Материалдар / Ашық сабақ: Ондық бөлшектерді көбейту есептер шығару 5 сынып

Ашық сабақ: Ондық бөлшектерді көбейту есептер шығару 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Математикадан ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Тамыз 2024
34
0 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ондық бөлшектерді көбейту. Есептер шығару


Нұрхатова Айгүл Балғабайқызы

Ы.Алтынсарин атындағы жалпы орта білім беретін мектебінің

математика пәні мұғалімі


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.1.2.28

ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуді орындау

Сабақтың мақсаты

Ондық бөлшектерді натурал және ондық бөлшектерге көбейту;

Есептер шығаруда ережелерді қолдана білу;

Жетістік критерийлері

Оқушылар:

  • ондық бөлшекті натурал санға көбейтуді;

  • ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейтуді;

  • ондық бөлшектерді көбейткенде геометриялық интерпретация жасайды;

  • қолданбалы есептер шығарғанда ондық бөлшектерді көбейтуді пайдалана алады.

Құндылықтарды дарыту

Оқушылар кіші топтық жұмыстарда бір – біріне көмек көрсете алады, көшбасшылық қабілеттерін дамытып, өз жұмыстарын бағалағанда шыншыл бола алады.Қосымша мәліметтер іздестіруді талап ететін тапсырмалар оқушының зерттеушілік қабілетін дамытады.

Басқа пәндермен байланысы

Информатика, Салауатты өмір салты.

Бастапқы білім

Ондық бөлшектерді натурал санға, ондық бөлшектерге көбейту.

Сабақтың әдіс-тәсілдері:

АКТ, СТО стратегиясы, «Айналмалы бекеттер» әдісі, «екі жұлдыз, бір тілек» әдісі, «бес саусақ» әдісі.

Көрнекіліктер

Слайд, power point сәйкестендіру, қима қағаздар, маркер, ақ парақтар, перфокарта, карточкалар, интербелсенді тақта.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақ басы

4 мин.

Сәлемдесу.

Сабақтық тақырыбымен, мақсатымен таныстыру.

Үй тапсырмасын тексеру:

845

  1. 3,7 ∙ 1,5 = 5,55

  2. 0,37 ∙ 1,5 = 0,555

  3. 0,37 ∙ 0,15 = 0,0555

846

  1. 3,52 ∙ 0,5 ‹ 3,52

  2. 7,02 ∙ 1,7 › 7,02

  3. 12,8 ∙ 0,7 ‹ 12,8

  4. 2,3 ∙ 3,2 › 2,3

  5. 7,25 ∙ 0,14 ‹ 7,25

  6. 9,31 ∙ 1,14 › 9,31




қызыл, жасыл қима қағаздар

Сабақтың ортасы

25мин


Өткен материалды қайталау

Топтық жұмыс.

«Айналмалы бекеттер» әдісі.

І топ: Ондық бөлшекті натурал санға көбейту.

Ондық бөлшекті натурал санға көбейткенде үтірге назар аудармай сандарын көбейтеміз, ондық бөлшектің үтірден кейін қанша цифр болса, онда көбейтінді мәнінде солға қарай сонша цифр санап үтірмен ажыратамыз.






ІІ топ: Ондық бөлшекті 10ға көбейту.

Ондық бөлшекті 10-ға күбейту үшін көбейткіштің соңында қанша нөл болса, ондық бөлшектегі үтірді сонша цифрға оңға қарай жылжытамыз.

7,22 ∙ 10 = 72,2

9,31 ∙ 10 = 93,1

ІІІ топ: Ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейту.

Ондық бөлшекті натурал санға көбейткенде үтірге назар аудармай сандарын көбейтеміз, ондық бөлшектердің үтірден кейін қанша цифр болса, онда көбейтінді мәнінде солға қарай сонша цифр санап үтірмен ажыратамыз.


Мысалдар, ережелер түсіндіріледі.



ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы оқушылар бағалайды.


Есептеу техникасын бекіту. «Бинго» ойыны.

Слайдпен, тақтамен жұмыс

Power point пен жұмыс. Бос отырған оқушыларға тапсырылады.

Сәйкестендір:

6,3∙7 48,96

0,5∙0,7 7,5

1,5∙5 36,96

8,31∙3 14,444

52,4∙1,2 44,1

0,99∙6 86,85

10,2∙4,8 0,35

36,11∙0,4 5,94

9,65∙9 24,93

46,2∙0,8 62,88

Жеке жұмыс.

629 · 31 = 19499 болатынын ескеріп, есепте

1) 62,9 · 31= 1949,9

2) 6,29 · 3,1 = 19,499

3) 629 · 3,1 = 1949,9

4) 62,9 · 0,31 = 19,499

5) 62,9 · 3,1 = 194,99

Нақты жауапты мұғалім тексереді.

1 мин. Өзін – өзі бағалау.













Оқулық, Математика 5-сынып













Маркер, ақ парақтар










Слайд










Power point интербелсенді тақта




Карточка






2 мин -физминутка

Көзге гимнастика

Слайд

Қалыптастырушы бағалау

5 мин

Перфокартамен жұмыс: Ондық бөлшектерді көбейтуShape1

1) 1,3 · 12 =

2) 1,3 · 1,2 =

3) 22,5 · 1,4=

4) 2,25 · 0,14=

Перфокарта

Сабақтың соңы

3 мин

Рефлексия «Бес саусақ» әдісі.

«кері байланыс»

Үйге тапсырма: №856, орындауға нұсқау беріледі.

Ақ парақтар

Қорытынды

1мин

Сабақ мақсатына жетті ме? сұрағына жауап




Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!