Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы.
|
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру:
Барлығымыз бірлесіп, қол ұстап
бір-біріміздің бойымыздағы жақсы қасиеттерді бойымызға сіңірейік.
Жақсы сөз жарым ырыс деген, сондықтан да алдарыңыз ашық, жарқын
болсын деген тілекпен, бүгінгі сабағымызды
бастаймыз.
Алдымен оқушыларды Қыран және
Домбыра суреттері арқылы 2 топқа бөлу.
«Доп лақтыру» әдісі арқылы
бір-біріне допты лақтырып, үйге берілген тапсырма бойынша жазушы
өмірбаяны мен шығарманы қысқа баяндап
береді.
Қызығушылықты
ояту.
-
Армандай білесіңдер
ме?
-
Сендердің армандарың
қандай?
-
Кітапты сүйіп оқисыңдар
ма?
-
Болашақта кім болғыларың
келеді?
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаты анықталады.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрап
алған соң сабақ мақсаттарына сай топтық тапсырмалар
беріледі
1 топқа шығарманы
композициялық талдау
2топқа «Фишбоун» әдісі арқылы шығарманың тақырыбы мен
идеясын анықтайды
Дескриптор:
ҚБ
тапсырманы орындаған топтарға медальдар
беріледі
Тапсырма. 2-тапсырма. Оқушылар «Жусан иісі»
повесіндегі Аян бейнесі мен «Тортай мінер ақ боз ат» повесіндегі
Тортай бейнелерін «Т-кестесіне» талдап, ұқсастықтарын табады. 1
топқа –Аян, 2-топқа Тортай кейіпкерге талдау
жасайды.
ЕББҚ оқушы екеуін саралай
отырып, ұқсастықтарын анықтайды
Дескриптор:
-
Аян образын талдайды
-
Тортай бейнесіне талдау
жасайды
-
Екі кейіпкердің айырмашылықтарын
анықтайды
-
ЕББҚ екі кейіпкердің ұқсастықтарын
анықтайды
ҚБ
тапсырманы орындаған топтарға медальдар
беріледі;
белсенді оқушыларға қолпаштау мәтінді карточкалар
беріледі:
3-тапсырма. «Тарсия» әдісі арқылы
топтардың шапшаңдығын шыңдауға бағытталған сұрақтар беріледі. Сол
сұрақтарды дұрыс жауаптарымен сәйкестендіргенде тең бүйірлі үшбұрыш
шығады.
Дескриптор:
ҚБ
тапсырманы орындаған топтарға медальдар
беріледі
4-тапсырма. Балалардың
зейінділігін арттыруға бағытталған «Festisait» арқылы жасалған
мәтін беріледі. 1-топ мәтіннен мақал-мәтелді табады, 2-топ
үзіндіден автордың қорытынды сөзін тауып
оқиды.
|
Жағымды психологиялық
ахуал қалыптастыру.
«Доп
лақтыру» әдісі арқылы бір-біріне доп лақтырып, үйге берілген
тапсырма бойынша шығарманы мазмұндап шығады
Оқушылар үйде ізденіп
келген мәліметтері бойынша және оқулықтағы
мәліметтер бойынша тұлға туралы
мәліметтер айтады.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаты анықталады.
Шығарманы
сюжеттік-композициялық құрылысына
талдайды;
Шығарма сюжетін жүйелі
құрылымдайды.
Оқушылар Аян және Тортайға тән
қасиеттерді анықтайды. Үлгерімі төмен оқушы екі жауапты тыңдай
отырып, ұқсастықтарын анықтайды
Берілген үшбұрыштардағы
сұрақтарды жауаптарымен дұрыс сәйкестендіріп, жауаптарын
оқиды.
Берлген мәтіндегі сұраққа
жауап береді, мәтіннен үзіндіні тауып
оқиды.
|
Қалыптастырушы
бағалау
ҚБ «Одағайлар»
әдісі
– тамаша;
– Жақсы
«Үш шапалақ» әдісі арқылы
топтар бірін-бірі бағалайды
«Медаль»
ҚБ
«Мадақтау»
«Жарайсың!»
«Жақсы!»
«Ізденісіңді
арттыр»
Медаль табыстау арқылы
мұғалімнің бағалауы жүргізіледі
Дұрыс жауап берген
топтарға «Медаль»
Мұғалімнің жеке
бағалауы
«Үш шапалақ» әдісі
арқылы топтық бағалау
ҚБ «Одағайлар»
әдісі
– тамаша;
– Жақсы
Дұрыс жауап берген
топтарға «Медаль»
Мұғалімнің жеке
бағалауы
|
6-сынып
Қазақ әдебиеті
оқулығы
Суреттер
Слайд
Қима
қағаздар
О. Бөкей «Тортай мінген ақ боз
ат»
Суреттер
маркерлер
Слайд
О. Бөкей «Тортай мінген ақ боз
ат»
Т
Кестесі
стикерлер
Кеспе
қағаздар.
|