Материалдар / Ашық сабақ М.Мөңкеұлы "Үш қиян"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ М.Мөңкеұлы "Үш қиян"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақта түрлі әдіс-тәсілдер пайдаланылған.Оқушының функционалдық сауаттылығын арттыруда көмегін тигізетін тапсырмалар берілген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қазан 2024
272
3 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Мұрат Мөңкеұлының «Үш қиян»толғауындағы замана келбеті

Бөлім:

Көркем әдебиет және эпикалық сарын

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

Айтуганова Алия Алимкуловна

Күні:

17.11.2023ж

Сынып: 8 «Ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

«Үш қиян» толғауындағы замана келбеті

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазу

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар үшін:толғаудағы негізгі ойды анықтайды;

Көпшілік оқушылар үшін:толғаудағы көтерілген мәселені анықтап,пікір білдіре алады;

Кейбір оқушылар үшін:

шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп, креативті жаза алады.



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

Үй тапсырмасын пысықтау

7 мин

1.Оқушылармен амандасу,түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында «Тілек тамшылары»әдісін пайдаланып,оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады

1.Word wall білім ресурсы арқылы үй тапсырмасын пысықтаймын.

2.Үйге берілген «Үш қиян» толғауындағы заман шындығы» тақырыбында жазылған әдеби эсселерін оқиды.

Оқушылар мұғалімнің нұсқауы бойынша үш топқа бөлінеді.

1-топ Еділдің бойы

2- Жайықтың бойы

3-топ Маңғыстаудың бойы

Топтың ережесі:

-Топ басшысына бағыну;

-Белсенді болу;

-бір-бірін тыңдау,

-Уақытты тиімді пайдалану;

Үй тапсырмасы бойынша берілген сұрақтарға жауап береді

Эссе оқиды

Мақсаты :

Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді,тыңдау дағдылары қалыптасады.

Тиімділігі:

Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады,көңіл күйін көтереді,бауырмашылдықтары артады.

Қалыптастырушы бағалау

Дескриптор:

Сұрақтарға жылдам әрі нақты жауап береді


Қолшатыр


Word wall білім ресурсы


Жаңа сабақ

10 мин


Сабақтың тақырыбына байланысты қысқаша видео тамашалау.Сабақтың мақсатымен таныстырамын. «Креативтілік»сөзіне түсінік беремін. Мұғалім сөзі.

«Өлеңді жалғастыр»әдісі

Мұғалім «Үш қиян»толғауынан үзінді оқып бастайды,оқушы жалғастырады. «Үш қиян» толғауынан үзінділерді жатқа айтады

Видеоны тамашалайды





Толғаудан алынған үзінділерді жатқа жалғастырып айтады

Қалыптастырушы бағалау


Мадақтау





Қалыптастырушы бағалау


Ақынның портреті

https://www.youtube.com/watch?v=961ZF9nCBIo&pp=ygU00LzSsdGA0LDRgiDQvNOp0qPQutC10rHQu9GLINKv0Ygg0pvQuNGP0L0g0LLQuNC00LXQvg%3D%3D


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу

мин





Топтық жұмыс

15 мин

Топтық тапсырмалар :

1-топ «Еділдің бойы». «Креативті ой»әдісі арқылы жұмыс орындау

Ақын неден қауіптенді? Жауабын толғаудан тауып,креативті түрде ойларыңмен бөлісіңдер,постерге жазыңдар.


2-топ «Жайықтың бойы». Толғаудан алынған үзіндіні (10-бөлім)қара сөзге айналдыр.Қазіргі заманмен байланыстырып өлең құрастырып жазыңдар.

3-топ Маңғыстаудың бойы. «Авторға хат»жазыңдар


Топтық тапсырмаларды орындайды.Топтық ережелерді сақтайды


Топ оқушылары берілген тапсырмаларды орындайды.



Қалыптастырушы бағалау

Дескриптор:

-Топтық тапсырмаларды орындайды;

-сұраққа жан-жақты жауап береді;

-ойларымен бөліседі.

Дескриптор:

-толғаудан алынған үзіндіні қара сөзге айналдырып жазады

-сұрақтарға жауап береді


Дескриптор:

-авторға хат жазады;

- авторға деген тілек пен ұсыныстарын жазады.

8-сынып оқулығы




Постер,маркер

Сергіту сәті

«Еділді келіп алғаны» толғауы

Бекболат Тілеухан


7мин



Б.Тілеуханның орындауындағы «Еділді келіп алғаны»толғауын ұсынамын

«Түйінді ой» әдісі

Толғауды тыңдап,алған әсерлерін бір сөйлеммен түйіндеу

Оқушылар толғауды тыңдайды,әсерлерімен бөліседі


Оқушылар толғауды тыңдай отырып қандай әсер алғандарын және ақынның айтпақ ойын біріктіре отырып түйінді ой жазады





Қалыптастырушы бағалау

Мақтау,мадақтау







Дескриптор:

-толғау бойынша ойларын жазады;

-қорытынды пікір қалыптастырады.


https://www.youtube.com/watch?v=DpnhTY1Is7s&pp=ygVH0LHQtdC60LHQvtC70LDRgiDRgtGW0LvQtdGD0YXQsNC9INC10LTRltC70LTRliDQutC10LvRltC_INCw0LvSk9Cw0L3RiyA%3D

Сабақты бекіту

3 мин





Сабақтың соңы

Рефлексия

3мин


Learningapps.org

Білім ресурсы арқылы тест сұрақтарына жауап беру




Кері байланыс алу үшін

Padlet тақтасын ұсынамын

Оқушылар бүгінгі сабақты бекіту мақсатында тест сұрақтарына жауап береді



Оқушылар сабақтан алған әсерлерін Padlet тақтасына жазады


Қалыптастырушы бағалау

Дескриптор:

-сұрақтарға нақты жауап береді;


Learningapps.org



Padlet тақтасы


Үйге тапсырма



Жаңа заман лебіне ақынның көзқарасы .Эссе

Дәптерлеріне тапсырманы жазып алады







































































Сабақ жоспарының аталған тармақтары міндетті болып табылады. «Педагог мәртебесі туралы» Қазақстан Республикасының 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 293-VІ Заңының 7-бабы 1-тармағы 1-тармақшасына сәйкес педагог кәсіптік қызметін жүзеге асыру кезінде «Қазақстан Республикасының Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17669 болып тіркелген) бекітілген тиісті білім беру деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптары сақталған кезде кәсіптік қызметті ұйымдастырудың тәсілдері мен нысандарын еркін таңдауға құқықығы бар.

Егер сыныпта мүмкіндігі шектеулі оқушылар болса, әдістемелік бірлестіктермен мақұлданған жеке бағдарламаларды бейімдеу және жүзеге асыру бойынша әрекет қарастырылған.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!