|
Бекітемін: |
||||||||||
|
Пәні: Абайтану Бөлім: «Білімді ден шыққан сөз» |
Мектеп: |
|||||||||
|
Күні : |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: «Отыз екінші» қарасөз. Білім-ғылымды көбейтетін қару |
||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
О/Т5.1.2.1 шығарманы пайымдап (алған әсерін анықтай) оқу арқылы сөз, сөз тіркестерінің лексикалық және ауыспалы мағынасын ашып, мәтіндегі қолданысын түсіну; О/Т5.1.4.1- көркем шығармадағы көтерілген мәселені (ғибратты) анықтау |
|||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы 2мин 3-4мин |
1.Оқуышылармен сәлемдесу; 2. Оқушыларды түгендеу; 3.Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру;
|
Сәлемдеседі. Түгенделеді.Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен, бағалау критерийлерімен танысады. |
ҚБ: Жарайсың! Тамаша! Өте жақсы! |
Оқулық, жұмыс дәптері |
||||||
|
Сабақтың ортасы 5мин
7-8мин
4-5мин
5мин
3-4мин
6-7мин
|
|
Оқушылар жаңа сабақ бойынша берілген мәліметті мұқият тыңдайды. |
«Бас бармақ»
ҚБ: Өте жақсы! Жарайсың! Тамаша!
«Бас бармақ»
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері
Оқулық
слайд
|
||||||
|
Сабақтың соңы 5мин |
Үй тапсырмасын беру : 14б. 4-тапсырма |
|
||||||||
|
Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі Қызыл- мүлдем түсінбедім Сары- жартылай түсіндім Жасыл-толық түсінікті |
Оқушылар сабақта алған білімдерін бағдаршамның түстері арқылы түсінгенін білдіреді |
|
||||||||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. |
|||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. Отыз екінші қара сөз, 5-сынып
Ашық сабақ. Отыз екінші қара сөз, 5-сынып
|
Бекітемін: |
||||||||||
|
Пәні: Абайтану Бөлім: «Білімді ден шыққан сөз» |
Мектеп: |
|||||||||
|
Күні : |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: «Отыз екінші» қарасөз. Білім-ғылымды көбейтетін қару |
||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
О/Т5.1.2.1 шығарманы пайымдап (алған әсерін анықтай) оқу арқылы сөз, сөз тіркестерінің лексикалық және ауыспалы мағынасын ашып, мәтіндегі қолданысын түсіну; О/Т5.1.4.1- көркем шығармадағы көтерілген мәселені (ғибратты) анықтау |
|||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы 2мин 3-4мин |
1.Оқуышылармен сәлемдесу; 2. Оқушыларды түгендеу; 3.Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру;
|
Сәлемдеседі. Түгенделеді.Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен, бағалау критерийлерімен танысады. |
ҚБ: Жарайсың! Тамаша! Өте жақсы! |
Оқулық, жұмыс дәптері |
||||||
|
Сабақтың ортасы 5мин
7-8мин
4-5мин
5мин
3-4мин
6-7мин
|
|
Оқушылар жаңа сабақ бойынша берілген мәліметті мұқият тыңдайды. |
«Бас бармақ»
ҚБ: Өте жақсы! Жарайсың! Тамаша!
«Бас бармақ»
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері
Оқулық
слайд
|
||||||
|
Сабақтың соңы 5мин |
Үй тапсырмасын беру : 14б. 4-тапсырма |
|
||||||||
|
Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі Қызыл- мүлдем түсінбедім Сары- жартылай түсіндім Жасыл-толық түсінікті |
Оқушылар сабақта алған білімдерін бағдаршамның түстері арқылы түсінгенін білдіреді |
|
||||||||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. |
|||||||||
шағым қалдыра аласыз














