|
Күні:8.02.2018 жыл |
Биология |
Сыныр: 8Г |
||
|
Сабақтың тақырыбы:. |
Өкпенің тіршілік сыйымдылығы.Тыныс алу мүшелерінің аурулары.және олардың алдын алу |
|||
|
Сілтемелер: |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулықтар.Әдістемелік нұсқаулықтар |
|||
|
Жалпы мақсаты: |
Өкпенің тіршілік сыйымдылығы және тыныс алу мүшелерінің аурулары туралы түсінік беру. |
|||
|
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: |
Оқушылар тыныс алу мүшелерінің ауруларының алдын алу жолдарын біледі. |
|||
|
Құрал-жабдықтар: |
Ақ қағаз,түрлі-түсті қаламдар,үлестірме суреттер,интербелсенді тақта. |
|||
|
Оқыту әдістері: |
Топтық,жұптық және жеке жұмыс. |
|||
|
Негізгі идеялар: |
Тыныс алу мүшелерінің ауруларымен танысу. |
|||
|
Тапсырма көздері: |
Блум таксономиясын пайдалану.Рефлексия |
|||
|
Психологиялықахуалын қалыптастыруды ұйымдастыру. Оқушыларды 4 топқа бөлу. |
||||
|
Тапсырма беру |
||||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті: |
Оқушылардың іс-әрекеті: |
|||
|
Назар аударту,зейінін жинақтау. |
Тыңдайды |
|||
|
Білу |
Жеке жұмыс. «Қағып ал» әдісі. 1.Мұрын қуысының құрылыс,қызметі 2.Жұтқыншақтың құрылысы,қызметі 3.Көмейдің құрылысы ,қызметі 4.Кеңірдектің құрылысы,қызметі 5.Бронхылардың құрылысы,қызметі 6.Өкпенің құрылысы,қызметі |
Оқушылр допты бір-біріне беру арқылы сұрақтарға жауап береді. |
||
|
Түсіну |
Стоп кадр әдісімен бейнеролик көрсету арқылы жаңа сабақтыашып,мақсатымен таныстырамын.Жаңа тақырыпқа қысқаша түсініктеме беремін. Бейнеролик арқылы оқушылар тыныс алу мүшелерінің ауруларымен танысады. |
Тақырыпты дәптерлеріне жазып алады,бейнероликті мұқияттыңдап,ойларын айтады. |
||
|
Қолдану |
Тәжірибие Көрсету. Темекінің адам ағзасына әсері. «Жарнама газетін шығару» 4-топқа тапсырма беріледі. 1-топқа: Туберкулез дерті 2-топқа:Тұмау ауруы 3-топқа: Темекіден болатын өкпе рагы 4-топқа: Жасанды тыныс алу
|
Оқушылар тәжірибиені мұқият көреді. Оқушылар үлестірме қиынды суреттер арқылы өз жарнама газеттерін шығарып қорғайды. |
||
|
Талдау |
Жұптық жұмыс.Сәйкестендіру кестесі беріледі
|
Оқушылар бір-біріне қарама-қарсы отырып кестені сәйкестендіріп жұптарын тексереді. |
||
|
Жинақтау |
Адасқан сөздер. Оқушыларға тақырыпқа қатысты сөздер мен суреттер тізбегі беріледі сол сөздермен суреттерді байланыстырып мағынасын ашады. 1.500мл,спирометр,6-7 литр, 2.Темекі,400 мұрын,өкпе,дәрігер. 3.2600,13500,ауа,ағаш. 4.12-16 рет,60 рет,су,беторамал |
Оқушылар кезек кезек топпен тақтада берілген сурет пен сөздерді байланыстырып жинақтайды. |
||
|
Рефлексия,кері байланыс |
«Кір жаятын жіп» |
Оқушылар бүгінгі сабақты өту барысында барлық алған мәліметтерді таза киім жібіне іледі,дұрыс түсінбеген жерлеріг шала жуылған жіпке іледі.Сабақ түсігіксіз болса жуылмаған киімдер жібіне іледі. |
||
|
Бағалау. |
Топқа бағалау бетшелерін тарату арқылы бағалайды. |
Топ басшылары топ мүшелерін бағалайды және қарсы топ келесі топты смайликтер арқылы бағалайды. |
||
|
Уй тапсырмасы |
41 тақырыпты оқып келу. «Тыныс алу мүшелерінің алдын алу тақырыбында эссе жазып келу.» |
Уй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады. |
||
|
Оқушының аты-жөні |
«Қағып ал» әдісі |
«Стоп кадр» әдісі |
«Жарнама газеті» әдісі |
«Сейкестендіру» әдісі |
«Адасқан сөздер» |
Ұпай |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жоғарғы ұпай-3 Орташа ұпай-2 Төменгі ұпай-1
|
Оқушының аты-жөні |
«Қағып ал» әдісі |
«Стоп кадр» әдісі |
«Жарнама газеті» әдісі |
«Сейкестендіру» әдісі |
«Адасқан сөздер» |
Ұпай |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушының аты-жөні |
«Қағып ал» әдісі |
«Стоп кадр» әдісі |
«Жарнама газеті» әдісі |
«Сейкестендіру» әдісі |
«Адасқан сөздер» |
Ұпай |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушының аты-жөні |
«Қағып ал» әдісі |
«Стоп кадр» әдісі |
«Жарнама газеті» әдісі |
«Сейкестендіру» әдісі |
«Адасқан сөздер» |
Ұпай |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шоғы Мұңалұлы атындағы№5 жалпы орта мектебі
Ашық сабақ
Пәні: Биология
Тақырыбы:Өкпенің тіршілік сыйымдылығы.Тыныс алу мүшелерінің аурулары
Сынып: 8Г
Пән мұғалімі:Кожахметова Н.С
Мұнайлы ауданы
2018 жыл
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Өкпенің тіршілік сыйымдылығы.Тыныс алу мүшелерінің аурулары.және олардың алдын алу"
Ашық сабақ "Өкпенің тіршілік сыйымдылығы.Тыныс алу мүшелерінің аурулары.және олардың алдын алу"
|
Күні:8.02.2018 жыл |
Биология |
Сыныр: 8Г |
||
|
Сабақтың тақырыбы:. |
Өкпенің тіршілік сыйымдылығы.Тыныс алу мүшелерінің аурулары.және олардың алдын алу |
|||
|
Сілтемелер: |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулықтар.Әдістемелік нұсқаулықтар |
|||
|
Жалпы мақсаты: |
Өкпенің тіршілік сыйымдылығы және тыныс алу мүшелерінің аурулары туралы түсінік беру. |
|||
|
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: |
Оқушылар тыныс алу мүшелерінің ауруларының алдын алу жолдарын біледі. |
|||
|
Құрал-жабдықтар: |
Ақ қағаз,түрлі-түсті қаламдар,үлестірме суреттер,интербелсенді тақта. |
|||
|
Оқыту әдістері: |
Топтық,жұптық және жеке жұмыс. |
|||
|
Негізгі идеялар: |
Тыныс алу мүшелерінің ауруларымен танысу. |
|||
|
Тапсырма көздері: |
Блум таксономиясын пайдалану.Рефлексия |
|||
|
Психологиялықахуалын қалыптастыруды ұйымдастыру. Оқушыларды 4 топқа бөлу. |
||||
|
Тапсырма беру |
||||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті: |
Оқушылардың іс-әрекеті: |
|||
|
Назар аударту,зейінін жинақтау. |
Тыңдайды |
|||
|
Білу |
Жеке жұмыс. «Қағып ал» әдісі. 1.Мұрын қуысының құрылыс,қызметі 2.Жұтқыншақтың құрылысы,қызметі 3.Көмейдің құрылысы ,қызметі 4.Кеңірдектің құрылысы,қызметі 5.Бронхылардың құрылысы,қызметі 6.Өкпенің құрылысы,қызметі |
Оқушылр допты бір-біріне беру арқылы сұрақтарға жауап береді. |
||
|
Түсіну |
Стоп кадр әдісімен бейнеролик көрсету арқылы жаңа сабақтыашып,мақсатымен таныстырамын.Жаңа тақырыпқа қысқаша түсініктеме беремін. Бейнеролик арқылы оқушылар тыныс алу мүшелерінің ауруларымен танысады. |
Тақырыпты дәптерлеріне жазып алады,бейнероликті мұқияттыңдап,ойларын айтады. |
||
|
Қолдану |
Тәжірибие Көрсету. Темекінің адам ағзасына әсері. «Жарнама газетін шығару» 4-топқа тапсырма беріледі. 1-топқа: Туберкулез дерті 2-топқа:Тұмау ауруы 3-топқа: Темекіден болатын өкпе рагы 4-топқа: Жасанды тыныс алу
|
Оқушылар тәжірибиені мұқият көреді. Оқушылар үлестірме қиынды суреттер арқылы өз жарнама газеттерін шығарып қорғайды. |
||
|
Талдау |
Жұптық жұмыс.Сәйкестендіру кестесі беріледі
|
Оқушылар бір-біріне қарама-қарсы отырып кестені сәйкестендіріп жұптарын тексереді. |
||
|
Жинақтау |
Адасқан сөздер. Оқушыларға тақырыпқа қатысты сөздер мен суреттер тізбегі беріледі сол сөздермен суреттерді байланыстырып мағынасын ашады. 1.500мл,спирометр,6-7 литр, 2.Темекі,400 мұрын,өкпе,дәрігер. 3.2600,13500,ауа,ағаш. 4.12-16 рет,60 рет,су,беторамал |
Оқушылар кезек кезек топпен тақтада берілген сурет пен сөздерді байланыстырып жинақтайды. |
||
|
Рефлексия,кері байланыс |
«Кір жаятын жіп» |
Оқушылар бүгінгі сабақты өту барысында барлық алған мәліметтерді таза киім жібіне іледі,дұрыс түсінбеген жерлеріг шала жуылған жіпке іледі.Сабақ түсігіксіз болса жуылмаған киімдер жібіне іледі. |
||
|
Бағалау. |
Топқа бағалау бетшелерін тарату арқылы бағалайды. |
Топ басшылары топ мүшелерін бағалайды және қарсы топ келесі топты смайликтер арқылы бағалайды. |
||
|
Уй тапсырмасы |
41 тақырыпты оқып келу. «Тыныс алу мүшелерінің алдын алу тақырыбында эссе жазып келу.» |
Уй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады. |
||
|
Оқушының аты-жөні |
«Қағып ал» әдісі |
«Стоп кадр» әдісі |
«Жарнама газеті» әдісі |
«Сейкестендіру» әдісі |
«Адасқан сөздер» |
Ұпай |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жоғарғы ұпай-3 Орташа ұпай-2 Төменгі ұпай-1
|
Оқушының аты-жөні |
«Қағып ал» әдісі |
«Стоп кадр» әдісі |
«Жарнама газеті» әдісі |
«Сейкестендіру» әдісі |
«Адасқан сөздер» |
Ұпай |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушының аты-жөні |
«Қағып ал» әдісі |
«Стоп кадр» әдісі |
«Жарнама газеті» әдісі |
«Сейкестендіру» әдісі |
«Адасқан сөздер» |
Ұпай |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушының аты-жөні |
«Қағып ал» әдісі |
«Стоп кадр» әдісі |
«Жарнама газеті» әдісі |
«Сейкестендіру» әдісі |
«Адасқан сөздер» |
Ұпай |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шоғы Мұңалұлы атындағы№5 жалпы орта мектебі
Ашық сабақ
Пәні: Биология
Тақырыбы:Өкпенің тіршілік сыйымдылығы.Тыныс алу мүшелерінің аурулары
Сынып: 8Г
Пән мұғалімі:Кожахметова Н.С
Мұнайлы ауданы
2018 жыл
шағым қалдыра аласыз













