Ашық сабақ: Ондық бөлшектерді көбейту есептер шығару 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ: Ондық бөлшектерді көбейту есептер шығару 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Математикадан ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы


Ондық бөлшектерді көбейту. Есептер шығару


Нұрхатова Айгүл Балғабайқызы

Ы.Алтынсарин атындағы жалпы орта білім беретін мектебінің

математика пәні мұғалімі


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.1.2.28

ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуді орындау

Сабақтың мақсаты

Ондық бөлшектерді натурал және ондық бөлшектерге көбейту;

Есептер шығаруда ережелерді қолдана білу;

Жетістік критерийлері

Оқушылар:

  • ондық бөлшекті натурал санға көбейтуді;

  • ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейтуді;

  • ондық бөлшектерді көбейткенде геометриялық интерпретация жасайды;

  • қолданбалы есептер шығарғанда ондық бөлшектерді көбейтуді пайдалана алады.

Құндылықтарды дарыту

Оқушылар кіші топтық жұмыстарда бір – біріне көмек көрсете алады, көшбасшылық қабілеттерін дамытып, өз жұмыстарын бағалағанда шыншыл бола алады.Қосымша мәліметтер іздестіруді талап ететін тапсырмалар оқушының зерттеушілік қабілетін дамытады.

Басқа пәндермен байланысы

Информатика, Салауатты өмір салты.

Бастапқы білім

Ондық бөлшектерді натурал санға, ондық бөлшектерге көбейту.

Сабақтың әдіс-тәсілдері:

АКТ, СТО стратегиясы, «Айналмалы бекеттер» әдісі, «екі жұлдыз, бір тілек» әдісі, «бес саусақ» әдісі.

Көрнекіліктер

Слайд, power point сәйкестендіру, қима қағаздар, маркер, ақ парақтар, перфокарта, карточкалар, интербелсенді тақта.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақ басы

4 мин.

Сәлемдесу.

Сабақтық тақырыбымен, мақсатымен таныстыру.

Үй тапсырмасын тексеру:

845

  1. 3,7 ∙ 1,5 = 5,55

  2. 0,37 ∙ 1,5 = 0,555

  3. 0,37 ∙ 0,15 = 0,0555

846

  1. 3,52 ∙ 0,5 ‹ 3,52

  2. 7,02 ∙ 1,7 › 7,02

  3. 12,8 ∙ 0,7 ‹ 12,8

  4. 2,3 ∙ 3,2 › 2,3

  5. 7,25 ∙ 0,14 ‹ 7,25

  6. 9,31 ∙ 1,14 › 9,31




қызыл, жасыл қима қағаздар

Сабақтың ортасы

25мин


Өткен материалды қайталау

Топтық жұмыс.

«Айналмалы бекеттер» әдісі.

І топ: Ондық бөлшекті натурал санға көбейту.

Ондық бөлшекті натурал санға көбейткенде үтірге назар аудармай сандарын көбейтеміз, ондық бөлшектің үтірден кейін қанша цифр болса, онда көбейтінді мәнінде солға қарай сонша цифр санап үтірмен ажыратамыз.






ІІ топ: Ондық бөлшекті 10ға көбейту.

Ондық бөлшекті 10-ға күбейту үшін көбейткіштің соңында қанша нөл болса, ондық бөлшектегі үтірді сонша цифрға оңға қарай жылжытамыз.

7,22 ∙ 10 = 72,2

9,31 ∙ 10 = 93,1

ІІІ топ: Ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейту.

Ондық бөлшекті натурал санға көбейткенде үтірге назар аудармай сандарын көбейтеміз, ондық бөлшектердің үтірден кейін қанша цифр болса, онда көбейтінді мәнінде солға қарай сонша цифр санап үтірмен ажыратамыз.


Мысалдар, ережелер түсіндіріледі.



ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы оқушылар бағалайды.


Есептеу техникасын бекіту. «Бинго» ойыны.

Слайдпен, тақтамен жұмыс

Power point пен жұмыс. Бос отырған оқушыларға тапсырылады.

Сәйкестендір:

6,3∙7 48,96

0,5∙0,7 7,5

1,5∙5 36,96

8,31∙3 14,444

52,4∙1,2 44,1

0,99∙6 86,85

10,2∙4,8 0,35

36,11∙0,4 5,94

9,65∙9 24,93

46,2∙0,8 62,88

Жеке жұмыс.

629 · 31 = 19499 болатынын ескеріп, есепте

1) 62,9 · 31= 1949,9

2) 6,29 · 3,1 = 19,499

3) 629 · 3,1 = 1949,9

4) 62,9 · 0,31 = 19,499

5) 62,9 · 3,1 = 194,99

Нақты жауапты мұғалім тексереді.

1 мин. Өзін – өзі бағалау.













Оқулық, Математика 5-сынып













Маркер, ақ парақтар










Слайд










Power point интербелсенді тақта




Карточка






2 мин -физминутка

Көзге гимнастика

Слайд

Қалыптастырушы бағалау

5 мин

Перфокартамен жұмыс: Ондық бөлшектерді көбейтуShape1

1) 1,3 · 12 =

2) 1,3 · 1,2 =

3) 22,5 · 1,4=

4) 2,25 · 0,14=

Перфокарта

Сабақтың соңы

3 мин

Рефлексия «Бес саусақ» әдісі.

«кері байланыс»

Үйге тапсырма: №856, орындауға нұсқау беріледі.

Ақ парақтар

Қорытынды

1мин

Сабақ мақсатына жетті ме? сұрағына жауап




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.08.2024
206
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі