Күні:8.02.2018
жыл
|
Биология
|
Сыныр:
8Г
|
Сабақтың
тақырыбы:.
|
Өкпенің тіршілік
сыйымдылығы.Тыныс алу мүшелерінің аурулары.және олардың алдын
алу
|
Сілтемелер:
|
Мұғалімдерге арналған
нұсқаулықтар.Әдістемелік
нұсқаулықтар
|
Жалпы
мақсаты:
|
Өкпенің тіршілік сыйымдылығы
және тыныс алу мүшелерінің аурулары туралы түсінік
беру.
|
Оқушылар үшін оқу
нәтижелері:
|
Оқушылар тыныс алу мүшелерінің
ауруларының алдын алу жолдарын
біледі.
|
Құрал-жабдықтар:
|
Ақ қағаз,түрлі-түсті
қаламдар,үлестірме суреттер,интербелсенді
тақта.
|
Оқыту
әдістері:
|
Топтық,жұптық және жеке
жұмыс.
|
Негізгі
идеялар:
|
Тыныс алу мүшелерінің
ауруларымен танысу.
|
Тапсырма
көздері:
|
Блум таксономиясын
пайдалану.Рефлексия
|
Психологиялықахуалын
қалыптастыруды ұйымдастыру. Оқушыларды 4 топқа
бөлу.
|
Тапсырма
беру
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті:
|
Оқушылардың
іс-әрекеті:
|
Назар аударту,зейінін
жинақтау.
|
Тыңдайды
|
Білу
|
Жеке жұмыс. «Қағып ал»
әдісі.
1.Мұрын қуысының
құрылыс,қызметі
2.Жұтқыншақтың
құрылысы,қызметі
3.Көмейдің құрылысы
,қызметі
4.Кеңірдектің
құрылысы,қызметі
5.Бронхылардың
құрылысы,қызметі
6.Өкпенің
құрылысы,қызметі
|
Оқушылр допты бір-біріне беру
арқылы сұрақтарға жауап
береді.
|
Түсіну
|
Стоп кадр әдісімен бейнеролик
көрсету арқылы жаңа сабақтыашып,мақсатымен таныстырамын.Жаңа
тақырыпқа қысқаша түсініктеме
беремін.
Бейнеролик арқылы оқушылар
тыныс алу мүшелерінің ауруларымен
танысады.
|
Тақырыпты дәптерлеріне жазып
алады,бейнероликті мұқияттыңдап,ойларын
айтады.
|
Қолдану
|
Тәжірибие Көрсету. Темекінің
адам ағзасына әсері.
«Жарнама газетін
шығару»
4-топқа тапсырма
беріледі.
1-топқа: Туберкулез
дерті
2-топқа:Тұмау
ауруы
3-топқа: Темекіден
болатын өкпе рагы
4-топқа: Жасанды
тыныс алу
|
Оқушылар тәжірибиені
мұқият көреді.
Оқушылар үлестірме қиынды
суреттер арқылы өз жарнама газеттерін шығарып
қорғайды.
|
Талдау
|
Жұптық жұмыс.Сәйкестендіру
кестесі беріледі
|
Оқушылар бір-біріне
қарама-қарсы отырып кестені сәйкестендіріп жұптарын
тексереді.
|
Жинақтау
|
Адасқан
сөздер.
Оқушыларға тақырыпқа қатысты
сөздер мен суреттер тізбегі беріледі сол сөздермен суреттерді
байланыстырып мағынасын
ашады.
1.500мл,спирометр,6-7
литр,
2.Темекі,400
мұрын,өкпе,дәрігер.
3.2600,13500,ауа,ағаш.
4.12-16 рет,60
рет,су,беторамал
|
Оқушылар кезек кезек топпен
тақтада берілген сурет пен сөздерді байланыстырып
жинақтайды.
|
Рефлексия,кері
байланыс
|
«Кір жаятын
жіп»
|
Оқушылар бүгінгі сабақты өту
барысында барлық алған мәліметтерді таза киім жібіне іледі,дұрыс
түсінбеген жерлеріг шала жуылған жіпке іледі.Сабақ түсігіксіз болса
жуылмаған киімдер жібіне
іледі.
|
Бағалау.
|
Топқа бағалау бетшелерін
тарату арқылы бағалайды.
|
Топ басшылары топ мүшелерін
бағалайды және қарсы топ келесі топты смайликтер арқылы
бағалайды.
|
Уй
тапсырмасы
|
41 тақырыпты оқып
келу.
«Тыныс алу мүшелерінің алдын
алу тақырыбында эссе жазып
келу.»
|
Уй тапсырмасын күнделіктеріне
жазып алады.
|