Ашық сабақ. Ондық бөлшектерге амалдар қолдану,есептер шығару 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Ондық бөлшектерге амалдар қолдану,есептер шығару 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ оқушылардың теориялық білімін практика жүзінде қолдануға бағытталған. Көп ауқымдағы жаңа ұғымдар оқушыдан сабақ үстінде белсенді болуға талап етеді. Бұл мақсатқа жетуге оқудағы жаңа тәсілдер септігін тигізеді: сабақ мақсаттарын нақты белгілеу, оның кезеңдерін атау, жұппен және топтық жұмыс, стратегия таңдау, сұрақтар қою, тапсырмаларды арнайы таңдап алу – мұның бәрі оқушыларға сыни ойлау іскерлігін дамытуға, диалогта сұрақ қоя білуге, есеп шешімін қорғауға, дәлелдеуге мүмкіндік береді. Сабақтың әрбір кезеңінде өзінің оқу нәтижесін бағалау оқушыларға өздігімен қателіктерді түзету жұмыстарын жоспарлауға үйретеді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні,айы



Сыныбы

5 «А» сынып


Пәні

Математика


Тақырып

Ондық бөлшектерге амалдар қолдану,есептер шығару


Мақсат

  1. Ондық бөлшектерге амалдар қолдану түсінігін қайталау.

  2. Ондық бөлшектерге амалдар қолдануға мысалдар келтіру.

  3. Оларға байланысты есептер шығарып үйрету.


Оқыту нәтижесі

  1. Ондық бөлшектерге амалдар қолданудың барлық анықтамаларын біледі.

  2. Ондық бөлшектерге амалдар қолданудың қасиеттерін дәлелдей алады


Түйінді идеялар

Бұл сабақ оқушылардың теориялық білімін практика жүзінде қолдануға бағытталған. Көп ауқымдағы жаңа ұғымдар оқушыдан сабақ үстінде белсенді болуға талап етеді. Бұл мақсатқа жетуге оқудағы жаңа тәсілдер септігін тигізеді: сабақ мақсаттарын нақты белгілеу, оның кезеңдерін атау, жұппен және топтық жұмыс, стратегия таңдау, сұрақтар қою, тапсырмаларды арнайы таңдап алу – мұның бәрі оқушыларға сыни ойлау іскерлігін дамытуға, диалогта сұрақ қоя білуге, есеп шешімін қорғауға, дәлелдеуге мүмкіндік береді. Сабақтың әрбір кезеңінде өзінің оқу нәтижесін бағалау оқушыларға өздігімен қателіктерді түзету жұмыстарын жоспарлауға үйретеді.


Үй тапсырмасын тексеру

1456 №1457


Оқыту ресурстары

Слайд , дәптер ,кітап, қалам, стикерлер, интер-тақта, маркер, смаиликтер, пазл құрастыру

« Сиқырлы таяқша »


Сабақ кезеңдері

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі

1 минут

Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.

« Сиқырлы таяқша » ойынын ойнаймыз. Балалар дөңгелене тұрып, сиқырлы таяқшаны бір-біріне көрсетіп , сол баланың жақсы қасиеттерін айтады. Сол арада мұғалім қолдарына қызыл-сары смаиликтер жабыстырып шығады .
- Қолдарыңдағы смаиликтер арқылы сынып екі топқа бөлініп, орындарына жайғасады.


Мұғаліммен сәлемдеседі, оқу құралдарын алып, орындарына жайғасады.

Сынып екі топқа бөлінеді.


Қайталау оқу айнасы

«Ой қозғау» сұрақ-жауап , түрлі-түсті конверттер беріледі.

1.Ондық бөлшектерді қосу және азайту ережесі қалай тұжырымдалады ?

2. Ондық бөлшекті натурал санға көбейту үшін не істеу керек?

3. Ондық бөлшектерді көбейту ережесін тұжырымдап бер.

4. Ондық бөлшектерді натурал санға бөлу дегеніміз не?

5. Ондық бөлшекке бөлу ережесі қалай тұжырымдалады ?


Тақтаға шыққан есепттің жауаптарын тексеріп , дұрыс, дұрыс емес екенін айтып отырады.

Picture 1

Жеке жұмыс жасау


Қатесін тап

Тақтадағы есептің шешуі дұрыс ,қате екенін оқушылар қолдарын көтеріп жауап береді.



Топтық жұмыс

Оқушылардың алдарына берілген тарсырманы топпен бірлесіп орындайды

Жұптық жұмыс

Жұптық жұмыс

1 нұсқа

6, 944 : 3,2 = 2,17

2,43•15= 36,45

18,2 : 13 = 1,4

2 нұсқа

1 31, 67 : 5,7 = 23,1

63,6 : 12 = 5,3

4,12•26 = 107,12

Оқушылар берілген тапсырманы жұппен орындайды. Тапсырма екі нұсқада беріледі. Балалар бір-бірінің тапсырмаларын тексеріп, қолдарын көтеріп смайлик алуға тырысады.

Пазл құрастыру

(сурет құрастырып, есептер шығарады)

І топ Тәуелсіздікке 25 жыл

53,2:0,01=5320

0,16:0,4=0,4

3,9•45=175,5

5,27+0,25=5,52

9-1,781=7,219

18,6:100=0,186



ІІ топ 9 мамыр Жеңіс күні

57,6:24=2,4

178,5:0,01=17850

3,16•91=287,5

175,18:1000=0,17518

5-3,879=1,121

16,872+23,19=40,062



Берілген тапсырмаларды оқушылар топтасып орындайды. Есептерді шығару арқылы пазл құрастырады.







Picture 2

Picture 7

Жеке жұмыс

А деңгейдегі оқушымен жұмыс




« Vip» тест

  1. 157,6:4=39,4

  2. 1657,6-1500=157,6

  3. 100,4:4=25,1

  4. 39,4+61=100,4

  5. 8•207,2=1657,6

Сабаққа қатыспай, сыртта қалып қалған оқушыға беріледі

Дәптермен жұмыс

Слайд №1

Айбек пойызбен 2,6 сағатта 162,5км жүріп өтті. Пойыз қандай жылдамдықпен жүрді?

Жауабы: 62,5км/сағ

2

Екі себетте 22,4кг алма бар. Бірінші себетте, екінші себетке қарағанда алма 3 есе көп. Әр себетте қанша алма бар?

Ж: 16,8кг,5,6кг

Бұл тапсырмаларды оқушылар жеке орындайды. Әр топтан бір оқушы тақтаға орындайды.

Бір-біріне көмектеседі, досынан көмек сұрайды.

Блиц-турнир

Слайд 45,5 : ( 5,9 + 3,2)

Қай тілден келген? Неміс тілі 5

Бұл сөздің мағынасы

Әр топқа тапсырма таратылады. Берілген есептерді шығару арқылы «найзағай» сөзін табады және осы сөзге байланысты әр топ өз ойын ашық жеткізеді

Picture 15

Блиц турнир

Логикалық сұрақтар

Логикалық тапсырмаларды оқушылар

Блиц турнир бөлімінде орындайды.



Жауап берген балалардың қолдарына смайликтер жабыстырамын.

Оқулықпен жұмыс


1465

2 : 0,4-3,7=2,4:0,4-3,7=6-3,7=2,3



3,25*4 -




1466

2 4-1,8



2).(3,55-2,86):(9,08+2,17-8,95)=0,69:2,3=0,3

Топта, жеке-жеке алдарындағы карточкадағы есептерді орындайды және бағаланады .

Дәптерлеріне жазады.






Бағалау


Смаиликтер жинау арқылы бағаланады.


5 смаилик жинағаны- «5»

4 смаилик жинағаны-«4»

3 смаилик жинағаны-«3»

Әр жауап берген баланың қолына смаилик жабыстырып отыраPicture 8

Қысқаша қорытынды жасау


Үй тапсырмасын береді.

1473 №1474

Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.

Рефлексия



«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы өз ойларын жеткізу


Жеміс ағашы

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Оқушылар сабақ соңында , «екі жұлдыз, бір тілек» арқылы сабаққа деген өз ойын , сабақтан алған әсерін, бір-біріне деген тілегін стикерге жазып

«Жеміс ағашына іледі.»


Shape1





Shape2



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.01.2019
941
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі