Күні:8.02.2018 жыл | Биология | Сыныр: 8Г |
Сабақтың тақырыбы:. | Өкпенің тіршілік сыйымдылығы.Тыныс алу мүшелерінің аурулары.және олардың алдын алу |
Сілтемелер: | Мұғалімдерге арналған нұсқаулықтар.Әдістемелік нұсқаулықтар |
Жалпы мақсаты: | Өкпенің тіршілік сыйымдылығы және тыныс алу мүшелерінің аурулары туралы түсінік беру. |
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: | Оқушылар тыныс алу мүшелерінің ауруларының алдын алу жолдарын біледі. |
Құрал-жабдықтар: | Ақ қағаз,түрлі-түсті қаламдар,үлестірме суреттер,интербелсенді тақта. |
Оқыту әдістері: | Топтық,жұптық және жеке жұмыс. |
Негізгі идеялар: | Тыныс алу мүшелерінің ауруларымен танысу. |
Тапсырма көздері: | Блум таксономиясын пайдалану.Рефлексия |
Психологиялықахуалын қалыптастыруды ұйымдастыру. Оқушыларды 4 топқа бөлу. |
Тапсырма беру |
Мұғалімнің іс-әрекеті: | Оқушылардың іс-әрекеті: |
Назар аударту,зейінін жинақтау. |
Тыңдайды |
Білу | Жеке жұмыс. «Қағып ал» әдісі.1.Мұрын қуысының құрылыс,қызметі2.Жұтқыншақтың құрылысы,қызметі3.Көмейдің құрылысы ,қызметі4.Кеңірдектің құрылысы,қызметі5.Бронхылардың құрылысы,қызметі6.Өкпенің құрылысы,қызметі | Оқушылр допты бір-біріне беру арқылы сұрақтарға жауап береді. |
Түсіну | Стоп кадр әдісімен бейнеролик көрсету арқылы жаңа сабақтыашып,мақсатымен таныстырамын.Жаңа тақырыпқа қысқаша түсініктеме беремін.Бейнеролик арқылы оқушылар тыныс алу мүшелерінің ауруларымен танысады. | Тақырыпты дәптерлеріне жазып алады,бейнероликті мұқияттыңдап,ойларын айтады. |
Қолдану | Тәжірибие Көрсету. Темекінің адам ағзасына әсері.«Жарнама газетін шығару»4-топқа тапсырма беріледі.1-топқа: Туберкулез дерті2-топқа:Тұмау ауруы3-топқа: Темекіден болатын өкпе рагы4-топқа: Жасанды тыныс алу
| Оқушылар тәжірибиені мұқият көреді.Оқушылар үлестірме қиынды суреттер арқылы өз жарнама газеттерін шығарып қорғайды. |
Талдау | Жұптық жұмыс.Сәйкестендіру кестесі беріледі
| Оқушылар бір-біріне қарама-қарсы отырып кестені сәйкестендіріп жұптарын тексереді. |
Жинақтау | Адасқан сөздер.Оқушыларға тақырыпқа қатысты сөздер мен суреттер тізбегі беріледі сол сөздермен суреттерді байланыстырып мағынасын ашады.1.500мл,спирометр,6-7 литр,2.Темекі,400 мұрын,өкпе,дәрігер.3.2600,13500,ауа,ағаш.4.12-16 рет,60 рет,су,беторамал | Оқушылар кезек кезек топпен тақтада берілген сурет пен сөздерді байланыстырып жинақтайды. |
Рефлексия,кері байланыс | «Кір жаятын жіп» | Оқушылар бүгінгі сабақты өту барысында барлық алған мәліметтерді таза киім жібіне іледі,дұрыс түсінбеген жерлеріг шала жуылған жіпке іледі.Сабақ түсігіксіз болса жуылмаған киімдер жібіне іледі. |
Бағалау. | Топқа бағалау бетшелерін тарату арқылы бағалайды. | Топ басшылары топ мүшелерін бағалайды және қарсы топ келесі топты смайликтер арқылы бағалайды. |
Уй тапсырмасы | 41 тақырыпты оқып келу.«Тыныс алу мүшелерінің алдын алу тақырыбында эссе жазып келу.» | Уй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады. |