«Таным» білім беру саласы бойынша ҚМҰҚ ұйымдастырылған өқу қызметінің технологиялық картасы
К.н :Геометриялық пішіндерді ажыратады және атайды. Smart : Балалар геометриялық пішіндерді (үшбұрыш , төртбұрыш ,тік төртбұрыш , шеңбер) ажыратады атайды.
Дағды :Геометриялық пішіндердің құрлымдылық сипаттамаларын біледі .
|
|
Педагогтің оқу қызметі |
|
|
|
Балалар мен амандасу Педагогтың жетекшілігімен
Балалардың алдарына пішіндерге ұқсайтын заттарды қоямын Бүгінгі оқу қызметін ашу үшін балаларға жетекші сұрақ қоямын . Саралау 1.Ресурстарды саралау 2.Диалог сұрақтар қолдану 3.Қызығушылық мүде Педагогтың жетекшілігмен Балаларды геометриялық пішіндермен түстермен екі топқа бөлемін Құрлымдалған ойын « Пішіндер » Ойынның барысы : Балалар екі топқа бөлініп отырып табиғи материалдардан пішін құрастырады . Ойын «Кім жылдам» Ойының барысы : 1-топ қуыршақты әшекейлейді 2-топ Пішіндерден үй құрастырады Саралау 1.Ресурстарды саралау 2.Қарқын жылдамдық 3.Қызығушылық мүде 4.Заттық –кеңістік ортаны ұймдастыру. Ширату жаттығулары Бір шаңырақ астында Тату-тәтті тұрамыз Бірге ішеміз астыда Бірге сайран құрамыз Оқу қызметін қортындылау мақсатында «Пішіндер сөйлейді» ойыны Ойының барысы балалар пішіндердің үстіне тұрып сұрақтарға жауап береді . Блум Білу- Пішіндер туралы біледі Түсіну – Пішіндердің айырмашылығы туралы айтып берді . Қолдану- табиғи материалдан пішіндер жасады |
|
|
|
Балалар мен амандасу Педагогтың жетекшілігімен. Балалардың алдарына пішіндерге ұқсайтын заттарды қоямын Бүгінгі оқу қызметін ашу үшін балаларға жетекші сұрақ қоямын . -Балалар алдыларыңнан қандай заттарды байқап тұрсыңдар ? Б: Ж - Алма ,сәбіз ,сүттің қорабы , майлы қағаз, тарелка -Шырын неліктен сәбізді үш бұрышқа ұқсатасың ? -Жанат ал сенің қолыңдағы майлық қағаз қандай пішінге ұқсайды ,ал неліктен сен осылай ойлайсың -Мадина сенің қолыңдағы қандай зат -Табақ -Табақ қандай пішінге ұқсап тұр ? -Шеңберге -Шеңбер мен ұшбұрыштың ,төртбұрыштың, тік төрт бұрыштың айырмашылығы неде ? Педагогтың жетекшілігімен
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Пішіндер"
Ашық сабақ "Пішіндер"
«Таным» білім беру саласы бойынша ҚМҰҚ ұйымдастырылған өқу қызметінің технологиялық картасы
К.н :Геометриялық пішіндерді ажыратады және атайды. Smart : Балалар геометриялық пішіндерді (үшбұрыш , төртбұрыш ,тік төртбұрыш , шеңбер) ажыратады атайды.
Дағды :Геометриялық пішіндердің құрлымдылық сипаттамаларын біледі .
|
|
Педагогтің оқу қызметі |
|
|
|
Балалар мен амандасу Педагогтың жетекшілігімен
Балалардың алдарына пішіндерге ұқсайтын заттарды қоямын Бүгінгі оқу қызметін ашу үшін балаларға жетекші сұрақ қоямын . Саралау 1.Ресурстарды саралау 2.Диалог сұрақтар қолдану 3.Қызығушылық мүде Педагогтың жетекшілігмен Балаларды геометриялық пішіндермен түстермен екі топқа бөлемін Құрлымдалған ойын « Пішіндер » Ойынның барысы : Балалар екі топқа бөлініп отырып табиғи материалдардан пішін құрастырады . Ойын «Кім жылдам» Ойының барысы : 1-топ қуыршақты әшекейлейді 2-топ Пішіндерден үй құрастырады Саралау 1.Ресурстарды саралау 2.Қарқын жылдамдық 3.Қызығушылық мүде 4.Заттық –кеңістік ортаны ұймдастыру. Ширату жаттығулары Бір шаңырақ астында Тату-тәтті тұрамыз Бірге ішеміз астыда Бірге сайран құрамыз Оқу қызметін қортындылау мақсатында «Пішіндер сөйлейді» ойыны Ойының барысы балалар пішіндердің үстіне тұрып сұрақтарға жауап береді . Блум Білу- Пішіндер туралы біледі Түсіну – Пішіндердің айырмашылығы туралы айтып берді . Қолдану- табиғи материалдан пішіндер жасады |
|
|
|
Балалар мен амандасу Педагогтың жетекшілігімен. Балалардың алдарына пішіндерге ұқсайтын заттарды қоямын Бүгінгі оқу қызметін ашу үшін балаларға жетекші сұрақ қоямын . -Балалар алдыларыңнан қандай заттарды байқап тұрсыңдар ? Б: Ж - Алма ,сәбіз ,сүттің қорабы , майлы қағаз, тарелка -Шырын неліктен сәбізді үш бұрышқа ұқсатасың ? -Жанат ал сенің қолыңдағы майлық қағаз қандай пішінге ұқсайды ,ал неліктен сен осылай ойлайсың -Мадина сенің қолыңдағы қандай зат -Табақ -Табақ қандай пішінге ұқсап тұр ? -Шеңберге -Шеңбер мен ұшбұрыштың ,төртбұрыштың, тік төрт бұрыштың айырмашылығы неде ? Педагогтың жетекшілігімен
|
|
шағым қалдыра аласыз













