Материалдар / Ашық сабақ Негізгі тригонометриялық тепе-теңдік 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Негізгі тригонометриялық тепе-теңдік 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Негізгі тригонометриялық тепе-теңдік. Презентация, 8 сынып. Оқушыларға бұрыштың синусын, косинусын, тангенсін, котангенсін анықтамасын білу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Желтоқсан 2021
1613
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

Қысқа мерзімді жоспар


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


Мектеп: Құнан мектеп – лицейі

Күні: 10.12.2021ж

Мұғалімнің аты-жөні: Теңізбай Гүлжауһар Мұхтарқызы

Сынып: 8 «б», «в»

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8. 1.3.5 бұрышты оның синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің белгілі мәні бойынша салу;

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышы синусының, косинусының, тангенсінің, котангенсінің анықтамасын қолданады

Басым бөлігі:есепті шешу алгоритмін анықтайды

Кейбір оқушылар: бұрышты салады, салуын талдап айтады

Мұғалім үшін оқу нәтижелері

Алған білімдерін есептер шығаруда қолдана білуге үйрету.

Әдіс- тәсілдер

Жұпта жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту

Сабақтың түрі

Қайталау сабағы

Сабақтың көрнекілігі

үлестірме парақтар, бағалау парағы, электрондық оқулық, АКТ

Бағалау критерийі

Тригонометриялық функциялардың берілген мәні бойынша бұрышты салады

Дарынды,үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс

Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:


Дарынды оқушымен жұмыс:


Сабақ кезеңдері

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

бағалау

Сабақтың басы


5 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: жағымды эмоция орнату. Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар. Оқушылардың сабақққа қызығушылығын ояту,белсенділігін арттыру.

Оқушыларды топқа бөлу: Қазақстан Республикасының 30 жылдығына орай 1986ж, 1991ж, 2021ж амалдарды орындау арқылы 3 топқа бөлеміз.

Оқушылар сәлемдеседі

Оқушылар орнынан тұрып жаттығу жасайды, яғни психологиялық ахуал туғызады.

Оқушылар топқа бөліну үшін мұғалім берген есептерді шешіп, 3 топқа бөлінеді.

Жақсы, жарайсыңдар

Сабақтың ортасы


35 мин




ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

ІІІ. Өткен сабақты қайталау

Ауызша сұрақтар қою:

Ұшқыр ойдан ұтымды жауап

1. тікбұрышты үшбұрышқа және оның қабырғаларына анықтама беру;

2. Пифагор теоремасына анықтама беру, оны дәлелдеу;

3. Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусына, косинусына, тангенсіне, котангенсіне анықтама беру;

4.

5.

6.

7.

8. 1 – sin2α = cos2α

9. cos2α – 1 = - (1 – cos2α) = -sin2α;

10. sin2α+1+cos2α = (sin2α+cos2α)+1 = 1+1 = 2;

11.

12.


ІV. Математикалық домино

Оқушылар берілген тапсырманы топ болып орындайды.


V. Оқулыпен жұмыс

Тепе – теңдікті дәлелде.


Сергіту сәті.

Мақал - мәтел


Жеке жұмыс

Деңгейлік тапсырмалар

Оқушыларға деңгейлік тапсырма


Тест

Оқушыларға тест тапсырмалары беріледі.

Үйге берілген тапсырманы интербелсенді тақтадан қарап тексереді.




Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді.


















Әр топ тапсырманы орындайды.







Оқушылар берілген есептерді шығарады.





Оқушылар мақал – мәтелді тауып жауабын айтады.


Оқушылар өздеріне берілген тапсырманы орындайды.



Оқушылар тапсырманы орындап соңында жауабын мұғаліммен тексереді.

Жарайсыңдар!

Смайликтермен,






























Сабақтың аяғы


Бағалау 3 мин

Рефлексия 2 мин

Оқушылар сабақ барысында орындаған тапсырмаларына балл жинақтап, топ басшылары бағалайды.























Аты -жөні

Үй тапсырмасы

3 - балл

Өткен сабақты қайталау

15 балл

Оқулықпен жұмыс

3 балл

Сергіту сәті

2 балл

Деңгейлік тапсырма

10 балл

Тест жұмысы

7 балл

Барлық ұпай саны

Қорытынды баға


























































Аты -жөні

Үй тапсырмасы

3 - балл

Өткен сабақты қайталау

15 балл

Оқулықпен жұмыс

3 балл

Сергіту сәті

2 балл

Деңгейлік тапсырма

10 балл

Тест жұмысы

7 балл

Барлық ұпай саны

Қорытынды баға


































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!