтау шегін,шешімін
анықтайды.
Берілген
тапсырманы
орындайды,әңгімеден
әсер еткен үзіндіні теріп алып, соған сай өз пікірін
білдіреді.Т-кестесі бойынша шығармадан жағымды, жағымсыз сәттер
жазылады
Төмен дәрежелі
сұрақтарға «иә,жоқ» деп жауап
береді
Жоғары дәрежелі
сұрақтарға сыни тұрғыдан ойланып,өз пікірлерін
білдіреді
|
Қорытынды
|
Жинақтау
Кластер әдісі
арқылы
1,2-топ Ахмет
шал
3,4-топ
Зигфрид
Тест орындау Жұптық
жұмыс Әр жұпқа мәтін бойынша 5 сұрақтан тұратын тест
таратылады.
Бағалау
өзіндік пікір
келтіру, ойын білдіру
Эссе жазу «Болмасын
соғыс»
|
Кейіпкерлер
бойындағы қасиеттерді
топтастырады.
Жұптасып тест
орындайды, бір-бірін
тексереді.
Эссе
жазады.
|
Рефлексия
|
Топ атауларын
бүгінгі сабақпен байланыстырып
қорытады.
«Сабақтан жаңа
идеялар байқадым»
«Жаңа сабаққа
көңілім толды»
«Бүгінгі сабақ
сезіміме әсер етті»
|
Стикерге өзінің
есімін жазып, сабақтан алған әсерін
көрсетеді.
|