Сабақтың мақсаты: оқушыларға отбасылық құндылықтарды түсіндіре отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу. | Ресурстар:Мультимедиялық тақта, оқулық, дәптер, мақал-мәтел, дәйексөз, маркер,аққағаз, |
Ұйымдастыру кезеңіТыныштық сәтіСу асты патшалығына ойша саяхат. (қолдарын тізесіне немесе үстел үстіне қоюды, аяқтарын айқастырмауды өтініңіз. Арқаларын тік ұстауын қадағалаңыз. Жайлы, баяу музыка қойыңыз).Мұғалім: Көзіңізді жұмыңыз және бірнеше рет терең тыныстаңыз; денеіңізді босатыңыз. Бірнеше секундтан соң теңіз түбіне саяхат жасаймыз.Теңіз жағасымен келе жатқаныңызды елестетіңіз. Толқындардың жеңіл шалпылына, шағалалардың шуылына құлақ түріңіз. Жалаң аяқтарыңызбен құмды сезініңіз. Шалғайдан қара нүкте көріп тұрсыз: ол жақындаған кезде дельфин екенін түсіндіңіз. Ол сізді теңіз түбіне алып кету үшін келді. Ол өте әдепті жәндік, сізді шыдамдылықпен күтіп тұр. Жайлап оның арқасына отырыңыз, мықтап ұстап, жолға шығыңыз. Дельфиннің арқасында жайланып отырып, өзіңді қауіпсіз сезіну, су астында жүзу қандай керемет. Жан-жағыңызға қараңыз: мұнда кемпірқосақ тәрізді арлы-берлі жарқырай қалқыған әсем балықтар қаншама. Теңіз түбіне бойлаған сайын айнала қалайша өзгереді, суда тербелген қаншама ғажайып балдырлар. Қараңызшы, қандай орасан зор балықтар, ал енді анау жаққа көз тастаңыз... бұл орасан зор сегізаяқ. Су асты неткен қызықты әрі ғажап әлем. Сіз бір нәрсені байқадыңыз ба? Мұнда неткен тұңғиық, толық тыныштық. Осы тыныштық күйде болыңыз.(Мұғалім бірнеше секунд үнсіз қалады).Ал қазір жоғарыға, өз әлемімізге кері қайтуға дайындалыңыз. Айналаға жіті қараңыз. Ғажап түстерге тағы бір рет қараңыз және тыныштыққа құлақ түріңіз. Осындай тыныштық сізге самалдай әсер береді. Енді дельфин кері қарай жолға шықты. Сіз су бетіне шықтыңыз, жағаға жақындадыңыз. Дельфиннің арқасынан түсіңіз, оны сипалаңыз және осындай ғажап саяхатқа апарғаны үшін ризашылық білдіріңіз. Сыныпқа оралыңыз және өз орныңызға келіңіз. Бірнеше секундтан соң көзіңізді ашыңыз, осы түйсінген тыныштықты өз бойыңызда сақтауға тырысыңыз. Үй тапсырмасы: :Өздерінің жеті атасын жазып келу |
|
Дәйексөз Отбасында адам бойында асыл қасиеттер жарқырай көрініп қалыптасады. Отанға деген ыстық сезім жақындарына, туған-туысқандарына деген сүйіспеншілікпен байланысты. Нұрсұлтан Назарбаев | Дәйексөзді бірінші кезекте ұл балалар қайталап оқиды. Содан соң қыз балалар қайталап айтады. |
ӘңгімелеуНемат Келімбетов хаты Талдау сұрақтары:Мейірімділік жайын сөз еткенде, неліктен автордың көз алдына ең алдымен аяулы анасының жарқын бейнесі келеді деп ойлайсыңдар? Мәтіндегі ананың бойынан ӛздерің байқаған ізгі қасиеттерді атап беріңдер.Автордың ата-анасының қоныс аударған қарашайлар отбасына риясыз кӛмек кӛрсетуінің себебі, қозғаушы күші неде деп санайсыңдар?Сендердің отбасыларыңда ӛзгелерге қандай сый, құрмет және кӛмек кӛрсетіледі? Әңгімелеп беріңдер. | Оқушылар әңгімелеп, жаңа тақырыптың мазмұнын талдайды. |
Шығармашылық жұмыс: Берілген суреттерден отбасы, ата-ана тақырыбына мақал-мәтелдер құрастырыңыздар. 1,2 -топ 2-тапсырма: Отбасыларды біріктіріп, жақсартатын қандай отбасылық салт- дәстүр, мерекелер бар? Әңгімелеп беріңдер. 1,2-топ | Оқушылар берілген тапсырмаларды орындай отырып, өздерінің сабақта түсінгендерін кеңейтеді, бекітеді. |
Үй тапсырмасы: «Ата-анам- берік қорғаным» тақырыбында эссе жазу. | Күнделіктеріне жазады. |
Жүректен жүрекке: Ең сұлу ана-ол менің анам | Әнді ерекше көңілмен айтады |
Кері байланыс: Бағдаршам әдісі бойынша |
|