Материалдар / Ашық сабақ М.Мағауин "Бір атаның балалары" 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ М.Мағауин "Бір атаның балалары" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ пән мұғалімдеріне тәжірбие алмасу үшн қажет. Сабақ жоспары Блум таксономиясы бойынша құрылған. Мақсаты:М.Мағауиннің өмірі мен шығармашылығы туралы қысқаша мәлімет беру,сыни ойлау көзқарасын дамыта отырып, әңгіменің мазмұнымен танысу. Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер диалогтік оқытуды қолдану арқылы негізгі идеяны түсіну; адамгершілік,бауырмалдыққа тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
825
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Класс 6а


Бекітемін:

Тақырыбы

М.Мағауин «Бір атаның балалары»


Сілтеме

Қазақ әдебиеті. Жалпы білім беретені мектептің 6- сыныбына арналған оқулық Қ.Әбдезұлы, Г.Рыскелдиева,С.Тұрсынғалиева Астана: «Арман –ПВ», 2010ж. – 284 бет.

Мақсаты

М.Мағауиннің өмірі мен шығармашылығы туралы қысқаша мәлімет беру,сыни ойлау көзқарасын дамыта отырып, әңгіменің мазмұнымен танысу. Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер диалогтік оқытуды қолдану арқылы негізгі идеяны түсіну; адамгершілік,бауырмалдыққа тәрбиелеу.


Күтілетін нәтиже

Ойды жүйелі жинақтауға үйренеді; өз біліміне есеп беріп, бағалауға үйренеді; Шығармадағы оқиғалармен танысады, мазмұндай алады, бейбітшілік пен соғыстың мәнін ажырата алады,

Кейіпкерлерді тани алады, олар туралы сыни пікір айтады, қорытынды шығарады.


Көрнекілігі

Мультимедиялық проектор, презентация ,флипчарт, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері, кластер, екі жақты күнделік,

«Т» кестесі, төмен және жоғары дәрежелі сұрақтар стратегиясы.

Сабақтың барысы

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Кіріспе

  • Амандасу

  • Кезекші оқушымен сұхбат

  • Топтарға «Отан», «Отбасы», «Бейбітшілік», «Ынтымақ» деген қасиетті атаулар беру

Амандасады.

Кезекші оқушы сұрақтарға жауап береді,топ басшылары берілген атауларды таңдап, сабақ соңында тақырыппен байланыстырып, өз пікірлерін білдіреді.


Тұсаукесер

Үй тапсырмасы: Білу (мәлiметтердi қайталау немесе тану арқылы есте қалай сақталғанын тексеруге бағытталады)

М.Мағауиннің өмірі мен шығармашылығын оқу,әңгіменің мазмұнымен танысу

Интербелсенді тақтадан М.Мағауин портреті көрсетіліп, деректер қорытындыланады.

Ойды жинақтау. Оқушыларға алдын-ала мәтінмен танысып келу берілген.

Мағлұмат пен деректердi еске түсiредi

Сабаққа қызығушылығы оянады, әрқайсысы бір мәлімет айтуға тырысады.

Негізгі бөлім

Шығарманың мазмұны мен кейіпкерлерін тереңірек ұғыну үшін әңгіме желісі бойынша проблемалық-бағыттаушы сұрақтар беріледі:

1. Шығарма кімнің сөзімен басталады, оның сөзінен нені байқауға болады?

2. Балалар туралы мәлімет берген Дәуренбек кім?

3. Ахмет шал неліктен Зигфридті таңдады ?

4. Ахмет шал алғашқы адамдарды неліктен бір атаның балалары деді ?

5. Зигфрид қалай Зекен Ахметұлы Бегімбетов болды?

6. Әңгімеден қазақ халқының қандай қасиеттерін көруге болады?

7. Әңгіме қалай аяқталады?

Түсіну «Бір атаның балалары» әңгімесін өз сөздерімен композициялық құрылымы бойынша талдайды

Қолдану

1-тапсырма «Екі жақты күнделік»

Әңгімеден маған әсер еткен үзінді-Менің ойым

2-тапсырма Т-кестесі

мәтіннен жағымды/жағымсыз

сәттерді «Т» кестесі арқылы теріп шығады)

Талдау

Әңгіме желісі бойынша төмен, жоғары дәрежелі сұрақтар қою, өмірмен байланыстыру

Төмен дәрежелі сұрақтар:


Зигфридті Ахмет шал асырап алғаннан кейін ол қазақы дәстүрді бойына сіңірді ме?



Зекен балалар республикасының тең құқылы азаматы болды ма?



Автордың әңгімені осылайша аяқтауы сіздерге ұнады ма?

Жоғары дәрежелі сұрақтар:




Қазіргі жетім балаларға мемлекет тарапынан қандай қолдау көрсетіледі?

Әңгімедегі балалардың басындағы қайғыны жеңілдету үшін немесе жоқ қылу үшін шығарманың қай жеріне өзгеріс енгізер едіңіздер?

Қазіргі кезеңде Ахмет секілді адамдар бар деп ойлайсындар ма?


Оқушылар берілген сұрақтарға ойланып,жауап береді,сұрақтар арқылы шығарма мазмұны қамтылады.














Оқғаның басталуын,байланысын, дамуын,шиеленісуін,шарықтау шегін,шешімін анықтайды.


Берілген тапсырманы

орындайды,әңгімеден әсер еткен үзіндіні теріп алып, соған сай өз пікірін білдіреді.Т-кестесі бойынша шығармадан жағымды, жағымсыз сәттер жазылады





Төмен дәрежелі сұрақтарға «иә,жоқ» деп жауап береді




Жоғары дәрежелі сұрақтарға сыни тұрғыдан ойланып,өз пікірлерін білдіреді

Қорытынды

Жинақтау

Кластер әдісі арқылы

1,2-топ Ахмет шал

3,4-топ Зигфрид

Тест орындау Жұптық жұмыс Әр жұпқа мәтін бойынша 5 сұрақтан тұратын тест таратылады.

Бағалау

өзіндік пікір келтіру, ойын білдіру

Эссе жазу «Болмасын соғыс»


Кейіпкерлер бойындағы қасиеттерді топтастырады.


Жұптасып тест орындайды, бір-бірін тексереді.


Эссе жазады.

Үйге тапсырма

«Біз-бейбіт елдің ұланымыз»

тақырыбына шығарма жазу

Күнделіктеріне жазады

Рефлексия

Топ атауларын бүгінгі сабақпен байланыстырып қорытады.

«Сабақтан жаңа идеялар байқадым»

«Жаңа сабаққа көңілім толды»

«Бүгінгі сабақ сезіміме әсер етті»



Стикерге өзінің есімін жазып, сабақтан алған әсерін көрсетеді.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!