Сабақ
басы
4
мин.
|
Сәлемдесу.
Сабақтық тақырыбымен,
мақсатымен таныстыру.
Үй тапсырмасын
тексеру:
№845
-
3,7 ∙ 1,5
= 5,55
-
0,37 ∙ 1,5 =
0,555
-
0,37 ∙ 0,15 =
0,0555
№846
-
3,52 ∙ 0,5 ‹
3,52
-
7,02 ∙ 1,7 ›
7,02
-
12,8 ∙ 0,7 ‹
12,8
-
2,3 ∙ 3,2 ›
2,3
-
7,25 ∙ 0,14 ‹
7,25
-
9,31 ∙ 1,14 ›
9,31
|
қызыл, жасыл қима
қағаздар
|
Сабақтың
ортасы
25мин
|
Өткен материалды
қайталау
Топтық
жұмыс.
«Айналмалы бекеттер»
әдісі.
І
топ: Ондық бөлшекті натурал санға
көбейту.
Ондық бөлшекті натурал
санға көбейткенде үтірге назар аудармай сандарын көбейтеміз, ондық
бөлшектің үтірден кейін қанша цифр болса, онда көбейтінді мәнінде
солға қарай сонша цифр санап үтірмен
ажыратамыз.
ІІ
топ: Ондық бөлшекті 10ға
көбейту.
Ондық бөлшекті 10-ға
күбейту үшін көбейткіштің соңында қанша нөл болса, ондық бөлшектегі
үтірді сонша цифрға оңға қарай
жылжытамыз.
7,22 ∙ 10 =
72,2
9,31 ∙ 10 =
93,1
ІІІ
топ: Ондық бөлшекті ондық бөлшекке
көбейту.
Ондық бөлшекті натурал
санға көбейткенде үтірге назар аудармай сандарын көбейтеміз, ондық
бөлшектердің үтірден кейін қанша цифр болса, онда көбейтінді
мәнінде солға қарай сонша цифр санап үтірмен
ажыратамыз.
Мысалдар, ережелер
түсіндіріледі.
ҚБ. «Екі жұлдыз, бір
тілек» әдісі арқылы оқушылар
бағалайды.
Есептеу техникасын
бекіту. «Бинго» ойыны.
Слайдпен, тақтамен
жұмыс
Power
point пен жұмыс. Бос отырған
оқушыларға
тапсырылады.
Сәйкестендір:
6,3∙7
48,96
0,5∙0,7
7,5
1,5∙5
36,96
8,31∙3
14,444
52,4∙1,2
44,1
0,99∙6
86,85
10,2∙4,8
0,35
36,11∙0,4
5,94
9,65∙9
24,93
46,2∙0,8
62,88
Жеке
жұмыс.
629 · 31 = 19499
болатынын ескеріп, есепте
1) 62,9 · 31=
1949,9
2) 6,29 · 3,1 =
19,499
3) 629 · 3,1 =
1949,9
4) 62,9 · 0,31 =
19,499
5) 62,9 · 3,1 =
194,99
Нақты жауапты мұғалім
тексереді.
1 мин. Өзін – өзі
бағалау.
|
Оқулық,
Математика 5-сынып
Маркер, ақ
парақтар
Слайд
Power
point интербелсенді
тақта
Карточка
|