Бекітемін:
Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: Құнан мектеп – лицейі |
||
|
Күні: 10.12.2021ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Теңізбай Гүлжауһар Мұхтарқызы |
||
|
Сынып: 8 «б», «в» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақ тақырыбы: |
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8. 1.3.5 бұрышты оның синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің белгілі мәні бойынша салу; |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар:тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышы синусының, косинусының, тангенсінің, котангенсінің анықтамасын қолданады Басым бөлігі:есепті шешу алгоритмін анықтайды Кейбір оқушылар: бұрышты салады, салуын талдап айтады |
||
|
Мұғалім үшін оқу нәтижелері |
Алған білімдерін есептер шығаруда қолдана білуге үйрету. |
||
|
Әдіс- тәсілдер |
Жұпта жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту |
||
|
Сабақтың түрі |
Қайталау сабағы |
||
|
Сабақтың көрнекілігі |
үлестірме парақтар, бағалау парағы, электрондық оқулық, АКТ |
||
|
Бағалау критерийі |
Тригонометриялық функциялардың берілген мәні бойынша бұрышты салады |
||
|
Дарынды,үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс |
Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс: Дарынды оқушымен жұмыс: |
||
|
Сабақ кезеңдері Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
бағалау |
|
Сабақтың басы 5 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: жағымды эмоция орнату. Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар. Оқушылардың сабақққа қызығушылығын ояту,белсенділігін арттыру.
Оқушыларды топқа бөлу: Қазақстан Республикасының 30 жылдығына орай 1986ж, 1991ж, 2021ж амалдарды орындау арқылы 3 топқа бөлеміз. |
Оқушылар сәлемдеседі Оқушылар орнынан тұрып жаттығу жасайды, яғни психологиялық ахуал туғызады. Оқушылар топқа бөліну үшін мұғалім берген есептерді шешіп, 3 топқа бөлінеді. |
Жақсы, жарайсыңдар |
|
Сабақтың ортасы 35 мин |
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру ІІІ. Өткен сабақты қайталау Ауызша сұрақтар қою: Ұшқыр ойдан ұтымды жауап 1. тікбұрышты үшбұрышқа және оның қабырғаларына анықтама беру; 2. Пифагор теоремасына анықтама беру, оны дәлелдеу; 3. Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусына, косинусына, тангенсіне, котангенсіне анықтама беру;
4.
5.
6.
7.
8. 1 – sin2α = cos2α 9. cos2α – 1 = - (1 – cos2α) = -sin2α; 10. sin2α+1+cos2α = (sin2α+cos2α)+1 = 1+1 = 2;
11.
12.
ІV. Математикалық домино Оқушылар берілген тапсырманы топ болып орындайды.
V. Оқулыпен жұмыс Тепе – теңдікті дәлелде.
Сергіту сәті. Мақал - мәтел Жеке жұмыс Деңгейлік тапсырмалар Оқушыларға деңгейлік тапсырма Тест Оқушыларға тест тапсырмалары беріледі. |
Үйге берілген тапсырманы интербелсенді тақтадан қарап тексереді. Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді. Әр топ тапсырманы орындайды. Оқушылар берілген есептерді шығарады. Оқушылар мақал – мәтелді тауып жауабын айтады. Оқушылар өздеріне берілген тапсырманы орындайды. Оқушылар тапсырманы орындап соңында жауабын мұғаліммен тексереді. |
Жарайсыңдар! Смайликтермен, |
|
Сабақтың аяғы Бағалау 3 мин Рефлексия 2 мин |
Оқушылар сабақ барысында орындаған тапсырмаларына балл жинақтап, топ басшылары бағалайды. |
|
|
|
Аты -жөні |
Үй тапсырмасы 3 - балл |
Өткен сабақты қайталау 15 балл |
Оқулықпен жұмыс 3 балл |
Сергіту сәті 2 балл |
Деңгейлік тапсырма 10 балл |
Тест жұмысы 7 балл |
Барлық ұпай саны |
Қорытынды баға |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Аты -жөні |
Үй тапсырмасы 3 - балл |
Өткен сабақты қайталау 15 балл |
Оқулықпен жұмыс 3 балл |
Сергіту сәті 2 балл |
Деңгейлік тапсырма 10 балл |
Тест жұмысы 7 балл |
Барлық ұпай саны |
Қорытынды баға |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Негізгі тригонометриялық тепе-теңдік 8 сынып
Ашық сабақ Негізгі тригонометриялық тепе-теңдік 8 сынып
Бекітемін:
Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: Құнан мектеп – лицейі |
||
|
Күні: 10.12.2021ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Теңізбай Гүлжауһар Мұхтарқызы |
||
|
Сынып: 8 «б», «в» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақ тақырыбы: |
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8. 1.3.5 бұрышты оның синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің белгілі мәні бойынша салу; |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар:тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышы синусының, косинусының, тангенсінің, котангенсінің анықтамасын қолданады Басым бөлігі:есепті шешу алгоритмін анықтайды Кейбір оқушылар: бұрышты салады, салуын талдап айтады |
||
|
Мұғалім үшін оқу нәтижелері |
Алған білімдерін есептер шығаруда қолдана білуге үйрету. |
||
|
Әдіс- тәсілдер |
Жұпта жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту |
||
|
Сабақтың түрі |
Қайталау сабағы |
||
|
Сабақтың көрнекілігі |
үлестірме парақтар, бағалау парағы, электрондық оқулық, АКТ |
||
|
Бағалау критерийі |
Тригонометриялық функциялардың берілген мәні бойынша бұрышты салады |
||
|
Дарынды,үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс |
Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс: Дарынды оқушымен жұмыс: |
||
|
Сабақ кезеңдері Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
бағалау |
|
Сабақтың басы 5 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: жағымды эмоция орнату. Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар. Оқушылардың сабақққа қызығушылығын ояту,белсенділігін арттыру.
Оқушыларды топқа бөлу: Қазақстан Республикасының 30 жылдығына орай 1986ж, 1991ж, 2021ж амалдарды орындау арқылы 3 топқа бөлеміз. |
Оқушылар сәлемдеседі Оқушылар орнынан тұрып жаттығу жасайды, яғни психологиялық ахуал туғызады. Оқушылар топқа бөліну үшін мұғалім берген есептерді шешіп, 3 топқа бөлінеді. |
Жақсы, жарайсыңдар |
|
Сабақтың ортасы 35 мин |
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру ІІІ. Өткен сабақты қайталау Ауызша сұрақтар қою: Ұшқыр ойдан ұтымды жауап 1. тікбұрышты үшбұрышқа және оның қабырғаларына анықтама беру; 2. Пифагор теоремасына анықтама беру, оны дәлелдеу; 3. Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусына, косинусына, тангенсіне, котангенсіне анықтама беру;
4.
5.
6.
7.
8. 1 – sin2α = cos2α 9. cos2α – 1 = - (1 – cos2α) = -sin2α; 10. sin2α+1+cos2α = (sin2α+cos2α)+1 = 1+1 = 2;
11.
12.
ІV. Математикалық домино Оқушылар берілген тапсырманы топ болып орындайды.
V. Оқулыпен жұмыс Тепе – теңдікті дәлелде.
Сергіту сәті. Мақал - мәтел Жеке жұмыс Деңгейлік тапсырмалар Оқушыларға деңгейлік тапсырма Тест Оқушыларға тест тапсырмалары беріледі. |
Үйге берілген тапсырманы интербелсенді тақтадан қарап тексереді. Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді. Әр топ тапсырманы орындайды. Оқушылар берілген есептерді шығарады. Оқушылар мақал – мәтелді тауып жауабын айтады. Оқушылар өздеріне берілген тапсырманы орындайды. Оқушылар тапсырманы орындап соңында жауабын мұғаліммен тексереді. |
Жарайсыңдар! Смайликтермен, |
|
Сабақтың аяғы Бағалау 3 мин Рефлексия 2 мин |
Оқушылар сабақ барысында орындаған тапсырмаларына балл жинақтап, топ басшылары бағалайды. |
|
|
|
Аты -жөні |
Үй тапсырмасы 3 - балл |
Өткен сабақты қайталау 15 балл |
Оқулықпен жұмыс 3 балл |
Сергіту сәті 2 балл |
Деңгейлік тапсырма 10 балл |
Тест жұмысы 7 балл |
Барлық ұпай саны |
Қорытынды баға |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Аты -жөні |
Үй тапсырмасы 3 - балл |
Өткен сабақты қайталау 15 балл |
Оқулықпен жұмыс 3 балл |
Сергіту сәті 2 балл |
Деңгейлік тапсырма 10 балл |
Тест жұмысы 7 балл |
Барлық ұпай саны |
Қорытынды баға |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз
















