Ашық сабақ Орманның оянуы 4 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Орманның оянуы 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал бастауыш сынып мұғалімдеріне және жас мамандарға өз көмегі тиеді деп ойлаймын.
Материалдың қысқаша нұсқасы
Page 1

15.04. 2016ж Әдебиеттік оқу 2- сабақ 5 - күн

4 «А» сыныбы

Сабақ
тақырыбы:
Ж.Әлмашұлы.Орманның оянуы
Жалпы мақсат:

Оқушыны Жолтай Әлмашұлының «Орманның оянуы» әңгімесін түсініп оқуға,
әңгімелеп айтуға үйрету; өзекті түйінді ойын ашуға жағдай жасау, өз бетінше
шығармашылықпен жұмыс істеуге баули отырып, байланыстырып сөйлеуін,
шығармашылық ойлауын дамыту;табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыру.
Сілтеме: Жалпы білім беретін мектептің 4 – сыныбына арналған «Әдебиеттік оқу»
оқулығы Алматы «Атамұра» 2015 жыл
Оқушылар үшін
оқу нәтижелері:
Шығармашылық қабілеттері, өмірге деген қызығушылығы артады. Есте сақтау
қабілеттері дамиды.
Негізгі идеялар: Сыни тұрғыдан ойлау арқылы диалогтік оқыту жүзеге асады. Зерттеушілік
әңгімеге төселеді. Ынтымақтаса жұмыс істеуге дағдыланады. Өз бетімен білімді
меңгереді.
Сабақта
қолданылатын
материалдар:
1.А-3, А-4 парақтары 2.Стикерлер 3. Желім 4.Оқулық 5. Маркерлер,
қарандаштар.
Оқыту әдістері: Жаңа әдістер, СТО, АКТ, Оқыту үшін бағалау және
оқуды бағалау, Талантты және дарынды балаларды
анықтау.
1. Диалог
2. Топтық жұмыс.
Дерек көздері: 4 - сыныпқа арналған «Әдебиеттік оқу» оқулығы, Оқушы анықтамалығы,
ғаламтор мәліметтері.
Тапсырмалар: Болжау, Кір жаю стратегиясы, топтастыру, түртіп алу, мәтінді іштей оқу.
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Ұйымдастыру
8 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
А) Психологиялық
дайындық. 1 минут.
1. «Тыныштық сәті»
Күн жарығын алақанға саламын.
Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі нәзік,жарық,мейірімді
Болып кетер сонда жан-жағым.
Оқушылар бір-біріне
жымиып,бүгінгі сабаққа
сәттілік тілейді.
Ә)Топқа бөлу 2
минут.
«Көкшетау» өлең шумақтарымен топқа
бөлінеді.
1.Топ басшысын сайлау.
2.Топ ережесін еске түсіру.
1.Топқа бөлінеді.
2.Топ басшысын сайлайды.
3.Топ ережесін еске түсіреді.
Б) Өткен сабақты
еске түсіру. 5 минут.
- І.Жансүгіровтың «Көкшетау » өлеңін
мәнерлеп оқу.
- Сұрақтар мен тапсырмалар.«Кір жаю» срт.
1. Өлең жазған ақын туралы не білесіңдер?
2. Өлеңде не туралы айтылған?
3. Ақын суреттеп отырған таудың аты
қандай?/Көкшетау/
4. Ол тау Қазақстанның қай жерінде?
6. Қазақстан Республиканың басқа тауларын
атап бер./Іле Алатауы,Алатау/
7. Ілияс Жансүгіровтың «Көкшетау»өлеңі
саған ұнады ма?
Өлеңді оқып, сұрақтарға
жауап береді.


Page 2

Қызығушылықты
ояту. 5 минут.
(Жаңа сабақтың
тақырыбын ашу)
Балалар, біз Көкшетаудың сұлу табиғатын
көз алдымызға келтірейік.Көз алдымызға не
келеді?
Жаңа тақырыпқа мақсат
жасауға үйренеді.
Жаңа тақырып.
Негізгі бөлім. 15 мин.
Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Мағынаны ашу.






Сергіту сәті: 2минут










Ой қозғау. 3минут.


Автор туралы түсінік. Жолтай Әлманұлы –
қазақтың аса көрнекті жазушысы . әңгімені
түсініп оқып көрелік.
Оқулықпен жұмыс. Мәтінді іштей оқу.
Топқа бөліп беру.
Түсініп, жалғастырып айту. Мәтіннің өзекті
түйінін табу.
Топтар сұрақтарға жауап беру:
1.«Орманның оянуы» дегенді қалай
түсінесіңдер?Әңгімеден қандай ой түйдің?
2.Алмабек не үшін ағаштардан таяқ жеген
еді,ал осы әңгімедегі оқиғада ағаштар неге
ашуланды?
3.Екі әңгімені салыстыра отырып,
ормандағы кенеттен болған өзгерістерді
жаз.
Мәтінді тізбектеп оқыту.
Шығармашылық тапсырма: «Орман
байлығымыз» әңгіме жазу.
Дәптермен жұмыс жүргізеді.
Жуан және жіңішке
сұрақтарға жауап береді.
Мәтінді іштей оқу.2 мин
Әр топ өзіне берілген бөлігін
әңгімелейді.
Сергіту сәтінде қимыл қозғалыс
жаттығуларын жасайды.
Топтар сұрақтарға жауап
береді.
Диалготік оқыту жүзеге асады.

Оқушылардың
шығармашылығы, тапқырлығы
танылады.


Диалготтік оқыту жүзеге асады.

Оқушылар әңгіме
жазады,оқиды.

Қорытынды
2минут.
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Рефлексия.
(кері байланыс,
не білдім?)
Бүгін не жайлы өттік?

Не біліп, үйренгендерін
пысықтайды.

Ә) Бағалау Формативті бағалау.
Бірін-бірі критериалды бағалауға мүмкіндік
беру.
Критерийлер бойынша барлық
топтың оқушыларының ұпай санын
есептеліп, бағаланады.
Б) Үй жұмысын
беру
Орманның оянуы. Мәтін бойынша сұрақ
дайындау.Мазмұнын айту.
Тапсырманы күнделікке түртіп
алады.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
12.10.2020
424
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі