Ашық сабақ Өкпе мен ұлпадағы газ алмасу механизмдерін сипаттау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Өкпе мен ұлпадағы газ алмасу механизмдерін сипаттау

Материал туралы қысқаша түсінік
Альвеола мен қан арасындағы газ алмасу.Өкпедегі қанның оттекке қанығуы. Ұлпа мен қан арасындағы газ алмасу. Қанның көмірқышқыл газына қанығуы, жасушаның оттекке қанығуы - Тыныс алудың не екенін, тыныс алудың реттілігін атайды - Өкпедегі газ алмасу мен ұлпадағы газ алмасуды ажыратады - Қанның көмірқышқыл газына қанығуы, жасушаның оттекке қанығуын толық сипаттап береді Оқушылар: Тыныс алудың не екенін, тыныс алудың реттілігін біледі Өкпедегі газ алмасу мен ұлпадағы газ алмасудың не екенін ауызша және жазбаша сипаттай біледі. Қанның көмірқышқыл газына қанығуы, жасушаның оттекке қанығуын видео роликтен тыңдап талдайды.
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРДЫҢ ШАБЛОНЫ


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Мектеп:№10


Күні:12.12.18ж

Мұғалімнің аты-жөні:


Толегенова Алтын

СЫНЫП:8 «Б»



Қатысқандар:


Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

8.1.4.1 Өкпе мен ұлпадағы газ алмасу механизмдерін сипаттау

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)

Альвеола мен қан арасындағы газ алмасу.Өкпедегі қанның оттекке қанығуы. Ұлпа мен қан арасындағы газ алмасу. Қанның көмірқышқыл газына қанығуы, жасушаның оттекке қанығуы




Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Тыныс алудың не екенін, тыныс алудың реттілігін біледі

Оқушылардың көбі: Өкпедегі газ алмасу мен ұлпадағы газ алмасудың не екенін

біледі

Кейбір оқушылар: Қанның көмірқышқыл газына қанығуы, жасушаның оттекке қанығуын толық сипаттай алады

Бағалау критерийлері

- Тыныс алудың не екенін, тыныс алудың реттілігін атайды

- Өкпедегі газ алмасу мен ұлпадағы газ алмасуды ажыратады

- Қанның көмірқышқыл газына қанығуы, жасушаның оттекке қанығуын толық

сипаттап береді

дағдылар

Оқушылар:

Тыныс алудың не екенін, тыныс алудың реттілігін біледі Өкпедегі газ алмасу мен ұлпадағы газ алмасудың не екенін  ауызша және жазбаша сипаттай біледі.

Қанның көмірқышқыл газына қанығуы, жасушаның оттекке қанығуын видео роликтен тыңдап талдайды. 



Тілдік мақсаттар

Лексика терминология:Альвеола, Газ алмасу,бронхылар, көмей, кеңірдек,бронхиола

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Ұлпадағы газ алмасу - ....................................

Өкпедегі газ алмасу ....…........................

Альвеолалар ...........................................

Құндылықтарға баулу

Оқу танымдық құзіреттелік: өзінің білімділік қабілетін ұйымдастыра білу,ізденушілік –зерттеушілік әрекет дағдыларын игеру,талдау қорытынды жасай білу

Пәнаралық байланыс

Газ алмасу жайлы айтылғанда химия пәнімен байланысады.(СО2, О2, N )

Алдыңғы білім

Тыныс алу мүшелерінің түрлері 7- сынып.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған

Кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері



Ресурстар





Сабақтың басы


1.Ұйымдастыру кeзeңі .3-Минут Оқушылардың сабаққа дайындығын тeксeру. Сабаққа дeгeн көңіл күйін анықтау мақсатында көңіл –күй смайликтeрін бeлгілeу арқылы оқушылардың сабаққа зeйінін шоғырландыру

Смайликтер арқылы топқа бөлу

Сыныпты топқа бөлу: топ ережесін құру ұсынылады.

(Смайликтер артындағы термин сөздерді таңдау арқылы)

1 топ. «Артерия»

2 топ. «Вена»

3 топ. «Лимфа»

4 топ «Альвеола»



Смайликтeр


Сабақтың ортасы



Алдыңғы сабақты жаңғырту

1-тапсырма 5-минут

«Жасырын сөзді тап»

Топтарға жасырын сурет арқылы термин сөздер көрсетіледі, топ мүшелері сипаттау арқылы жасырын сөзді табады

І топқа Гипертония

ІІ топқа Миокард

ІІІ топқа Инфаркт

4 топқа Гипотония


2-тапсырма Миға шабуыл 2-минут

Түрткі сұрақ арқылы тақырыпты ашу

Өкпенің суреті (Қандай мүше,қандай қызмет атқарады?)


Дескриптор:Тыныс алу мүшесін атайды.

- ҚБ- жұлдызша арқылы бағалау


3-тапсырма Топтық жұмыс. 20-минут

І топ.“Попс формуласы” арқылы мәтінді қысқаша баяндау

Тыныс алудың маңызы.

Біздің ойымызша...

Себебі, біз оны былай түсіндіреміз...

Оны біз мына мысалдармен, фактілермен дәлелдей аламыз...

Осыған байланысты біз мынадай шешімге келдік...

Дескрипторлар

Бағалау критерийлері

Ұпай

Қолдану

Мәтінмен жұмыс.

Мәтінді толық түсінген, тақырып ашылған, өзіндік ой-пікірін орынды қолданған 3ұпай

Мазмұны тақырыпқа сай келеді, бірақ қажетті қорытындылар жасай алмады 2ұпай

Мәтінді түсінбеген, тақырыпты аша алмады 1ұпай


ІІ топ Өкпедегі газ алмасуға және ІІІ топ Ұлпадағы газ алмасуға «FILA» кестесін толтырады.

1.FACTS – : Мәтін бойынша нақты мәлімет.

2.IDEAS – Идеялар: Мәтіннің идеясы.

3.LEARNINGISSUES – зерттеуді талап ететін сұрақтар: мәтін бойынша сұрақтар.

4.ACTION PLAN –шешімдер жоспары: мәтін жоспары

Топтық жұмысты бағалау критерийлері:

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Ұпай

Қолдану.

Мәтінмен жұмыс.

Мәтінді толық түсінген, оқу мақсатына сай деректерді қолданған.3ұпай

Мәтін бойынша нақты мәлімет ұсына алды, бірақ қажетті қорытындылар жасай алмады 2ұпай

Мәтінді түсінбеген, тақырыпты аша алмады1ұпай


ІV топ. "Суретші-графика" әдісі

Топқа тақырыпқа сай суреттер беріледі. Соған байланысты кіші жоба қорғайды.



Топтық жұмысты бағалау критерийлері:

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Ұпай

Қолдану.

Мәтінмен жұмыс.

Мәтінді толық түсінген, берілген суреттердегі тыны салу мүшелерін сипаттап, орналасу ретіне, олардың атқаратын қызметіне тоқталады.

3ұпай

Берілген суреттерге мәтін мазмұнына сай талдау жасай алды, бірақ мысалдар келтіре алмады

2ұпай

Мәтінді түсінбеген, тақырыпты аша алмады

1ұпай



4-тапсырма Биологиялық есеп шығару . Барлық топқа бірдей есеп беріледі. Топ мүшелерімен ақылдасып есепті шешеді және топтар бір бірін тексереді. 5-минут


1. Ақши ауылында 1080 адам тұрады. Биіктігі орташа 1 ағаш 2 адамды оттекпен қамтамасыз етеді. Ағаштың қоректену ауданы 12 шаршы метр. Ауыл тұрғындарын толық қамтамасыз ету үшін қанша ағаш өсіру керек жәнеол ағаштар қандай ауданға орналасу керек.
2. Ақши ауылында барлығы 1080 адам тұрады. Тыныштық күйде ересек адамға 1 мин. 300см оттек қажет. Барлық ауыл тұрғындары1 минутта тыныс алу кезінде қанша оттек қабылдайды.



Дескриптор:

- Тыныс алу тыныс шығару механизмімен таныс болады

Топтар бір-бірін тексереді

Қ.Б Бас бармақ әдәсі арқылы бағалау




Акт ны пайдалану

Тыныс алуға байланысты слайдтар











Оқулық
















































Интербелсенді тақта

Сабақтың соңы


Бағалау парақшасын оқытушы өзі толтырып отырады 3-минут


Бағалау шкаласы:

10-8 "5" ұпай

7-6 "4" ұпай
5-3 "3" ұпай

2-1 "2" ұпай


Топтың ұпай сандарын бағалау апарақшасына жазып отырамын

Кeрі байланыс 2-минут

«Рeфлeксия»

Оқушылар стикeргe аттарын жазып, өздeрі таңдаған затқа жабыстырады.

Түсінбeдім Түсіндім Мeн үшін жаңалық




Қосымша ақпарат



Саралау – оқушыға

мейлінше қолдау

көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Қабілетті

оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін

тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс –

Денсаулық жəне қауіпсіздік,

АКТ-мен байланыс.

Құндылықтармен байланыс (тəрбие элементі).

Саралау тапсырмасына сабақ жоспарындағы 2-тапсырманы алып отырмын. Бұл жерде оқушылар топтық жұмыста өзінің дарындылығымен топты сол тапсырмалардан алып шығады





Рефлексия

Сабақтың мақсаты

мен оқу

міндеттері

орындалды ма?

Бүгін оқушылар

не үйренді?

Сабақ қалай өтті,

қандай деңгейде

өтті?

Жоспарланған

саралау жақсы

іске асты ма?

(тапсырмалар

сəйкес болды ма?)

Уақытты қалай

пайдаландым?

Жоспарыма

қандай өзгеріс енгіздім жəне

неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта

берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Қорытынды бағалау


Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1:

2:

Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту

мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1:

2:












2. тапсырма Сәйкестігін тап.
Кеңірдек, Өкпеқап, Қалқанша шеміршегі, Бронхылар, Мұрын қуысы, өкпе, өкпе көпіршігі, көмей қапшығы

1.Кеуде қуысының қабырғасын ішкі жағынан және өкпені сырт жағынан жабады-
2. Жұтатын ауаны ылғалдатады және шаң- тозаң мен микробтан қорғайды.-мұрын қуысы
3. Газдардың алмасу орны.-Өкпе көпіршігі
4. Ауа тасымалданатын жолдардың ең үлкені.-Өкпе
5. Жұтынған кезде ас пен сұйықтақ көмейге түсуінен қорғайды.-Қалқанша шеміршегі
6. Ішкі дыбыс сіңірлері бар.-көмей
7. Тыныс алу жүйесінің негізгі мүшесі-
8. Бұл жерде дыбыс пайда болады.-комей
9. Бұл- жұтылған ауаның кеңірдектен өкпе көпіршіктеріне дейінгі жолы.-
10. Кеңірдек қабырғаларының тарылуына кедергі келтіріп, саңылаудың үнемі ашық болуын сақтайды.-
11. Бұл өкпе мен қанның арасындағы газ алмасу орны.-
12. Капилляр тамырларының қалың торымен оралған-.
13. Өте мол тармақталған мүше.-
14.Иіс сезу рецепторлары бар.-
15. Ішкі қабырғасы эпителий жасушаларының жұқа қабығымен қапталға-



























Бағалау парақшасы



Топтың аты

1 топ. «Артерия»


2 топ.

«Вена»


3 топ.

«Лимфа»


4 топ «Альвеола»


1-тапсырма








2-тапсырма

Түрткі сұрақ








3-тапсырма

Топтық жұмыс










4-тапсырма


Биологиялық есептер шығару















Бағалау парақшасы



Топтың аты

«Сақтандырушы рең» тобы


«Қауіп төңдіруші рең»

тобы

«Еліктеуші рең»

тобы

1-тапсырма

Түрткі сұрақ







2-тапсырма

Топтық жұмыс





3-тапсырма

Каhot тест тапсырмалары

















































Маңғыстау облысы Мұнайлы ауданы

10 жалпы білім беретін орта мектеп

Аудандық пәндер олимпиадасы













Ашық сабақ

Тақырыбы: . Организмдердің тіршілік ортасына бейімделушілігі – табиғи сұрыпталудың нәтижесі.



















Сыныбы: 11 «Б»

Өткізетін: Толегенова Алтын









2018/2019 оқу жылы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.01.2019
4976
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі