Материалдар / Ашық сабақ Не дәмді? ертегісі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Не дәмді? ертегісі

Материал туралы қысқаша түсінік
тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2019
1924
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Технологиялық карта

Білім беру саласы:   Коммуникация

Ұйымдастырылған оқу қызметі:Сөйлеуді дамыту

Тақырыбы: «Не дәмді?»ертегісі

 Мақсаты:Ненің дәмді екенін ажыратуға,дәмнің айырмашылығын, пішінін айта білуге үйрету.Асты қадірлеуге,қастерлеуге тәрбиелеу.Кейіпкерлердің өз ара сөйлесуін көркем түрде қолдану арқылы ертегінің ішкі сырын,айтылу керек ой түйсігін,мән-мағынасын бұзбай, байланыстыра баяндай білуге  үйретуді дамыту.

Сөздік жұмыс:жұлдыз,құрт

Қолданылатын көрнекі құралдар:алма жемісі,тіл амытудәптері,қоржында көкеністер мен жемістердің муляждары.

Оқу қызметінің кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс әрекеті

Мотивациялық қозғаушылық

Амандасу.Алма салынған себетті көрсету.


Ұйымдастырушылық-ізденістік

Ғажайып сәт:Алманы барлық бала иіскеп көреді.

-Алма сендерге ұнады ма?

-Ал мұнда алманы жұлдызқұрт жақсы көреді екен.Бәріміз дәптерді ашамыз.

Дәптермен жұмыс: «Жұлдызқұрттарға алманың дәніне жетуге көмектесейік!»тапсырмасын орындату.

-Балалар,бізге алма жеген ұнайды екен,жұлдызқұртқада ұнайды екен.

-Ал енді мен сендерге «Не дәмді?»ертегісін оқып беремін.

Ертегі оқылады:

Бір басқосқанда  құстармен хайуанаттарнендей тамақтың дәмді екенін талқылапты.Сонда тауық:

Ең дәмді тамақ-тары,-депті қыт-қыттап.

-Тапқан екенсің дәмді тамақты!

Кеміріп жейтін сүйекке не жетсін!-дейді Ит абалап.

-Бәріңде білмейсің.Күтірлетіп жейтін сәбізден артық ештеңе жоқ,-дейді қоян,екі құлағын тікірейтіп.

-Жас шыбықтың қабығынан дәмді не болушы еді!-деп,ешкі маңырапты.

-Шіркін,қою сүтті айтсаңшы!,-деп мысық тамсанады.

Сөйтіп,әркім өзі сүйетін тағамды мақтап,қызыл кеңірдек болысып,бәтуаға келе алмай,тарасыпты.

-Ал,балалар ертегіден нені түсіндіңдер?

-Балалар,өз үйлеріңде аналарың немесе әкелерің және өзің нені жақсы көресіңдер?

-Көрдіңдер ме?Әр адамдардың да өз сүйікті тағамдары бар.Қандайда тамақ болсын,жиркеніп жеуге болмайды.Астың бәрі дәмді де тәтті.

-Балалар,бір үзім нан жерге түсіп кетсе немесе қиқымы шашылса,не істейміз?

«нан қиқымын шашпаңдар,

Жерде жатса баспаңдар»-деген өлең бар,еш уақытта асты басып кетуге болмайды.Нанды да ,асты да қадірлеуіміз керек.

Сергіту жаттығуы:

Алма баққа барайық,

Алма жинап алайық,

Ең үлкенін дәмдісін,

Әжемізге сыйлайық.



Дидактикалық ойын: «Бұл не?»

Мақсаты:Жемістер мен көкөністерді ажыратып, дәмінің айырмашылығын және пішінін айта білуге үйрету.

Ойынның шарты:баланың көзі жұмылады.Қоржынға салынған көкөністер мен жемістерді қолдарына алып,оның дәмі қандай болатынын және пішінін айтып, атын атау керек.


Балалар қызығушылықпен жасайды.

-Әрине,ұнайды.

Себебі:алма тәтті,дәмді жеміс.Алма ағашта өседі.Ол қызыл,сары кейде жасыл болып келеді.Алма дөңгелек болады.















Балалар мұқият тыңдап түсінігін айтуға тырысады.






-Құстар мен хаиуанаттар бірігіп отырған уақытта,әркім өзінің жақсы көретін тамағын мақтапты.Мысалы:тауық тарыны мақтапты.Ит өзінің сүйегін аңсапты.Ешкі шыбықтың қабығын,мысық қою сүтті аңсапты.Сөйтіп құстар мен хайуанаттар бір не дәмді деген сөзге келе алмапты.

Мысалы,Анам етті,әкем палауды,ал өзім бәліш жегенді ұнатамын.














-Әрине қиқымы шашылса теріп аламыз.






Сергіту жаттығуын жасайды.






Ойынды балалар қызыға ойнайды.

Рефлексиялық -түзетушілік

Ойында тапқан жемісімізді немесе көкөністі сипап сезу арқылы жылдам баяндап беру керек екенін айту.

Балалар ұсынысты қабылдайды.

Күтілетін нәтиже:

Біледі:жемістердің көкөністерден айырмашылығын жылдам айта білу;

Игереді:көкөністермен жемістерді ажыратуды;

Меңгереді:тез ойлап ,тез жауап беруді;





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!