Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ: Ондық бөлшектерді бөлу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: Ы.Алтынсарин атындағы ЖОББМ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 20.02.2020 |
Мұғалімнің аты-жөні: Нұрхатова А.Б |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 5А |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: |
Ондық бөлшектерді бөлу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.2.30 ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді орындау; Есептер шығаруда ережелерді қолдана білу; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: - Ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлу әдісін біледі Оқушылардың көпшілігі: - Ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді орындай алады Кейбір оқушылар: Ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді күрделі жағдайлар үшін дұрыс орындайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Дағдылар |
Жетістік критерийлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қолдану |
Ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді орындайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Талдау |
Ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді күрделі жағдайлар үшін дұрыс орындайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Лексика және терминология: Ондық бөлшек, натурал сан, бөлу Пайдалы сөз тіркестері: Ондық бөлшекті натурал санға бөлу үшін... Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлуді орындау үшін... |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтыр |
Сабақ барысында шыншылдық пен сыйласымдылыққа басты көңіл бөлініп, оқушылар арасында жақсы қарым-қатынас орнатуға, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыруға, бағалауда сыни тұрғыдан қарауға бағытталады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Сурет, геометрия |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Презентация, ақ парақтар, желім, қима қағаздар, бағалау карточкалары, семантикалық карта, магниттік тақта, магниттер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу. Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 10 минут |
І. Ұйымдастыру сәті. Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру. Үй тапсырмасын тексеру. (мұғалім үйге берілген есепті оқушыларға дәптерлерін ауыстыру арқылы тексереді) №918
|
Слайд 1-3 Қызыл,жасыл карточкалар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 25 минут |
ІІ. Топтық жұмыс «Тарсия» әдісі. (ақ параққа қима қағаздарды жауаптарымен сәйкестендіріп жапсырады) 12,6 : 0,3 = 42 0,016 : 0,08 = 0,2 9,6 : 24 = 0,4 0,48 : 0,3 = 1,6 4,2 : 0,7 = 6 1,15 : 0,5 = 2,3 2,7 : 0,2 = 13,5 8,6 : 0,4 = 21,5 13,6 : 16 = 0,85 2,45 : 0,35 = 7 72 : 20 = 3,6 64,68 : 28 = 2,31 31,2 : 6 = 5,2 42,4 : 8 = 5,3 21,42 : 0,3 = 71,4 Жауабы:
Кері байланыс: оқушылар бір-бірін тексеріп, бағалайды «Математикалық бинго» ойыны
Кері байланыс: оқушылар бір-бірін тексеріп, бағалайды
Сергіту сәті. «Физминутка» Көзге гимнастика «Бәйге» ойыны. Топ басшылары сұрақтарға жауап береді. Дұрыс жауап үшін магниттік тақтада балл беріліп отырады. Сұрақтар:
Қалыптастырушы бағалау. Жеке жұмыс. («Семантикалық карта» үлестіріледі)
Кері байланыс: оқушылар бір-бірін бағалайды |
4,5 слайд Ақ парақ, қима қағаздар 6-32 слайд 33-37 слайд 38 слайд 39,40 слайд Семантикалық карта
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 5 минут |
Үй тапсырмасын беру. Үйге тапсырма: № 920. Салыстыру Рефлексия: Қорытынды: Сабақ мақсатына жетті ме? анықтау |
41-44 слайд
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, саралау сабақтың материалын игеруде туындаған мәселені шешуде қолданылады. Сыныппен осы мәселені шешу үшін талқыға салынады |
Қалыптастырушы бағалауда оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағаланады |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|