Сабақ
тың
басы
3минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
5
минут
5минут
7минут
Сергіту
сәті
1
минут
3
минут
5
минут
Сабақты
қорыту
2минут
1минут
Бағалау
2минут
Кері
байланыс
1
минут
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Мұғалім:
-Менің көңіл-күйім өте жақсы!
Ал,сендердің ше?
1-топ: Біздің көңіл-күйіміз
керемет! Ал,сендердің ше?
2-топ: Біздің көңіл күйіміз
тамаша! Ал,сендердің ше?
3-топ: Біз бүгін өте
көңілдіміз? Ал, сіздер ше? (келген қонақтардан
сұрайды)
Өткенді пысықтау «Ассоциация»
жасау
1-топ «Өнер
түрлері»
2-топ:
«Билер»
3-топ: «Шешендік
сөздер»
(құлып пен кілт қонаққа
келеді)
Сабақ «Төңкерілген сынып»
әдісі бойынша жаңа сабақты үйден оқып, қарап келу тапсырмасы
беріледі. басталады.
Сабақ
құндылығы: Тәуелсіздік және
Отаншылдық
Апта дәйексөзі «Тәртіп –
тәрбие бастауы»
ФС
тапсырмасы
1-тапсырма
Мәтінді
тыңда.
Төле
би
Қазыбек
би
Әйтеке
би
Анимация бейнеролик
қарап,
Әйтеке би – қазақтың үш биінің
бірі. Бұхара мен Самарқан медреселерінде араб-парсы тілдерін
үйренген. Даудың шешімін айтқанда Әйтеке би әділдігімен әрі
тапқырлығымен ерекшеленген. Содан да болар, халық «Әйтеке жарып
айтады» деп риза болған.
Жаңа
тақырып
2-тапсырма
Түсiнiп оқы. Өз сөзiңмен
түсiндiр. «Билердің сөзі – ақылдың
көзі» деген сөздермен толықтай
келісемін. Шешендер мен билердің мұрасы- жауласқан елдің арасына
бітім айтатын, күлгенді жылатып, жылағанды жұбататын даналық
сөздер.
3-тапсырма
«Зуылдақ»
әдісі
Түсініп оқы.(оқылым,айтылым)
Әйтеке бидің шешендігі
ЕҚБ
Шешендік сөзді жаз, жатқа
айт
Сергіту
сәті
«Ою-өрнек» сергіту
жаттығуы
4-тапсырма
«Сәйкестендіру»
әдісі
Әйтеке бидің шешендік сөзін
сәйкестендір.
Ашу деген – ағын су Ақыл деген
– дария Сөз қуған пәлеге жолығады Жол қуған олжаға
жолығады
5-тапсырма
Кестені
толтыр
Әйтеке бидің әр нақыл
сөзіндегі тақырыпты анықта. Негізгі ойды білдіріп тұрған сөйлемді
тап.
|
Тақырыбы
|
Негізгі
ой
|
1-сөзі
|
|
|
2-сөзі
|
|
|
3-сөзі
|
|
|
4-сөзі
|
Сөзге
тоқтау
|
Жігіттің жақсысы-дұрыс сөзге
тоқтай білгені
|
7-тапсырма
«Ой қорыту»
әдісі
Әйтеке би туралы не
білетініңді анықта
1.Әйтеке би
медреседе оқыған. 2.Араб, парсы тілдерін жақсы білген. 3.Әйтеке
«Қарлығаш би» атанған. 4.Халық «Әйтеке жарып айтады» дейді. 5. 25
жасында Кіші жүздің бас биі
атанған.
Иә/жоқ
1.
иә
2.иә
3.
жоқ
4.
иә
5.
иә
Үй
тапсырмасы
6-тапсырма
Әйтеке бидің
шешендік сөздерін жаттап ал.
Бағалау
парақшасындағы бағаларын қорытындылып, 10балдық жүйемен
бағалау.
Кері
байланыс
«Жеміс ағашы»
|
Мақсаты:
Бір-біріне құрмет
сезімін ояту
Амандасады
Тапсырмалар
ды
орындайды
Шешендік сөздерді
тыңдайды
Мәтінмен жұмыс
жасайды
Нақыл сөзді
оқиды
Жеке жұмыс
жасайды
Тапсырманы
орындайды
Кестемен жұмыс
жасайды
Мәліметтер
келтіреді
Кері байланыс
береді
|
Мақтап, мадақтап
отыру
ҚБ:
« Өзін-өзі бағалау »
әдісі

Оқыған мәтін бойынша
айтады-1б
Дескриптор: Нақыл сөзді
түсiнiп оқып,өз сөзiмен
түсiндіреді-1б
Тамаша!
Әйтеке бидің шешендік сөздерін
оқиды 1б
жатқа
айтады 1б
Дескриптор:
Әйтеке бидің шешенік сөзін
сәйкестендіреді
1,2 жолын
сәйкестендіреді 1б
3,4 жолын
сәйкестендіреді 1б
Тексереді 1б
Кереметсіңдер!
Дескриптор:
Әйтеке бидің әр нақыл
сөзіндегі тақырыпты анықтайды. Әр
тақырыпқа 1б
. Негізгі ойды білдіріп тұрған
сөйлемді табады
Әр
сөйлемге 1б
Тамаша!
Дескриптор:
Дескриптор:
Әйтеке би туралы не білетінін
анықтайды-1б
Керемет!
Тамаша!
« Өзін-өзі бағалау »
әдісі


|
Оқу
құралдары
Оқулық
АКТ
құралы
Оқулық
Оқулық
Қимылдар
Жұмыс
дәптері
Кесте
https://wordwall.net/ru/resource/84967047
Оқулық
Құлып,
кілт
Слайд
Оқулық
Слайд
|