Ашық сабақ. Мұхтар Мағауин "Шақан - Шері" романы. 10 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Мұхтар Мағауин "Шақан - Шері" романы. 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұхтар Мағауин "Шақан - Шері" романы. Ашық сабақ. 10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау. 10 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Орынбекова Ж.О

17.12.2025ж

Қазақ әдебиеті

10 сынып

Бөлім:

Аңызбен өрілген көркем сөз

Сабақтың тақырыбы:

Мұхтар Мағауин «Шақан – Шері» романы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау

Сабақтың мақсаты

Романдағы кейіпкерлерді жинақтап, даралау арқылы сипаттайды, талдайды

Сабақ барысы:

Сабақтың кезеңі

Педагог іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурс

Ұйымдастыру

2 мин

Оқушылармен сәлемдесу, сыныпта оқушы зейінін шоғырландыру арқылы жайлы атмосфера қалыптастыру

Оқушы назарын сабаққа аударады




Сабақтың басы 5 мин

Алдыңғы білім.





,,Шақан-Шері,, романының сюжетін еске түсіреді.















Шығармада қандай ұлттық құндылықтар көрініс тапты.









Шығарманың идеясы қандай


Алдыңғы сабақта үйренген білім мен қалыптасқан дағдылар туралы еске түсіреді.

Сюжеті:

1.Басталуы. Тұтқындағы Шақан

2.Дамуы. Шақанның бақытты отбасы

3.Байланысы. Отбасынан айырылған Шақан

4.Шиеленісуі. Кек қуған Шақан

5.Шарықтау шегі. Шөнжік пен Шақанның кездесуі

6.Шешімі. Шақанның қолға түсуі

1.Ажар мен Сәменнің жылын күтуі

2.Қаралы үйге деген құрмет

3.Жолбарыстың жүрегіне жерік болуы

4.Атабектің қазақи кеңдігі

5.Зиратқа барып құран оқу, т.б

Адам мен табиғат тепе-теңдігін сақтау, экология мәселесін заң және тәртіппен шешу./Желтоқсан айының құндылығы/


Қалыптастырушы бағалау: өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға “Жарайсың!” “Керемет” деген мадақтау сөзімен ынталандыру


3 мин

Сабақ мақсатын оқушылармен талдайды.

Бүгінгі сабақта романдағы кейіпкерлер жүйесіне талдау жүргіземіз.

Сабақ мақсатына қатысты ойларын түсіндіреді




Жаңа сабақ

20 мин

1 тапсырма. Топтық жұмыс.

«FILA» стратегиясы.

«FILA» стратегиясы

Дерек

Пікір

Сұрақ

Іс - әрекет

Кейіпкер бейнесін ашатын 2 мысал

Кейіпкердің іс-әрекетіне көзқарасың

Кейіпкер тұлғасын ашатын 2 сұрақ

Автордың бейнені ашудағы тәсілі
















Оқушылар топпен бірлесіп әрекет жасайды.

Дескриптор: /4/

Кейіпкер бейнесін ашатын мысал жазады-1балл

Кейіпкердің іс-әрекетіне көзқарасын жазады-1балл

Кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақ дайындайды-1балл

Автордың бейнені ашудағы тәсілін анықтайды –1балл

Берілген дескриптор бойынша бағалау


Оқулық

Таратпа материалдар

2 тапсырма. Жұптық жұмыс.

Кейіпкер картасы. Шақанның даму траекториясы.

Шақанның қарапайым адамнан өршіл рухты батыр екендігін дәлелдеу мақсатында романды негізге ала отырып кейіпкер картасын толтырады.



ЕББҚ – тапсырма. -


Оқушылар жұппен бірігіп жұмыс жасайды, Шақан қандай еді, қандай болды ойын жазады.

Дескриптор /2/

Шақанның өсу жолын әрекетімен байланыстырып жазады-1балл

Әрекет үстіндегі Шақанның психологиясын жазады-1балл




Берілген дескриптор бойынша жұмыстарын бағалап, кері байланыс беру

Оқулық

Таратпа материалдар.

Білім бекіту

7 мин

3 тапсырма. Жеке жұмыс.

Функционалдық сауаттылықты дамытуға арналған тапсырма

«Кейіпкерлер бейнесі» графикалық органайзері.

Сабақ мақсаты кейіпкерлерді жинақтап, даралау болғандықтан оқушылар қалыптастырушы бағалау тапсырмасына «Кейіпкерлер бейнесі» графикалық органайзерін жеке жұмыс түрінде жасайды.

Дескриптор /4/

Шақанның миссиясын, көзқарасын, сезімін, әлсіз жағы мен күшті жағын жазады-2 балл

Шақан бейнесінің моделін жасайды-2балл

Берілген дескриптор бойынша жұмыстарына кері байланыс береді

Дәптер

Оқулық

Таратпа материалдар


Үй тапсырмасын беру. 5 мин

«Шақан – Шері» романы мен М.Әуезовтің «Көксерек» повесін салыстыру

Екі шығарманы Венн диаграммасына салып келеді. Екі шығарманың ұқсасытығы мен айырмашылығын жазады.



3 мин

Кері байланыс ,,Менің термометрім,, Оқушылар жазба жұмысын жазу барысында нені үйрене алғандарын, не нәрсе қиын болғанын, не нәрсе ерекше қызығушылық тудырғанын айтады

Оқушылар кері байланыс береді

Мұғалім оқушылардың бүгінгі сабақтағы белсенді әрекетері мен жұмыстарын бағалап, кері байланыс береді.






«FILA» стратегиясы

Дерек

Пікір

Сұрақ

Іс - әрекет

Кейіпкер бейнесін ашатын 2 мысал

Кейіпкердің іс-әрекетіне көзқарасың

Кейіпкер тұлғасын ашатын 2 сұрақ

Автордың бейнені ашудағы тәсілі

















Эмоциясы


ШАҚАННЫҢ ДАМУ ТРАЕКТОРИЯСЫ

7

....................







6

....................







5

.....................







4

.....................







3

.....................







2

....................







1

.....................

2

.....................

3

.....................

4

....................

5

....................

6

.....................

7

....................

Негізгі оқиғалар

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.01.2025
661
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі