Класс 6а |
| Бекітемін: |
Тақырыбы | М.Мағауин «Бір атаның балалары»
|
Сілтеме | Қазақ әдебиеті. Жалпы білім беретені мектептің 6- сыныбына арналған оқулық Қ.Әбдезұлы, Г.Рыскелдиева,С.Тұрсынғалиева Астана: «Арман –ПВ», 2010ж. – 284 бет. |
Мақсаты | М.Мағауиннің өмірі мен шығармашылығы туралы қысқаша мәлімет беру,сыни ойлау көзқарасын дамыта отырып, әңгіменің мазмұнымен танысу. Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер диалогтік оқытуды қолдану арқылы негізгі идеяны түсіну; адамгершілік,бауырмалдыққа тәрбиелеу.
|
Күтілетін нәтиже | Ойды жүйелі жинақтауға үйренеді; өз біліміне есеп беріп, бағалауға үйренеді; Шығармадағы оқиғалармен танысады, мазмұндай алады, бейбітшілік пен соғыстың мәнін ажырата алады, Кейіпкерлерді тани алады, олар туралы сыни пікір айтады, қорытынды шығарады.
|
Көрнекілігі | Мультимедиялық проектор, презентация ,флипчарт, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері, кластер, екі жақты күнделік, «Т» кестесі, төмен және жоғары дәрежелі сұрақтар стратегиясы. |
Сабақтың барысы | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
Кіріспе | АмандасуКезекші оқушымен сұхбатТоптарға «Отан», «Отбасы», «Бейбітшілік», «Ынтымақ» деген қасиетті атаулар беру | Амандасады.Кезекші оқушы сұрақтарға жауап береді,топ басшылары берілген атауларды таңдап, сабақ соңында тақырыппен байланыстырып, өз пікірлерін білдіреді.
|
Тұсаукесер | Үй тапсырмасы: Білу (мәлiметтердi қайталау немесе тану арқылы есте қалай сақталғанын тексеруге бағытталады) М.Мағауиннің өмірі мен шығармашылығын оқу,әңгіменің мазмұнымен танысуИнтербелсенді тақтадан М.Мағауин портреті көрсетіліп, деректер қорытындыланады. | Ойды жинақтау. Оқушыларға алдын-ала мәтінмен танысып келу берілген.Мағлұмат пен деректердi еске түсiредiСабаққа қызығушылығы оянады, әрқайсысы бір мәлімет айтуға тырысады. |
Негізгі бөлім | Шығарманың мазмұны мен кейіпкерлерін тереңірек ұғыну үшін әңгіме желісі бойынша проблемалық-бағыттаушы сұрақтар беріледі:1. Шығарма кімнің сөзімен басталады, оның сөзінен нені байқауға болады?2. Балалар туралы мәлімет берген Дәуренбек кім?3. Ахмет шал неліктен Зигфридті таңдады ?4. Ахмет шал алғашқы адамдарды неліктен бір атаның балалары деді ?5. Зигфрид қалай Зекен Ахметұлы Бегімбетов болды?6. Әңгімеден қазақ халқының қандай қасиеттерін көруге болады?7. Әңгіме қалай аяқталады?Түсіну «Бір атаның балалары» әңгімесін өз сөздерімен композициялық құрылымы бойынша талдайдыҚолдану1-тапсырма «Екі жақты күнделік»Әңгімеден маған әсер еткен үзінді-Менің ойым2-тапсырма Т-кестесімәтіннен жағымды/жағымсызсәттерді «Т» кестесі арқылы теріп шығады)Талдау Әңгіме желісі бойынша төмен, жоғары дәрежелі сұрақтар қою, өмірмен байланыстыруТөмен дәрежелі сұрақтар:
| Оқушылар берілген сұрақтарға ойланып,жауап береді,сұрақтар арқылы шығарма мазмұны қамтылады.
Оқғаның басталуын,байланысын, дамуын,шиеленісуін,шарықтау шегін,шешімін анықтайды.
Берілген тапсырманыорындайды,әңгімеден әсер еткен үзіндіні теріп алып, соған сай өз пікірін білдіреді.Т-кестесі бойынша шығармадан жағымды, жағымсыз сәттер жазылады
Төмен дәрежелі сұрақтарға «иә,жоқ» деп жауап береді
Жоғары дәрежелі сұрақтарға сыни тұрғыдан ойланып,өз пікірлерін білдіреді |
Қорытынды | Жинақтау Кластер әдісі арқылы1,2-топ Ахмет шал3,4-топ ЗигфридТест орындау Жұптық жұмыс Әр жұпқа мәтін бойынша 5 сұрақтан тұратын тест таратылады.Бағалау өзіндік пікір келтіру, ойын білдіруЭссе жазу «Болмасын соғыс»
| Кейіпкерлер бойындағы қасиеттерді топтастырады.
Жұптасып тест орындайды, бір-бірін тексереді.
Эссе жазады. |
Үйге тапсырма | «Біз-бейбіт елдің ұланымыз» тақырыбына шығарма жазу | Күнделіктеріне жазады |
Рефлексия | Топ атауларын бүгінгі сабақпен байланыстырып қорытады.«Сабақтан жаңа идеялар байқадым» «Жаңа сабаққа көңілім толды»«Бүгінгі сабақ сезіміме әсер етті»
| Стикерге өзінің есімін жазып, сабақтан алған әсерін көрсетеді. |