ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРДЫҢ ШАБЛОНЫ
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: |
Мектеп:№10 |
||||
|
Күні:12.12.18ж |
Мұғалімнің аты-жөні:
Толегенова Алтын |
||||
|
СЫНЫП:8 «Б» |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
8.1.4.1 Өкпе мен ұлпадағы газ алмасу механизмдерін сипаттау |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме) |
Альвеола мен қан арасындағы газ алмасу.Өкпедегі қанның оттекке қанығуы. Ұлпа мен қан арасындағы газ алмасу. Қанның көмірқышқыл газына қанығуы, жасушаның оттекке қанығуы |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Тыныс алудың не екенін, тыныс алудың реттілігін біледі Оқушылардың көбі: Өкпедегі газ алмасу мен ұлпадағы газ алмасудың не екенін біледі Кейбір оқушылар: Қанның көмірқышқыл газына қанығуы, жасушаның оттекке қанығуын толық сипаттай алады |
||||
|
Бағалау критерийлері |
- Тыныс алудың не екенін, тыныс алудың реттілігін атайды - Өкпедегі газ алмасу мен ұлпадағы газ алмасуды ажыратады - Қанның көмірқышқыл газына қанығуы, жасушаның оттекке қанығуын толық сипаттап береді |
||||
|
дағдылар |
Оқушылар: Тыныс алудың не екенін, тыныс алудың реттілігін біледі Өкпедегі газ алмасу мен ұлпадағы газ алмасудың не екенін ауызша және жазбаша сипаттай біледі. Қанның көмірқышқыл газына қанығуы, жасушаның оттекке қанығуын видео роликтен тыңдап талдайды. |
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Лексика терминология:Альвеола, Газ алмасу,бронхылар, көмей, кеңірдек,бронхиола Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Ұлпадағы газ алмасу - .................................... Өкпедегі газ алмасу ....…........................ Альвеолалар ........................................... |
||||
|
Құндылықтарға баулу |
Оқу танымдық құзіреттелік: өзінің білімділік қабілетін ұйымдастыра білу,ізденушілік –зерттеушілік әрекет дағдыларын игеру,талдау қорытынды жасай білу |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Газ алмасу жайлы айтылғанда химия пәнімен байланысады.(СО2, О2, N ) |
||||
|
Алдыңғы білім |
Тыныс алу мүшелерінің түрлері 7- сынып. |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған Кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар
|
|||
|
Сабақтың басы
|
1.Ұйымдастыру кeзeңі .3-Минут Оқушылардың сабаққа дайындығын тeксeру. Сабаққа дeгeн көңіл күйін анықтау мақсатында көңіл –күй смайликтeрін бeлгілeу арқылы оқушылардың сабаққа зeйінін шоғырландыру Смайликтер арқылы топқа бөлу Сыныпты топқа бөлу: топ ережесін құру ұсынылады. (Смайликтер артындағы термин сөздерді таңдау арқылы) 1 топ. «Артерия» 2 топ. «Вена» 3 топ. «Лимфа» 4 топ «Альвеола» |
Смайликтeр |
|||
|
Сабақтың ортасы
|
Алдыңғы сабақты жаңғырту 1-тапсырма 5-минут «Жасырын сөзді тап» Топтарға жасырын сурет арқылы термин сөздер көрсетіледі, топ мүшелері сипаттау арқылы жасырын сөзді табады І топқа Гипертония ІІ топқа Миокард ІІІ топқа Инфаркт 4 топқа Гипотония 2-тапсырма Миға шабуыл 2-минут Түрткі сұрақ арқылы тақырыпты ашу Өкпенің суреті (Қандай мүше,қандай қызмет атқарады?) Дескриптор:Тыныс алу мүшесін атайды. - ҚБ- жұлдызша арқылы бағалау 3-тапсырма Топтық жұмыс. 20-минут І топ.“Попс формуласы” арқылы мәтінді қысқаша баяндау Тыныс алудың маңызы. “Біздің ойымызша... Себебі, біз оны былай түсіндіреміз... Оны біз мына мысалдармен, фактілермен дәлелдей аламыз... Осыған байланысты біз мынадай шешімге келдік... Дескрипторлар Бағалау критерийлері Ұпай Қолдану Мәтінмен жұмыс. Мәтінді толық түсінген, тақырып ашылған, өзіндік ой-пікірін орынды қолданған 3ұпай Мазмұны тақырыпқа сай келеді, бірақ қажетті қорытындылар жасай алмады 2ұпай Мәтінді түсінбеген, тақырыпты аша алмады 1ұпай ІІ топ Өкпедегі газ алмасуға және ІІІ топ Ұлпадағы газ алмасуға . «FILA» кестесін толтырады. 1.FACTS – : Мәтін бойынша нақты мәлімет. 2.IDEAS – Идеялар: Мәтіннің идеясы. 3.LEARNINGISSUES – зерттеуді талап ететін сұрақтар: мәтін бойынша сұрақтар. 4.ACTION PLAN –шешімдер жоспары: мәтін жоспары Топтық жұмысты бағалау критерийлері: Бағалау критерийлері Дескрипторлар Ұпай Қолдану. Мәтінмен жұмыс. Мәтінді толық түсінген, оқу мақсатына сай деректерді қолданған.3ұпай Мәтін бойынша нақты мәлімет ұсына алды, бірақ қажетті қорытындылар жасай алмады 2ұпай Мәтінді түсінбеген, тақырыпты аша алмады1ұпай ІV топ. "Суретші-графика" әдісі Топқа тақырыпқа сай суреттер беріледі. Соған байланысты кіші жоба қорғайды.
Топтық жұмысты бағалау критерийлері: Бағалау критерийлері Дескрипторлар Ұпай Қолдану. Мәтінмен жұмыс. Мәтінді толық түсінген, берілген суреттердегі тыны салу мүшелерін сипаттап, орналасу ретіне, олардың атқаратын қызметіне тоқталады. 3ұпай Берілген суреттерге мәтін мазмұнына сай талдау жасай алды, бірақ мысалдар келтіре алмады 2ұпай Мәтінді түсінбеген, тақырыпты аша алмады 1ұпай 4-тапсырма Биологиялық есеп шығару . Барлық топқа бірдей есеп беріледі. Топ мүшелерімен ақылдасып есепті шешеді және топтар бір бірін тексереді. 5-минут
Дескриптор: - Тыныс алу тыныс шығару механизмімен таныс болады Топтар бір-бірін тексереді Қ.Б Бас бармақ әдәсі арқылы бағалау
|
Акт ны пайдалану Тыныс алуға байланысты слайдтар Оқулық Интербелсенді тақта |
|||
|
Сабақтың соңы
|
Бағалау парақшасын оқытушы өзі толтырып отырады 3-минут Бағалау шкаласы: 10-8 "5" ұпай 7-6 "4"
ұпай 2-1 "2" ұпай Топтың ұпай сандарын бағалау апарақшасына жазып отырамын Кeрі байланыс 2-минут «Рeфлeксия» Оқушылар стикeргe аттарын жазып, өздeрі таңдаған затқа жабыстырады.
Түсінбeдім Түсіндім Мeн үшін жаңалық |
|
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс – Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тəрбие элементі). |
|
Саралау тапсырмасына сабақ жоспарындағы 2-тапсырманы алып отырмын. Бұл жерде оқушылар топтық жұмыста өзінің дарындылығымен топты сол тапсырмалардан алып шығады |
|
|
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сəйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім жəне неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
|
||
|
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1: 2:
|
||
2. тапсырма
Сәйкестігін тап.
Кеңірдек,
Өкпеқап,
Қалқанша
шеміршегі,
Бронхылар,
Мұрын қуысы,
өкпе,
өкпе көпіршігі,
көмей қапшығы
1.Кеуде
қуысының қабырғасын ішкі жағынан және өкпені сырт жағынан
жабады-
2. Жұтатын
ауаны ылғалдатады және шаң- тозаң мен микробтан
қорғайды.-мұрын
қуысы
3. Газдардың
алмасу орны.-Өкпе
көпіршігі
4. Ауа
тасымалданатын жолдардың ең
үлкені.-Өкпе
5. Жұтынған
кезде ас пен сұйықтақ көмейге түсуінен
қорғайды.-Қалқанша
шеміршегі
6. Ішкі дыбыс
сіңірлері бар.-көмей
7. Тыныс алу
жүйесінің негізгі мүшесі-
8. Бұл жерде
дыбыс пайда болады.-комей
9. Бұл-
жұтылған ауаның кеңірдектен өкпе көпіршіктеріне дейінгі
жолы.-
10. Кеңірдек
қабырғаларының тарылуына кедергі келтіріп, саңылаудың үнемі ашық
болуын сақтайды.-
11. Бұл өкпе
мен қанның арасындағы газ алмасу
орны.-
12. Капилляр
тамырларының қалың торымен
оралған-.
13. Өте мол
тармақталған мүше.-
14.Иіс сезу
рецепторлары бар.-
15. Ішкі
қабырғасы эпителий жасушаларының жұқа қабығымен
қапталға-
Бағалау парақшасы
|
Топтың аты |
1 топ. «Артерия»
|
2 топ. «Вена» |
3 топ. «Лимфа» |
4 топ «Альвеола» |
|
1-тапсырма |
|
|
|
|
|
2-тапсырма Түрткі сұрақ |
|
|
|
|
|
3-тапсырма Топтық жұмыс |
|
|
|
|
|
4-тапсырма Биологиялық есептер шығару |
|
|
|
|
Бағалау парақшасы
|
Топтың аты |
«Сақтандырушы рең» тобы
|
«Қауіп төңдіруші рең» тобы |
«Еліктеуші рең» тобы |
|
1-тапсырма Түрткі сұрақ |
|
|
|
|
2-тапсырма Топтық жұмыс |
|
|
|
|
3-тапсырма Каhot тест тапсырмалары |
|
|
|
Маңғыстау облысы Мұнайлы ауданы
№10 жалпы білім беретін орта мектеп
Аудандық пәндер олимпиадасы
Ашық сабақ
Тақырыбы: . Организмдердің тіршілік ортасына бейімделушілігі – табиғи сұрыпталудың нәтижесі.
Сыныбы: 11 «Б»
Өткізетін: Толегенова Алтын
2018/2019 оқу жылы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Өкпе мен ұлпадағы газ алмасу механизмдерін сипаттау
Ашық сабақ Өкпе мен ұлпадағы газ алмасу механизмдерін сипаттау
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРДЫҢ ШАБЛОНЫ
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: |
Мектеп:№10 |
||||
|
Күні:12.12.18ж |
Мұғалімнің аты-жөні:
Толегенова Алтын |
||||
|
СЫНЫП:8 «Б» |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
8.1.4.1 Өкпе мен ұлпадағы газ алмасу механизмдерін сипаттау |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме) |
Альвеола мен қан арасындағы газ алмасу.Өкпедегі қанның оттекке қанығуы. Ұлпа мен қан арасындағы газ алмасу. Қанның көмірқышқыл газына қанығуы, жасушаның оттекке қанығуы |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Тыныс алудың не екенін, тыныс алудың реттілігін біледі Оқушылардың көбі: Өкпедегі газ алмасу мен ұлпадағы газ алмасудың не екенін біледі Кейбір оқушылар: Қанның көмірқышқыл газына қанығуы, жасушаның оттекке қанығуын толық сипаттай алады |
||||
|
Бағалау критерийлері |
- Тыныс алудың не екенін, тыныс алудың реттілігін атайды - Өкпедегі газ алмасу мен ұлпадағы газ алмасуды ажыратады - Қанның көмірқышқыл газына қанығуы, жасушаның оттекке қанығуын толық сипаттап береді |
||||
|
дағдылар |
Оқушылар: Тыныс алудың не екенін, тыныс алудың реттілігін біледі Өкпедегі газ алмасу мен ұлпадағы газ алмасудың не екенін ауызша және жазбаша сипаттай біледі. Қанның көмірқышқыл газына қанығуы, жасушаның оттекке қанығуын видео роликтен тыңдап талдайды. |
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Лексика терминология:Альвеола, Газ алмасу,бронхылар, көмей, кеңірдек,бронхиола Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Ұлпадағы газ алмасу - .................................... Өкпедегі газ алмасу ....…........................ Альвеолалар ........................................... |
||||
|
Құндылықтарға баулу |
Оқу танымдық құзіреттелік: өзінің білімділік қабілетін ұйымдастыра білу,ізденушілік –зерттеушілік әрекет дағдыларын игеру,талдау қорытынды жасай білу |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Газ алмасу жайлы айтылғанда химия пәнімен байланысады.(СО2, О2, N ) |
||||
|
Алдыңғы білім |
Тыныс алу мүшелерінің түрлері 7- сынып. |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған Кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар
|
|||
|
Сабақтың басы
|
1.Ұйымдастыру кeзeңі .3-Минут Оқушылардың сабаққа дайындығын тeксeру. Сабаққа дeгeн көңіл күйін анықтау мақсатында көңіл –күй смайликтeрін бeлгілeу арқылы оқушылардың сабаққа зeйінін шоғырландыру Смайликтер арқылы топқа бөлу Сыныпты топқа бөлу: топ ережесін құру ұсынылады. (Смайликтер артындағы термин сөздерді таңдау арқылы) 1 топ. «Артерия» 2 топ. «Вена» 3 топ. «Лимфа» 4 топ «Альвеола» |
Смайликтeр |
|||
|
Сабақтың ортасы
|
Алдыңғы сабақты жаңғырту 1-тапсырма 5-минут «Жасырын сөзді тап» Топтарға жасырын сурет арқылы термин сөздер көрсетіледі, топ мүшелері сипаттау арқылы жасырын сөзді табады І топқа Гипертония ІІ топқа Миокард ІІІ топқа Инфаркт 4 топқа Гипотония 2-тапсырма Миға шабуыл 2-минут Түрткі сұрақ арқылы тақырыпты ашу Өкпенің суреті (Қандай мүше,қандай қызмет атқарады?) Дескриптор:Тыныс алу мүшесін атайды. - ҚБ- жұлдызша арқылы бағалау 3-тапсырма Топтық жұмыс. 20-минут І топ.“Попс формуласы” арқылы мәтінді қысқаша баяндау Тыныс алудың маңызы. “Біздің ойымызша... Себебі, біз оны былай түсіндіреміз... Оны біз мына мысалдармен, фактілермен дәлелдей аламыз... Осыған байланысты біз мынадай шешімге келдік... Дескрипторлар Бағалау критерийлері Ұпай Қолдану Мәтінмен жұмыс. Мәтінді толық түсінген, тақырып ашылған, өзіндік ой-пікірін орынды қолданған 3ұпай Мазмұны тақырыпқа сай келеді, бірақ қажетті қорытындылар жасай алмады 2ұпай Мәтінді түсінбеген, тақырыпты аша алмады 1ұпай ІІ топ Өкпедегі газ алмасуға және ІІІ топ Ұлпадағы газ алмасуға . «FILA» кестесін толтырады. 1.FACTS – : Мәтін бойынша нақты мәлімет. 2.IDEAS – Идеялар: Мәтіннің идеясы. 3.LEARNINGISSUES – зерттеуді талап ететін сұрақтар: мәтін бойынша сұрақтар. 4.ACTION PLAN –шешімдер жоспары: мәтін жоспары Топтық жұмысты бағалау критерийлері: Бағалау критерийлері Дескрипторлар Ұпай Қолдану. Мәтінмен жұмыс. Мәтінді толық түсінген, оқу мақсатына сай деректерді қолданған.3ұпай Мәтін бойынша нақты мәлімет ұсына алды, бірақ қажетті қорытындылар жасай алмады 2ұпай Мәтінді түсінбеген, тақырыпты аша алмады1ұпай ІV топ. "Суретші-графика" әдісі Топқа тақырыпқа сай суреттер беріледі. Соған байланысты кіші жоба қорғайды.
Топтық жұмысты бағалау критерийлері: Бағалау критерийлері Дескрипторлар Ұпай Қолдану. Мәтінмен жұмыс. Мәтінді толық түсінген, берілген суреттердегі тыны салу мүшелерін сипаттап, орналасу ретіне, олардың атқаратын қызметіне тоқталады. 3ұпай Берілген суреттерге мәтін мазмұнына сай талдау жасай алды, бірақ мысалдар келтіре алмады 2ұпай Мәтінді түсінбеген, тақырыпты аша алмады 1ұпай 4-тапсырма Биологиялық есеп шығару . Барлық топқа бірдей есеп беріледі. Топ мүшелерімен ақылдасып есепті шешеді және топтар бір бірін тексереді. 5-минут
Дескриптор: - Тыныс алу тыныс шығару механизмімен таныс болады Топтар бір-бірін тексереді Қ.Б Бас бармақ әдәсі арқылы бағалау
|
Акт ны пайдалану Тыныс алуға байланысты слайдтар Оқулық Интербелсенді тақта |
|||
|
Сабақтың соңы
|
Бағалау парақшасын оқытушы өзі толтырып отырады 3-минут Бағалау шкаласы: 10-8 "5" ұпай 7-6 "4"
ұпай 2-1 "2" ұпай Топтың ұпай сандарын бағалау апарақшасына жазып отырамын Кeрі байланыс 2-минут «Рeфлeксия» Оқушылар стикeргe аттарын жазып, өздeрі таңдаған затқа жабыстырады.
Түсінбeдім Түсіндім Мeн үшін жаңалық |
|
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс – Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тəрбие элементі). |
|
Саралау тапсырмасына сабақ жоспарындағы 2-тапсырманы алып отырмын. Бұл жерде оқушылар топтық жұмыста өзінің дарындылығымен топты сол тапсырмалардан алып шығады |
|
|
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сəйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім жəне неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
|
||
|
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1: 2:
|
||
2. тапсырма
Сәйкестігін тап.
Кеңірдек,
Өкпеқап,
Қалқанша
шеміршегі,
Бронхылар,
Мұрын қуысы,
өкпе,
өкпе көпіршігі,
көмей қапшығы
1.Кеуде
қуысының қабырғасын ішкі жағынан және өкпені сырт жағынан
жабады-
2. Жұтатын
ауаны ылғалдатады және шаң- тозаң мен микробтан
қорғайды.-мұрын
қуысы
3. Газдардың
алмасу орны.-Өкпе
көпіршігі
4. Ауа
тасымалданатын жолдардың ең
үлкені.-Өкпе
5. Жұтынған
кезде ас пен сұйықтақ көмейге түсуінен
қорғайды.-Қалқанша
шеміршегі
6. Ішкі дыбыс
сіңірлері бар.-көмей
7. Тыныс алу
жүйесінің негізгі мүшесі-
8. Бұл жерде
дыбыс пайда болады.-комей
9. Бұл-
жұтылған ауаның кеңірдектен өкпе көпіршіктеріне дейінгі
жолы.-
10. Кеңірдек
қабырғаларының тарылуына кедергі келтіріп, саңылаудың үнемі ашық
болуын сақтайды.-
11. Бұл өкпе
мен қанның арасындағы газ алмасу
орны.-
12. Капилляр
тамырларының қалың торымен
оралған-.
13. Өте мол
тармақталған мүше.-
14.Иіс сезу
рецепторлары бар.-
15. Ішкі
қабырғасы эпителий жасушаларының жұқа қабығымен
қапталға-
Бағалау парақшасы
|
Топтың аты |
1 топ. «Артерия»
|
2 топ. «Вена» |
3 топ. «Лимфа» |
4 топ «Альвеола» |
|
1-тапсырма |
|
|
|
|
|
2-тапсырма Түрткі сұрақ |
|
|
|
|
|
3-тапсырма Топтық жұмыс |
|
|
|
|
|
4-тапсырма Биологиялық есептер шығару |
|
|
|
|
Бағалау парақшасы
|
Топтың аты |
«Сақтандырушы рең» тобы
|
«Қауіп төңдіруші рең» тобы |
«Еліктеуші рең» тобы |
|
1-тапсырма Түрткі сұрақ |
|
|
|
|
2-тапсырма Топтық жұмыс |
|
|
|
|
3-тапсырма Каhot тест тапсырмалары |
|
|
|
Маңғыстау облысы Мұнайлы ауданы
№10 жалпы білім беретін орта мектеп
Аудандық пәндер олимпиадасы
Ашық сабақ
Тақырыбы: . Организмдердің тіршілік ортасына бейімделушілігі – табиғи сұрыпталудың нәтижесі.
Сыныбы: 11 «Б»
Өткізетін: Толегенова Алтын
2018/2019 оқу жылы
шағым қалдыра аласыз
















