Ашық сабақ "Өкпенің тіршілік сыйымдылығы.Тыныс алу мүшелерінің аурулары.және олардың алдын алу"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Өкпенің тіршілік сыйымдылығы.Тыныс алу мүшелерінің аурулары.және олардың алдын алу"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ашық сабақ жоспары 8 сыныптарға қажет материал. Бұл ашық сабақ жоспары жаңа жаңартылған білім мазмұны жүйесінде жасалған. Сабақ құрылымы Блум таксаномиясына салынған. Сабақта теориялық әрекетпен қатар практикалық кезеңі де бар. Сабақ жоспарында 7 модуль қамтылған. Бұл биология пәні мұғалімдеріне ашық сабақ өтуде,күнделікті сабақ өтуде көмек құралы болады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні:8.02.2018 жыл

Биология

Сыныр: 8Г

Сабақтың тақырыбы:.

Өкпенің тіршілік сыйымдылығы.Тыныс алу мүшелерінің аурулары.және олардың алдын алу

Сілтемелер:

Мұғалімдерге арналған нұсқаулықтар.Әдістемелік нұсқаулықтар

Жалпы мақсаты:

Өкпенің тіршілік сыйымдылығы және тыныс алу мүшелерінің аурулары туралы түсінік беру.

Оқушылар үшін оқу нәтижелері:

Оқушылар тыныс алу мүшелерінің ауруларының алдын алу жолдарын біледі.

Құрал-жабдықтар:

Ақ қағаз,түрлі-түсті қаламдар,үлестірме суреттер,интербелсенді тақта.

Оқыту әдістері:

Топтық,жұптық және жеке жұмыс.

Негізгі идеялар:

Тыныс алу мүшелерінің ауруларымен танысу.

Тапсырма көздері:

Блум таксономиясын пайдалану.Рефлексия


Психологиялықахуалын қалыптастыруды ұйымдастыру. Оқушыларды 4 топқа бөлу.

Тапсырма беру

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушылардың іс-әрекеті:


Назар аударту,зейінін жинақтау.


Тыңдайды

Білу

Жеке жұмыс. «Қағып ал» әдісі.

1.Мұрын қуысының құрылыс,қызметі

2.Жұтқыншақтың құрылысы,қызметі

3.Көмейдің құрылысы ,қызметі

4.Кеңірдектің құрылысы,қызметі

5.Бронхылардың құрылысы,қызметі

6.Өкпенің құрылысы,қызметі

Оқушылр допты бір-біріне беру арқылы сұрақтарға жауап береді.

Түсіну

Стоп кадр әдісімен бейнеролик көрсету арқылы жаңа сабақтыашып,мақсатымен таныстырамын.Жаңа тақырыпқа қысқаша түсініктеме беремін.

Бейнеролик арқылы оқушылар тыныс алу мүшелерінің ауруларымен танысады.

Тақырыпты дәптерлеріне жазып алады,бейнероликті мұқияттыңдап,ойларын айтады.

Қолдану

Тәжірибие Көрсету. Темекінің адам ағзасына әсері.

«Жарнама газетін шығару»

4-топқа тапсырма беріледі.

1-топқа: Туберкулез дерті

2-топқа:Тұмау ауруы

3-топқа: Темекіден болатын өкпе рагы

4-топқа: Жасанды тыныс алу


Оқушылар тәжірибиені мұқият көреді.

Оқушылар үлестірме қиынды суреттер арқылы өз жарнама газеттерін шығарып қорғайды.

Талдау

Жұптық жұмыс.Сәйкестендіру кестесі беріледі


Оқушылар бір-біріне қарама-қарсы отырып кестені сәйкестендіріп жұптарын тексереді.

Жинақтау

Адасқан сөздер.

Оқушыларға тақырыпқа қатысты сөздер мен суреттер тізбегі беріледі сол сөздермен суреттерді байланыстырып мағынасын ашады.

1.500мл,спирометр,6-7 литр,

2.Темекі,400 мұрын,өкпе,дәрігер.

3.2600,13500,ауа,ағаш.

4.12-16 рет,60 рет,су,беторамал

Оқушылар кезек кезек топпен тақтада берілген сурет пен сөздерді байланыстырып жинақтайды.

Рефлексия,кері байланыс

«Кір жаятын жіп»

Оқушылар бүгінгі сабақты өту барысында барлық алған мәліметтерді таза киім жібіне іледі,дұрыс түсінбеген жерлеріг шала жуылған жіпке іледі.Сабақ түсігіксіз болса жуылмаған киімдер жібіне іледі.

Бағалау.

Топқа бағалау бетшелерін тарату арқылы бағалайды.

Топ басшылары топ мүшелерін бағалайды және қарсы топ келесі топты смайликтер арқылы бағалайды.

Уй тапсырмасы

41 тақырыпты оқып келу.

«Тыныс алу мүшелерінің алдын алу тақырыбында эссе жазып келу.»

Уй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.

Оқушының аты-жөні

«Қағып ал» әдісі

«Стоп кадр» әдісі

«Жарнама газеті» әдісі

«Сейкестендіру» әдісі

«Адасқан сөздер»

Ұпай




















































Жоғарғы ұпай-3 Орташа ұпай-2 Төменгі ұпай-1



Оқушының аты-жөні

«Қағып ал» әдісі

«Стоп кадр» әдісі

«Жарнама газеті» әдісі

«Сейкестендіру» әдісі

«Адасқан сөздер»

Ұпай






















































Оқушының аты-жөні

«Қағып ал» әдісі

«Стоп кадр» әдісі

«Жарнама газеті» әдісі

«Сейкестендіру» әдісі

«Адасқан сөздер»

Ұпай




















































Оқушының аты-жөні

«Қағып ал» әдісі

«Стоп кадр» әдісі

«Жарнама газеті» әдісі

«Сейкестендіру» әдісі

«Адасқан сөздер»

Ұпай


















































































Шоғы Мұңалұлы атындағы№5 жалпы орта мектебі





Ашық сабақ

Пәні: Биология

Тақырыбы:Өкпенің тіршілік сыйымдылығы.Тыныс алу мүшелерінің аурулары

Сынып: 8Г

Пән мұғалімі:Кожахметова Н.С

























Мұнайлы ауданы

2018 жыл

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.11.2018
717
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі