Материалдар / Ашық сабақ. Ондық бөлшектерге амалдар қолдану,есептер шығару 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Ондық бөлшектерге амалдар қолдану,есептер шығару 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ оқушылардың теориялық білімін практика жүзінде қолдануға бағытталған. Көп ауқымдағы жаңа ұғымдар оқушыдан сабақ үстінде белсенді болуға талап етеді. Бұл мақсатқа жетуге оқудағы жаңа тәсілдер септігін тигізеді: сабақ мақсаттарын нақты белгілеу, оның кезеңдерін атау, жұппен және топтық жұмыс, стратегия таңдау, сұрақтар қою, тапсырмаларды арнайы таңдап алу – мұның бәрі оқушыларға сыни ойлау іскерлігін дамытуға, диалогта сұрақ қоя білуге, есеп шешімін қорғауға, дәлелдеуге мүмкіндік береді. Сабақтың әрбір кезеңінде өзінің оқу нәтижесін бағалау оқушыларға өздігімен қателіктерді түзету жұмыстарын жоспарлауға үйретеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2019
788
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні,айы
Сыныбы5 «А» сынып
ПәніМатематика
Тақырып Ондық бөлшектерге амалдар қолдану,есептер шығару
Мақсат
  • Ондық бөлшектерге амалдар қолдану түсінігін қайталау.
  • Ондық бөлшектерге амалдар қолдануға мысалдар келтіру.
  • Оларға байланысты есептер шығарып үйрету.
  • Оқыту нәтижесі
  • Ондық бөлшектерге амалдар қолданудың барлық анықтамаларын біледі.
  • Ондық бөлшектерге амалдар қолданудың қасиеттерін дәлелдей алады
  • Түйінді идеяларБұл сабақ оқушылардың теориялық білімін практика жүзінде қолдануға бағытталған. Көп ауқымдағы жаңа ұғымдар оқушыдан сабақ үстінде белсенді болуға талап етеді. Бұл мақсатқа жетуге оқудағы жаңа тәсілдер септігін тигізеді: сабақ мақсаттарын нақты белгілеу, оның кезеңдерін атау, жұппен және топтық жұмыс, стратегия таңдау, сұрақтар қою, тапсырмаларды арнайы таңдап алу – мұның бәрі оқушыларға сыни ойлау іскерлігін дамытуға, диалогта сұрақ қоя білуге, есеп шешімін қорғауға, дәлелдеуге мүмкіндік береді. Сабақтың әрбір кезеңінде өзінің оқу нәтижесін бағалау оқушыларға өздігімен қателіктерді түзету жұмыстарын жоспарлауға үйретеді.
    Үй тапсырмасын тексеру 1456 №1457
    Оқыту ресурстары Слайд , дәптер ,кітап, қалам, стикерлер, интер-тақта, маркер, смаиликтер, пазл құрастыру« Сиқырлы таяқша »
    Сабақ кезеңдеріМұғалім әрекетіОқушы әрекеті
    Ұйымдастыру кезеңі1 минутОқушылармен сәлемдесу, түгелдеу. « Сиқырлы таяқша » ойынын ойнаймыз. Балалар дөңгелене тұрып, сиқырлы таяқшаны бір-біріне көрсетіп , сол баланың жақсы қасиеттерін айтады. Сол арада мұғалім қолдарына қызыл-сары смаиликтер жабыстырып шығады . - Қолдарыңдағы смаиликтер арқылы сынып екі топқа бөлініп, орындарына жайғасады. Мұғаліммен сәлемдеседі, оқу құралдарын алып, орындарына жайғасады. Сынып екі топқа бөлінеді.

    Қайталау оқу айнасы«Ой қозғау» сұрақ-жауап , түрлі-түсті конверттер беріледі.1.Ондық бөлшектерді қосу және азайту ережесі қалай тұжырымдалады ?2. Ондық бөлшекті натурал санға көбейту үшін не істеу керек? 3. Ондық бөлшектерді көбейту ережесін тұжырымдап бер. 4. Ондық бөлшектерді натурал санға бөлу дегеніміз не?5. Ондық бөлшекке бөлу ережесі қалай тұжырымдалады ? Тақтаға шыққан есепттің жауаптарын тексеріп , дұрыс, дұрыс емес екенін айтып отырады.
    Жеке жұмыс жасау Қатесін тапТақтадағы есептің шешуі дұрыс ,қате екенін оқушылар қолдарын көтеріп жауап береді.

    Топтық жұмысОқушылардың алдарына берілген тарсырманы топпен бірлесіп орындайды
    Жұптық жұмысЖұптық жұмыс 1 нұсқа6, 944 : 3,2 = 2,172,43•15= 36,4518,2 : 13 = 1,42 нұсқа1 31, 67 : 5,7 = 23,1 63,6 : 12 = 5,3 4,12•26 = 107,12Оқушылар берілген тапсырманы жұппен орындайды. Тапсырма екі нұсқада беріледі. Балалар бір-бірінің тапсырмаларын тексеріп, қолдарын көтеріп смайлик алуға тырысады.
    Пазл құрастыру(сурет құрастырып, есептер шығарады)І топ Тәуелсіздікке 25 жыл 53,2:0,01=53200,16:0,4=0,43,9•45=175,55,27+0,25=5,529-1,781=7,21918,6:100=0,186

    ІІ топ 9 мамыр Жеңіс күні 57,6:24=2,4178,5:0,01=178503,16•91=287,5175,18:1000=0,175185-3,879=1,12116,872+23,19=40,062




    Берілген тапсырмаларды оқушылар топтасып орындайды. Есептерді шығару арқылы пазл құрастырады.







    Жеке жұмысА деңгейдегі оқушымен жұмыс





    « Vip» тест
  • 157,6:4=39,4
  • 1657,6-1500=157,6
  • 100,4:4=25,1
  • 39,4+61=100,4
  • 8•207,2=1657,6
  • Сабаққа қатыспай, сыртта қалып қалған оқушыға беріледі
    Дәптермен жұмыс Слайд №1Айбек пойызбен 2,6 сағатта 162,5км жүріп өтті. Пойыз қандай жылдамдықпен жүрді?Жауабы: 62,5км/сағ№2Екі себетте 22,4кг алма бар. Бірінші себетте, екінші себетке қарағанда алма 3 есе көп. Әр себетте қанша алма бар? Ж: 16,8кг,5,6кгБұл тапсырмаларды оқушылар жеке орындайды. Әр топтан бір оқушы тақтаға орындайды.Бір-біріне көмектеседі, досынан көмек сұрайды.
    Блиц-турнир Слайд 45,5 : ( 5,9 + 3,2) Қай тілден келген? Неміс тілі 5Бұл сөздің мағынасыӘр топқа тапсырма таратылады. Берілген есептерді шығару арқылы «найзағай» сөзін табады және осы сөзге байланысты әр топ өз ойын ашық жеткізеді
    Блиц турнирЛогикалық сұрақтар Логикалық тапсырмаларды оқушылар Блиц турнир бөлімінде орындайды.



    Жауап берген балалардың қолдарына смайликтер жабыстырамын.
    Оқулықпен жұмыс №14652: 0,4-3,7=2,4:0,4-3,7=6-3,7=2,3





    3,25*4 -





    №146624-1,8


  • 2).(3,55-2,86):(9,08+2,17-8,95)=0,69:2,3=0,3
    Топта, жеке-жеке алдарындағы карточкадағы есептерді орындайды және бағаланады . Дәптерлеріне жазады.







    Бағалау

    Смаиликтер жинау арқылы бағаланады.

    5 смаилик жинағаны- «5»4 смаилик жинағаны-«4»3 смаилик жинағаны-«3»
    Әр жауап берген баланың қолына смаилик жабыстырып отыра
    Қысқаша қорытынды жасау Үй тапсырмасын береді. 1473 1474 Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.
    Рефлексия

    «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы өз ойларын жеткізу

    Жеміс ағашы----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Оқушылар сабақ соңында , «екі жұлдыз, бір тілек» арқылы сабаққа деген өз ойын , сабақтан алған әсерін, бір-біріне деген тілегін стикерге жазып «Жеміс ағашына іледі.»







    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!