Ашық сабақ "Оттек және озон"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Оттек және озон"

Материал туралы қысқаша түсінік
8.4.2.4 оттегінің аллотропиялық түрөзгерістерін салыстыру 8.4.2.5 озон қабатының маңызын, оның бұзылуының себептері мен салдарын түсіндіру
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сабақ жоспары



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.3 А-Сутек. Оттек және озон

Мектеп: РОСО «Балдәурен-Қапшағай»

Күні: 21.12.2018

Мұғалімнің аты-жөні: Бегалиева Мәдина Ералықызы

Сынып: 8 В

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Оттек және озон

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.4.2.4 оттегінің аллотропиялық түрөзгерістерін салыстыру

8.4.2.5 озон қабатының маңызын, оның бұзылуының себептері мен салдарын түсіндіру

Сабақ мақсаттары

  • Барлық оқушылар істей алады:

- оттектің екі аллотроптық түрөзгерістерін салыстыра алады

  • - озон қабатының маңызын, оның бұзылуының себептері мен салдарын түсіндіре алады

  • Көпшілік оқушылар:

- Озон қабатының маңызы және оны қорғау шаралары туралы мәлімдеп беру

  • - Озон қабатын қорғау әдістерін түсіндіру

  • Кейбір оқушылар біледі:

  • - Дифференциалды есептерді шығару

Бағалау критерийлері

Оқушы мақсатқа жетеді, егер:

- отектің аллотропиялық түрөзгерістері мен олардың қасиеттерін білсе;

-озонның қасиеттері мен озон қабатының маңызын білсе және жыртылған озон қабатының мәселесін шешу жолдарын ұсынса;

- қазіргі заманның озон қабатымен байланысты мәселелерін, оның пайда болу себебін түсінсе;

- дифференциалды есептерді шығара білсе.

Тілдік мақсаттар

Пән бойынша арнайы лексика және терминология:

Аллотропиялық түрөзгерістер, озон, радиация, ультракүлгін сәулелер, озон жыртығы, стратосфера, хладон, фреон

Құндылықтарды дарыту

Адамгершілік, топта жұмыс жасау барысындағы сыйластық дамыту,

қоршаған орта экология мәселелеріне деген қызығушылықты арттыру

Пәнаралық байланыстар

География, экология, биология

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта, видеотаспа

Бастапқы білім


Оттектің физикалық және химиялық қасиеттері




Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу.

Көңіл-күйлерін, жаңалықтарын сұрап, ынтымақтастық атмосферасын құру. «Әуезді химиялық элементтер» әдісі арқылы психологиялық ахуал туғызу. Әр топ берілген өлең жолдарын айтады, қимыл-әрекеттер жасайды.

Өткен тақырыпты қайталау. «True or false» жаттығу өткізу. Әр оқушы слайдта берілген сөйлемдердің дұрыс (True) немесе бұрысын (false) анықтайды.

  1. Оттекті лабораторияда калий перманганатының айырылуы арқылы алады

  2. Оттек ауадан 14,5 есе ауыр

  3. Адам ағзасы массасының 65 % байналысқан оттектен тұрады

  4. Өнеркәсіпте оттек газын метаннан алады

  5. Оттек металдармен реакцияға түскенде гидридтер түзіледі

Сабақ терминдерін слайдтан оқушыларға оқыту (5 мин).

Интербелсенді тақта, дауыс шығарғыш, слайд

Сабақтың ортасы

«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақ тақырыбымен таныстырылады.

«Озон қабатын қорғайық» бейнекөрінісін көрсету арқылы жаңа сабаққа қызығушылығын ояту.

Оқушылармен Оттек және озон молекуласын анықтау. Аллотропия анықтамасын шығару. Дәптерге жазу.

І тапсырма. «Озон мен оттек газдарының қасиеттері» салыстырмалы кесте құру. Бұл тапсырма барлық топтарға беріледі(10 минут).

Реті

Заттардың қасиеті

Оттек

Озон

1

Агрегаттық күйі



2

Түсі



3

Иісі



4

Қайнау температурасы



5

Тотықтырғыш қасиеті



6

Қолданылуы




Қ.Б. Өзін – өзі бағалау.

Түсінікті

Қайталау керек

Көмек қажет етемін

1




2




3




4




5




6





ІІ тапсырма. «Еркін талқылау» әдісі бойынша жаңа тақырып мазмұны ашылады. Оқушыларды 4 топқа бөліп, тапсырмалар беру:

І топ «Оттек» тобы: Оттектің сипаттамасы. Оттек пен оның түрөзгерісінің модельдері
ІІ топ «Озон» тобы: Озонның физикалық және химиялық қасиеттері, маңызы

ІІІ топ «Озонатор» тобы: Озонның алынуы, маңызы мен адамға әсері.

ІV топ «Экологтар» тобы: Озон қабатының жұқару салдарын, оны қорғау шаралары. Озон қабатынан зиян келетін және зиян келмейтін тауарларды бөліп жазу.

Әр топ оқулықпен жұмыс жасап, қажетті құралдарды қолданады. Постерді қорғау, бір-бірін тексеру (10 минут).

Озон қабатымен байланысты экологиялық мәселені талқылау.

Ең үлкен озон жыртығын көрсету .

Дескриптор


  1. Оттек және озон қабаты туралы сипаттама береді

  1. Озон қабатының маңызы мен жұқару салдарын постерге енгізіп, түсіндіреді

  1. Озон қабатын қорғау шараларына пікір білдіріп, озон қабаты мәселесін шешу жолдарын ұсынады


Қ.Б. Бағдаршам әдісі

Оқушылар:

  • толықтай түсінсе, сенімді болса жасыл түсті;

  • түсінуге жақын болса, аздап білсе сары түсті;

  • түсінбесе, сенімді болмаса қызыл түсті көрсетеді.


ІІІ тапсырма

Есеп шығару. Жұптық жұмыс. (10 минут)

  1. Зат мөлшері 10 моль озон O3 күміспен әрекеттескенде түзілген оттектің мөлшерін есептеңдер. Реакцияда оттектен басқа Ag2O күміс (І) оксиді түзіледі.

  2. Массасы 160 г озон алу үшін озонатор арқылы неше грамм оттекті өткізу қажет.

  3. Озон мына газдардан неше есе ауыр: а) азот; ә) гелий; б) көміртек (ІІ) оксиді?

Қ.Б. «Критериалды бағалау».

Бағалау критерийі

Дескриптор

балл

Дифференциалды есептерді шығару

Оттектің мөлшерін анықтады

2

Оттектің массасын анықтады

2

Оттектің салыстырмалы тығыздығын анықтады

2

Барлығы: 6 балл








Интербелсенді тақта, кітап, дәптер, кесте, бағалау парағы



























Постер, маркер

Түрлі-түсті қағаздар, қайшы, пластилин, маркер












Сабақтың соңы (5 минут)

Рефлексия. «Білім ағашы»

Оқушылар тапсырмалардан түсінгендерін

парақшаға жазып білім ағашына іледі.



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Интербелсенді тақтаны ережеге сай қолдану



Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе /оқыту мен оқуға қатысты/

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді /оқыту мен оқуға қатысты/?

1.

2.

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістіктері /қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

1.

2.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.02.2019
2653
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі