|
САБАҚ: қазақ тілі 3 бөлім «Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелер» Тақырып : Отбасы –шағын мемлекет |
Мектеп: Қостанай облысы Сарыкөл уаданы Севастополь орта мектебі |
||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімніңаты-жөні: Ескендирова Ырысты Амангельдиновна |
||||||||||||||||
|
Сынып 5 |
Қатысқандар:15 Қатыспағандар: 0 |
||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Ж/ 3 Сюжетті суреттердің ( фотосуреттер ) желісі бойынша әңгіме құрастыру. |
||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Мәтінді оқып, мазмұнын игереді. |
||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Суреттер бойынша әңгіме құрайды. Ақпараттық деректерді меңгереді. |
|||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтін мазмұны арқылы мақал-мәтелдер табады. Қосымша ресурстармен жұмыс істей алады. |
|||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі: |
қолдану, жинақтау |
||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады:
|
||||||||||||||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Қоғам , мемлекет , орта , туыстық атау . Отбасы құндылықтары , салт-дәстүр, шындықты айту. |
|||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: - Неліктен отбасындағы адамдардың рөлі маңызды ? - Отбасы- шағын мемлекет дегенді қалай түсінесің? - Жанұяда салт- дәстүрлерді сақтайсыңдар ма ? |
|||||||||||||||||
|
Не себепті …. деп ойлайсыз? Не себепті отбасындағы құндылықтарды сақтау керек деп ойлайсыз ? |
|||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Әке, ата, әже, бала,отбасы, сыйластық сөздерін біледі. Әдептілік пен әдепсіздік ұғымын ажыратады. |
||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||
|
Басы 8 минут |
/шеңбер құрады/ бір-біріне жақсы лебіздер айтады. 2.Топқа бөлу: Отбасы, жанұя, шаңырақ сөздерімен бөлу. І топ. «Отбасы » тобы ІІ топ. «Жанұя» тобы ІІІ топ. «Шаңырақ» тобы
- «Сыйластық » дегеніміз не? - Адамгершілік жайында қандай мақал- мәтел білесің? - «Шаңырақтарың биік , босағаларың берік болсын » деген сөзді қалай түсінесің ?
Слайд « Менің отбасым » Оқушыларға жанұяларымен түскен фотосуретін көрсетеміз. «Миға шабуыл» тәсілі арқылы картинамен жұмыс жасай отырып, тақырып пен мақсатты алып шығады.
|
Қима қағаздар арқылы топқа бөлу, интербелсенді тақта |
|||||||||||||||
|
Ортасы 30 мин
2 мин
|
I тапсырма: «Stop-кадр» тәсілі арқылы мультфильм көріп , кейіпкердің әрекетіне келген кезде кадр тоқтатып, әр топтың оқушыларына әр кейіпкер қандай ойлар айтатынын жазады.. Мұғалім: 1топқа: - Әкенің орнында сен не істер едің? Мұғалім: 2 топқа: - Атайдың орнында болсаң не істер едің? Мұғалім: 3 топқа: - Қандай нақыл сөздер айтар едің? - деген сұрақтар қояды. Әр топ оқушылары өздеріне берілген сұрақтарға жазбаша жауап жазып, алмастырып оқиды. ҚБ : «Жетістік алаңы» Таудың суреті Оқушылардың өздерін жоғары бағаласа таудың шыңына, төмен болса, таудың етегіне стикер жапсырады, себебін айтады. 2-тапсырма: «Хикаят картасы» әдісі арқылы әңгіме құрайды. (Суреттерді ретімен орналастырып,әңгіме құрастырады) 1 топ: Картиналар бойынша 7 түйінді сөз жазып, пікір айтады. 2 топ: Осы тақырып бойынша сұрақтар дайындайды . 3 топ: Отбасы жайында мақал- мәтелдерді қолданып, өмірмен байланыстырып әңгіме жаз. Саралау: Т.д – сөздер жазады, суретті орналастырады. О.д – сұрақтар қояды , жаңа сөздер табады. Ж.д– мақал -мәтел айтады , термин сөздерді табады.
3.
Тапсырма: Графикалық
органайзер. Оқушылар өздігінен жан-жақты білім алу үшін осы әдісті
беремін. 1 топ: суреттер салады. 2 топ: мысалдар келтіреді. 3 топ: сөйлемдер құрайды. Графикалық органайзер арқылы әр топ өздерінің жұмыстарын қорғайды. ҚБ: Шаршылар. Оқушылар дәптерлеріне шаршының суретін салып , жұмысты түсінбесе – қызыл, аздап түсінсе-сары, жүз пайызға түсінсе- жасыл түстерге бояйды. Сергіту сәті: «Қимылдайық бірге біз » 4-тапсырма: 1 топ : « Ойлан, тап » стратегиясы арқылы сөзді беріп, мағынасы жақын сөздерді жазады . Оларға сөйлем құра. Кітап, ақша, мұғалім, қария.
2 топ: « Кім жылдам ? » оқушылылар сандықшадан сөздер алады да , алған сөзі бойынша 1 минут бойы сөздер жазады. Тұсаукесер , бесік, ата, немере.
3 топ: « Сөздер банкі » сөздер беріледі . Тақырыпқа сай сөздерді теріп жазады. Гүл, ағаштар, квадрат, қоғам, теңеу, мемлекет, жиналыс, аға , той, сиыр, парт, офис, сәнгер, бала, ағайын, орамал., отбасы, той, бесік.
ҚБ: « Білім ағашы » оқушылар алған білімдерін оқу құралдарының суретімен бағалайды.
|
мультфильм мақал-мәтелдер жинағы, оқулық слайд ,картиналар
слайд постер ,кестедегі ережелері
кеспелер, сандықша
|
|||||||||||||||
|
Соңы 7мин |
Қорыту: Сабақты «Қос жазба күнделігі» арқылы сабақты жинақтау.
Үйге тапсырма : Отбасы туралы өлең шығару |
|
|||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс – Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтарменбайланыс (тəрбие элементі). |
|||||||||||||||
|
Саралау: Т.д – суретті орналастыру, суреттер мен мултьфильмдер көрсету арқылы қолдау көрсетіледі. .
О.д – сұрақтар қою , жаңа сөздеді табу,графикалық органайзерлер қолдану туралы нұсқаулар бере отырып,өзіндік жұмыс жасауларына қолдау жасалады.
Ж.д –тапсырмаларды түрлендіру, қосымша ресурстар беру арқылы қолдаулар көрсетіледі. |
1-тапсырма: ҚБ : «Жетістік алаңы» Таудың суреті Оқушылардың ойы жоғары болса,таудың шыңына ,төмен болса, таудың етегіне стикер жапсырады. 2-тапсырма
3-тапсырма. : Шаршылар. Оқушылар дәптерлеріне шаршының суретін салып, жұмысты түсінбесе – қызыл, аздап түсінсе-сары, жүз пайызға түсінсе- жасыл түстерге бояйды.
4-тапсырма ҚБ: « Білім ағашы » оқушылар алған білімдерін оқу құралдарының суретімен бағалайды. Кітап-жақсы , сызғыш –толық емес, қалам-толық түсіндім нүктесін қоямын дегенді білдіреді.
|
1. АКТ- мен байланыс: интерактивті тақтадан слайд көрсетілді. 2. Денсаулық және қауіпсіздікпен байланыс: тақта 15 минут ғана пайдаланылды. Қауіпсіздік ережесімен танысу. 3.Құндылықтармен байланыс: сыйластыққа, еңбекқорлыққа, адамгершілікке тәрбиелеу 4.Өмірмен байланыс: салт-дәстүрлерді, Отанды қорғауға байланысты мысалдар келтіру. |
|||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Отбасы шағын мемлекет 5 сынып
Ашық сабақ Отбасы шағын мемлекет 5 сынып
|
САБАҚ: қазақ тілі 3 бөлім «Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелер» Тақырып : Отбасы –шағын мемлекет |
Мектеп: Қостанай облысы Сарыкөл уаданы Севастополь орта мектебі |
||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімніңаты-жөні: Ескендирова Ырысты Амангельдиновна |
||||||||||||||||
|
Сынып 5 |
Қатысқандар:15 Қатыспағандар: 0 |
||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Ж/ 3 Сюжетті суреттердің ( фотосуреттер ) желісі бойынша әңгіме құрастыру. |
||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Мәтінді оқып, мазмұнын игереді. |
||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Суреттер бойынша әңгіме құрайды. Ақпараттық деректерді меңгереді. |
|||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтін мазмұны арқылы мақал-мәтелдер табады. Қосымша ресурстармен жұмыс істей алады. |
|||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі: |
қолдану, жинақтау |
||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады:
|
||||||||||||||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Қоғам , мемлекет , орта , туыстық атау . Отбасы құндылықтары , салт-дәстүр, шындықты айту. |
|||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: - Неліктен отбасындағы адамдардың рөлі маңызды ? - Отбасы- шағын мемлекет дегенді қалай түсінесің? - Жанұяда салт- дәстүрлерді сақтайсыңдар ма ? |
|||||||||||||||||
|
Не себепті …. деп ойлайсыз? Не себепті отбасындағы құндылықтарды сақтау керек деп ойлайсыз ? |
|||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Әке, ата, әже, бала,отбасы, сыйластық сөздерін біледі. Әдептілік пен әдепсіздік ұғымын ажыратады. |
||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||
|
Басы 8 минут |
/шеңбер құрады/ бір-біріне жақсы лебіздер айтады. 2.Топқа бөлу: Отбасы, жанұя, шаңырақ сөздерімен бөлу. І топ. «Отбасы » тобы ІІ топ. «Жанұя» тобы ІІІ топ. «Шаңырақ» тобы
- «Сыйластық » дегеніміз не? - Адамгершілік жайында қандай мақал- мәтел білесің? - «Шаңырақтарың биік , босағаларың берік болсын » деген сөзді қалай түсінесің ?
Слайд « Менің отбасым » Оқушыларға жанұяларымен түскен фотосуретін көрсетеміз. «Миға шабуыл» тәсілі арқылы картинамен жұмыс жасай отырып, тақырып пен мақсатты алып шығады.
|
Қима қағаздар арқылы топқа бөлу, интербелсенді тақта |
|||||||||||||||
|
Ортасы 30 мин
2 мин
|
I тапсырма: «Stop-кадр» тәсілі арқылы мультфильм көріп , кейіпкердің әрекетіне келген кезде кадр тоқтатып, әр топтың оқушыларына әр кейіпкер қандай ойлар айтатынын жазады.. Мұғалім: 1топқа: - Әкенің орнында сен не істер едің? Мұғалім: 2 топқа: - Атайдың орнында болсаң не істер едің? Мұғалім: 3 топқа: - Қандай нақыл сөздер айтар едің? - деген сұрақтар қояды. Әр топ оқушылары өздеріне берілген сұрақтарға жазбаша жауап жазып, алмастырып оқиды. ҚБ : «Жетістік алаңы» Таудың суреті Оқушылардың өздерін жоғары бағаласа таудың шыңына, төмен болса, таудың етегіне стикер жапсырады, себебін айтады. 2-тапсырма: «Хикаят картасы» әдісі арқылы әңгіме құрайды. (Суреттерді ретімен орналастырып,әңгіме құрастырады) 1 топ: Картиналар бойынша 7 түйінді сөз жазып, пікір айтады. 2 топ: Осы тақырып бойынша сұрақтар дайындайды . 3 топ: Отбасы жайында мақал- мәтелдерді қолданып, өмірмен байланыстырып әңгіме жаз. Саралау: Т.д – сөздер жазады, суретті орналастырады. О.д – сұрақтар қояды , жаңа сөздер табады. Ж.д– мақал -мәтел айтады , термин сөздерді табады.
3.
Тапсырма: Графикалық
органайзер. Оқушылар өздігінен жан-жақты білім алу үшін осы әдісті
беремін. 1 топ: суреттер салады. 2 топ: мысалдар келтіреді. 3 топ: сөйлемдер құрайды. Графикалық органайзер арқылы әр топ өздерінің жұмыстарын қорғайды. ҚБ: Шаршылар. Оқушылар дәптерлеріне шаршының суретін салып , жұмысты түсінбесе – қызыл, аздап түсінсе-сары, жүз пайызға түсінсе- жасыл түстерге бояйды. Сергіту сәті: «Қимылдайық бірге біз » 4-тапсырма: 1 топ : « Ойлан, тап » стратегиясы арқылы сөзді беріп, мағынасы жақын сөздерді жазады . Оларға сөйлем құра. Кітап, ақша, мұғалім, қария.
2 топ: « Кім жылдам ? » оқушылылар сандықшадан сөздер алады да , алған сөзі бойынша 1 минут бойы сөздер жазады. Тұсаукесер , бесік, ата, немере.
3 топ: « Сөздер банкі » сөздер беріледі . Тақырыпқа сай сөздерді теріп жазады. Гүл, ағаштар, квадрат, қоғам, теңеу, мемлекет, жиналыс, аға , той, сиыр, парт, офис, сәнгер, бала, ағайын, орамал., отбасы, той, бесік.
ҚБ: « Білім ағашы » оқушылар алған білімдерін оқу құралдарының суретімен бағалайды.
|
мультфильм мақал-мәтелдер жинағы, оқулық слайд ,картиналар
слайд постер ,кестедегі ережелері
кеспелер, сандықша
|
|||||||||||||||
|
Соңы 7мин |
Қорыту: Сабақты «Қос жазба күнделігі» арқылы сабақты жинақтау.
Үйге тапсырма : Отбасы туралы өлең шығару |
|
|||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс – Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтарменбайланыс (тəрбие элементі). |
|||||||||||||||
|
Саралау: Т.д – суретті орналастыру, суреттер мен мултьфильмдер көрсету арқылы қолдау көрсетіледі. .
О.д – сұрақтар қою , жаңа сөздеді табу,графикалық органайзерлер қолдану туралы нұсқаулар бере отырып,өзіндік жұмыс жасауларына қолдау жасалады.
Ж.д –тапсырмаларды түрлендіру, қосымша ресурстар беру арқылы қолдаулар көрсетіледі. |
1-тапсырма: ҚБ : «Жетістік алаңы» Таудың суреті Оқушылардың ойы жоғары болса,таудың шыңына ,төмен болса, таудың етегіне стикер жапсырады. 2-тапсырма
3-тапсырма. : Шаршылар. Оқушылар дәптерлеріне шаршының суретін салып, жұмысты түсінбесе – қызыл, аздап түсінсе-сары, жүз пайызға түсінсе- жасыл түстерге бояйды.
4-тапсырма ҚБ: « Білім ағашы » оқушылар алған білімдерін оқу құралдарының суретімен бағалайды. Кітап-жақсы , сызғыш –толық емес, қалам-толық түсіндім нүктесін қоямын дегенді білдіреді.
|
1. АКТ- мен байланыс: интерактивті тақтадан слайд көрсетілді. 2. Денсаулық және қауіпсіздікпен байланыс: тақта 15 минут ғана пайдаланылды. Қауіпсіздік ережесімен танысу. 3.Құндылықтармен байланыс: сыйластыққа, еңбекқорлыққа, адамгершілікке тәрбиелеу 4.Өмірмен байланыс: салт-дәстүрлерді, Отанды қорғауға байланысты мысалдар келтіру. |
|||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз



















