Материалдар / Ашық сабақ Мұхтар Әуезов "Көксерек"әңгімесі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Мұхтар Әуезов "Көксерек"әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Мұхтар Әуезов "Көксерек"әңгімесі 7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар.Оқу мақсаты:7 А/И1 Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Наурыз 2022
626
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақ әдебиеті. Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім

3-бөлім: Балалар мен үлкендер

Педагогтің аты-жөні:


Ауелбекова Айман Айтжановна

Күні: 11.02.2022жыл


Сынып: 7«В»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы: .


Мұхтар Әуезовтің «Көксерек» әңгімесі



Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:


7 А/И1 Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу


Сабақтың мақсаты:


  • Әдеби шығармадағы екі нәрсені, салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады


Бағалау критерийлері

  • Әдеби шығармадағы екі нәрсені ,салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады


Тілдік мақсат

Тірек сөздер: Түз тағысы, жыртқыш, қатігез, табиғат перзенті, тақырып, идея, сюжет, кекшіл, арлан т.б


Сыныптағы жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Менің ойымша, дәлірек айтқанда

Құндылыққа баулу

Ынтымақтастық: топта бірігіп, зерттеу дағдысын дамыту

Ашықтық: ойларын еркін жеткізуге жағдай жасау.

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану

Алдыңғы оқу

Мұхтар Әуезовтің «Көксерек» әңгімесінің мазмұнын біледі



      Сабақтың барысы

Сабақ

тың кезеңі. Уақыт:45мин

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Баға-лау

Ресурстар


Сабақ

тың басы



5минут













5минут



Сабақ

тың ортасы










15ми

нут





















5минут








10ми

нут












Сабақ

тың соңы


5минут








Ұйымдастыру кезеңі . Сәлемдесу.

Қызығушылығын ояту.

- Заманымыздың заңғар жазушысы М.Әуезовтің «Көксерек» әңгімесін оқып, «Көксерек» фильмін көріп келдіңіздер ме?

-Әңгіме мен фильмнің айырмашылығы бар ма?

-Айырмашылықтарын айтып жіберіңіздер?

М Әуезовтің "Көксерек" әңгімесін жазуына не түрткі болды? Деректі фильмінен үзінді көрсету.

Әңгімені қалай оқығандарыңызды байқау мақсатында тест тапсырмасын орындап көрейік.

https://quizizz.com/admin/quiz/61ffef69acf94f001d4b4283/khazakh-aedebiet


Жарайсыңдар!Қол шапалақтау.

Жаңа сабақтың мақсатымен таныстыру.

Қосымша сұрақтар:

1. Әңгімедегі басты кейіпкер кім деп ойлайсың?

2. Қандай бейнелерді алыстыра суреттеуге болады деп ойлайсыңдар?

3. Көксерек Құрмашпен неге тез тіл табысты?

4.Көксеректі жауыздыққа баулыған не?

Топтық жұмыс. 1-тапсырма.

Бағалау критерийі:

Әдеби шығармадағы екі нәрсені ,салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады

1-топ. Көксерек пен Аққасқаның бейнесін салыстырып,шығармадан мысал келтіріңіздер.

2-топ. Құрмаш пен ауыл адамдарын салыстырып,шығармадан мысал келтіріңдер.

3-топ. Эпизодтарды салыстырып,ой тұжырымдаңыз.

Топтар бірін-бірі бағалайды.3-1,1-2,2-3


Сабақты бекіту.

https://www.mentimeter.com/s/a9d7c467a6fb385fc86b78f85343cd39/964b5c52e397/edit

Шығармадан қандай ой түйдіңіз?

Өз ойыңызды ой бұлтшасына жазыңыз.

«Пікірлер сызығы» әдісі бойынша

«Кім қатал, кім өктем? Көксерек пе, әлде ауыл адамдары ма? Құрмаштың өліміне кінәлі кім?»-деген сұрақтарға дәлелмен жауап береді.

Құрмаштың өліміне ауыл адамдары кінәлі деген пікірді жақтаушылар көп екен,себебі жазушының да айтпақ ойы табиғат заңдылығын сақтау,адамдардың оны түсіне білуі керек екенін жеткізу.


Үй жұмысы: Мұхтар Әуезовтің «Көксерек» әңгімесінің тілі,жазушының суреткерлік шеберлігі

Рефлексия

-Не қиын болды?

-Не қызық болды?

-Не құнды болды?

Бағалау. Топ жетекшілері бағалау парағы бойынша қорытынды бағалаумен таныстырады.


Жаңа тақырыпты жазады. Сабақ мақсатымен танысады.

Сұрақтарға жауап береді.










Дескриптор:


-Сұрақтарды түсініп

оқиды

-Бір дұрыс жауапты таңдайды






Дескриптор:

1-топ.

- Көксерек пен Аққасқаның айырмашылығын табады-2

-Ұқсастығын табады-2

-Шығармадан мысал келтіреді-2

2-топ

- Құрмаш пен ауыл адамдарының айырмашылығын табады-2

-Ұқсастығын табады-2

-Шығармадан мысал келтіреді-2


3-топ


Эпизодтарды салыстырып, айырмашылығын

табады -2балл

-Ұқсастығын табады-2

-Тұжырым жасайды -2балл


































1-10 балға дейінгі қалыптасты-рушы баға

лау

жүргі

зіледі.











2

балл























6 балл

















2

балл
























ОӘК

материал-

дары


https://www.youtube.com/watch?v=PsK3doctB5c
Қазақ әдебиеті оқулығы.7-сынып.


https://quizizz.com/admin/quiz/61ffef69acf94f001d4b4283/khazakh-aedebieti






Дәптер

мен жұмыс








https://www.mentimeter.com/s/a9d7c467a6fb385fc86b78f85343cd39/964b5c52e397/edit


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!