Ұйымдастырушылық-ізденістік
|
Ғажайып
сәт:Алманы барлық бала иіскеп
көреді.
-Алма сендерге ұнады
ма?
-Ал мұнда алманы жұлдызқұрт
жақсы көреді екен.Бәріміз дәптерді
ашамыз.
Дәптермен
жұмыс: «Жұлдызқұрттарға алманың
дәніне жетуге көмектесейік!»тапсырмасын
орындату.
-Балалар,бізге алма жеген
ұнайды екен,жұлдызқұртқада ұнайды
екен.
-Ал
енді мен сендерге «Не дәмді?»ертегісін оқып
беремін.
Ертегі
оқылады:
Бір
басқосқанда құстармен хайуанаттарнендей тамақтың дәмді екенін
талқылапты.Сонда тауық:
Ең
дәмді тамақ-тары,-депті
қыт-қыттап.
-Тапқан екенсің дәмді
тамақты!
Кеміріп жейтін сүйекке не жетсін!-дейді Ит
абалап.
-Бәріңде білмейсің.Күтірлетіп жейтін сәбізден
артық ештеңе жоқ,-дейді қоян,екі құлағын
тікірейтіп.
-Жас шыбықтың қабығынан дәмді не болушы
еді!-деп,ешкі маңырапты.
-Шіркін,қою сүтті айтсаңшы!,-деп мысық
тамсанады.
Сөйтіп,әркім өзі сүйетін тағамды мақтап,қызыл
кеңірдек болысып,бәтуаға келе
алмай,тарасыпты.
-Ал,балалар ертегіден нені
түсіндіңдер?
-Балалар,өз үйлеріңде аналарың немесе әкелерің
және өзің нені жақсы
көресіңдер?
-Көрдіңдер ме?Әр адамдардың да өз сүйікті
тағамдары бар.Қандайда тамақ болсын,жиркеніп жеуге болмайды.Астың
бәрі дәмді де тәтті.
-Балалар,бір үзім нан жерге түсіп кетсе немесе
қиқымы шашылса,не істейміз?
«нан қиқымын
шашпаңдар,
Жерде жатса баспаңдар»-деген өлең бар,еш уақытта
асты басып кетуге болмайды.Нанды да ,асты да қадірлеуіміз
керек.
Сергіту
жаттығуы:
Алма баққа
барайық,
Алма жинап
алайық,
Ең
үлкенін дәмдісін,
Әжемізге
сыйлайық.
Дидактикалық ойын:
«Бұл не?»
Мақсаты:Жемістер мен көкөністерді ажыратып,
дәмінің айырмашылығын және пішінін айта білуге
үйрету.
Ойынның шарты:баланың көзі жұмылады.Қоржынға
салынған көкөністер мен жемістерді қолдарына алып,оның дәмі қандай
болатынын және пішінін айтып, атын атау
керек.
|
Балалар
қызығушылықпен
жасайды.
-Әрине,ұнайды.
Себебі:алма тәтті,дәмді жеміс.Алма ағашта
өседі.Ол қызыл,сары кейде жасыл болып келеді.Алма дөңгелек
болады.
Балалар мұқият
тыңдап түсінігін айтуға
тырысады.
-Құстар мен хаиуанаттар бірігіп отырған
уақытта,әркім өзінің жақсы көретін тамағын мақтапты.Мысалы:тауық
тарыны мақтапты.Ит өзінің сүйегін аңсапты.Ешкі шыбықтың
қабығын,мысық қою сүтті аңсапты.Сөйтіп құстар мен хайуанаттар бір
не дәмді деген сөзге келе
алмапты.
Мысалы,Анам етті,әкем палауды,ал өзім бәліш
жегенді
ұнатамын.
-Әрине қиқымы
шашылса теріп аламыз.
Сергіту жаттығуын
жасайды.
Ойынды балалар қызыға
ойнайды.
|