Ашық сабақ. Ондық бөлшектерді қосу және азайту. 5 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ. Ондық бөлшектерді қосу және азайту. 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
жас маманға дайын жұмыс
Материалдың қысқаша нұсқасы


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:


5.3В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:


Сыныбы:

Қатысқаны:

Қатыспағаны:


Сабақтың тақырыбы

Ондық бөлшектерді қосу және азайту


Оқу мақсаты

5.1.2.27 Ондық бөлшектерді қосу мен азайтуды орындау


Ойлау деңгейлері

Білу, түсіну , қолдану


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Ондық бөлшектерді қосу ережелерін біледі.

Басым бөлігі: Қарапайым ондық бөлшектерге берілген қосу және азайту амалдарын орындайды.

Кейбір оқушылар: Ондық бөлшектерді қосу ережелерін пайдаланып күрделі ондық бөлшектерге амалдар қолданып есептер шығарады.


Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы









Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу.

Түгендеу

Психологиялық ахуал орнату






Топқа бөлу: Ондық бөлшек, жай бөлшек, дұрыс жай бөлшек, бұрыс жай бөлшек,


Ондық бөлшектер дегеніміз не? Мысал.

  • Бірліктен кіші разрядтар қалай аталады?

  • Ондық таңбалар дегеніміз не? Мысал.

  • Кез келген ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жазуға болады ма?

  • Ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде қалай жазамыз?


Психологиялық дайындық

Қуанамын мен де (өзімді көрсетемін)
Қуанасын сен де (жанындағы досымды көрсетемін)
Қуанайық достарым (бір – бірімізді қолымыздан ұстаймыз)
Арайлап атқан күнге (қолдарымызды жоғары көтереміз).


Әр топ өзінің топ атауының ережесін айтып шығады.










Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»



Слайд









Сабақтың ортасы































































Сабақтың соңы
















Жаңа сабақ тақырыбын «МЮНСТЕНБЕРГ» әдісімен ашу


МНКТМАПНОНДЫҚЗОДМТПНАДГЩКЕШДЛБӨЛШЕКТЕРДІТЫФЯСҚОСУТАОПНГУОВЛЫДШЕРАНЕЛКУЖДАКЕОРЖӘНЕИАНХЖВТАРЫЗКНАЗАЙТУБАУЫ

Өте ерте заманда адамдардың заттарды санауы қажет болғандықтан натурал сандар пайда болды. Одан кейін нәрселерді тең етіп бөлу қажеттігінен жай бөлшектер пайда болды. Техника, өндіріс, сауданың өсуіне байланысты тез және дәл қосу, азайту, бөлу керек болды. Ал жай бөлшектер үшін бұл мүмкін болмады. Сондықтан үтірлер арқылы тез есептелінетін ондық бөлшектер пайда болды.

Ондық бөлшектерді дәлме дәл және оңай салыстыруға, қосып, көбейтуге, бөлуге болады.

Бұл туралы Рим жазушысы Цицерон былай деген екен: «Бөлшекті білмейінше, математиканы білемін деп ешкім айта алмайды!»

деп, бүтін сандарға амалдар қолдануды қанша жақсы білсең де, бөлшек сандарға амалдар қолдануды білмесең, онда есепке мықтымын деп айтпа деген екен.

Келешекте сендер жетінші, сегізінші сыныптарда физика және химия деген пәндерді оқитын боласыңдар. Сонда физикалық, химиялық есептерді шығарған кезде бөлшек сандар өте жиі қолданылады. Сол, себепті, балалар бөлшек сандарға амалдар қолдануды осы бастан дұрыстап үйреніп алыңдар.

Жаңа тақырыпты түсіндіру

Ондық бөлшектерді қосу /азайту/ үшін:

  1. бөлшектердегі үтірден кейінгі цифрлар санын теңестіру керек

  2. ондағы аттас разрядтарды бірінің астына бірі тұратындай, /үтірдің астына үтір тура келетіндей/ етіп, баған түрінде жазу керек

  3. разрядтар бойынша қосу /азайту/ керек

  4. шыққан нәтижедегі үтірді берілген бөлшектердегі үтірлердің астына келтіріп қою керек.

Мысалдар

Оқулықпен жұмыс: №634 №635








Сергіту сәті


«Кім жылдам?» ойыны










Ауызша сұрақтарға жауап береді. Сабақтың тақырыбын ашады.






































634


32,38+25,49=57,87

6,702+1,18=7,882

9,418+2,051=11,469

62,176+3,8=65,976


635

22,895-5,678=17,217

6,07-3,4=2,67

20,02-9,253=10,767

7,1-0,1234=6,9766


Дескрипторлар:
Білім алушы:
-ондық бөлшекті қоса алады;
-ондық бөлшекті азайта алады.


Оқушылар есептерді жылдам шығару керек.

Дескрипторлар:
Білім алушы:
-ондық бөлшекті қоса алады;
-ондық бөлшекті азайта алады.


Дискрипторлар

1. Ондық бөлшектерді қосу және азайту ережелерін біледі және оны пайдаланып қарапайым есептерді шығара алады.



















































Смайликтер

























Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»






5-сыныптың математика оқулығы, 2- бөлім




слайд









5 – сыныптың математика оқулығы

Үлестірмелі қағаздар




































Слайд


Үй ге тапсырма:

N636 оқулықтан 27-бет.

Рефлексия: «Көңіл күй құмырасы» әдісі

Оқушылар қағаздағы құмыра суретіне таңдаған гүл шоғын жабыстырады.

Әр гүлдің- өзінің орны/позициясы/ барБас бармақ - мен үшін маңызды және қызық

  • жасыл – керемет

  • сары – жақсы

  • қызыл – қанағаттанарлық




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.01.2025
153
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі