Ашық сабақ "Пайдалы қазба дегеніміз не?" 4 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ "Пайдалы қазба дегеніміз не?" 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
4 сынып Жаратылыстану пәнінен "Пайдалы қазба дегеніміз не?" тақырыбында ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

      Жаратылыстану 43-сабақ

Бөлім:

Заттар және олардың қасиеттері. Табиғат ресурстары

Мұғалімнің аты-жөні

Кадирова Карлыгаш Талгатовна

Күні:

08.02.2024

Сынып: 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Пайдалы қазба деген не?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.3.4.1 кейбір пайдалы қазбалардың (бор, тұз, әктас, саз, мұнай, гранит, көмір, табиғи газ) қолданылу саласын анықтау және олардың кен орындарын Қазақстан картасынан көрсету

4.3.4.2 пайдалы қазбаларды сақтау және үнемді қолданудың жолдарын

ұсыну

Сабақтың мақсаты

  • кейбір пайдалы қазбалардың қолданылу саласын анықтайды;

  • кен орындарын Қазақстан картасынан көрсетеді;

  • пайдалы қазбаларды сақтау және үнемді қолданудың жолдарын ұсынады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру


Өткен білімді еске түсіру


8 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін «Бес бармақ» әдісі қолданылады.



Өткен тақырыпқа шолу. «Қол шатыр» әдісі арқылы жүреді

-әр оқушы жеке шығады.

-қолшатырдан таңдап алынған сұраққа жауап береді.


Оқу материалын жариялау «Күнді ашу» әдісі арқылы арқылы жүреді:

Тақырып жазылған тақта бұлттармен жабылып қалған, тақырыпты ашу үшін бұлттағы сұрақтарға жауап береді.

  • Жаңа тақырып ашылады.

  • Оқу мақсаты жарияланады.

  1. Оқушылар өздері таңдаған бес бармақта жазылған әрекетті парталасымен жасайды.

Өткен тақырыптарда өткен білімін еске түсіреді



Бұлтта жазылған сұрақтарға жауап бере отырып тақырыпты ашады.









Дескриптор:

Сұраққа дұрыс жауап берсе – 2 балл




Оқушының жауабын толықтыру немесе тиімді кері байланыс жасау.












Shape1

«Жасанды» деген сөзді қалай түсінесіңдер?


Жаңа білім

10 мин








10мин



















2 мин





5 мин













Бекіту

5мин


Bilimclass платформасы imektep-тен «Пайдалы қазба деген не?» тақырыбында бейнеролик көрсетіледі.


Бейнероликтен кейін пайдалы қазбаларды алу жолдары түсіндіріледі.



Топтық жұмыс. «Пазл» әдісі

Әр топқа пайдалы қазбалар бейнеленген пазыл беріледі. Топпен пазылды құрастыру керек. Пазылдан шыққан пайдалы қазбаны атап, пайдалы қазбалар картасынан қайда өндірілетінін көрсетіп, шартты белгісін салып, қайда қолданылатынын және қандай әдіспен алынатынын айтады.










Сергіту сәті «buncuy balls» ойынымен өтеді.




Жұптық жұмыс. «Дұрыс-бұрыс» әдісі арқылы жүреді. Жалған және ақиқат пікірлер жазылған парақаш беріледі. Оқушылар жұбымен тапсырманы орындайды









Ұжымдық жұмыс. Bilimclass платформасындағы тапсырмаларды сынып болып орындау.

Бейнероликті тамашалайды








Пазлды құрап, тапсырмаларды орындайды.

















Экрандағы шарларға қарап әрекет жасайды.



Жұппен тапсырманы орындайды.











Мұғалімнің көмегімен тапсырмаларды орындау.










Дескриптор:

- Пазылды құрап, қандай пайдалы қазба екенін атайды-1балл.

- Пайдалы қазбалар картасынан шартты белгісін тауып, қай өңірде өндірілетінін атайды-1балл.

- Не үшін н/е қайда қолданылатынын айтады - 1балл.

- Қандай әдіспен өндірілетінін атайды – 1балл

­





Дескриптор:

2 пікірдің дұрыс не бұрыстығын тапса – 1балл

2 пікірдің дұрыс не бұрыстығын тапса – 1балл

3 пікірдің дұрыс не бұрыстығын тапса – 1балл

4 пікірдің дұрыс не бұрыстығын тапса – 1балл
















Picture 7




Жалған немесе ақиқат пікір жазылған парақшалар






Кері байланыс

5 мин

Кері байланысты «Үкі» әдісі арқылы береді. Оқушылар алған білімдеріне кері байланыс береді.

Оқушылар бағалау парақтары негізінде бағаланады.

Оқу тапсырмасы: Мәтінді түсініп оқу.

Түсінгені туралы ой қорытады.




Үй тапсырмасын алады.

ҚБ қойылады.





Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары: П.П.Рахметов.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.02.2025
284
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі