Ашық сабақ Негізгі және туынды зат есім 3 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ Негізгі және туынды зат есім 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қызықты әдіс-тәсілдер бар.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

Ш.Уәлиханов атындағы орта мектеп-гимназиясы

Пәні:

Қазақ тілі

Бөлім:

Өнер

Педагогтің аты-жөні:

Беккалиева А.С

Күні:

29.01.2025

Сынып:

3 «Ә» Қатысқандар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

Негізгі және туынды зат есім

Оқу бағдарламасына сәйкес

оқыту мақсаты:

3.4.2.4 негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау.

3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру;

Сабақтың мақсаты

Оқушылар мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастырады және жауап береді, негізгі, туынды зат есімді анықтайды.

Құндылық

ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП.

Педагогтерге немесе ата-аналарға проблеманың алдын алу және шешу үшін шаралар қабылдауға көрген немесе білетін қауіптер туралы хабарлау

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарлан

ған кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут

Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу

Психологиялық дайындық

Біз бақытты баламыз

Биікке қанат қағамыз

Болашаққа талпынып,

Оттай лаулап жанамыз.

Мақсатымыз  - білім алу!

Міндетіміз - еңбектену!

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Өлең шумағын мәнерлеп айтады.

.

Жарайсыңдар!

Интербелсен

ді тақта.

5 минут













Өткенді пысықтау.

«Шолпы» әдісі арқылы өткен ережелерді сұрау.

  • Зат есім дегеніміз не?

  • Етістік дегеніміз не?

  • Сын есім дегеніміз не?

  • Заттың атын білдіретін сөздер?

  • Заттың қимылын білдіретін сөздер?

  • Заттың түрін, түсін, сапасын білдіретін сөздер?

  • Заттың санын білдіретін сөздер?

  • Кім? Не? Кімдер? Нелер? қай сөз табының сұрақтары?

  • Зат есімге бір мысал келтір.

Шолпының шашақтарын таңдау арқылы сұрақтарға жауап береді.

Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс! Талпын!


Picture 1

Шолпы дидактика

лық материал

Сабақтың ортасы

2 минут






8 минут












7минут















5 минут


























2 минут











3 минут




















8 минут


Бейнеролик көрсету.
Негізгі және туынды зат есім.

Picture 5

Негізгі және туынды зат есім. Ереже түсіндіру.

Рисунок 2

Оқулықпен жұмыс
35-жаттығу
Өнерлі бала

  • Мәтін мазмұны бойынша төмендегі ақпараттардың дұрыс-бұрыстығын анықта.

  • Өсер анасымен бірге қонаққа келді.

  • Бекжан, Гүлжандармен қосылып кітап оқыды.

  • Гүлжан дауысын шығармай жылады.

  • «Зымыран» ойыншығы Өсерге ұнады.

  • Өсер ойыншықты желім, ермексаздың көмегімен

  • жөндеді.

  • Өсерді өнерлі бала екенсің деп мақтады.


«Қолдар» әдісі арқылы негізгі зат есім мен туынды зат есімді сәйкестендіреді.

Рисунок 3


ЕБҚ

1. Суреттен негізгі және туынды зат есімдерді бөліп жаз.


Сергіту сәті

Picture 6


Дәптермен жұмыс

37-жаттығу

Өтірік өлеңнің қатесін тауып, көшіріп жаз


«Пицца» әдісі

Берілген сөйлемнің ішінен негізгі және туынды зат есімдерді табу.

Бейнеролик көреді.

Түсінеді.








Зат есім тұлғасына қарай негізгі зат есім және туынды зат есім болып бөлінетінін түсінеді.Ережесін айтады.



Мәтін мазмұны бойынша төмендегі ақпараттардың дұрыс-бұрыстығын анықтайды. Мәтін кейіпкерлерінің әрекетіне өз көзқарасын білдіреді.

Түсінгендерін айтып береді.







Тақтаға шығып,

түрлі-түсті қолдардың көмегімен негізгі және туынды зат есімдерді берілген

сөздермен сәйкестендіреді.







Берілген тапсырманы орындайды.









Сергіту сәтін

іс-қимылмен көрсетеді.









Өтірік өлеңді оқып,қатесін тауып,дәптерлеріне көшіріп жазады.










Берілген сөйлемнің ішінен негізгі және туынды зат есімдерді табады,түсіндіреді.
















ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс! Талпын!






Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс! Талпын!














Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс! Талпын!












Жарайсың!










Жарайсыңдар!











ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс! Талпын!










Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс!

Талпын



Интербел

сенді тақта.









Интербел

сенді тақта.

Оқулық

Оқулық

Дәптер










Тақта, түрлі-түсті қолдар, магнитталған

сөздер.











Қима қағаз.

Тапсырма










Магнитофон

Музыка










Оқулық

Дәптер

Рисунок 4






Көрнекі құрал Пицца тағамының макеті










Сабақтың соңы

3 минут








Сабақты қорытындылау

Үй тапсырмасын беру, 36-жаттығу.

Оқушылардың білімін бағалау.

Кері байланыс. «Шырақ» әдісі.

Рисунок 5

Үй тапсырмасын жазады.


«Шырақ» әдісі арқылы кері байланыс жасайды.

ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс!

Талпын



Кері байланыс

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.03.2025
159
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі