Ашық сабақ Отбасы шағын мемлекет 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Отбасы шағын мемлекет 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
сіздерге ұсынып отырған сабақ жоспарым 5 сынып оқушыларына арналған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

САБАҚ:

қазақ тілі

3 бөлім «Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелер»

Тақырып : Отбасы –шағын мемлекет

Мектеп: Қостанай облысы

Сарыкөл уаданы

Севастополь орта мектебі

Күні:

Мұғалімніңаты-жөні: Ескендирова Ырысты Амангельдиновна

Сынып 5

Қатысқандар:15 Қатыспағандар: 0

Осы сабақ арқылы

жүзеге асатын оқу

мақсаттары

Ж/ 3 Сюжетті суреттердің ( фотосуреттер ) желісі бойынша әңгіме құрастыру.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Мәтінді оқып, мазмұнын игереді.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Суреттер бойынша әңгіме құрайды.

Ақпараттық деректерді меңгереді.


Кейбір оқушылар орындай алады:

Мәтін мазмұны арқылы мақал-мәтелдер табады. Қосымша ресурстармен жұмыс істей алады.

Ойлау дағдыларының деңгейі:


қолдану,

жинақтау

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

  • бірлесе оқиды.

  • ақпараттарды ықшамдайды.

  • деректерді анықтайды.

  • мәтінді мазмұндайды.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Қоғам , мемлекет , орта , туыстық атау .

Отбасы құндылықтары , салт-дәстүр, шындықты айту.

Талқылауға арналған сұрақтар:

- Неліктен отбасындағы адамдардың рөлі маңызды ?

- Отбасы- шағын мемлекет дегенді қалай түсінесің?

- Жанұяда салт- дәстүрлерді сақтайсыңдар ма ?


Не себепті …. деп ойлайсыз?

Не себепті отбасындағы құндылықтарды сақтау керек деп ойлайсыз ?

Алдыңғы оқу:

Әке, ата, әже, бала,отбасы, сыйластық сөздерін біледі. Әдептілік пен әдепсіздік ұғымын ажыратады.

Жоспар

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы

8 минут







  1. «Жүректен жүрекке » тренингі

/шеңбер құрады/ бір-біріне жақсы лебіздер айтады.

2.Топқа бөлу: Отбасы, жанұя, шаңырақ сөздерімен бөлу.

І топ. «Отбасы » тобы

ІІ топ. «Жанұя» тобы

ІІІ топ. «Шаңырақ» тобы

  1. « Орамал тастау » стратегиясы бойынша үй жұмысын қайталау:

- «Сыйластық » дегеніміз не?

- Адамгершілік жайында қандай мақал- мәтел білесің?

- «Шаңырақтарың биік , босағаларың берік болсын » деген сөзді қалай түсінесің ?


  1. Таныстырылым : Бүгінгі сабақта сіздерді өздеріңзге таныс сөздермен не үшін топқа бөліп отырмын ?

Слайд « Менің отбасым » Оқушыларға жанұяларымен түскен фотосуретін көрсетеміз.

«Миға шабуыл» тәсілі арқылы картинамен жұмыс жасай отырып, тақырып пен мақсатты алып шығады.





Қима қағаздар арқылы топқа бөлу,













интербелсенді тақта

Ортасы

30 мин































































































2 мин






I тапсырма:

«Stop-кадр» тәсілі арқылы мультфильм көріп , кейіпкердің әрекетіне келген кезде кадр тоқтатып, әр топтың

оқушыларына әр кейіпкер қандай ойлар айтатынын жазады..

Мұғалім:

1топқа:

- Әкенің орнында сен не істер едің?

Мұғалім:

2 топқа:

- Атайдың орнында болсаң не істер едің?

Мұғалім:

3 топқа:

- Қандай нақыл сөздер айтар едің? - деген

сұрақтар қояды.

Әр топ оқушылары өздеріне берілген сұрақтарға

жазбаша жауап жазып, алмастырып оқиды.



ҚБ : «Жетістік алаңы» Таудың суреті

Оқушылардың өздерін жоғары бағаласа таудың шыңына,

төмен болса, таудың етегіне стикер жапсырады, себебін айтады.


2-тапсырма:

«Хикаят картасы» әдісі арқылы әңгіме құрайды.


(Суреттерді ретімен орналастырып,әңгіме құрастырады)

1 топ: Картиналар бойынша 7 түйінді сөз жазып, пікір айтады.

2 топ: Осы тақырып бойынша сұрақтар дайындайды .

3 топ: Отбасы жайында мақал- мәтелдерді қолданып, өмірмен байланыстырып әңгіме жаз.

Саралау:

Т.д – сөздер жазады, суретті орналастырады.

О.д – сұрақтар қояды , жаңа сөздер табады.

Ж.д мақал -мәтел айтады , термин сөздерді табады.




Ойлау деңгейі

Бағалау

критерийлері

Дескриптор


Қолдану




Суреттерді орналастырып,

тақырыпқа сай әңгіме құрастырады.

-суреттерді ретімен

орналастырады .


-тірек сөздерді табады

-сұрақтар дайындайды

Жинақтау

Мәтіндегі негізгі ойды өмірмен байланыстырады

- мақал-мәтелдерді табады.

- әңгіме жазады




















3. Тапсырма: Графикалық органайзер. Оқушылар өздігінен жан-жақты білім алу үшін осы әдісті беремін. Полотно 1

1 топ: суреттер салады.

2 топ: мысалдар келтіреді.

3 топ: сөйлемдер құрайды.

Графикалық органайзер арқылы әр топ өздерінің жұмыстарын қорғайды.


ҚБ: Шаршылар. Оқушылар дәптерлеріне шаршының суретін салып , жұмысты түсінбесе – қызыл, аздап түсінсе-сары, жүз пайызға түсінсе- жасыл түстерге бояйды.

Сергіту сәті: «Қимылдайық бірге біз »


4-тапсырма:

1 топ : « Ойлан, тап » стратегиясы арқылы сөзді беріп, мағынасы жақын сөздерді жазады . Оларға сөйлем құра.

Кітап, ақша, мұғалім, қария.



2 топ: « Кім жылдам ? » оқушылылар сандықшадан сөздер алады да , алған сөзі бойынша 1 минут бойы сөздер жазады.

Тұсаукесер , бесік, ата, немере.


3 топ: « Сөздер банкі » сөздер беріледі . Тақырыпқа сай сөздерді теріп жазады.

Гүл, ағаштар, квадрат, қоғам, теңеу, мемлекет, жиналыс,

аға , той, сиыр, парт, офис, сәнгер, бала, ағайын, орамал., отбасы, той, бесік.






ҚБ: « Білім ағашы » оқушылар алған білімдерін оқу

құралдарының суретімен бағалайды.

мультфильм

























мақал-мәтелдер жинағы, оқулық

слайд ,картиналар



































слайд

постер ,кестедегі

ережелері



































кеспелер, сандықша



Соңы

7мин











Қорыту:


Сабақты «Қос жазба күнделігі» арқылы сабақты жинақтау.


Сабақтан алған әсерім



Пікірім



Үйге тапсырма : Отбасы туралы өлең шығару



Қосымша ақпарат

Саралау – оқушыға

мейлінше қолдау

көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Қабілетті

оқушыға тапсырманы

қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін

тексеруді қалай

жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс –

Денсаулық жəне қауіпсіздік,

АКТ-мен байланыс.

Құндылықтарменбайланыс

(тəрбие элементі).

Саралау:

Т.д – суретті орналастыру, суреттер мен мултьфильмдер көрсету арқылы қолдау көрсетіледі. .


О.д – сұрақтар қою , жаңа сөздеді табу,графикалық органайзерлер қолдану туралы нұсқаулар бере отырып,өзіндік жұмыс жасауларына қолдау жасалады.


Ж.д –тапсырмаларды түрлендіру, қосымша ресурстар беру арқылы қолдаулар көрсетіледі.







1-тапсырма:

ҚБ : «Жетістік алаңы» Таудың суреті

Оқушылардың ойы жоғары болса,таудың шыңына ,төмен болса, таудың етегіне стикер жапсырады.

2-тапсырма


Ойлау деңгейі

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар


Қолдану



. Суреттерді орналастырып . тақырыпқа сай әңгіме құрастырады

-суреттерді ретімен орналастырады

-тірек сөздерді табады

- сұрақтар дайындайды



Жинақтау


. Мәтіндегі негізгі ойды қмірмен

байланыстырады




-мақал- мітелдерді табады,

-әңгіме жазады




3-тапсырма. : Шаршылар. Оқушылар дәптерлеріне шаршының суретін салып, жұмысты түсінбесе – қызыл, аздап түсінсе-сары, жүз пайызға түсінсе- жасыл түстерге бояйды.






4-тапсырма


ҚБ: « Білім ағашы » оқушылар алған білімдерін оқу құралдарының суретімен бағалайды. Кітап-жақсы , сызғыш –толық емес, қалам-толық түсіндім нүктесін қоямын

дегенді білдіреді.





1. АКТ- мен байланыс: интерактивті тақтадан слайд көрсетілді.

2. Денсаулық және қауіпсіздікпен байланыс:

тақта 15 минут ғана пайдаланылды.

Қауіпсіздік ережесімен танысу.

3.Құндылықтармен байланыс: сыйластыққа, еңбекқорлыққа, адамгершілікке тәрбиелеу

4.Өмірмен байланыс: салт-дәстүрлерді, Отанды қорғауға байланысты мысалдар келтіру.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.02.2019
628
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі