Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Қазақ тілі мен әдебиеті

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Бөлімі: :

    Сауда жасай білесің бе?«Абай Құнанбаев «Базарға қарап тұрсам,əркім барар»

    Сыныбы: 8 «Б»

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспаған оқушылар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Ойшыл, суреткер ақын

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    8.1.1.1.-мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілген мәселені болжау;

    8.1.6.1.- тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дəлелді жауап беру;

    Сабақтың

    мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады: - мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар. заттар арқылы көтерілген мәселені болжайды; - тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде жауап береді.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: - мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар, заттар арқылы көтерілген мәселені нақты айтады; - тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, жауап береді.

    Кейбір оқушылар орындай алады: - мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар, заттар арқылы көтерілген мәселені бүгінгі күнмен байланыстырып айтады; - тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дəлелді жауап беру.

    Тілдік мақсат

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Ойшыл, суреткер, аудармашы, сазгер, дана, сауатты адам

    Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: көрнекеті жазушы, ерекше қабілетті, қазақ әдебиетін жаңа биікке көтерді.

    Талқылауға араналған сұрақтар: А.Құнанбайұлы кім? Абай қай жылдары өмір сүрді?

    Семейдегі алғашқы сабақ берген молданың аты кім? Абайдың қандай ақын шәкірттерін білесіңдер?

    Неге біз ұлы Абайды орыс әдебиеті мен қазақ әдебиетінің дәнекері дейміз?

    Не себепті қазақ әдебиеті Абаймен тікелей байланысты?

    Алдыңғы оқу

    А.Құнанбайұлының өмір, шығармашылығы

    Сабақтың барысы:

    Жоспарланған уақыт

    Педагогтың іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Дереккөздер

    Басталуы


    4 мин










    3 мин



    3мин

    -Ұйымдастыру кезеңі (амандасу, түгендеу)

    -Абайдың «Көзімнің қарасы»

    -Бадлалар, біз кімнің әнін орындадық? Ән қалай аталады?

    -Оқу мақсаты мен сабақ мақсатымен таныстыру.

    -Оқушыларды «Кім? Қандай?» әдісі арқылы 2 топқа бөлу. 1-ші топ – «Кім?» Ойшыл, жазушы, аудармашы, сазгер. 2-ші топ – «Қандай?» Дана, атақты, сауатты, танымал, суреткер. Топта жұмыс жасау ережелерін айту.


    Үй тапсырмасын сұрау

    Сан есім түрлерін қайталау, ереже жаттау

    Бір грамм алтыннан ұзындығы 3 километр 420 метрге жететін жіңішке сым жасауға болады.

    Ең бірінші фотосуретті 1826 жылы франция ғалымы Жозеф Нисфор Ньеп түсірген.

    Біздің планетамыздағы халықтың жартысы қар көрмепті.

    Ең үлкен стадион Рио-де Жанейродағы «Маракана» стадионы. Оған 2000-дай адам сияды екен.

    Санкт-Петербург қаласы Нева атырауының аралдарында орналасқан. Мұнда 100-ге жуық арал бар екен.

    -Амандасады

    -Ән орындайды.

    Критерии:

    -Мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар, заттар арқылы көтерілген мәселені болжау.

    Сұрақтарға жауап береді


    -Оқушылар «Кім? Қандай?» әдісі арқылы 2 топқа бөлінеді. 1-ші топ – «Кім?» Ойшыл, жазушы, аудармашы, сазгер. 2-ші топ – «Қандай?» Дана, атақты, сауатты, танымал, суреткер.



    Китерии:

    болжалдық сан есімді жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолданады

    Дескриптор:

    Сұрақтарға жауарп береді, тапсырмаларды орындайды

















    «Мақтау» әдісі арқылы жүргізу.


    Музыка

    https://www.youtube.com/watch?v=xQMsrXWJgoc


    Кеспе қағаздар, слайд








    Слайд


    Сабақ

    ортасы


    15 мин













    15 мин










    2 мин



    Жаңа сөздермен жұмыс

    ойшыл-мыслитель суреткер-художник аудармашы-переводчик сазгер-композитор дәнекер-связующий

    сауат-грамотность

    1-тапсырма «Жәшік» әдісі. Жәшіктің ішінен алынған затты бүгінгі сабақ тақырыбымен байланыстырып, мәтін жазыңыз (топтық жұмыс).






    2-тапсырма. Тыңдалым. Мәтінді мұқият тыңдаңыз, мәтін мазмұны бойынша постер жасаңыз (топтық жұмыс). 1-топ – 1,2 абзац бойынша постер жасайды. 2-топ – 3,4 абзац бойынша постер жасайды.



    3-тапсырма. «Kahoot» ойыны. Ойынның платформасына кіріп, бүгінгі сабақ бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріңіз. (топтық жұмыс)



    Қосымша тап. 4-тапсырма. «Ақпарат» әдісі. Мәтін мазмұны бойынша 3 сұрақ құрастырыңыз. Өз жұмыстарында 3 негізгі сұрақты қолданыңыз: Кім? Не? Қандай?

    Қосымша сұрақтар:

    А.Құнанбайұлы кім?

    Абай қай жылдары өмір сүрді?

    Семейдегі алғашқы сабақ берген молданың аты кім?

    Абайдың қандай ақын шәкірттерін білесіңдер?

    Неге біз ұлы Абайды орыс әдебиеті мен қазақ әдебиетінің дәнекері дейміз?

    Не себепті қазақ әдебиеті Абаймен тікелей байланысты?

    Дескриптор:

    -жаңа сөздерді суреттермен сәйкестендіреді

    -аударады

    -сөздік дәптерлеріне жазады


    Критерии: Мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар, заттар арқылы көтерілген мәселені бүгінгі күнмен байланыстырып, сөйлем жазады

    Дескриптор:

    -Жәшіктегі заттардыға қарайды

    -заттарды сабақ тақырыбымен байланыстырады -2

    -мәтін жазады-2

    Критерии:

    Тыңдалым мәтін мазмұны бойынша постер жасайды.

    Дескриптор:

    -мәтінді тыңдайды -2

    - постер жасайды-1

    -берілген тақырып бойынша постерді қорғайды-3

    Критерии:

    «Kahoot» ойында қойылған сұрақтарға жауап береді

    Дескриптор:

    «Kahoot» сайтына кіреді

    Код енгізеді

    Сұрақтарға жауап береді

    Критерии:

    Тыңдалым мәтін мазмұны бойынша сұрақ құрайды/жауап береді.

    Дескриптор:

    -Суретке қарайды «Кім? Не? Қандай» сұраулы сөйлемдерін қолданып сұрақ құрайды? Сұрақтарға жауап береді





    «Мақтау» әдісі арқылы жүргізу.




    «Мақтау» әдісі арқылы жүргізу






    Кері байланыс: «Лайк. Пікір. Репост» әдісі арқылы жүзеге асады. Лайк – жазылған ақпарат нақты, жалпы постердің форматы ұнаса; Репост – жаңа, құнды, қызықты ақпарат алса; Пікір – тапсырма бойынша қателіктер болса пікірлерін айтады..





    «Мақтау» әдісі арқылы жүргізу







    «Мақтау» әдісі арқылы жүргізу







    «Мақтау» әдісі арқылы жүргізу


    Слайд





    Жәшік (сөздік, Пушкиннің кітабы, Ибраһим сөзі, Семей қаласының суреті, Қара сөздер жинағы)







    Бейне жазба


    Суреттер





    Сабақ соғы

    3 мин

    Рефлексия

    Өзіндік бағалау парағы


    Үй жұмысы: «Синквейн» әдісі. Абай туралы бес жолды өлең құрастыру.

    Өзіндік парағындағы жетістіктерімен бөліседі + 1 тілек













    Өзіндік бағалау парағы (қандай сатыдасың? .... «+» белгіле)

    Сабақтың мақсаттары

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кудайбергенова Айзада Сейтмуратовна
    19 Мамыр 2024
    211
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ: Ойшыл, суреткер ақын

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ: Ойшыл, суреткер ақын

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Т2 қазақ тілі мен әдебиеті сабағында Ұлы ақын Абайдың шығармашылығымен таныса отырып, оқушылардың қазақ тіліне деген ынтасын оятып, зейінін ашатын боласыз.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Қазақ тілі мен әдебиеті

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Бөлімі: :

    Сауда жасай білесің бе?«Абай Құнанбаев «Базарға қарап тұрсам,əркім барар»

    Сыныбы: 8 «Б»

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспаған оқушылар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Ойшыл, суреткер ақын

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    8.1.1.1.-мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілген мәселені болжау;

    8.1.6.1.- тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дəлелді жауап беру;

    Сабақтың

    мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады: - мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар. заттар арқылы көтерілген мәселені болжайды; - тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде жауап береді.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: - мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар, заттар арқылы көтерілген мәселені нақты айтады; - тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, жауап береді.

    Кейбір оқушылар орындай алады: - мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар, заттар арқылы көтерілген мәселені бүгінгі күнмен байланыстырып айтады; - тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дəлелді жауап беру.

    Тілдік мақсат

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Ойшыл, суреткер, аудармашы, сазгер, дана, сауатты адам

    Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: көрнекеті жазушы, ерекше қабілетті, қазақ әдебиетін жаңа биікке көтерді.

    Талқылауға араналған сұрақтар: А.Құнанбайұлы кім? Абай қай жылдары өмір сүрді?

    Семейдегі алғашқы сабақ берген молданың аты кім? Абайдың қандай ақын шәкірттерін білесіңдер?

    Неге біз ұлы Абайды орыс әдебиеті мен қазақ әдебиетінің дәнекері дейміз?

    Не себепті қазақ әдебиеті Абаймен тікелей байланысты?

    Алдыңғы оқу

    А.Құнанбайұлының өмір, шығармашылығы

    Сабақтың барысы:

    Жоспарланған уақыт

    Педагогтың іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Дереккөздер

    Басталуы


    4 мин










    3 мин



    3мин

    -Ұйымдастыру кезеңі (амандасу, түгендеу)

    -Абайдың «Көзімнің қарасы»

    -Бадлалар, біз кімнің әнін орындадық? Ән қалай аталады?

    -Оқу мақсаты мен сабақ мақсатымен таныстыру.

    -Оқушыларды «Кім? Қандай?» әдісі арқылы 2 топқа бөлу. 1-ші топ – «Кім?» Ойшыл, жазушы, аудармашы, сазгер. 2-ші топ – «Қандай?» Дана, атақты, сауатты, танымал, суреткер. Топта жұмыс жасау ережелерін айту.


    Үй тапсырмасын сұрау

    Сан есім түрлерін қайталау, ереже жаттау

    Бір грамм алтыннан ұзындығы 3 километр 420 метрге жететін жіңішке сым жасауға болады.

    Ең бірінші фотосуретті 1826 жылы франция ғалымы Жозеф Нисфор Ньеп түсірген.

    Біздің планетамыздағы халықтың жартысы қар көрмепті.

    Ең үлкен стадион Рио-де Жанейродағы «Маракана» стадионы. Оған 2000-дай адам сияды екен.

    Санкт-Петербург қаласы Нева атырауының аралдарында орналасқан. Мұнда 100-ге жуық арал бар екен.

    -Амандасады

    -Ән орындайды.

    Критерии:

    -Мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар, заттар арқылы көтерілген мәселені болжау.

    Сұрақтарға жауап береді


    -Оқушылар «Кім? Қандай?» әдісі арқылы 2 топқа бөлінеді. 1-ші топ – «Кім?» Ойшыл, жазушы, аудармашы, сазгер. 2-ші топ – «Қандай?» Дана, атақты, сауатты, танымал, суреткер.



    Китерии:

    болжалдық сан есімді жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолданады

    Дескриптор:

    Сұрақтарға жауарп береді, тапсырмаларды орындайды

















    «Мақтау» әдісі арқылы жүргізу.


    Музыка

    https://www.youtube.com/watch?v=xQMsrXWJgoc


    Кеспе қағаздар, слайд








    Слайд


    Сабақ

    ортасы


    15 мин













    15 мин










    2 мин



    Жаңа сөздермен жұмыс

    ойшыл-мыслитель суреткер-художник аудармашы-переводчик сазгер-композитор дәнекер-связующий

    сауат-грамотность

    1-тапсырма «Жәшік» әдісі. Жәшіктің ішінен алынған затты бүгінгі сабақ тақырыбымен байланыстырып, мәтін жазыңыз (топтық жұмыс).






    2-тапсырма. Тыңдалым. Мәтінді мұқият тыңдаңыз, мәтін мазмұны бойынша постер жасаңыз (топтық жұмыс). 1-топ – 1,2 абзац бойынша постер жасайды. 2-топ – 3,4 абзац бойынша постер жасайды.



    3-тапсырма. «Kahoot» ойыны. Ойынның платформасына кіріп, бүгінгі сабақ бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріңіз. (топтық жұмыс)



    Қосымша тап. 4-тапсырма. «Ақпарат» әдісі. Мәтін мазмұны бойынша 3 сұрақ құрастырыңыз. Өз жұмыстарында 3 негізгі сұрақты қолданыңыз: Кім? Не? Қандай?

    Қосымша сұрақтар:

    А.Құнанбайұлы кім?

    Абай қай жылдары өмір сүрді?

    Семейдегі алғашқы сабақ берген молданың аты кім?

    Абайдың қандай ақын шәкірттерін білесіңдер?

    Неге біз ұлы Абайды орыс әдебиеті мен қазақ әдебиетінің дәнекері дейміз?

    Не себепті қазақ әдебиеті Абаймен тікелей байланысты?

    Дескриптор:

    -жаңа сөздерді суреттермен сәйкестендіреді

    -аударады

    -сөздік дәптерлеріне жазады


    Критерии: Мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар, заттар арқылы көтерілген мәселені бүгінгі күнмен байланыстырып, сөйлем жазады

    Дескриптор:

    -Жәшіктегі заттардыға қарайды

    -заттарды сабақ тақырыбымен байланыстырады -2

    -мәтін жазады-2

    Критерии:

    Тыңдалым мәтін мазмұны бойынша постер жасайды.

    Дескриптор:

    -мәтінді тыңдайды -2

    - постер жасайды-1

    -берілген тақырып бойынша постерді қорғайды-3

    Критерии:

    «Kahoot» ойында қойылған сұрақтарға жауап береді

    Дескриптор:

    «Kahoot» сайтына кіреді

    Код енгізеді

    Сұрақтарға жауап береді

    Критерии:

    Тыңдалым мәтін мазмұны бойынша сұрақ құрайды/жауап береді.

    Дескриптор:

    -Суретке қарайды «Кім? Не? Қандай» сұраулы сөйлемдерін қолданып сұрақ құрайды? Сұрақтарға жауап береді





    «Мақтау» әдісі арқылы жүргізу.




    «Мақтау» әдісі арқылы жүргізу






    Кері байланыс: «Лайк. Пікір. Репост» әдісі арқылы жүзеге асады. Лайк – жазылған ақпарат нақты, жалпы постердің форматы ұнаса; Репост – жаңа, құнды, қызықты ақпарат алса; Пікір – тапсырма бойынша қателіктер болса пікірлерін айтады..





    «Мақтау» әдісі арқылы жүргізу







    «Мақтау» әдісі арқылы жүргізу







    «Мақтау» әдісі арқылы жүргізу


    Слайд





    Жәшік (сөздік, Пушкиннің кітабы, Ибраһим сөзі, Семей қаласының суреті, Қара сөздер жинағы)







    Бейне жазба


    Суреттер





    Сабақ соғы

    3 мин

    Рефлексия

    Өзіндік бағалау парағы


    Үй жұмысы: «Синквейн» әдісі. Абай туралы бес жолды өлең құрастыру.

    Өзіндік парағындағы жетістіктерімен бөліседі + 1 тілек













    Өзіндік бағалау парағы (қандай сатыдасың? .... «+» белгіле)

    Сабақтың мақсаттары

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 8 сынып
    19.05.2024
    211
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кудайбергенова Айзада Сейтмуратовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации