Сабақ
тың
басы
3минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
25
минут
Сергіту
сәті
2
минут
5минут
Сабақты
қорыту
5минут
Кері
байланыс
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Өткенді
пысықтау
«Өсімдіктер мен жануарлардың
өзара байланысы» тақырыбын
пысықтау.
Жаңа
тақырып
1-тапсырма
Жұптық
жұмыс
«Топтастыр» айдары
Жануарларды топтастыр.Қандай
топ құрадың?
Жануарлардың қай белгісіне
қарап топқа біріктірдің?
2-тапсырма
Жеке
жұмыс
«Суретін
тап» айдары.
Әр жануардың қаңқасын тап. Қай
жануардың қаңқасын таба алмадың?
Неліктен?
Берілген суреттердегі
жануарлардың қаңқасын тауып
орналастыр
Жаңа сабақты
ашу.
Жасанды интелекет арқылы
жасалған жаңа сабақты түсіндіру видеосы
көрсету.
3-тапсырма.Дәптермен
жұмыс:
Зерттеу
жұмысы.
4-тапсырма. Топтық
жұмыс.
«Зерттеу
күнделігі»
Зерттеу
сұрағы:
Ауладан қандай омыртқалы және
омыртқасыз жануарларды кездестіруге
болады?
Зерттеу әдісі:
бақылау
Зерттеу
жоспары:
1.Мектеп ауласын виртуалды
түрде бақыла
2.Неғұрлым көбірек жануар
табуға тырыс.
3.Табылған әр жануардың атын
жазып ал немесе фотосуретке
түсір.
4.Жұмыстың нәтижесін
жаз.
6.Қорытынды
жаса.
Бірінші болып орындаған топқа
бонус купондары
таратылады.
«Нейрожаттығу»
Топтық
жұмыс
5-тапсырма
«Анықта» айдары
Жануарлардың қайсысының
омыртқасы жоқ. Оларды ата. Жануарларды тіршілік ортасына қарай
топтастыр.
1-топ:
Әуедегі
2-топ: Жер
бетіндегі
3-топ:
Топырақтағы
4-топ:
Судағы
Омыртқалы және омыртқасыз
жанауарларды ажыратып жазады, суретін
салад.
Қорытындылау
сұрақтары:
- Суреттегі қандай жануар?
Ол туралы сипаттама айт.
-
Омыртқалы жануарларды ата
және олар туралы айт
Үй
тапсырмасы
Омыртқалы және омыртқасыз
жануарлар
Кері
байланыс
|
Мақсаты:
Бір-біріне құрмет сезімін
ояту
Бір команда, бір әлем екенін
сезіндіру
Үй тапсырмасын
тексертеді
Топтастыру
жасайды
Тапсырмалар
ды
орындайды.
Әр оқушыға карточкалар
таратылып беріледі.
Видеороликті
көреді.
Дәптермен жұмыс
жасайды
AR виртуалды әлем қосымшасында
мектеп ауласына бақылау
жүргізеді.
Күнделікке жазған
ақпараттарымен бөліседі.
Әр топтағы оқушылар өздеріне
берілген Нейрокарточкаларындағы сызықтармен қолдарын жүргізіп
жаттығу жасайды
Топтық жұмыс
жасайды
Тапсырмалар
ды
орындайды
Үй тапсырмасын
алады
Кері байланыс
береді
|
Мақтап, мадақтап
отыру
ҚБ:
«Мақсатқа жету» әдісі арқылы
өздерін бағалап
отыру.
ҮЖ.Дескрипторы:
Жануарлар мен өсімдіктердің
өзара байланысын Learning.apps қосымшасында
орындайды-1б
Тамаша!
1т.Дескрипторы:
Жануарларды ұқсастығына қарай
топтастырады- 2б
2т.Дескрипторы:
Жануарлардың қаңқаларын
ажырата алады-1б
Кереметсіңдер!
3т.Дескрипторы:
Дәптердегі 11-жұмыс парағын
орындайды-1б
4т.Дескрипторы:
Зерттеу жұмысын жүргізе
алады-1б
Жануарлар туралы білімі
бар-1б
5т.Дескрипторы:
Жануарларды омыртқалылар мен
омыртқасыздарға жіктей алады-
2б
Керемет!
Қорытынды Дескрипторы:
Омыртқалы жануарларға
сипаттама жасайды-1б
Тамаша!
«Мақсатқа жету»
әдісі
|
Суреттер
Суреттер
https://learningapps.org/watch?v=p58ug5ean24
Оқу
құралдары
Әлеуметтік
желі
Зерттеу
күнделігі
Қимылдар
Суреттер
Оқулық
Кесте
Жұмыс
дәптері.
Кері
байланыс
|