Материалдар / Ашық сабақ: Ондық бөлшектерді бөлу

Ашық сабақ: Ондық бөлшектерді бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып Ондық бөлшектерді бөлу ашық сабақ қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Тамыз 2024
35
0 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп: Ы.Алтынсарин атындағы ЖОББМ

Күні: 20.02.2020

Мұғалімнің аты-жөні: Нұрхатова А.Б

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы:

Ондық бөлшектерді бөлу.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.2.30

ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді орындау;

Есептер шығаруда ережелерді қолдана білу;

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар:

- Ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлу әдісін біледі

Оқушылардың көпшілігі:

- Ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді орындай алады

Кейбір оқушылар: Ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді күрделі жағдайлар үшін дұрыс орындайды

Бағалау критерийлері


Дағдылар

Жетістік критерийлері

Қолдану

Ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді орындайды

Талдау

Ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді күрделі жағдайлар үшін дұрыс орындайды

Тілдік мақсаттар

Лексика және терминология:

Ондық бөлшек, натурал сан, бөлу

Пайдалы сөз тіркестері:

Ондық бөлшекті натурал санға бөлу үшін...

Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлуді орындау үшін...

Құндылықтыр

Сабақ барысында шыншылдық пен сыйласымдылыққа басты көңіл бөлініп, оқушылар арасында жақсы қарым-қатынас орнатуға, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыруға, бағалауда сыни тұрғыдан қарауға бағытталады.

Пәнаралық байланыстар

Сурет, геометрия

АКТ қолдану дағдылары

Презентация, ақ парақтар, желім, қима қағаздар, бағалау карточкалары, семантикалық карта, магниттік тақта, магниттер.

Бастапқы білім

Ондық бөлшекті натурал санға бөлу. Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут







І. Ұйымдастыру сәті.

Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру.

Үй тапсырмасын тексеру. (мұғалім үйге берілген есепті оқушыларға дәптерлерін ауыстыру арқылы тексереді)

918

  1. 0,42 : 0,06 = 7

  2. 0,036 : 0,09 = 0,4

  3. 1,23 : 0,41 = 3

  4. 0,056 : 0,08 = 0,7

  5. 0,975 : 1,95 = 0,5

  6. 5,85 : 3,25 = 1,8

  7. 4,92 : 16,4 = 0,3

  8. 3,2 : 0,25 = 12,8

  9. 9,9 : 4,5 = 2,2

Слайд 1-3







Қызыл,жасыл карточкалар


Сабақтың ортасы

25 минут









ІІ. Топтық жұмыс

«Тарсия» әдісі. (ақ параққа қима қағаздарды жауаптарымен сәйкестендіріп жапсырады)

12,6 : 0,3 = 42

0,016 : 0,08 = 0,2

9,6 : 24 = 0,4

0,48 : 0,3 = 1,6

4,2 : 0,7 = 6

1,15 : 0,5 = 2,3

2,7 : 0,2 = 13,5

8,6 : 0,4 = 21,5

13,6 : 16 = 0,85

2,45 : 0,35 = 7

72 : 20 = 3,6

64,68 : 28 = 2,31

31,2 : 6 = 5,2

42,4 : 8 = 5,3

21,42 : 0,3 = 71,4

Жауабы:

Критерий

дескриптор

бал

Ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді орындайды

Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлуді орындайды

1

Ондық бөлшекті натурал санға бөлуді орындайды

1

Жауабын сәйкестендіреді

1


Кері байланыс: оқушылар бір-бірін тексеріп, бағалайды


«Математикалық бинго» ойыны

  1. 5,95 : 3,5 = 1,7

  2. 1,89 : 4,2 = 0,45

  3. 1,92 : 0,8 = 2,4

  4. 1,1 : 0,125 = 8,8

  5. 2,55 : 0,6 = 4,25

  6. 2,7 : 1,08 = 2,5

Критерий

Дескриптор

бал

Натурал санды ондық бөлшекке бөлуді орындайды

Бөлгіште үтірден кейін қанша цифр болса, сонша цифрға бөлінгіштегі және бөлгіштегі үтірді оңға жылжытады

1

Ондық бөлшекті натурал санға бөледі

1

Жауабын жазады

1


Кері байланыс: оқушылар бір-бірін тексеріп, бағалайды


Сергіту сәті. «Физминутка» Көзге гимнастика


«Бәйге» ойыны. Топ басшылары сұрақтарға жауап береді. Дұрыс жауап үшін магниттік тақтада балл беріліп отырады.

Сұрақтар:

  1. Натурал санның бірнеше бөліктерінен тұратын, алымы мен бөлімі бар сан не деп аталады? (жай бөлшек)

  2. Бөлімі алымынан үлкен бөлшек не деп аталады? (бұрыс бөлшек)

  3. Бөлімі алымынан кіші бөлшек не деп аталады? (дұрыс бөлшек)

  4. Бөлшектерді қосу және азайтуда бірінші не орындаймыз? (ортақ бөлімін табамыз)

  5. Бөлімі 10,100,1000,10000...болатын жай бөлшектерді қалай жазуға болады және оны не деп атаймыз? (үтір, ондық бөлшек)

  6. Ондық бөлшектің үтірден кейін жазылатын бөлігі не деп аталады? (бөлшек бөлігі)

  7. Ондық бөлшектің үтірінің алдында жазылатын бөлігі не деп аталады? (бүтін бөлігі)

  8. Ондық бөлшектерді қосу мен азайту қалай орындалады? (бөлшектің разрядтарын теңестіреміз, үтірдің астына үтір тура келетіндей етіп баған түрінде жазып қосу немесе азайтуды орындаймыз, үтірдің бойынан үтір ажыратамыз)

  9. Ондық бөлшекті натурал санға қалай көбейтеміз? (үтірге назар аудармай натурал сандарды көбейтеміз, ондық бөлшекте неше ондық таңба болса көбейтіндіде солға қарай сонша таңбаның алдына үтір қоямыз)

  10. Қай есепте үтірге назар аудармай натурал сандарды көбейтеміз, көбейткіштің екеуінде де неше ондық таңба болса көбейтіндіде солға қарай сонша таңбаның алдына үтір ажыратамыз? (ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейтуде)

  11. Ондық бөлшекті натурал санға қалай бөлеміз? (ондық бөлшектің үтіріне назар аудармай натурал санға бөлу керек, бүтін бөлікті бөлгеннен кейін үтір қоямыз)

  12. Ондық бөлшекті бөлу барысында қалдық қалса не істеу керек? (нөлдер тіркеп жазады)


Қалыптастырушы бағалау. Жеке жұмыс. («Семантикалық карта» үлестіріледі)

Жауаптары


Есептер


0,5


4,6


4,41


6,13


9,5

14,82:1,56





+

11,034:1,8




+


0,882:0,2



+



0,355:0,71

+





7,82:1,7


+





Критерий

дескриптор

бал

Ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді орындай алады


Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөледі

1

Бөлгіште үтірден кейін қанша цифр болса, сонша цифрға бөлінгіштегі және бөлгіштегі үтірді оңға жылжытады

1

Кері байланыс: оқушылар бір-бірін бағалайды



4,5 слайд















Ақ парақ, қима қағаздар
































6-32 слайд















33-37 слайд










38 слайд

























39,40 слайд






Семантикалық карта












Сабақтың соңы

5 минут

Үй тапсырмасын беру.

Үйге тапсырма: № 920. Салыстыру

Рефлексия:

Қорытынды: Сабақ мақсатына жетті ме? анықтау

41-44 слайд




Үлестірмелі парақ

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, саралау сабақтың материалын игеруде туындаған мәселені шешуде қолданылады.

Сыныппен осы мәселені шешу үшін талқыға салынады


Қалыптастырушы бағалауда оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағаланады

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға



Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





















Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!