Материалдар / Ашық сабақ. п3.8. Жай бөлшектерді косу және азайту-6 сағаты
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. п3.8. Жай бөлшектерді косу және азайту-6 сағаты

Материал туралы қысқаша түсінік
5.1.2.17 бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; 5.1.2.18 бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; 5.1.2.19 натурал саннан жай бөлшекті азайтуды орындау;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қаңтар 2022
578
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін : Тулеуова.Б.О

Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.2A.Жай бөлшектерге амалдар қолдану (39 сағ)

Мектеп: Жалпы білім беретін Новобогат орта мектебі КММ

Мұғалімнің аты-жөні:

Молдагалиева Зауре Хайруллаевна

Күні,айы,жылы:

18.11.2021 жыл

Сыныбы:

5 «А»-сынып.

Қатысушылар саны: 15 Қатыспағандар саны: -

Сабақтың тақырыбы:

п3.8. Жай бөлшектерді косу және азайту-6 сағаты

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.2.17 бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

5.1.2.18 бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; 5.1.2.19 натурал саннан жай бөлшекті азайтуды орындау;


Сабақтың мақсаттары:













Білім алушылар:

  • Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қоса және азайта алады;

  • Бөлімдері бөлімдері әртүрлі жай бөлшектерді қоса және азайта алады;

  • Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіре алады;

  • Натурал саннан жай бөлшектерді азайта алады;

  • Теориялық алған білімін практикада қолдана алады.

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылық-ты ояту.

3 мин.


(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.


Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қима қағаздар топтамасы,презентация















Сабаққа кіріспе




4 мин























































Сабақтың

ортасы


Мағынаны ашу


30 мин













(Ұ) «Ойды жалғастыр» әдісі арқылы ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.





























Дөңгелек үстел” әдісі – топтық жұмыс

орындатады









































«Ойлан, жұптас, бөліс»

Жұптық жұмыс










«Сен білесің бе?»


Жеке жұмыс











1. Алымы мен бөлімі өзара жай сандар болатын бөлшектер ... деп аталады.

2. Бөлшектің алымын да,бөлімін де олардың 1-ден өзге ортақ бөлгішіне бөлуді ... деп атайды.

3. Егер бөлшектің алымын да,бөлімін де бірдей натурал санға көбейтсек немесе бөлсек, онда оған ... алынады.

4. Натурал санды алымы бөліміне еселік болатын ... түрінде жазуға болады.

5. Бөлшекті қысқартуға болатын ең үлкен сан оның алымы мен

бөлімінің ... болады.

6. ... -қосу таңбасынсыз жазылған натурал сан мен дұрыс бөлшек қосындысы.

7. Бөлшекті жаңа бөлімге келтіру үшін оның алымын да,бөлімін де көбейтетін сан ... деп аталады.

8. Берілген бөлшектердің бөлімдерінің ең кіші ортақ еселігі сол

бөлшектердің ... болады.

Топтық жұмыс

1-топқа:

1.Амалды орындаңдар:

а)

2.Үшбұрыштың периметрі см. Оның АВ қабырғасы см, АС қабырғасы см. Осы үшбұрыштың ВС қабырғасын табыңдар.

2-топқа: 1.Амалды орындаңдар: а)


2. Үшбұрыштың периметрі см. Оның АВ қабырғасы см, АС қабырғасы см. Осы үшбұрыштың ВС қабырғасын табыңдар.



3-топқа:

1.Амалды орындаңдар: а) ; ә) ;


2. Үшбұрыштың периметрі см. Оның АВ қабырғасы см, АС қабырғасы см. Осы үшбұрыштың ВС қабырғасын табыңдар 2.

Дескриптор: -Жай бөлшектерді азайтады-1 - Жай бөлшектерді қосады-1 -Бөлшектерді қысқартады-1

-Үшбұрыштың периметрінің формуласын қолданады-1






Жұптық жұмыс

Теңдеуді шешіңіздер: а)

ә) в -


Дескриптор: -Белгісіз қосылғышты табады-1

-Белгісіз азайғышты табады-1



Ежелгі Римде кейбір бөлшектердің атаулары болған. Төмендегі мысалдарды орындап,сол атаулармен таныс ал:


1). Унция +

2). Семис

3).Триенс


Жауабы:А В. С.

Дескриптор: -Белгісіз қосылғышты табады-1

-Белгісіз азайғышты табады-1






Үйге тапсырма: п.3.8

Тақырып түйіндерін жаттау . № 521-есеп.


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады.



Дескриптор: Көп нүктенің орнына керекті сөздерді айтады-1








Бағалау: Мадақтау сөздер



































Бағалау:

Өзара бағалау






















Бағалау:


770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!