Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ: "Ондық бөлшектерге амалдар қолдану" 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні/айы 04.03.16 |
Пәні математика 5 сынып |
Сабақ № |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Ондық бөлшектерге амалдар қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаты |
Ондық бөлшектерге амалдар қолдана отыра PISA тапсырмаларын орындайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың түрі |
қайталау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқыту әдістері |
«Жигсо» әдісі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтижелер |
PISA тапсырмаларын орындай алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ресурстар |
Оқулық, таратпа,презентация |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын оқушылардың дәптерлерін жинап алу арқылы тексеріледі. |
Дәптерлерін ауыстырады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі 4 мин |
Топқа бөлу. Оқушыларға тең мөлшерде тенге, доллар , евро ұсынылады. Таңдауларына байланысты топтарға орналастырылады. “Қаржы жұмсау” тапсырмасы. Балалар бүгінгі сабағымызды өзімізге сыйлық сыйлаудан бастайық. Сіздердің каржы карточкаларыңызға бүгін 86400 көлемінде қаражат түсті.. Негізгі шарт бұл қаражатты тек өзіңізге ғана жұмсай аласыз, туысқаныңызға сыйлауға немесе біреуге қарызға беруге болмайды. 24 сағат ішінде жұмсап үлгере алмасаңыз карточкаңыздан бұл ақша жойылып кетеді. Алдарыңыздағы қағазға қаражатты қайда жұмсайтындығыңызды жоспарлаңыз. Сіздерге 1 минут уақыт беріледі. |
Оқушылар топтарға бөлінеді.
Оқушылар 86400 қаражатты қайда жұмсайтындықтарын №1 таратпада жеке -жеке жазады. Бірнешеуінің жауаптары тыңдалады. №1 таратпа Қаржы жұмсау. 86400 қаржыны жұмсау жолдары: 1. 2. 3. 4. 5. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Ой қозғау» 2 мин |
Бүгін сабақта немен айналысамыз деп ойлайсыңдар? Бүгінгі сабағымызда 86400 тенге, доллар немесе евро табудың мүмкіншілігі туып отыр. Ең алдымен бағалау парағымен танысайық. Берілген уақыт ішінде тапсырманы дұрыс орындай алсаң 17280 ұпай жинақтайсың , қате орындасаң 4320 ұпай жинақтайсың. “Қаржы жұмсау” тапсырмасы бойынша бағалау парағын толтырыңдар. |
Қаржы мәселесі сөз болғандықтан қаражатпен айналысамыз. Бағалау парағымен танысады, бағалау парағын толтырады. №2 таратпа №2 таратпа. Бағалау парағы Оқушының аты- жөні:
Өзін- өзі бағалау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 мин |
Доллар тобынан үй сатып аламын деген оқушының ойын негізге ала отыра, сатып алынған пәтер туралы тапсырма ұсыну.
Тапсырманы орындау уақыты 2 минут. Топаралық бағалау: 1-топты 2-ші топ, 2-топты 3-ші топ, 3-ші топты 1-ші топ бағалайды. Дұрыс шешімін тапқан топтың әр мүшесі17280 ұпай жинақтайды , шешімін таба алмаған топтың әр мүшесі 4320 ұпай жинақтайды . |
Оқушылар топта талдайды, жауабын анықтайды, ортақ қағазда шешімін жазады уақыт аяқталғанда сағат тілі бойынша постерді келесі топқа тапсырады,постер қабылдаған топ жауабының дұрыс қателігін ұстаз ұсынған жауаппен салыстырады , топқа баға береді . №3 таратпа
Топаралық бағалау Бағалау парағын толтырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Білу 8 мин |
Сатып алған пәтеріміздің өлшемдерімен танысатын уақыт жетті. Тапсырма №2. Жұптық Саматтың пәтерінің өлшемдерін біле отыра пайдалы алаңды, тұрғын алаңды, тұрғын емес алаңды анықтаңдар.
|
№4 таратпа 1 топта 6 адам- бұл 3 жұп. Жұптар тапсырмаларды өзара бөліседі, тапсырманы орындайды. 1 жұп- пайдалы алаңды, 2 жұп-тұрғын алаңды, 3 жұп- тұрғын емес алаңды есептейді.
Топ ішінде жұптық бағалау
1-жұпты 2-ші, 2-жұпты 3-ші, 3-ші жұпты 1-ші жұптар ұстаз ұсынған жауаппен салыстыра отыра бағалайды Бағалау парағын толтырады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Түсіну 8 мин |
Тапсырма №3. Жеке. Пәтерге орналаспас бұрын пәтердің дәлізінде, үш тұрғын бөлмесінде, ас бөлмесінде түсқағаздарын ауыстыруымыз қажет. №1 оқушы – тұратын бөлме (5) №2 оқушы-тұратын бөлме (2) №3 оқушы- тұратын бөлме (5) №4 оқушы- тұратын бөлме (2) №5 оқушы- тұратын бөлме (5) №6 оқушы- тұратын бөлме (2).
|
Жеке жұмыс орындалады. №5 таратпа. Тексеру: Әр топтың №1 оқушылары орындарынан тұрып жауаптарын оқиды. Одан кейін №2 оқушылар тыңдалады т.с.с. Соңында ұстаз дұрыс жауаптарды көрсетеді.№1 оқушының жауабын №6 бағалайды, №2 оқушының жұмысын №1 оқушы бағалайды т.с.с
Жауабы: тұратын бөлме (5) -43,15 м2; тұратын бөлме (2)-34,3 м2 Бағалау парағын толтырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті 2 мин |
“Көңілді күн” |
Оқушылар сергіту биін орындайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қолдану 8 мин |
Тапсырма№4 Жеке Төрт адамнан тұратын Саматтың отбасының тұрмыстық қызмет төлемдері кестеде келтірілген. (ақпан, 2016 ж бойынша). Кестені қолдана отыра, әр сала бойынша қанша қаражат жұмсалатынын анықтау №1 оқушы – Жылу беру №2 оқушы- электрэнергиясы №3 оқушы- ыстық суды жылыту №4 оқушы- Суық сумен жабдықтау №5 оқушы- Канализация №6 оқушы- Газ қолдану
|
№6 таратпа. Жеке жұмыс орындалады. Тексеру: Әр топтың №1 оқушылары орындарынан тұрып жауаптарын оқиды. №1 оқушылары өзара бағалайды. Одан кейін №2 оқушылар тыңдалады. . №2 оқушылары өзара бағалайды. Т.с.с. Соңында ұстаз дұрыс жауаптарды көрсетеді.
Бағалау парағын толтырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау: 2 мин |
Бағалау критериі
Бағалау критериилерін қолданып, ұпайларын бағаға айналдырады. Бағалау парағы бойынша өзін-өзі бағалау
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма 1 мин |
Өз бөлмеңнің өлшемдерін өлшеп, периметрін, ауданын, көлемін анықта. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия 6 мин |
Эссе. Тақырыбы «Ондық бөлшектердің өмірде пайдасы» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ қорытындысы 2 мин |
Сабақтың басындағы 86400 қаржыны әркім өз қаражатына жұмсады. Сабақ бойы қаражат жинаумен айналыстыңдар. Бестік баға алу үшін 86400 ұпай жинақтадыңдар.Сіздер Қазақстанның гүлденуіне үлес қосатын болашақ жастарсыңдар. Бір күнде 24 сағат, әр сағатта 3600 секунд барлыңы бір күнде 86400 секунд бар, ендеше сіздерге сыйға берілген әрбір күндеріңнің әрбір секундын босқа өткізбеуге үндеймін. Бүгінгі күн ертең қайталанбайды. Бүгінгі істейтін ісіңізді ертеңгіге қалдырмаңыз. Алланың сізге сыйлаған сыйлығын дұрыс қолдана білулеріңізге шақырамын. Сабақ аяқталды |
№1 таратпа. Қаржы жұмсау. 86400 қаржыны жұмсау жолдары: 1. 2. 3. 4. 5.
|
№2 таратпа. Бағалау парағы Оқушының аты-жөні:__________________________________________________________
|
№3 таратпа. Тапсырма №1. Топтық жұмыс Самат сатып алған пәтердің номері 165, бұл 16 этажды үйдің қай подьезінде және қай қабатында орналасқан, егер әр подьездің әр қабатында 4 пәтерден бар болса? |
№4 таратпа. Тапсырма №2. Жұптық жұмыс Саматтың пәтерінің өлшемдерін біле отыра пайдалы алаңды, тұрғын алаңды, тұрғын емес алаңды анықтаңдар.
|
№5 таратпа. Тапсырма №3. Жеке жұмыс. Пәтерге орналаспас бұрын пәтердің екі тұрғын бөлмесінде түсқағаздарын ауыстыруымыз қажет. №1 оқушы – тұратын бөлме (5) №2 оқушы-тұратын бөлме (2) №3 оқушы- тұратын бөлме (5) №4 оқушы- тұратын бөлме (2) №5 оқушы- тұратын бөлме (5) №6 оқушы- тұратын бөлме (2).
|
№6 таратпа. Тапсырма№4. Жеке жұмыс Төрт адамнан тұратын Саматтың отбасының тұрмыстық қызмет төлемдері кестеде келтірілген. (ақпан, 2016 ж бойынша). Кестені қолдана отыра, әр сала бойынша қанша қаражат жұмсалатынын анықтау №1 оқушы – Жылу беру №2 оқушы- электрэнергиясы №3 оқушы- ыстық суды жылыту №4 оқушы- Суық сумен жабдықтау №5 оқушы- Канализация №6 оқушы- Газ қолдану
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
№7 таратпа. Бағалау критериі
|
|